Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.18 , 15:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Женева-Шамоні

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Женева-Шамоні  (Read 7026 times)
portofranco
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #30 on: 14.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

Насправді у мене на руках у той момент, після невдачи з автоматами було небагато франків. Міняти євро на франки прямо на Карнавані не дуже вигідно. А бігти в місто та потім стояти чергу в касу не хотілося. До того ж я залишив план В - якщо на підйомники до Монблану мегачерга то побродити по Шамоні та поїхати звідти в Ансі. До речі на найвищій підйомник я не встигнув. За прибуття побіг на нього а там черга, з найближчими місцямі на спуск о 18.30. На поїзд до Mer de glace встигнув (але вагони були вщент забиті) та встигнув після нього на другий підйомник в заповідник на 2500 м
« Last Edit: 14.07.17 , 13:07 by portofranco » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2777


View Profile
« Reply #31 on: 16.07.17 , 18:07 »
Share Reply with quote

У квитку Мартіньї - Шамоні - є SBBшна складова Мартіньї - Le Chatelard(fr)

Хотя там не одного СББ-шнего километра нет. Правда договорились на НРТ-1185.

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2777


View Profile
« Reply #32 on: 16.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

А квиток Женева - Ліон - SBBшної складової не містить, це міжнародний квиток що складається суто зі SNCFівських кілометрів (бо - тарифна межа безпосередньо по головному вокзалу Женеви, квитки Женева - Франція - внутрішньофранцузькі, тобто куплений у SBB квиток - він повністю на користь SNCF іде).

Очень интересный вопрос. Для ряда швейцарских станций - именно так,

Relations avec les gares suisses de Genève–
Eaux-Vives, La Plaine, Le Locle, Le Locle–Coldes-
Roches, Satigny, Vallorbe, Vernier-Meyrin
Les transports de voyageurs, de bagages et de chiens accompagnés dans les relations
entre les gares SNCF, d’une part, et les gares suisses précitées, d’autre part, sont régis par
la convention internationale du 3 juin 1999 entrée en vigueur le 1er juillet 2006, relative aux
transports internationaux ferroviaires (COTIF), et par les règles uniformes CIV qui lui sont
annexées ; leurs prix sont calculés, sur ces sections de ligne, d’après la Gamme Tarifaire ou
les tarifs à prix réduit de SNCF, et sur la distance obtenue de bout en bout, en faisant usage
des tableaux de distances.

http://www.voyages-sncf.com/ext/editorial/pdf/cgv/dispositions-generales-sncf.pdf

но для главного вокзала Женевы нашли наверное еще более сложный вариант.

https://www.admin.ch/opc/fr/classified-compilation/19090014/index.html#a11 Art. 16

С уважением, Ульф
« Last Edit: 16.07.17 , 21:07 by Ulf » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #33 on: 16.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

а Chamoni-Annemace - на конкретный маршрут с пересадками.
конкретний час відходу TERів у квитку - новинка, раніше такого не було. Пишеться поки-що лише у великих квитках, з каси. У маленьких квитках з блакитного автомата з крутилкою - не вказується. У будь-якому разі це пишуть лише з довідковою метою. Їхати іншим TERом, що йде тією ж дорогою - можна, я навмисне перепитав.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #34 on: 09.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

виявилось ось це дурнувате вказування конкретного часу виїзду в квитках на TER (виявляється при покупці на сайті -теж має місце) - попри те, що здавалось-би це рекомендований, а не обов'язковий поїзд - може становити певну проблему, якщо наприклад хочеться скористатись регресивністю тарифа в місцях, де дуже мало рейсів на день. Щоправда я зумів її обійти, але рішення було неочевидне.
Ось конкретна ситуація

23 жовтня 2017 року.

Хотів проїхати TERом Rocamadour-Padirac 14:08 - 14:41 Figeac
потім погуляти у Фіжаку і наступна поїздка на TERі в той-же день Figeac 18:05 - 19:29 Cordes-Vindrac
купувати 2 окремі квитки не хотілось, бо 9+15,1 євро це більше ніж 21,9. Про те, що на той TER, котрим я планував їхати Фіжак - Корд-Вендрак діє пропозиція Tikemouv' (що означає, що у Фіжаку на нього можна взяти квиток по 7,5 євро - я не знав).
Суть у тому, що через сайт sncf-voyages - квиток Rocamadour-Padirac- Cordes-Vindrac потібним мені маршрутом - через це дурнувате вказування конкретних TERів купити не можна, бо найшвидша комбінація поїздів, що дозволяє досягти Конрд-Вендрак при виїзді з Рокамадура о 14:41 - вона зиг-загом через Родез (тобто не той маршрут, що мені треба), а більш пізній поїзд з Рокамадура в Фіжак - уже не стикується з поїздом на Корд-Вендрак в цей день. З більш раннім виїздом з Рокамадур-Падірака - хвиля потрібним маршрутом по потрібній ціні є, але час старту цієї хвилі був пізніше ніж той час, коли я вперше спробував купити такий квиток з телефона, тому сьогодні на сьогодні - сайт sncf-voyages такий квиток не хоче продавати.

Я навмисно в Рокамадурі наміняв грошей, щоб мати можливості закинути монетами 21,9 євро в синій автомат з крутилкою - єдиний канал продажу, що продає TERівські квитки без урахування розкладу. Монети виміняв, бо знав, що мою картку - сині автомати з крутилкою не беруть, а крім карток вони приймають лише монети. Але виявилось що я дарма старався, на станції Рокамадур-Падірак немає навіть такого автомата, і висить об'ява, що квиток слід купувати у кондуктора в поїзді. Чи продасть мені кондуктор у поїзді прямий квиток до Корд-Вендрака - я не зав, тому поки чекав поїзда - вирішив погратись з різними каналами продажу квитків на TERи, сподіваючись знайти надійніший вихід.
Виявилось на сайті TER-Occitanie теж може купувати квиток на TERи при чому там на останньому кроці перепитується дата поїздки. В результаті я розпочав покупку на ранкову хвилю потрібним маршрутом, але на 24 жовтня (наступний день), а на останньому кроці - підмінив дату подрожі з 24 на 23 жовтня.
В результаті купив кумедний квиток - дата/час покупки 23.10.2017 14:01, з датою поїздки на 23 жовтня і виїзд рекомендованим поїздом об 11:59 23 жовтня (тобто раніше, ніж дата видачі квитка)


* rocamadour_cordes.JPG (170.49 KB, 783x768 - viewed 426 times.)
« Last Edit: 09.11.17 , 19:11 by Maxy » Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4780


View Profile
« Reply #35 on: 09.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

Тебе мало того, что ты сломал единственный автомат про продаже жд билетов в Украине???
Теперь и до Франции добрался?)
Logged
Volotar
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #36 on: 01.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

поки чекав поїзда - вирішив погратись з різними каналами продажу квитків на TERи, сподіваючись знайти надійніший вихід.

Maxy, а які ще є варті уваги сайти з квитками на TER, окрім тих, що на ter.sncf.com?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22109


View Profile
« Reply #37 on: 01.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

давайте розділимо Ваше запитання на 2 групи проблем:
-які є канали продажу квитків на TER через інтернет?
-які інші сайти буває корисно почитати про TERи якщо цікавить щось інше, крім власне продажу?

З каналів продажу квитків на TER я знаю такі:

1. voyages-sncf.com
При чому на форумі ми вже стикались з ситуацями, що принаймні з ПДСами - падлюка така, може вести себе по-різному залежно від обраної мови, і найкраще завжди обирати французьку. Чи є відмінності в поведінці залежно від мови з TERами - невідомо, але я про всяк випадок завжди на французьку перемикаю.

2. ter.sncf.com безпосередньо, не обираючи регіон

3. регіональні сайти TER. Можна просто зайти на (2) і обрати регіон, воно перекине на сайт відповідного регіону. Попри те, що дизайн TER-сайтів більшості регіонів уніфікований з (2) і взагалі не завжди очевидно що воно перекинуло на інший сайт, а не відкрився інший розділ на тому-ж сайті - регіональні сайти при продажу вести себе іноді можуть інакше ніж загальнофранцузький. Відмінності рідко трапляються і дрібні, але можуть виявитись важливими в слизьких ситуаціях. Іноді TER-сайти регіонів бувають на окремому піддомені в межах ter.sncf як у Прованса-Альп-Кот д'Азюра - http://paca.ter.sncf.com, частіше - просто як піддиректорія на сайті ter.scnf, наприклад як у Оврень-Рони-Альп https://www.ter.sncf.com/auvergne-rhone-alpes
іноді - на окремому домені, як от у Іль-де-Франса https://www.transilien.com/
Ще раз повторю - незалежно від того чи є там окремий домен чи немає, и чи є відмінності в дизайні чи немає - будьте готові, що продаж може спрацювати по-різному.

4. trainline.eu (зауважте саме .eu, а не .com, бо і те і інше - ніби аґенції що торгують залізничними квитками, але різні, при чому друга - мімікрує під першу. Насправді trainline.eu - НЯР просто маріонетка sncf для якихось маркетингових ігор для англійських споживачів, тому там ціна та сама що на сайті sncf, але через те що сайт інший - буває корисним, наприклад на цьму сайті іноді спрацьовує картка, що не працює на сайті sncf чи якийсь інший дрібний недолік, що заважає на сайті sncf - може буде відсутній). А .com - стороння аґенція, що торгує залізничними квитками з націнкою, безсоромно користуючись тим, що пасажири плутають домени. Взагалі у менеджмента sncf є якась хворблива ідея, що треба відвідувачів з різних країн намагатись скеровувати на різні сайті і накожному з них гратись у різні маркетингові ігри і щоб ці ігри були різними. Вона цим балуються дуже давно і SNCF вже неодноразово робила різні віртуальних обличя з метою пограти в якісь незрозумі маркетингові ігри з якоюсь частиною своїх пасажирів. Деякі з цих сайтів - зараз просто переадресовують на voyages-sncf, наприклад tgv-europe.com, а колись там був окремий сайт, що навіть прикидався якоюсь окремою від SNCF сутністю.

5. Мобільний застосунок, що називається буквально SNCF, орієнтований на пасажирів TERів (тобто ніби аналог сайта ter.sncf)

6. Інший застосунок французької залізниці - voyages-sncf (як не важко здогадатись - орієнтований на пасажирів IC і TGV, але квиток на TER теж уміє продати, ніби аналог сайта voyages-sncf).

7. може ще щось є, SNCF такі пустуни, що могли наробити віртуальних агенцій стільки, що я про всі і не знаю. loco2 здається теж їхній, хоча я детально не розибирався

8. ну і для Лангедок-Русільйона - читайте тут http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116695.msg409734#msg409734

А от що почитати перед тим як купувати квиток на TER:

1. регіональні сайти ter.sncf. Саме не полінуватись і зайти в сайт потрібного регіону. Там і про TikémouV' можна дізнатись, і про багато чого іншого. І подивитись скасування і переноси через ремонти. Т
ут для початківців, не надто детально знайомих з географією провінціальної Франції - найтрудомісткіше - не полінуватись з'ясувати до якого регіону належить та частина Франції, що їх цікавить. Справа ускладнюється трохи тим, що у Франції нещодавно була реформа регіонів, на сайті ter.sncf.com - вказані старі регіони, а регіональні сайти terів - уже зроблені згідно до нового регіонального поділу, але при цьому регіональні відмінності - лишились згідно старого адміністративного поділу все-одно, тобто нові регіони їх успадкували в тих частинах, що були старими регіонами.

2. railwayclub.info :-)
« Last Edit: 01.12.17 , 20:12 by Maxy » Logged
Volotar
Active user

Posts: 483


View Profile
« Reply #38 on: 01.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Дуже дякую за таку вичерпну відповідь!
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2777


View Profile
« Reply #39 on: 02.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote

Іноді TER-сайти регіонів бувають на окремому піддомені в межах ter.sncf як у Прованса-Альп-Кот д'Азюра - http://paca.ter.sncf.com, частіше - просто як піддиректорія на сайті ter.scnf, наприклад як у Оврень-Рони

??


С уважением, Ульф
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!