Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.07.20 , 23:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22]
Reply | Print
Author Topic: Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей  (Read 32450 times)
www3
Active user

Posts: 1313


View Profile
« Reply #210 on: 24.01.20 , 08:01 »
Share Reply with quote

бо суспільство і його розвиток вимагають кардинально іншого.

Вы ж доросла людина, як вважаєте пассажири, що в 2020 обідають ковбаскою на дивані ЕРки коростеньського, гребінківського, козятинського, жмеринськокого, ніжинського напрямків дуже розвинулося останніх 30 років щоб вимагати низькопідлогового вагона? Щоб ящики туди грузити зпід бананів стало легше думають вони. А Ви про розвиток та вимоги суспільства кажете...
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3216


View Profile
« Reply #211 on: 24.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote

Фраза о том, что инфраструктура практически не приспособлена для маломобильных граждан - так это у нас почти везде так. И тут причина проста - 30 лет назад об этом просто никто не думал...  А за 10 лет, когда стали реально что-то пытаться сделать удобнее, все не поменяешь. Тем более много станций, где даже перронов нормальных нет, не говоря о пандусах и прочем.
Ви дуже гучно говорите, але саме за згадані Вами 10 років таки варто було щось зробити. Не стогнати, а брати і робити. Тикати на 30 років тому не є надто актуальним, бо суспільство і його розвиток вимагають кардинально іншого.
А что можно сделать за 10 лет? Перестроить хрущевки с узкими лестницами в подъездах? Модернизировать глубокие станции метро? Если это все построено и люди им пользуются. Да и культура безбарьерного перемещения стала проникать в умы чиновников и проектантов только в последние несколько лет. Сколько есть примеров, когда неправильно положена тактильная плитка или что-то подобное. Всему люди должны научиться, а это не быстро.
При этом в домах новой постройки можно без проблем заезжать с детской коляской, а не мудохаться как в хрущевках, по городам ездят троллейбусы и автобусы с низким полом, где также регулярно можно увидеть молодых родителей с коляской, новые станции метро строятся с лифтами - этого мало? Или надо сносить хрущевки, которые еще лет 30 простоят, и распиливать на металлолом старые трамваи, которые еще может лет 10 проездят? И по теме форума пораспиливать электрички и поразрушать платформы...
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3216


View Profile
« Reply #212 on: 24.01.20 , 10:01 »
Share Reply with quote

бо суспільство і його розвиток вимагають кардинально іншого.

Вы ж доросла людина, як вважаєте пассажири, що в 2020 обідають ковбаскою на дивані ЕРки коростеньського, гребінківського, козятинського, жмеринськокого, ніжинського напрямків дуже розвинулося останніх 30 років щоб вимагати низькопідлогового вагона? Щоб ящики туди грузити зпід бананів стало легше думають вони. А Ви про розвиток та вимоги суспільства кажете...
Развитие общества оно медленное. У меня был культурный шок, когда я переехал из Запорожья в Киев, и увидел, что в Киеве обычное явление для родителей с коляской съездить куда-то на автобусе. В Запорожье таких автобусов было всего штук 5 на тот момент, и на них никто и не надеялся, только пенсионеры их могли ждать по полчаса. И с маленьким ребенком можно было перемещаться по сути только на такси.. И уверен, что и сейчас в Запорожье многие родители продолжают ездить на такси, просто не замечая, что уже по городу ездит много больших автобусов, в которых можно перемещаться с коляской. Но со временем привыкнут. А в Киеве к этому давно привыкли. А у жителей сел и райцентров, которые и есть основным контингентом в пригородных, менталитет еще дальше от современных тенденций...
Logged
brodjaga
User

Posts: 78


View Profile
« Reply #213 on: 24.01.20 , 13:01 »
Share Reply with quote

порізати все, що є і купувати по 10шт в рік нового, зате гарного. мати по 1 електричці в день, зате з низькою підлогою це звичайно ж поганий варіант.

повторюсь - хочемо ми цього чи ні - старе ще довго їздитиме. маленька Литва активно купує низькопідлогове, але досі повністю від старого не відмовилась.

купуючи нове старої конструкції ми залишаємось у минулому ще на 50 років і тоді знову матимем довгий перехідний період, з різним типом рухомого складу, не знаю як ще довести що купувати потрібно лише вагони максимально зручної конструкції, враховуючи усі переваги та недоліки усіх наявних у світі вагонів.

тобто купувати все нове - зручне, низькопідлогове, з шириною 3500, старе чи вживане вже покращувати на скільки це можливо ремонтами. до старого поїзда можна просто додати низькопідлоговий вагон

нинішній підхід в УЗ та КВБЗ - клепати що було, за нього теж можна поставити велику ціну (конкуренції виробників немає), правильний підхід - вивчення зауважень та побажань від максимальної кількості споживачів, вивчення наявного у всьому світі рухомого складу, скарг, зауважень на користування ним і розробка нового - кращого, зручнішого за існуююче. першочергове завдання усіх ремонтів та замін це покращення, усунення недоліків того, що було раніше.

у нас немає жодного маршруту дальніх поїздів лише з високими платформами, на усіх зупинках маршруту є і високі і низькі чи лише низькі платформи. тобто немає чого зберігати, існуючі платформи легше наростити до дверей низькопідлогового ніж високого (+ з високим зберігається яма, що прибирається лише з установкою висувних платформ на кожні двері, що теж не дешево).
для приміських - так, є окремі маршрути, де доцільніше буде зберегти існуючі високі платформи і перебудовувати саме малочисельні низькі. для цих маршрутів у нас ще довго буде наявний високопідоговий рухомий склад.

до речі на Видубичах сам бачив як робітники ховались у простір під платформою (він там є по центру платформи на всю довжину виходів з підземних переходів, погано що не на всю довжину платформ). краще впаду на Видубичах, максимум коліно зітру, руку зламаю, падаючи на Дарниці можна й хребта зламати. Дарниця - новий, дорогущий найгірший вокзал країни

нове метро з низькими платформами - згадав Бєлград (міська електричка, частково у тунелях непобудованого радянського метро, не популярна, через неї дуже багато приміських скоротили до кінцевих міської у передмісті, не найкращий проект). їздять виключно старі ЕР, платформи лише під сходинку. все нове на приміські маршрути купується низькопідлогове, нові платформи в тому числі на новому столичному довгобуді-вокзалі низькі під підлогу нових електричок. нового поки що  менше ніж старого, але усі платформи саме під нове
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!