Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 16:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15
Reply | Print
Author Topic: Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей  (Read 24587 times)
joinandgetaway
Guest
« Reply #100 on: 30.12.18 , 14:12 »
Share Reply with quote

До речі, з тими новими вагонами якось дивно виходить.
Там за повідомленням прийшло 8 штабних вагонів, і їх мають включити до 4 поїздів. Ніби все логічно, на маршрутах по 2 поїзди. Але на поїзді 97/98 ніби 4 поїзди у спільному обороті з 127/128. Тож як там влаштують нові вагони? Вони будуть лише у деяких поїздах? Вони будуть і у 127/128 також?
І коли вже їх побачимо на маршрутах з пасажирами?
Logged
dots2004
Active user

Posts: 265


View Profile
« Reply #101 on: 30.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Сьогодні бачив в 12 і в 49
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #102 on: 30.12.18 , 21:12 »
Share Reply with quote

Саме нові чи КВРи?
Logged
dots2004
Active user

Posts: 265


View Profile
« Reply #103 on: 31.12.18 , 13:12 »
Share Reply with quote

Дата виготовлення 14.12.18
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3015


View Profile
« Reply #104 on: 31.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

На форуме киевского метрополитена выложили видео про новый китайский плацкарт - мне концепт понравился. Только 2 минуса - некуда повесить длинную одежду и запахи распространяются по всему поезду. В остальном очень удобно выглядит.
Logged
tera
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #105 on: 31.12.18 , 22:12 »
Share Reply with quote

На форуме киевского метрополитена выложили видео про новый китайский плацкарт - мне концепт понравился. Только 2 минуса - некуда повесить длинную одежду и запахи распространяются по всему поезду. В остальном очень удобно выглядит.
Ну, я в теме о РЖД дал ссылку на видео о новом китайском плацкарте.Кто раньше -не знаю.Если мы,то нас читают.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22787


View Profile
« Reply #106 on: 31.12.18 , 23:12 »
Share Reply with quote

не лише запахи, але й звуки.
Слід все-таки розуміти чому така конструкція з'явилась і чому її використовують лише для 1 пари поїздів і не планують сильно поширювати.
Це вельми специфічний рухомий склад і використовується лише на одному своєрідному маршруті.

Штука ось у чому. З Пекіна до Шанхая - 1454 км по звичайній залізниці, або 1318 км по ВШМ.
По ВШМ час в дорозі від 4,5 годин в дорозі  (деякі рейси в дорозі довші). Виконуються рухомим складом, що уміє 350 км/г, або 300 км/г (ті рейси, де час у дорозі довший).
Повністю по звичайній залізниці (не їдучи по ВШМ) нічний поїзд зі звичайних вагонів (включно з hard sleeperами) і локомотива - в дорозі перебуває 15 з гаком годин.

А є ще хитрі нічні рейси, котрі перебувають 12 годин в дорозі, вони переважну частину шляху прямують по звичайній залізниці, але щоб підскоротити часу у дорозі їм трішки їм дозволяють під'їхати по ВШМ, завдяки цьому досягається такий "гібридний" час у дорозі. Я до речі не знаю чому не зробили рейса, де частка по ВСМ трішечки більша, щоб підігнати час у дорозі, щоб був годин зо 9, мені здається він був-би популярніший у пасажирів.
Так от, ці рейси з часом у дорозі близько 12 годин виконує рухомий склад з максимальною швидкістю 250 км/г. Попри те, що переважну частину часу він прямує по звичайній залізниці, де швидкості значно нижчі, але по тих діляночках, де йому дозволяють недовго під'їхати по ВШМ - він їде 250 км/г (замість дозволених на лінії 350), але через те, що це недовго - це не дуже заважає поїздам на 300 і 350.

Так от через необхідність уміти їздити нехай навіть 250 км/г (не 300 і не 350) - кузов вагона все-одно має своєрідну форму (в поперечному перерізі дещо заокруглений). Тому укласти в такому вагоні ~60 пасажирів не вийде ані в той спосіб, як це зазвичай роблять у Китаї в їхньому hard sleeperі, ані наприклад як в плацкартному, бо звуження і заокруглення стелі призводять до браку місця у верхній частині вагона.
Ось і довилось вигадувати як 60 тіл укласти в кузові такої форми. Результат ми вже обговорювали.
Наскільки мені відомо - поширювати таку компоновку на вагони з нормальним кузовом, де форма кузова обмежень не накладає - не планують.
Навіть зараз, коли є 3 пари таких "гібридних" нічних рейсів Пекін - Шанхай з часом у дорозі близько 12 годин - лише у одній з пар наявні вагони такої конструкції. У двох інших парах - просто немає такого варіанту розміщення (тобто в поїзді переважно сидячі вагони, але є також 4-місне купе).

Мені здається вони самі вважають таку конструкцію не дуже зручною і далі ніж маршрути Пекін - Шанхай вона не піде.
Logged
AndrewStark
newbee

Posts: 1


View Profile
« Reply #107 on: 04.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Ехал 20 декабря в №135Д Покровск-Киев и 25 декабря обратно на этом же поезде. Плацкарт. Когда туда ехал был более-менее вагон, с ремонта видимо. А вот когда обратно вагон был убитый, видимо еще советский и без ремонта, с окна дуло, даже капли воды летели. Хотя цена билета конечно низкая.
Logged
tera
Active user

Posts: 696


View Profile
« Reply #108 on: 22.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

З іншої теми
Quote
Новость была про 3 вагона (штабных), и что заказ по 11 штабным вагонам выполнен.

Чергову партію вагонів виробництва КВБЗ передано Укрзалізниці
21.01.2019
Комісія УЗ прийняла в експлуатацію чергову партію з трьох купейних пасажирських вагонів з купе для начальника поїзда (як ще їх називали в пресі – бригадирські). Тепер у рахунок виконання контракту на 54 пасажирські вагони Укрзалізниця отримала вже одинадцять новеньких комфортних вагонів: вісім у грудні 2018 року і три у січні 2019 року.

Передає прес-служба підприємства.

Два з трьох нових вагонів працюватимуть на Придніпровській, а один – на Південно-Західної залізниці. Ці вагони пофарбовано ще в синій колір і відрізняються вони від звичайних купейних лише наявністю в одному з десяти купе спеціальних розеток, які дають можливість підключити обладнання для радіозв’язку начальника поїзда з провідниками інших вагонів та системи відеоспостереження.
Встановлюється відповідна апаратура Укрзалізницею. Окрім цього купе для начальника поїзда нічим не відрізняється від інших дев’яти у вагоні:ті ж чотири полиці, столик, освітлення, багажне відділення та таке інше. Наприклад вісім таких вагонів, отриманих наприкінці минулого року у рахунок виконання контракту УЗ використовувала у складі одного з поїздів як звичайні купейні вагони, всі десять купе яких займали пасажири.
Отже ще три пасажирські вагони успішно відправлено замовнику, про що комісія і підписала відповідні документи. Виконання контракту триває. Чергову партію вагонів замовник має намір отримати згідно з договором наступного місяця.
http://uprom.info/news/cars/cherhovu-partiia-vahoniv-vyrobnytstva-kvbz-peredano-ukrzaliznytsi/

Це контракт 18 року?Якщо так,то 54 буде в кінці року.А замовлені цього в 20 році.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #109 on: 22.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

А цього року замовляли як/сь вагони? Поки що тут лише контракт на 54 вагони, 46 з який плановано на 2019. Як буде ще тендер, то да, в наступних роках.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!