Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.18 , 11:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Reply | Print
Author Topic: Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей  (Read 7516 times)
sergius
Active user

Posts: 1914


View Profile
« Reply #30 on: 26.04.18 , 10:04 »
Share Reply with quote

...до конца текущей недели будет объявлен тендер на закупку 55 пассажирских вагонов.
А раньше говорили про 60.

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6791


View Profile
« Reply #31 on: 26.04.18 , 10:04 »
Share Reply with quote

Ещё интересно,  сколько вагонов за это в время списали?
Logged
sergius
Active user

Posts: 1914


View Profile
« Reply #32 on: 26.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Про списание еще не оглашалось (и наерное не скажут, но можно условно принять прошлогодние показатели), а вот про перспективу говорилось

***********************
"Укрзалізниця" приготувала сюрприз для пасажирів

Цього року "Укрзалізниця" планує придбати 60 та модернізувати 226 пасажирських вагонів. Про це на III Українському інфраструктурному форумі зазначив директор із стратегічного розвитку та інвестиційної політики "Укрзалізниці" Антон Саболевський, передає кореспондент УНН.

"Інвестиційний план "Укрзалізниці" передбачає інвестиції у рухомий склад загальним обсягом 18,4 млрд грн. Цього року компанія планує придбати 60 пасажирських вагонів та 2 секції електропоїздів, а також модернізувати 226 пасажирських вагонів та 100 секцій електропоїздів", - повідомив Саболевський.

Щодо вантажних вагонів, то, за його словами, передбачається закупівля 3 550 напіввагонів із залученням кредиту ЄБРР, виготовлення 3 600 та модернізація 10 009 вантажних вагонів.

Крім того, як додав Саболевський, передбачаються й інвестиції у тяговий рухомий склад. Зокрема, планується модернізація та модифікація 50 вантажних та 29 пасажирських електровозів, 18 вантажних, 4 пасажирських та 62 маневрених тепловозів, а також придбання 30 локомотивів General Electric.


***********************

Источник: UNN
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2617


View Profile
« Reply #33 on: 26.04.18 , 12:04 »
Share Reply with quote

Дніпровський вагоноремонтний активно почав працювати (судячи з кількості вантажних вагонів під ремонт на території). Вчора бачив свіжокврний вагон, який вивезли на передачу. Купейний чи плацкартний - не розгледів.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #34 on: 01.05.18 , 17:05 »
Share Reply with quote

Странно, что скоростные мотор-вагонные поезда УЗ не хочет закупать. Потребность в них есть.... Хотя бы парочку переменнотоковых для маршрутов Киев - Львов и Киев - Одесса, а 2 Ху с этих маршрутов можно на восток катать.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #35 on: 01.05.18 , 19:05 »
Share Reply with quote

А на востоке они нужны?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3952


View Profile
« Reply #36 on: 01.05.18 , 20:05 »
Share Reply with quote

Странно, что скоростные мотор-вагонные поезда УЗ не хочет закупать. Потребность в них есть.... Хотя бы парочку переменнотоковых для маршрутов Киев - Львов и Киев - Одесса, а 2 Ху с этих маршрутов можно на восток катать.
Краще 2-системні. Тоді можна буде не обмежуватись конкретними регіонами
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #37 on: 01.05.18 , 22:05 »
Share Reply with quote

А на востоке они нужны?
Посмотрите наличие билетов из Киева в Константиновку, Днепр, Запорожье.
Да и в Кривой Рог в роли ИС ездит не МВПС с 22 минутной стоянкой...
Logged
nikooolay
Active user

Posts: 515


View Profile
« Reply #38 on: 01.05.18 , 22:05 »
Share Reply with quote

Странно, что скоростные мотор-вагонные поезда УЗ не хочет закупать. Потребность в них есть.... Хотя бы парочку переменнотоковых для маршрутов Киев - Львов и Киев - Одесса, а 2 Ху с этих маршрутов можно на восток катать.
Думаю одной из причин является то, что уз не желает изменений в своей структуре. Сейчас любые вагоны, можно подать на любой маршрут и локомотивы от вагонов обслуживаются отдельно, для неповоротливого механизма УЗ, это будет сильно сложно) И есть какие-то данные о недостатке или переизбытке пассажирских электровозов?
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #39 on: 02.05.18 , 11:05 »
Share Reply with quote

А на востоке они нужны?
Посмотрите наличие билетов из Киева в Константиновку, Днепр, Запорожье.
Да и в Кривой Рог в роли ИС ездит не МВПС с 22 минутной стоянкой...
На счет Днепра и Кр я согласен (просто я не считаю что это восток)  а в Констаху на сегодня есть 60шт. на завтра и далие 500+
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 20 queries.