Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.18 , 06:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
Reply | Print
Author Topic: Закупка новых пассажирских вагонов Укрзализныцей  (Read 11674 times)
tera
Active user

Posts: 505


View Profile
« Reply #80 on: 18.10.18 , 22:10 »
Share Reply with quote

«Укрзалізниця» анонсувала оновлені білі вагони та регулювання температури в купе

До кінця року таких вагонів у компанії буде 53
сьогодні, 11:41
Пасажирські вагони «Укрзалізниці» матимуть інтер'єр білого кольору після капітального ремонту. Ззовні їх також фарбуватимуть у білий. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив виконувач обов’язків голови правління «Укрзалізниці» Євген Кравцов.
Обіцяють також, що у нових та відремонтованих вагонах буде пристрій для регулювання температури повітря у купе.
Також очільник компанії-перевізника долучив до допису фото нового вагона.
«Цей вагон перший, де в кожному купе є індивідуальне регулювання температури повітря. Будемо таке практикувати й надалі», — написав він.
Очільник «Укрзалізниці» зазначає, що від початку 2018 року відремонтовано 46 вагонів. До кінця року планують відновити ще 53.
«А за кілька місяців очікуємо поповнення парку першими новими вагонами виробництва Крюківського заводу», — написав Кравцов.
https://zaxid.net/ukrzaliznitsya_novi_bili_vagoni_ta_regulyuvannya_temperaturi_u_kupe_foto_n1467952


Logged
Andersen
Active user

Posts: 2387


View Profile
« Reply #81 on: 30.10.18 , 11:10 »
Share Reply with quote

Volodymyr Omelyan:

"Найбільший новий аеропорт Туреччини і світовий авіаційний хаб - відкрито!

Відкриття приурочили до 95-річчя Республіки. Турки люблять красиві дати 😉

Аеропорт Ердогана в Стамбулі замінить існуючий аеропорт Ататюрка, відомий багатьом українцям. Що цікаво, планується замість існуючого аеропорту розбити парк для містян.

Пропускна спроможність спорудженого терміналу - 90 млн пасажирів/рік. Друга черга, яку планують збудувати до 2029 року, запланована на ще 110 млн, що разом складе 200 млн на рік.
Вартість будівництва першої черги - понад 12 млрд доларів США (в Україні я б’юся над виділенням бодай 10 млрд грн, щоб збудувати злітні смуги і запускати по п`ять нових аеропортів щороку)."

Ему отвечает:
Logged
tera
Active user

Posts: 505


View Profile
« Reply #82 on: 21.11.18 , 20:11 »
Share Reply with quote

А от чому не випускають двоповерхові вагони?

Quote
В Україні випускатимуть двоповерхові вагони
Серійне виробництво розпочнуть 2014 року.
Крюківський вагонобудівний завод має намір запустити в серійне виробництво двоповерховий пасажирський вагон 2014 року.

Наприкінці 2013-го мають виготовити тестовий зразок, заявив голова наглядової ради підприємства Володимир Приходько. "Наприкінці 2013 року буде тестовий вагон, і тоді ж почнуться випробування. 2014-го він його виготовлятимуть серійно", - сказав він. Зазначимо, раніше Приходько обіцяв двоповерховий вагон уже до 2013 року. Відтермінування він пояснює завантаженістю підприємства великою кількістю замовлень.
За його словами, новий вагон буде обладнано кондиціонером, екологічними туалетами, системою діагностики технічного стану й іншим сучасним обладнанням.

Вагон буде розрахований на 140 місць і швидкість руху до 200 км/год. Термін його експлуатації становитиме 50 років.

Раніше Приходько заявляв, що перший 2-поверховий вагон може бути виготовлено до кінця нинішнього року.
https://ukr.lb.ua/economics/2012/09/03/168631_ukraine_vipuskat.html

При тих нитках ,що є це збільшення к-ть паксів,так ціна вище за вагон,але менше ниток,менше локомотивів і т.д.Т іж самі ДПКр свої певно б могли такими зробити.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 260


View Profile
« Reply #83 on: 22.11.18 , 19:11 »
Share Reply with quote

Интересно из 54 вагонов что  Укрзалізниця заказала на КВСЗ будут и такие в связи с увеличением объема перевозок в страны ЕС
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #84 on: 28.11.18 , 21:11 »
Share Reply with quote

Товарищ Андертейкер у іншій темі написав про 3/4 "Скоро буде, вагони проходять КВР". Це означає, що нових вагонів у даному поїзді не буде? Чи там як у 1/2, коли вагони, наприклад, 4-6 КВР, а інші нові? Чи як?
І що взагалі з поставками вагонів? Спершу їх обіцяли в жовтні. Два тижні тому показали фото готових вагонів з підписом "вони готові до прийомки". І все. Тиша.
Чи відомо взагалі, в яких вони будуть поїздах? Щось говорилося про закріплення нових вагонів "за напрямками". Це так?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2656


View Profile
« Reply #85 on: 28.11.18 , 22:11 »
Share Reply with quote

Товарищ Андертейкер у іншій темі написав про 3/4 "Скоро буде, вагони проходять КВР". Це означає, що нових вагонів у даному поїзді не буде?
Може просто банально не встигли здійснити поставку в повному обсязі. Згадайте, як запускався транс Київ - Франківськ. З 18.01.17 та "розбавлений" крюками з СЕ 1/2 (пізніше був КВР ДВРС)
Чи там як у 1/2, коли вагони, наприклад, 4-6 КВР, а інші нові?
У 1/2 наче 2 з 10 вагонів є КВРи.
Щось говорилося про закріплення нових вагонів "за напрямками". Це так?
Дайте посилання ким говорилося.
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 213


View Profile
« Reply #86 on: 29.11.18 , 00:11 »
Share Reply with quote

Перша партія нових вагонів згідно договору - штабні. З них навряд сформують новий поїзд, хіба з кількома начальниками :), будуть по штуці в різних складах (формування Києва і Дніпра, наче). Частину нештабних КВБЗ обіцяв зробити до кінця року.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!