Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
05.12.20 , 00:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Миколаїв/Херсон - Дніпропетровськ (2й сезон)

Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30
Print
Author Topic: Пропозиція: Миколаїв/Херсон - Дніпропетровськ (2й сезон)  (Read 38595 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5293


View Profile
« Reply #230 on: 31.01.19 , 18:01 »
Share

Якщо і будуть писати, то вже місцеві. Не треба переводити стрілки.

Наявність літнього поїзда у заведеному на зиму графіку аж ніяк не означає, що його обов'язково будуть призначати. Тим більше зараз, коли тим маршрутом хочуть витягнути 251/252.

Поживемо-побачимо, як буде по факту.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5748


View Profile
« Reply #231 on: 31.01.19 , 18:01 »
Share

Я не розумію взагалі нікуя. У вас навіть з розтягом крайньої плоті не виходить НЕ. У вас маршрутна 61,2 км/год., чого ви так вчепились цієї мегаплатформи та лошкарьовської дрочі? У вас же навіть сабжекта нема, про що говорити, який смисл цього срачу? Нема чим занятись на роботі? Пасдеп стимулює вас перетворювати форум на свалку говноєдства? Третій варіант?
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #232 on: 31.01.19 , 18:01 »
Share

Сделать его немного раньше прибытие в 20.00 как 65\66 прибывал.

Та уже и обсуждали не раз, что прибытие в 5 утра для отдыхающих особенно с детьми - это очень рано. Да и все вагоны нет смысла дальше до Одессы тянуть, но прошлый год всё было без изменений.

при продлении до Харкова 251/252 через Павлоград - Лозовую будет полный атас.
И вот такое решение по НЭ будет очень кстати.

В сезон пассы будут 100%, причём Днепр будет разрывать места в первую очередь и ещё люксы требовать, но объективно говоря реализацию такого проекта действительно лучше оставить для более приёмистых и экономичных дневных ИС в виде дизельных сидячек типа ДПКР или что там будет закупаться.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5293


View Profile
« Reply #233 on: 31.01.19 , 18:01 »
Share

У вас навіть з розтягом крайньої плоті не виходить НЕ. У вас маршрутна 61,2 км/год.,
У 7/8 з 15/16 та 19/20 теж не виходить, і що?
Третій варіант?
Можливість мати якісний вибір.
Зараз в УЗ поступово зменшується кількість старих вагонів. Потроху прибувають нові та ще скоріше капітально-відремонтовані. Окрім "потягів-єднання" складами старих роздовбаних вагонів, призначають ще шустрі нічні експреси: Київ - Ужгород, Харків - Чернівці/Рахів, Одеса - Харків... їх кількість поступово зростає. Головна їх перевага окрім кращого сервісу - швидкість. Зазвичай, у півтора рази.
На даному напрямку таке прискорення з нічним переїздом можливо лише через Красноград - Апостолове, без Кривого Рогу. В іншому випадку, по швидкості такий склад мало відрізнятиметься від того ж 251/252 (265/266), що зумовить конструктивну критику.

... для более приёмистых и экономичных дневных ИС в виде дизельных сидячек типа ДПКР или что там будет закупаться.
Тоже вариант. Только вот будет это немного позже.
« Last Edit: 31.01.19 , 18:01 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5748


View Profile
« Reply #234 on: 31.01.19 , 18:01 »
Share

У вас навіть з розтягом крайньої плоті не виходить НЕ. У вас маршрутна 61,2 км/год.,
У 7/8 з 15/16 та 19/20 теж не виходить, і що?

Зовсім нема можливості зрозуміти різницю? Я тобі відкрию страшну таємницю. На маршрутних дошках потяга 375 написано "Нічний Експрес". Тобто там уже півроботи зроблено. Давай тоді 375 атестуємо на Нічний Експрес, раз у 7/8 з 15/16 та 19/20 теж не виходить, і закриємо питання без прокладання ниток по дизельній дрочі, яке ніхто не буде робити.

До речі, викидання Знам"янки з 375 прискорює його на півтори години, викидання водяних ков"яг з козельщинами - ще на годину, завдяки чому цей потяг без особливого траху витягується в нічні швидкі.
« Last Edit: 31.01.19 , 18:01 by Віктор Гарвона » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5293


View Profile
« Reply #235 on: 31.01.19 , 18:01 »
Share

Зовсім нема можливості зрозуміти різницю? Я тобі відкрию страшну таємницю. На маршрутних дошках потяга 375 написано "Нічний Експрес".
Але по факту - ні. І я нічого не казав про 375/376. А про 7/8 чи 15/16, яким присвоєна така (типу) категорія...
Хоча з іншої сторони, з чим безперечно можна погодитись, що ціль не категорія, а привабливий час проїзду.
Давай тоді 375 атестуємо на Нічний Експрес, ..
Там вагони не є презентабельними, як для прискореного нічного складу.  Ну і час руху (не кажучи вже про прибуття/відправлення).
...і закриємо питання без прокладання ниток по дизельній дрочі, .
Так колись казали і про потяги на Рахів, і прискорений на Херсон ("навіщо, якщо є НП/НШ?"), і маршрут 31/32 через КоростеньДрочь...але таки збувалось).

Добре, давай почекаємо літа.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5748


View Profile
« Reply #236 on: 31.01.19 , 19:01 »
Share

Якого літа ти пропонуєш почекати? Ви хочете НЕ, хто на вашу думку заповнюватиме його не влітку? Якщо цінник буде закусись, Дніпра-Гол і Кривого-Рогу по маршруту не буде? Платформа Проспектна буде розбирати квитки під штуку гривень як гарячі пиріжки?

Так колись казали і про потяги на Рахів, і прискорений на Херсон ("навіщо, якщо є НП/НШ?"), і маршрут 31/32 через КоростеньДрочь...але таки збувалось).

В тебе реально каша в голові. Або тупий тролінг, розумію що пишу хуйню, але чому б і ні, раз не карають.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5293


View Profile
« Reply #237 on: 31.01.19 , 20:01 »
Share

Якого літа ти пропонуєш почекати? Ви хочете НЕ, хто на вашу думку заповнюватиме його не влітку? Якщо цінник буде закусись, Дніпра-Гол і Кривого-Рогу по маршруту не буде? Платформа Проспектна буде розбирати квитки під штуку гривень як гарячі пиріжки?
Місцева людина вважає, що так. І основний орієнтир на Харків. Там же не 20 вагонів може бути, а 7-9. Вже ж багато разів повторювали.
З Кривого Рогу попит буде мізерний по об'єктивним причинам, що також було пояснено не тільки мною.
В тебе реально каша в голові.
Це тобі так здається. Це не каша, а нагадування, коли хтось починав казати тези по типу "ніхто не пустить поїзд по тепловозній ділянці" то вподальшому все відбувалось навпаки.
« Last Edit: 31.01.19 , 20:01 by sergius » Logged
VSK
Active user

Posts: 1059


View Profile
« Reply #238 on: 31.01.19 , 20:01 »
Share

Приєднаюсь до обговорення цього гранд експресу Харків Херсон/Миколаїв.
І для початку скажу чому пропонований деякими форумчанинами НЕ через Красноград -Проспектну -Апосолове це чистої води нісенітниця і вас в уз пошлють і будуть праві.
1) Прямий паспотік Харків -Херсон/Миколаїв 9 місяців на рік (саме паски які готові заплатити за цінником НЕ)  це потік приблизно на 4 вагони. Проспектна  дасть не більше ніж Харків Балашівський 19/20му. Тут хтось говорив що мов подивіться на 7/8 і він заповнюється але там і прямий паспотік набагато більший і на маршруті є Кропивницький Кременчук та Полтава.
2)Перестої в кінцевих пунктах по 15 годин.
3)Повністю тепловозний хід(але з цим ще можна змиритися)
Тож робимо висновок -цей поїзд таким маршрутом та графіком повністю нежиттєздатний.


Тож я задався задачею-як знайти компромісний варіант. Приймайте роботу.
Потрібно 2 склади -склад 4К 4Сидячки.

19,30             Харків       9,45
Лозова    Павлоград
23,10-23,20   Дніпро Гол   05.50-06,05
01,40-01,50   Кривий Ріг   03.00-03,10
Апостолове
05,30-05,40  Херсон 23.30-23,35
06,20              Миколаїв 22.50
В обороті з 2 парою ІС Київ Миколаїв Херсон
6.50  Миколаїв  22.20
13,10  Київ         15.45
(можуть бути похибки)

Таким чином нам вийде і реанімувати Промінь і буде комфортний овернайт Миколаї Херсон   Дніпро з можливістю проїхати як в дорожчому купейному так і в дешевшому сидячому. Також вдасться запустити дзеркальну пару ІС Київ -Херсон . По Херсону організувати вільний продаж на цей поїзд в напрямку Києва.

Ціна питаня 8 купейників після КВР  або нових та 8 сидячок.
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 1135


View Profile
« Reply #239 on: 31.01.19 , 20:01 »
Share

Якого літа ти пропонуєш почекати? Ви хочете НЕ, хто на вашу думку заповнюватиме його не влітку? Якщо цінник буде закусись, Дніпра-Гол і Кривого-Рогу по маршруту не буде? Платформа Проспектна буде розбирати квитки під штуку гривень як гарячі пиріжки?

Реально уже надоело бред читать.
Под штуку гривен это всё-таки 500 или 1000 ? Разница-всё-таки в 2 раза. По всему маршруту около 600 км по максимальному тарифу еле 700 грн насчитается, от Днепра до Херсона это будет порядка 450-500 грн и народ поедет, т.к готовы в сезон ехать в купе-люксах, но только не в плацкарте.
В прошлый сезон на 251 бывали десятки плацкартных мест свободными как перед отправлением, так и после. а купе с двухчасового резерва разбирались в ноль за пару минут. Люди готовы платить, но нет возможности за что, нет комфортного поезда.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!