Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення нового поїзду «Київ-Краків»

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Обговорення нового поїзду «Київ-Краків»  (Read 1211 times)
Entony
Active user

Posts: 1652


View Profile
« on: 11.06.17 , 14:06 »
Share Reply with quote

Українцям обіцяють нові потяги до країн Євросоюзу.

З 1 серпня почне курсувати поїзд «Київ-Краків», в планах – сполучення з Чехією.
Віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе повідомила, що з 1 серпня почне курсувати поїзд «Київ-Краків». Як передає кореспондент УНІАН, про це вона сказала журналістам під час супроводження першого «безвізового» потяг з Києва до польського Перемишля. «З 1 серпня починає курсувати потяг «Київ-Краків»... тобто, додаються і додаються надалі поїзда, будуть з'єднувати нас з країнами Європейського Союзу. І ми бачимо, що є також зацікавленість і у наших партнерів», - заявила Климпуш-Цинцадзе. Також вона зазначила, що нещодавно відбулося засідання спільної міжурядової українсько-чеської комісії. На засіданні представники Чехії повідомили, що «так само зацікавлені в тому, щоб ми продовжили своє залізничне сполучення в Чеську Республіку».

https://economics.unian.ua/transport/1969204-ukrajintsyam-obitsyayut-novi-potyagi-do-krajin-evrosoyuzu.html
« Last Edit: 11.06.17 , 14:06 by Entony » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3148


View Profile
« Reply #1 on: 11.06.17 , 18:06 »
Share Reply with quote

Можна подумати, що нинішній ВБС до Праги прям під 0 розкупляють.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #2 on: 12.06.17 , 09:06 »
Share Reply with quote

Ночное сообщение Кийв - Польша уже обговорилсь тут - в виде продление 91/82/26 до Przemysl.
Риск вредительство со стороны сигаетников велика. Но чем дольше маршрут, чем больше шанс привлекать 'честных' пакс. Поэтому возобновление Кийв - Краков интересно.
Но как решать проблемы с ненадежной системна предоставления колос?
И поедут ли такие вагоны 160 км/ч?
Если да, то можно доехать за. ~ 6+2+3=11 часов.
Если нет, то прерывается график интерсити PKP начиная с декабря.
Logged
klepko
Active user

Posts: 259


View Profile
« Reply #3 on: 06.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Цікавить інше - яким складом будуть обслуговуватися? Можливо, варто подумати над причіпними з Дніпра, Харкова тощо хоча б по пт/нд?
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #4 on: 06.07.17 , 12:07 »
Share Reply with quote

А це не "інше." Бо если не склад на 160 км/г, то поляки скорее кажут нi нi.
Logged
klepko
Active user

Posts: 259


View Profile
« Reply #5 on: 06.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

А це не "інше." Бо если не склад на 160 км/г, то поляки скорее кажут нi нi.
Просто у нас є лококрюки на таку швидкість у вигляді ЧС7 (ЧC4)+сидячі вагони. до них можна додати 1-2 купейних. Плюс не завжди склад має значення.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1730


View Profile
« Reply #6 on: 06.07.17 , 15:07 »
Share Reply with quote

лококрюк на 1435 мм?
Logged
klepko
Active user

Posts: 259


View Profile
« Reply #7 on: 07.07.17 , 09:07 »
Share Reply with quote

лококрюк на 1435 мм?
Нет, но, как мне кажется, переставить тележки труда не составит. Хотя, для таких случаев не мешало бы иметь подвижный состав с универсальными тележками, где колесные пары на одну колею прячутся в пазы при переходе на другую ширину.
Logged
opex
Active user

Posts: 11082


View Profile
« Reply #8 on: 07.07.17 , 09:07 »
Share Reply with quote

Тележки ладно, а с габаритами как быть?
Logged
K-91
Active user

Posts: 1128


View Profile
« Reply #9 on: 07.07.17 , 10:07 »
Share Reply with quote

Вполне нормально в конце 90-х и начале 00-х ходил саратовский поезд аж до самого Берлина состоящий не только из РИЦев но и аммендорфов и вагонов ТВЗ. Так что не думаю, что пустить поезд на Краков из аммендорфов совсем уж нереально.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 20 queries.