Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.17 , 12:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: Миколаїв/Херсон - Дніпропетровськ (2й сезон)

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: Миколаїв/Херсон - Дніпропетровськ (2й сезон)  (Read 5185 times)
sergius
Active user

Posts: 1249


View Profile
« Reply #10 on: 05.07.17 , 20:07 »
Share Reply with quote

Либо, либо, либо
Уже не имеет смысла говорить дальше.
Это лирика. М.б. скоро узнаете почему ;)
Logged
Вадим 2828
Guest
« Reply #11 on: 05.07.17 , 23:07 »
Share Reply with quote

вы все так хорошо говорите а люди спрашивают зачем такой ездит поезд если он не остонавливеться если на участке не было сообщения с Запорожьем и Никополем более 6 лет, то люди будут срывать стоп краны что бы добиться остановки.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1930


View Profile
« Reply #12 on: 06.07.17 , 10:07 »
Share Reply with quote

Безпосередньо зв'язано з цією темою:
в графіку 2017-2018 планують призначити двогрупний поїзд Запоріжжя, Кривий Ріг - Одеса маршрутом через Апостолове - Херсон - Миколаїв у загальному обороті з двогрупним 120/119 Запоріжжя, Кривий Ріг - Львів, маршрут якого планується перекласти через Первомайськ.
Якщо вже дійсно вирішили перекидати маршрут 119/120 через Первомайськ, а по Кр.Розі будуть робити роз'єднання і з'єднання вагонів на Львів та Одесу, тоді можна зробити причіпні вагони з Дніпра до 119/120 на Львів (об'єднання зробити по Кр.Розі чи по П'ятихаткам, де буде доцільніше). І тоді вже буде пряме сполучення Дніпра з Первомайським. Плюс появитися ще один додатковий (хоч і не дуже довгий) поїзд з Дніпра до Львова.
Похожа ситуація є з вагонами Дніпро - Одеса, які чіпляють до 317/318 по Запоріжжі.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6117


View Profile
« Reply #13 on: 06.07.17 , 10:07 »
Share Reply with quote

119/120 не заходить до П'ятихаток - він йде напряму на П'ятихатки-Стикові. Але я сумніваюсь що там можливо робити такі маневри, інакше 563/564 також би не заїзджав до П'ятихаток.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1930


View Profile
« Reply #14 on: 06.07.17 , 10:07 »
Share Reply with quote

119/120 не заходить до П'ятихаток - він йде напряму на П'ятихатки-Стикові. Але я сумніваюсь що там можливо робити такі маневри, інакше 563/564 також би не заїзджав до П'ятихаток.
Тоді зробити вагони з Дніпра до Кр.Рогу (якісь там 600). І по Кр.Рогу робити маневри.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6117


View Profile
« Reply #15 on: 06.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

А чи є у цьому сенс?
Може краще вже його там з якимось поїздом погодити по Олександрії або Знам'янці для пересадки. Так буде значно швидше, чим їхати через Кривбасс.

Да й скільки там тих пасажирів з Дніпра до Первомайська на Пузі, Балти або Вапнярки буде - ну в середньому десь 1 вагон на добу і задля цього його везти окремим локомотивом кружним шляхом - думаю воно того не варто.
« Last Edit: 06.07.17 , 11:07 by Крымчанин UA » Logged
Entony
Active user

Posts: 1930


View Profile
« Reply #16 on: 06.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Можливо і немає сенсу. Але якщо необхідно поєднати саме Первомайськ прямим поїздом з Дніпром, то я запропонував як один із варіантів (виходячи з того, що саме 119/120 пропонують прокласти через Первомайськ).
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6117


View Profile
« Reply #17 on: 06.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Я вважаю, що краще зробити одну зручну пересадку, ніж кружляти у ВБСах ще й у незручний час.
Саме тому ті ж ВБСи Дніпро-Запоріжжя-Одеса заповнюються вкрай погано. Та й сам на них не їзджу через це - краще вже приміськими через Апостолове, що я й роблю.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 392


View Profile
« Reply #18 on: 06.07.17 , 17:07 »
Share Reply with quote

Да й скільки там тих пасажирів з Дніпра до Первомайська на Пузі, Балти або Вапнярки буде - ну в середньому десь 1 вагон на добу і задля цього його везти окремим локомотивом кружним шляхом - думаю воно того не варто.

Ну хтозна, хтозна. Коли влітку через Первомайськ ходять харківські допи на Одесу, там в бік Харкова серйозна посадка, хоча здавалося б, до чого там Харків чи Полтава. І це влітку, коли студентів нема.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6117


View Profile
« Reply #19 on: 06.07.17 , 21:07 »
Share Reply with quote

Ну наскільки серйозна? 20-30-50 чол.? Ну хай буде 50 чоловік, ну хай ще буде десь стільки на інших станціях - ну це 2 вагони, які точно не варто тягнути окремим складом до Кривого Рогу.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.151 seconds with 21 queries.