Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15
Reply | Print
Author Topic: Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей  (Read 24625 times)
sergius
Active user

Posts: 3918


View Profile
« Reply #120 on: 22.03.19 , 23:03 »
Share Reply with quote

************
Передбачається придбати та виготовити в 2019 році рухомого складу на загальну суму 5 079,5 млн. грн., зокрема
..................
-   10 одиниць пасажирських вагона на суму 242,6 млн. грн. по перехідних договорах у 2018 року;

************
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #121 on: 18.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Практика показывает, что поднятие цен и закупка пассажирских вагонов не совсем связанные между собой вещи.

Пока госпидарник при корыте, он либо в теме, либо в доле, и верещит что пассажирка убыточная, и сколько цены не поднимай - обновлять парк без помощи государства не получится.

Как только госпидарник отстраняется от корыта, он начинает верещать, что всех вокруг разводят, расчеты рентабельности пассажирки фиктивные, и за то время пока он был при корыте - он понял что пассажирка прибыльная, и он готов это доказать, только пустите обратно к корыту. Почитайте риторику Романкива, недостаточно - можно еще Скидана почитать, тот прямым текстом пишет в ФБ, что убыточность пассажирки - это самое крупное наебалово, которое ему приходилось встречать в УЗ. Уточнение - они говорят о чистых ПДСах и 8хх, без пригорода.

Viktor, please show in numbers how the passenger service might be profitable - as of today's situation. Or point to anyone who is ready to make the calculation.

UZ counts like this:
Example Lviv - Kyiv t/r transformer car: 100 pax daily.

Income:
Ticket price: 500 UAH = 50.000 UAH per day renevue.
The car is operational 320 day per year = 16 mio. UAH = $600.000.

Costs:
Energy/traction/loco - 30%
Personel - 10%
Cleaning -  5%
Payment for use of infrastructure - 30%
= 75%

What is left is 25% out of $600.000 = $150.000.
A new car with shitty and hard driving comfort, no innovations and far too little leg room cost $1.000.000, so it earns itself back in 7 years if you don't count interest, don't pay VAT, have 100% occupancy rate, have no expenses for maintenance and don't buy bedding.
In other words such a bad quality car might earn itself back in 12-15 years, considering all factors - if you can find financing at low costs like 4% institutional interest rate.
UZ currently borrows money at expensive 11% commercially in hard currency so it can't afford the purchase of new railcars.
« Last Edit: 18.05.19 , 15:05 by Andersen » Logged
tera
Active user

Posts: 697


View Profile
« Reply #122 on: 24.06.19 , 17:06 »
Share Reply with quote

Quote
Серед великих бюджетоутворюючих підприємств нашого міста більш-менш упевнено тримається Крюківський вагонобудівний завод.

Але й там за пару місяців усе зруйнується – Укрзалізниця відмовляється від свого замовлення на нові дизель-потяги та нові пасажирські  вагони, про що було домовлено раніше.

Як пояснив «Програмі плюс» директор підприємства Анатолій Шабала, ПАТ «КВБЗ» подав у суд на Укрзалізницю, щоб в останній не відмовлялися від того, що замовили в кременчужан  – три дизель потяги та  півсотні пасажирських вагонів.

Але цей суд може тривати ще сто років, бо в залізничників є свої аргументи. Єдине, в кого своїх аргументів у цій промисловості немає, – це наші жителі, які працюють на кременчуцьких приватних заводах.
http://pplus.in.ua/news/p_slya_prezidentskih_vibor_v_do_kremenchuka_priyshla_ekonom_chna_kriza_nam_ne_ob_tsyali?fbclid=IwAR1Da60OlKhOtp7BFtpj20BmcxXvvfIgQnjgYIMh0K2FdhqygLtMdQwXlRc
Logged
sergius
Active user

Posts: 3918


View Profile
« Reply #123 on: 07.08.19 , 17:08 »
Share Reply with quote

Сегодня с пригорода в районе Воздухофлотского моста был детектирован РИЦ. На вид как новый. Подумалось про отгрузку с завода двух заказанных таких вагонов модели 61-7034 [1]. Но экстерьер не совпадал с тем, что был в каталоге предприятия [2].

Заснять не успел. Благо, в сети кто-то уже это сделал [3]



Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22789


View Profile
« Reply #124 on: 07.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

Це один тих трьох WLABmee, котрі є у УЗ і котрі майже не використовувались і не використовуються.
На ному ж номер читається 032 03049. Виготовлений у 1996 році у Герліці.
Все життя він або кис під забором, у кінці 90-х його ставили додатковим на Сімферополь, а потім він катався у складі поїзда 35/36 Київ - Перемишль (з пересадкою на узгоджений поїзд до Кракова) у моменти, коли SUW тимчасово не працював (вірніше колія що веде до нього була на тимчасовому ремонті) і можливості виконати рейс як задумано через колієперевідник - не було. А ще пізніше його деколи ставили у 169/170 Київ - Львів додатковим вагоном №0, де він ошивався деколи аж до 2012 року.
Після 2012, коли замість експресів з вагонів і локомотива пустили Ху - я втратив його з поля зору, не знаю що там з ним було після того.
« Last Edit: 07.08.19 , 18:08 by Maxy » Logged
sergius
Active user

Posts: 3918


View Profile
« Reply #125 on: 07.08.19 , 23:08 »
Share Reply with quote

Maxy, от чого не знав - того не знав.

На ному ж номер читається 032 03049. Виготовлений у 1996 році у Герліці.
Тут якось складно це визначити.
По номеру ледь знайшов фото з інтер'єром https://www.flickr.com/photos/82054911@N04/albums/72157703597961212

По технічним характеристикам (зокрема, чи є ЕПГ) щось нічого не знаходиться.

Все життя він або кис під забором, у кінці 90-х його ставили додатковим на Сімферополь, а потім він катався у складі поїзда 35/36 Київ - Перемишль (з пересадкою на узгоджений поїзд до Кракова) у моменти, коли SUW тимчасово не працював (вірніше колія що веде до нього була на тимчасовому ремонті) і можливості виконати рейс як задумано через колієперевідник - не було.
А це тоді чиї вагони були [кликабельно]? Розфарбування наче PKP, але напис «УЗ» вганяє в ступор.
 
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22789


View Profile
« Reply #126 on: 07.08.19 , 23:08 »
Share Reply with quote

що тут важкого. Збільшуєте фото і бачите.

Вагон на фото - УЗшний. Це в такому вигляді їх відКВРили і обладнали візками SUW у Бидґощі перед першим відкриттям курсування через SUW. В складі половина вагонів була ПКПшна, УЗшні вагони для цього складу навмисне пофарбували у максимально схожу на ПКП-шну ліврею -  ПКП-ІСшних кольорах, щоб склад з УЗшних і ПКПшних вагонів разом мав максимально цілісний вигляд. І так, кумедний напис УЗ-інтерсіті (ги-ги) - теж на  УЗшних вагонах тоді був. Гадаю це трохи не подумавши просто намагались зробити щось схоже на напис ПКП-інтерсіті на польських вагонах.
УЗшні вагони там були старі короткобазові РІЦи (деякі навіть дуже старі, мало не з 60-х, ще з тих, де був душ у двох купе по центру вагона, але гарно відкапіталені).  Але цей склад курсував коли все було штатно, коли SUW працював і все відбувалось як мало бути.

А коли були короткочасні нештатні періоди, коли колія що веде до SUWа була на ремонті - то замість них - графіком, таким самим який мав бути у поїзда з колієперевідником (тобто без запасу часу на зміну візків) - везли пасажирів у пересадочному сполученні. І тут був задіяний наш герой - УЗшний WLABmee. Для української частини маршруту видавали склад як правило з двох WLABmee (ліврея такая як на фото, звичайна УЗшна, синя з жовтою смужкою), а з польського боку - підганяли склад з сидячих вагонів. Наші RIC WLABmee вагони прямували суто по колії 1520 мм, до місця пересадки на польські сидячі вагони.
« Last Edit: 08.08.19 , 00:08 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22789


View Profile
« Reply #127 on: 08.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Maxy, от чого не знав - того не знав.

На ному ж номер читається 032 03049. Виготовлений у 1996 році у Герліці.
Тут якось складно це визначити.
По номеру ледь знайшов фото з інтер'єром https://www.flickr.com/photos/82054911@N04/albums/72157703597961212

По технічним характеристикам (зокрема, чи є ЕПГ) щось нічого не знаходиться.

Все життя він або кис під забором, у кінці 90-х його ставили додатковим на Сімферополь, а потім він катався у складі поїзда 35/36 Київ - Перемишль (з пересадкою на узгоджений поїзд до Кракова) у моменти, коли SUW тимчасово не працював (вірніше колія що веде до нього була на тимчасовому ремонті) і можливості виконати рейс як задумано через колієперевідник - не було.
А це тоді чиї вагони були [кликабельно]? Розфарбування наче PKP, але напис «УЗ» вганяє в ступор.
 

я гадаю вони повністю однакові з WLABmee для БЧ і РЖД тих-же років.
Logged
Tripper
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #128 on: 08.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Це один тих трьох WLABmee, котрі є у УЗ і котрі майже не використовувались і не використовуються.
На ному ж номер читається 032 03049. Виготовлений у 1996 році у Герліці.
Все життя він або кис під забором, у кінці 90-х його ставили додатковим на Сімферополь, а потім він катався у складі поїзда 35/36 Київ - Перемишль (з пересадкою на узгоджений поїзд до Кракова) у моменти, коли SUW тимчасово не працював (вірніше колія що веде до нього була на тимчасовому ремонті) і можливості виконати рейс як задумано через колієперевідник - не було. А ще пізніше його деколи ставили у 169/170 Київ - Львів додатковим вагоном №0, де він ошивався деколи аж до 2012 року.
Після 2012, коли замість експресів з вагонів і локомотива пустили Ху - я втратив його з поля зору, не знаю що там з ним було після того.
Питання трохи риторичне, але чому ж цей вагон підпирає паркан при тому, що УЗ катастрофічно не вистачає пасажирських вагонів?
Logged
Zilberg1985
Active user

Posts: 223


View Profile
« Reply #129 on: 08.08.19 , 06:08 »
Share Reply with quote

Сегодня с пригорода в районе Воздухофлотского моста был детектирован РИЦ. На вид как новый. Подумалось про отгрузку с завода двух заказанных таких вагонов модели 61-7034 [1]. Но экстерьер не совпадал с тем, что был в каталоге предприятия [2].

Заснять не успел. Благо, в сети кто-то уже это сделал [3]




Там також простоюється новий вагон українського виробництва з квадратними вікнами. Роки 2-3 назад він їздив у поїзді Київ- Запоріжжя- Новоолексіївка
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!