Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.02.19 , 14:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Володимир Омелян як послідовник Яценюка

Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Author Topic: Володимир Омелян як послідовник Яценюка  (Read 5073 times)
Emblaze
Active user

Posts: 3411


View Profile
« Reply #30 on: 26.10.18 , 00:10 »
Share Reply with quote

W_777
Вот статья на тему.
Угроза для монополии. Зачем Украине нужны частные локомотивы
19.10.2018, 08:08
Quote
Частная тяга на железной дороге - прямой путь к банкротству Укрзалізниці, заявил в недавнем интервью LIGA.net глава компании Евгений Кравцов. Парламент, похоже, прислушался к его словам. Вчера, 18 октября, Верховная Рада отклонила законопроект о железнодорожном транспорте (№7316), который предусматривает глобальную реформу УЗ. Одно из главных новшеств документа - допуск на железную дорогу частных локомотивов. Предполагалось, что частная тяга позволит создать конкурентный рынок железнодорожных перевозок, увеличить перевозку грузов операторами и поможет обновить устаревший локомотивный парк.

Принятие закона поддерживало Министерство инфраструктуры. В рамках конференции Rail Expo, которая проходит в эти дни в Киеве, руководитель команды поддержки реформ министерства Александра Клитина рассказала, почему там считают законопроект важным для Украины. LIGA.net публикует основные тезисы ее доклада.
https://biz.liga.net/all/transport/article/ugroza-dlya-monopolii-zachem-ukraine-nujny-chastnye-lokomotivy

Ну і звичайно,пан Омелян.
В України є шанс рости не на 3-3,5%, а на 20-30% - Омелян
 22 окт. 2018 г
https://www.youtube.com/watch?v=vGXcaW-v8g0
Про запуск до Борисполя є,але цікавіше в кінці про наглядову раду УЗ.Ну бардак в УЗ по його словам.
А ,кредит від німців на автобан до Маріуполя,це ті гроші які могли б піти на дизелюхи з німців.Ну я так зрозумів.


А гиперлуп, гиперлуп когда будет?
Logged
tera
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #31 on: 26.10.18 , 00:10 »
Share Reply with quote

В последнем видео тоже о гиперлупе было.
Типа мы не строим ,а планируем тестировать технологию,а потом она стандартизируется в ЕС,а мы сотрудничаем с ними.И т.д.Журналист его возил с этой темой. За деньги инвесторов эта история.Было и авио,авто и т.д.
Главное впечатление,готовится стать политиком.
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11543


View Profile
« Reply #32 on: 01.11.18 , 09:11 »
Share Reply with quote

Мне кто-то покажет фото гиперлупы Омеляна (не при детях будет сказано)?
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #33 on: 01.11.18 , 09:11 »
Share Reply with quote

Простите, а гиперлуп только по Украине будет или в Москву из Киева тоже запустят? Какие планы?
Logged
tera
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #34 on: 05.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

І знову я американдальнобой.
https://ru.krymr.com/a/video-vasha-svoboda/29692675.html?utm_medium=affiliate&utm_campaign=RFE-player29692675&utm_source=begemot.media%2Fnews%2Fpod-udarom-tselyj-region-nazvana-novaya-tsel%2F&utm_content=player#player-start-time=795.183906
2.50  лоукостери можуть ввійти в Одесу влітку,після побудови полоси.
11.26.-13.50 залізниця.Новим складом комплектувати на Маріуполь(кап.ремонт).
ТЕО на колію швидкісну Л-К-О.10 млн умовних.
16.13.Пасажирку впавшу,не впавшу не найдено.Проводиться розслідування.
"Реклама" горілки Провідниця,купіть хтось і випийте,та розкажіть,чи на звороті етикетки  коротка спідниця.
Logged
tera
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #35 on: 15.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Свіжак,швидко у них відбулось.
Володимир Омелян гість ток-шоу "Ехо України" ефір від 15 січня 2019
https://www.youtube.com/watch?v=NlSWW8O9s2s
В кінці про гіперлуп.І про ТЕО швидкісної колії типу теж був базар з европейцями.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 154


View Profile
« Reply #36 on: 16.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

tera, Ви ще й якось встигаєте слідкувати за всіма його фантазіями? ;)
Він з 2015 року наобіцяв дуже багато, а зміг виконати лише 2 обіцянки: вигнати Бальчуна і привести Раянейр.
Logged
tera
Active user

Posts: 578


View Profile
« Reply #37 on: 04.02.19 , 20:02 »
Share Reply with quote

Чомусь пройшло не дуже поширено.я про пресконференцію.


31 Січня 2019
Quote
«Зроблено чимало. З ключових речей, до яких ми прагнемо, – об’єднати зусилля  і відпрацювати рішення на рівні Уряду і Парламенту, щоб забезпечити гарантоване фінансування з державного бюджету України на наступний рік на ключові проекти Укрзалізниці. Ми повинні сконцентрувати свої зусилля на сполучення України з ЄС євроколією. Наше бачення, що це має бути Львів - Київ – Одеса. Це те, з чого почнеться швидкісний пасажирський і контейнерний рух, і що дасть можливість бізнесу і звичайним клієнтам Укрзалізниці користуватися перевагами сучасного транспорту», - наголосив Володимир Омелян.

Quote
За словами Євгена Кравцова, протягом наступних 10 років Укрзалізниця вимагає 480 нових електровозів і знаходиться у пошуках стратегічного партнера для реалізації цього проекту: «Локалізація виробництва має складати до 50%, 2019 року буде проведено відбір компанії-партнера».
Також він наголосив, що поточного року буде придбано 46 нових пасажирських вагони, 64 буде відновлено, буде придбано 3 нових приміських поїзди та 24 відновлено. Також буде розпочато роботи з електрифікації дільниць Долинська-Миколаїв-Колосівка та Ковель-Ізов.
https://mtu.gov.ua/news/30646.html

Сама пресуха є
https://www.facebook.com/184722968243235/videos/vb.184722968243235/379817382575319/?type=3&theater
По залізниці -51 до -41 хв.В кінці пару відповідей теж.Нецікаво.
Про автодороги цікавіше.

Також це.
Міністр інфраструктури Омелян:

01 лютого 2019

Quote
в минулому році вперше пасажиропотік до країн ЄС перевищив російський напрям.
Виходить сказав неправду.В іншій темі є дані.

https://economics.unian.ua/transport/10427901-ministr-infrastrukturi-omelyan-mi-virimo-shcho-azovskiy-paket-sankciy-bude-priynyatiy-ce-v-chergoviy-raz-vdarit-po-rosiji-ta-povinno-postaviti-jiji-na-misce.html
Logged
VB
Active user

Posts: 3693


View Profile
« Reply #38 on: 04.02.19 , 21:02 »
Share Reply with quote

Це не факт, що саме він сказав неправду. Всі знають які гешефти від поїздів у Росію, то чому б кому не там поставити....
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2483


View Profile
« Reply #39 on: 05.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Tera, благодарю за видео.
Омеля говорит о евроколия Пшемысль - Киев, Киев - Одеса и Одеса - Львов, если я его правильно понял. За деньги ЕС. IMHO это не оправдывано растрата средств. За те же десятки миллиарды евро можно добиваться намного больше через выборочные модернизации пути 1520.
Если он прав что ведется переговоры с ЕС, то надо достучаться до европейцов чтобы они настаивали на разумную и эффективную растрату бабло.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!