Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.02.21 , 19:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Как "Укрзализныця" намерена измениться в ближайшие годы.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11
Reply | Print
Author Topic: Как "Укрзализныця" намерена измениться в ближайшие годы.  (Read 20451 times)
pabel
Active user

Posts: 3460


View Profile
« Reply #90 on: 09.02.21 , 12:02 »
Share Reply with quote

О, як Покровськ встановлював ставку туристичного збору - це окрема пісня)
Logged
tera
Active user

Posts: 1106


View Profile
« Reply #91 on: 10.02.21 , 22:02 »
Share Reply with quote

Quote
У відповідь на запит Державного агентства розвитку туризму податківці оприлюднили статистику туристичного збору (його сплачують туристи в закладах тимчасового розміщення – готелях, мотелях) у 2020 році за регіонами України.

Відтак, Львівщина зайняла третю позицію з показником у 11,786 млн грн після Києва (34,692 млн грн) й Одещини (15,177 млн грн).
Quote
Але й беремо до уваги те, що Львів, на який зазвичай припадає близько 45-50% туристичного збору області, ще з 17 березня до кінця 2020-го скасував таку плату з туристів. Тож розуміємо, що позиція Львівщини в рейтингу могла бути ще вищою», - відзначила Наталя Табака.

Водночас керівниця проєкту «Туристичний барометр України» Юлія Забалдіна наголосила, що однією з проблем офіційної статистики туризму є тривалий підрахунок: дані за 2019-й рік були оновлені щойно в січні 2021-го.
https://loda.gov.ua/news?id=56912
Logged
tera
Active user

Posts: 1106


View Profile
« Reply #92 on: 12.02.21 , 13:02 »
Share Reply with quote

Quote
В період новорічних свят понад 300 000 українців-абонентів Київстар подорожували по Україні та за кордон, про це свідчить аналітичний звіт на основі Big Data від Київстар. Щоб показати туристичний потенціал регіонів України та зарубіжних напрямків, Київстар провів аналіз знеособлених даних мобільності груп абонентів в період новорічних свят – з 24 грудня 2020 року до 10 січня 2021 року.
Quote
У десятку міст, куди найактивніше українці подорожували в період новорічних свят, увійшли Київ, Львів, Одеса, Вінниця, Дніпро, Івано-Франківськ, Харків, Тернопіль, Хмельницький, Рівне.
Quote
Трійки найпопулярніших гірськолижних курортів України серед абонентів Київстар очолили Буковель, Славське, Драгобрат.
Quote
а й інші країни, які українці відвідали в період новорічних свят. Найбільше українців виїжджали в Єгипет, Туреччину, Польщу, Молдову і Румунію. Аналітики мобільного оператора також порівняли список країн і подивилися на туристичну динаміку 2019 року. Так, у 2019 році абоненти Київстар віддали перевагу Польщі, Єгипту, Молдові, Чехії та Німеччини.
https://zaxid.net/kudi_podorozhuvali_abonenti_kiyivstar_u_period_novorichnih_svyat_n1514211
Якої ще аналітики потрібно? Я до УЗ.
Виділене мною.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3523


View Profile
« Reply #93 on: 12.02.21 , 23:02 »
Share Reply with quote

Если смотреть по данным мобильных операторов - то каждый день несколько сотен пассажиров поезда Киев - Черновцы оказываются в Молдове.
По пересечению границ вообще есть статистика погранслужбы, где все намного точнее, чем по оценке мобильных операторов.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5723


View Profile
« Reply #94 on: 22.02.21 , 12:02 »
Share Reply with quote

Новость, претендующая на очередное балабольство (без конкретизации по персоналиям).
Однако, фрагмент "поездка длилась 3-4 часа" -- можно интерпретировать по-разному. Это может быть и внедрение новых маршрутов без существенных инвестиций. По типу Харьков - Днепр или из Кременчуга.
Quote
Зеленский пообещал украинцам новые поезда: "поездка должна длиться 3-4 часа"

22 ФЕВРАЛЯ 2021 10:53

Цель Украины в рамках проекта "Большое строительство" - создать такие пассажирские поезда, чтобы поездка длилась 3-4 часа.

Об этом президент Украины Владимир Зеленский рассказал на форуме "Украина 30".

По словам главы государства, с этой целью Крюковский вагоностроительный завод получил госзаказ и изготавливает новые пассажирские вагоны.

"Сегодня Крюковский завод имеет государственный заказ и изготавливает новые пассажирские вагоны для железной дороги. Кроме этого, мы совершенствуем существующие маршруты поездов Интерсити и готовим новые. Наша цель, чтобы железнодорожная поездка между городами занимала у украинцев максимум 3-4 часа", - сказал Зеленский.

Он также отметил, что государство работает над совершенствованием пригородных поездов.

Как заявлял министр инфраструктуры Владислав Криклий, "АО Укрзализныця" будет разделена на отдельные компании и будет переходить к государственно-частному партнерству.

Ранее глава "Укрзализныци" Владимир Жмак сообщал, что в 2021 году УЗ будет разделена на 4 компании (грузоперевозки, пассажирские перевозки, инфраструктура и производство), а непрофильные активы (медучреждения, санатории) будут выставлены на продажу или переданы в концессию.

Кроме того, по его словам, УЗ планирует инвестировать в обновление подвижного состава компании и железнодорожную инфраструктуру 25 млрд гривен.

Народный депутат, член парламентского комитета по вопросам транспорта и инфраструктуры Оксана Савчук отмечала, что без поддержки со стороны государства провести комплексное реформирование "Укрзализныци" нереально.


РБК-Укрїна
« Last Edit: 22.02.21 , 12:02 by sergius » Logged
Utopist
Active user

Posts: 3523


View Profile
« Reply #95 on: 22.02.21 , 23:02 »
Share Reply with quote

очередное балабольство
+1.
Logged
tera
Active user

Posts: 1106


View Profile
« Reply #96 on: 23.02.21 , 10:02 »
Share Reply with quote

Там багато чого є.І 16 аеропортів,два нових.Євроколія з 250 км\год.Вчора в теліку сидів у всіх новинах.Треба Криклія,на сцені справа хтось з нерускою внешностью,так гадаю.На сайті мініфри певно викладуть відео.І в преза може бути його частина
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5958


View Profile
« Reply #97 on: 24.02.21 , 11:02 »
Share Reply with quote

Щось забагато проектів  фантазій з'явилось.
У Олександра Кави побачив ось таке: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10225934970266613&id=1405194488
Не знаю чи це вже офіційно затверджено чи може це його власні пропозиції.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5723


View Profile
« Reply #98 on: 24.02.21 , 11:02 »
Share Reply with quote

Це вже почалися "соцзмагання", на за звання кращого рисувальника. Згодом додадуться Сергій, Юрій, Андерсен...
« Last Edit: 24.02.21 , 12:02 by sergius » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1434


View Profile
« Reply #99 on: 24.02.21 , 18:02 »
Share Reply with quote

Ну взагалі-то малювати таке можна і треба. Тільки в контексті не тактичної, а стратегічної перспективи розвитку високошвидкісного руху (навіть у Польщі це розраховано на 14 років і почалося тільки зараз). Зараз нашому теляті хоча б Мамалигу - Ларгу з'їсти. А загалом майже вся мережа УЗ несе колоніальний спадок і далеко не всюди є україноцентричною. Україноцентричним у західній частині було б вирішення приблизно такого типу:

плюс як варіант пряма лінія Київ - Коростишів - Житомир, але це коштуватиме як і Київ - БЦ на Одесу — простіше 4 колії до Фастова дотягнути.
Також тут ще не враховано можливість модифікувати історичну Бучач - ІФ, завівши на наявний міст біля Єзуполя, але для ВШМ все одно доведеться будувати новий і двоколійний. А в добудову тієї ділянки (чи взагалі будь-якої до ІФ) просто так у найближчому майбутньому віриться важко. Загалом Тернопіль вигідніший тим, що будувати доведеться менше, туди в будь-якому разі піде пряма лінія на Ужгород і Чоп. От якщо вже дійдемо до рівня навіть не ПКП, а ДБ з відновленням закинутих локальних ділянок, то й історична Галицька Трансверсальна отримає шанс чи навіть проєкти типу Іване-Пусте - КП тощо.
Основний елемент цієї логіки (який матиме сенс саме на високошвидкісному етапі, до якого зараз підійшла Польща) — скорочення Козятин - Хмельницький через Хмільник, що відразу наближає до прямої лінії сполучення з усім південним заходом і Львовом. Тоді і на Чернівці можна не йти прямо зі Жмеринки (але це може мати сенс для прискорення сполучення з Одесою, хоча тут краще йти ще пряміше з Сокирян через НД - МП на Вапнярку). Ще одна ключова деталь — історичний нереалізований проєкт НВ - Рівне, який скоротить і північний хід на Львів, а також власне на Рівне і Луцьк. Також тут за зауваженням Iwan'а сполучаються прямою перемичкою Ужгород і Мукачево через аеропорт, який таки планують збудувати в Середньому.
Східну Україну не настільки ретельно досліджував, кидається в очі загогулина на Запоріжжя через Дніпро, потенційний прямий шлях від П'ятихаток перетинають аж дві лінії, але вони орієнтовані на Харків і далі на Москву — а про києвоцентричні навіть не думали. Із самим Дніпром сполучення теж не дуже, як і з Харковом. Водночас погляньте, як усе йде майже по прямій на Москву — Одеса - ТШ - Черкаси - Прилуки - Бахмач — або Овруч - Коростень - Житомир - Бердичів з орієнтацією на СПб - Одеса. Хіба що варшавська лінія близька до прямої. Ще можна було б зробити перемичку з Цвіткового на південь і в принципі буде дещо пряміша лінія Київ - Одеса з використанням історичного "спадку". На Миколаїв, Херсон теж усе якось побудовано по-дебільному, але тут з ходу важко сказати, як це все можна пофіксити. Взагалі дивно, чому замість великих міст історичні хаби були зроблені в жмеринках, бахмачах, помічних і т. ін.
Додам, що якщо Ілон Маск таки доведе до розуму гіперлуп і він почне масово витісняти залізниці, то і його варто прокладати якось так, орієнтуючись на обласні центри та ключові туристичні місця, а не на колоніальну експлуатацію "житниці" тієї чи іншої імперії. А ще варто було б зробити Криворізьку та Приазовську області, але це вже лютий офтоп.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!