Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.05.19 , 14:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей  (Read 17597 times)
tera
Active user

Posts: 619


View Profile
« Reply #80 on: 18.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

«Укрзалізниця» анонсувала оновлені білі вагони та регулювання температури в купе

До кінця року таких вагонів у компанії буде 53
сьогодні, 11:41
Пасажирські вагони «Укрзалізниці» матимуть інтер'єр білого кольору після капітального ремонту. Ззовні їх також фарбуватимуть у білий. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив виконувач обов’язків голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
Обіцяють також, що у нових та відремонтованих вагонах буде пристрій для регулювання температури повітря у купе.
Також очільник компанії-перевізника долучив до допису фото нового вагона.
«Цей вагон перший, де в кожному купе є індивідуальне регулювання температури повітря. Будемо таке практикувати й надалі», — написав він.
Очільник «Укрзалізниці» зазначає, що від початку 2018 року відремонтовано 46 вагонів. До кінця року планують відновити ще 53.
«А за кілька місяців очікуємо поповнення парку першими новими вагонами виробництва Крюківського заводу», — написав Кравцов.
https://zaxid.net/ukrzaliznitsya_novi_bili_vagoni_ta_regulyuvannya_temperaturi_u_kupe_foto_n1467952


Logged
Andersen
Active user

Posts: 2592


View Profile
« Reply #81 on: 30.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Volodymyr Omelyan:

"Найбільший новий аеропорт Туреччини і світовий авіаційний хаб - відкрито!

Відкриття приурочили до 95-річчя Республіки. Турки люблять красиві дати 😉

Аеропорт Ердогана в Стамбулі замінить існуючий аеропорт Ататюрка, відомий багатьом українцям. Що цікаво, планується замість існуючого аеропорту розбити парк для містян.

Пропускна спроможність спорудженого терміналу - 90 млн пасажирів/рік. Друга черга, яку планують збудувати до 2029 року, запланована на ще 110 млн, що разом складе 200 млн на рік.
Вартість будівництва першої черги - понад 12 млрд доларів США (в Україні я б’юся над виділенням бодай 10 млрд грн, щоб збудувати злітні смуги і запускати по п`ять нових аеропортів щороку)."

Ему отвечает:
Logged
tera
Active user

Posts: 619


View Profile
« Reply #82 on: 21.11.18 , 20:11 »
Share Reply with quote

А от чому не випускають двоповерхові вагони?

Quote
В Україні випускатимуть двоповерхові вагони
Серійне виробництво розпочнуть 2014 року.
Крюківський вагонобудівний завод має намір запустити в серійне виробництво двоповерховий пасажирський вагон 2014 року.

Наприкінці 2013-го мають виготовити тестовий зразок, заявив голова наглядової ради підприємства Володимир Приходько. "Наприкінці 2013 року буде тестовий вагон, і тоді ж почнуться випробування. 2014-го він його виготовлятимуть серійно", - сказав він. Зазначимо, раніше Приходько обіцяв двоповерховий вагон уже до 2013 року. Відтермінування він пояснює завантаженістю підприємства великою кількістю замовлень.
За його словами, новий вагон буде обладнано кондиціонером, екологічними туалетами, системою діагностики технічного стану й іншим сучасним обладнанням.

Вагон буде розрахований на 140 місць і швидкість руху до 200 км/год. Термін його експлуатації становитиме 50 років.

Раніше Приходько заявляв, що перший 2-поверховий вагон може бути виготовлено до кінця нинішнього року.
https://ukr.lb.ua/economics/2012/09/03/168631_ukraine_vipuskat.html

При тих нитках ,що є це збільшення к-ть паксів,так ціна вище за вагон,але менше ниток,менше локомотивів і т.д.Т іж самі ДПКр свої певно б могли такими зробити.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 339


View Profile
« Reply #83 on: 22.11.18 , 19:11 »
Share Reply with quote

Интересно из 54 вагонов что  Укрзалізниця заказала на КВСЗ будут и такие в связи с увеличением объема перевозок в страны ЕС
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #84 on: 28.11.18 , 21:11 »
Share Reply with quote

Товарищ Андертейкер у іншій темі написав про 3/4 "Скоро буде, вагони проходять КВР". Це означає, що нових вагонів у даному поїзді не буде? Чи там як у 1/2, коли вагони, наприклад, 4-6 КВР, а інші нові? Чи як?
І що взагалі з поставками вагонів? Спершу їх обіцяли в жовтні. Два тижні тому показали фото готових вагонів з підписом "вони готові до прийомки". І все. Тиша.
Чи відомо взагалі, в яких вони будуть поїздах? Щось говорилося про закріплення нових вагонів "за напрямками". Це так?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3260


View Profile
« Reply #85 on: 28.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

Товарищ Андертейкер у іншій темі написав про 3/4 "Скоро буде, вагони проходять КВР". Це означає, що нових вагонів у даному поїзді не буде?
Може просто банально не встигли здійснити поставку в повному обсязі. Згадайте, як запускався транс Київ - Франківськ. З 18.01.17 та "розбавлений" крюками з СЕ 1/2 (пізніше був КВР ДВРС)
Чи там як у 1/2, коли вагони, наприклад, 4-6 КВР, а інші нові?
У 1/2 наче 2 з 10 вагонів є КВРи.
Щось говорилося про закріплення нових вагонів "за напрямками". Це так?
Дайте посилання ким говорилося.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 262


View Profile
« Reply #86 on: 29.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Перша партія нових вагонів згідно договору - штабні. З них навряд сформують новий поїзд, хіба з кількома начальниками :), будуть по штуці в різних складах (формування Києва і Дніпра, наче). Частину нештабних КВБЗ обіцяв зробити до кінця року.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 262


View Profile
« Reply #87 on: 18.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

Під час зимових перевезень Укрзалізниця задіє новозбудовані пасажирські вагони

Вісім пасажирських штабних купейних вагонів, щойно отриманих Укрзалізницею від Крюківського вагонобудівного заводу, будуть сформовані в один склад і курсуватимуть за маршрутами додаткових поїздів, яких цього року призначено близько 30. Про це повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Комфорт та якість нових вагонів пасажири зможуть оцінити вже під час цьогорічних новорічних та різдвяних свят», - зазначив керівник Укрзалізниці. Зокрема, у вагоні удосконалена робота системи опалення в автоматичному режимі, передбачена установка додаткових фільтрів у системи опалення та водяного пожежогасіння. Для зручності пасажирів передбачені розетки на рівні верхніх полиць, збільшено кількість розеток у проходах. Окрім того, у кожному купе відчиняються кватирки; вода для чаю нагріватиметься не під час руху поїзда, а буде гарячою вже при посадці. Встановлені більш потужні електричні перетворювачі для безперебійної роботи мікрохвильової печі. Вагони обладнані кліматичною системою, двома вакуумними туалетами закритого типу.

     За словами Євгена Кравцова, Укрзалізниця ставила перед виробником завдання, щоб усі важливі елементи, 70 % обладнання вагона було вітчизняного виробництва, навіть системи кондиціювання повітря, вакуумні туалети, які досі були винятково іноземного виробництва.

    Після піку новорічно-різдвяних перевезень новозбудовані штабні вагони будуть включені до складу таких поїздів: 138/137 Хмельницький-Лисичанськ (ВЧ Хмельницкий) - 121/133 Миколаїв-Київ-Рівне (ЛВЧД Миколаїв) - 71/72 Запоріжжя-Київ (ЛВЧД Запоріжжя) - 97/98 Ковель-Київ (ЛВЧД Ковель)


Написано через пень-колоду, але останньому абзацу якось більше віриться, ніж "вісім пасажирських штабних купейних вагонів... будуть сформовані в один склад"
Logged
sergius
Active user

Posts: 3260


View Profile
« Reply #88 on: 18.12.18 , 19:12 »
Share Reply with quote

   Після піку новорічно-різдвяних перевезень новозбудовані штабні вагони будуть включені до складу таких поїздів: 138/137 Хмельницький-Лисичанськ (ВЧ Хмельницкий) - 121/133 Миколаїв-Київ-Рівне (ЛВЧД Миколаїв) - 71/72 Запоріжжя-Київ (ЛВЧД Запоріжжя) - 97/98 Ковель-Київ (ЛВЧД Ковель)
То повинна бути гостра необхідність, щоб на ті потяги дати понтові крюки з дисковими гальмами.
Досвід експлуатації таких вагонів має ПКВЧД-11 (Дніпро) та ПКВЧ-1 (Київ). І останнє таки навчилось їх ремонтувати.
« Last Edit: 18.12.18 , 19:12 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7811


View Profile
« Reply #89 on: 18.12.18 , 20:12 »
Share Reply with quote

Ну почему, использовать 7 остальных вагонов как обычные нештабные вполне реально, только вот целесообразно ли?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!