Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
28.11.20 , 01:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Миколаїв/Херсон - Дніпропетровськ (2й сезон)

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30
Print
Author Topic: Пропозиція: Миколаїв/Херсон - Дніпропетровськ (2й сезон)  (Read 38376 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 2108


View Profile
« Reply #210 on: 31.01.19 , 15:01 »
Share

Нові поїзди (в т.ч. Нічні Експреси) по неелектрифікованих ділянках можуть бути призначені лише політичним рішенням правління. Так як це було з 19/20 Київ - Лисичанськ, а також планується з 9/10 Київ - Маріуполь.
Але є ще варіант об'єднання маршрутів поїздів, коли кількість кілометрів під теплотягою не збільшуватиметься.
Logged
MVM
Active user

Posts: 342


View Profile
« Reply #211 on: 31.01.19 , 15:01 »
Share

Как говорил Валере Красноравшан, в ближайший год прокладка новых маршрутов по неэлектрифицированных ветках производиться не будет. Все предложения просил подавать исключительно под электротягу. Валера по договоренностям не будет даже включать это в файл, но вы всегда можете отправить личное обращение и получить отписку с благодарностью.

В сравнении с этими проектами новый маршрут через крупный инфраструктурный узел Проспектная выглядит мощно, да.

Аргумент принят, происходящее понято, мыслей больше нет. Идею "мерефо-херсонского" поезда можно засунуть себе куда-нибудь в задний, кхм, архив.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5726


View Profile
« Reply #212 on: 31.01.19 , 15:01 »
Share

Он не уточнял категорию поездов, по крайней мере Валера бы мне это сказал. Прискорбно, что вы хотите захреначить условно дорогой поезд, не выдерживающий норматив, с остановкой которую тупые кассиры никогда не будут ассоциировать с Днепром, на маршруте где даже в пик ходил коротыш. Но это справедливый итог отсутствия здесь порядка и модерации.

И да, Сергиус, попытка перевода стрелок на Крымчанина не проходит. Я хорошо его знаю, он не мог родить отмену 251.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #213 on: 31.01.19 , 15:01 »
Share

По поводу слов Крымчанина. Первый вариант. Читаем выделенное. Видать, плохо знаешь.

Коли sergius згадав про ув'язування у загальний оборот з 795/796 я про себе сказав - "ну просто мысли прочитал", так як також поглядував на це одоробло з 3 вагонів, два з яких жалюгідні плацкарти. А після запуску 195/196 він позбудеться ще важної місії, тобто доставки маріупольських вагонів і буде дійсно схожим не на регіональний експрес, а на робітничий приміський поїзд типу Кривий Ріг - Інгулець.

Але, колеги Вас зовсім не туди потягнуло.

Я не уявляю, як все те що Ви пропонуєте рівномірно завантажити та ще й ув'язати у загальний потрійний оборот.

Я би робив інакше.

Брав би за основу графік 795/796 у дві сторони та продовжував його до Херсону. Тобто по суті це маршрут нинішнього 265/266, просто інакший графік. Тобто замість РЕ це буде звичайний НШ з класичних старих вагонів типу купе та плацкарт.
Вийде непоганий нічник у обидві сторони плюс 100% заміна 795/796.
Курсування влітку та на період свят - щоденно, взимку - через день.
Тоді 375/376 зробити аналогічною періодичністю та за потреби ув'язати у загальний оборот по Херсону. Доречі буде й більш швидкий поїзд між Херсоном, Миколаєвом та Харковом цілий рік.

Порядок продажу - без будь-яких обмежень з/до будь-якої станції по маршруту.

Тоді можна буде попрощатися з одороблом у вигляді 795/796, куцими причепками до "Таврії" та навіть 251/252, який є сенс пускати на літо через день (можливо через день ще від Кривого Рогу спільною ниткою) до Одеси прямим маршрутом через Кіровоград, а по Одесі можна ще ув'язати у загальний оборот з одним з літніх поїздів Одеса -Харків дніпопетровським складом.


http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=115995.msg467125
« Last Edit: 31.01.19 , 15:01 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #214 on: 31.01.19 , 15:01 »
Share

Нові поїзди (в т.ч. Нічні Експреси) по неелектрифікованих ділянках можуть бути призначені лише політичним рішенням правління.
Таких багацько. Осоливо по сходу
Це теж може бути політичним рішенням?
Если на участках Знаменка - Долинская - Николаев есть перегоны на 140 км/час, есть смысл не дожидаться электрификации и проложить летний РЭ Харьков - Херсон.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #215 on: 31.01.19 , 15:01 »
Share

Следующий вариант, который был актуалет несколько лет назад.

Сейчас имеется ежедневный поезд 251/252 Днепропетровск - Одесса через Херсон, составом не более 13 вагонов (без криворожских прицепок) и один состав 265/266 Харьков - Херсон через день. При этом около 50% пассажиров поезда 251/252 едут из Днепра до Одессы и не в восторге от его маршрута. Поэтому если будет в межсезонье 265/266 через день, но удобным графиком для Днепра, а летом будет до Херсона и Николаева ежедневно со свободной продажей от Днепра, а в Одессу 251/252 (пусть даже через день), но пойдет классическим маршрутом через Кировоград, то все скажут спасибо + из Харькова в Херсон летом будет 2 пары ежедневно (вместо 1,5 сейчас).

http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=115995.msg467151
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5726


View Profile
« Reply #216 on: 31.01.19 , 16:01 »
Share

Це теж може бути політичним рішенням?
Если на участках Знаменка - Долинская - Николаев есть перегоны на 140 км/час, есть смысл не дожидаться электрификации и проложить летний РЭ Харьков - Херсон.

Це може бути навіть звичайним рішенням, якщо йдеться про прокладку дизельної ділянки Долинська - Херсон ЗАМІСТЬ дизельної ділянки Апостолове - Миколаїв - Херсон. І замість займатись лошкарьовською дроччю, звернули б краще увагу на плани Пасдепу видовжити до Харкова 251, який ви тут зібрались грохать.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #217 on: 31.01.19 , 16:01 »
Share

Це теж може бути політичним рішенням?
Если на участках Знаменка - Долинская - Николаев есть перегоны на 140 км/час, есть смысл не дожидаться электрификации и проложить летний РЭ Харьков - Херсон.

Це може бути навіть звичайним рішенням, якщо йдеться про прокладку дизельної ділянки Долинська - Херсон ЗАМІСТЬ дизельної ділянки Апостолове - Миколаїв - Херсон. І замість займатись лошкарьовською дроччю, звернули б краще увагу на плани Пасдепу видовжити до Харкова 251, який ви тут зібрались грохать.

Ну, кстати через Кривой Рог - Тимково и далее по съезду на линию Долинская - Николаев это вариант. Для пропуска константиновского ПДС на время ковырялок на ГХ там ведь нитку нашли, может и для этого поезда найдут. Только время по Днепру и прибытие в Херсон надо корректировать. 5 утра в Херсоне - это слишком рано для отдыхающих, в 6:30 - 7 будет норм.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #218 on: 31.01.19 , 16:01 »
Share

Але є ще варіант об'єднання маршрутів поїздів, коли кількість кілометрів під теплотягою не збільшуватиметься.
А є ще варіант заміни деяких поїздів на дизельних маршрутах.
Як говорилось, цього літа не буде 251/252. Також потенційно буде тільки по одному складу на 375/376 та 265/266 (зараз 375/376 має два склади). А тому при призначення пропонованого MVM та опрацьованого Alex_I маршруту, це не призведе до значного збільшення витрат на паливо в цілому.
І замість займатись лошкарьовською дроччю, звернули б краще увагу на плани Пасдепу видовжити до Харкова 251, який ви тут зібрались грохать.
Так це ж майже те саме, що змінити графік 265/266 )). І грохать пропонували не ми.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #219 on: 31.01.19 , 16:01 »
Share

Ну, кстати через Кривой Рог - Тимково и далее по съезду на линию Долинская - Николаев это вариант.
Тоже неплохо. Только вот сколько он будет ехать?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!