Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 14:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Володимир Омелян як послідовник Яценюка

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9
Reply | Print
Author Topic: Володимир Омелян як послідовник Яценюка  (Read 15746 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #60 on: 18.04.20 , 21:04 »
Share Reply with quote

Ага, а в личных беседах говорил немного другое.

Актер похлеще Зеленского :)
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #61 on: 19.04.20 , 13:04 »
Share Reply with quote

Дивився Арестовича.
https://www.youtube.com/watch?v=a-DQI3vg_o8
Можете прикалуватись з Омеляна.
Але ,на 36 хв. Арестович згадує Зеркаль,та Омеляна,як команду кризового менанджменту.Зеркаль на преза.Щось на 48 було
.І так раніше він не опускав потерпілого,як тепер.Той  вже 200-й.(начепив шеврони 128 та 72 бригади).Думаю це Олексій після ПХЗ,де звільнили робітників розгнівався.
Жуть.Коли потерпілий скаже "Я устал и ужожу" (с) почнеться-- "Это будет славная охота хотя для многих она будет последней"(с).Вибори.
Тому не раджу розслаблятись.Омелян точно піде на вибори,але піде і Гончаренко,в якого амбіції.Але це вже політика.

П.С.Мене цікавило тільки те,про прибуток.А Ви?Повинні бути звернення в УЗ,кабмін,чи слова Омеляна правда і т.д.Працюйте громадські активісти.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #62 on: 19.04.20 , 17:04 »
Share Reply with quote

Так, Володя підтвердив мені що піде на вибори ))

Щодо прибутку, то попрацюємо. Але я знаю, що його нема в таких кількостях як марить Омелян. Бо по-суті все далеке сполучення генерить плюс, що б всякі там рязанцеви не пи&діли. А зараз воно стоїть, а супутні витрати йдуть. Кредити платяться. Єдине, де можна використати цю ситуацію — це привернути увагу до кривих методик і примусити їх рахувати нормально.
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #63 on: 19.04.20 , 18:04 »
Share Reply with quote

Володя підтвердив ... що піде на вибори ))


Этот типичный молодой политик старой школы по своей сути абсолютно ничем не отличается от Ваший Виктор "любимых" соросят или менеджеров с дипломами МВА. Проблема в исполнительной власти по прежнему в том, что там или финансисты или економисты или юристы или политики. И если финансист в НБУ и економист в Минеконом это нормально и даже правильно, то все остальное это провал. Эфективный менеджер должен быть на местах, а не в управлении профильного минстерства. Если возьмем с Вами МинИнфраструктуры, то главой должен быть транспортник, который понимает как оно работает и определяет приоритеты. А вот ниже как раз и должны быть "антикризисные" работники, именно там где нужно эфективно использовать выделеные деньги. Вот только таких как Женька Бородач уже за последних 10 лет так разбаловали, что е**ли они работать на уровне дороги или еще ниже с соответсвующими заплатами. У нас как говорит колега Emblaze слизывают европейскую модель, причем во всем, не понимая как оно работает в ЕС.  Если на чучело на огороде надель костюм оно так и останется чучелом, в человека не превратится.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6004


View Profile
« Reply #64 on: 19.04.20 , 19:04 »
Share Reply with quote

Если возьмем с Вами МинИнфраструктуры, то главой должен быть транспортник, который понимает как оно работает и определяет приоритеты. А вот ниже как раз и должны быть "антикризисные" работники, именно там где нужно эфективно использовать выделеные деньги. Вот только таких как Женька Бородач уже за последних 10 лет так разбаловали, что е**ли они работать на уровне дороги или еще ниже с соответсвующими заплатами. У нас как говорит колега Emblaze слизывают европейскую модель, причем во всем, не понимая как оно работает в ЕС.  Если на чучело на огороде надель костюм оно так и останется чучелом, в человека не превратится.

Не захищаю нікого з міністрів, але уявімо ситуацію: очільником міністерства ставлять залізничника, але він нічого не розуміє в авіації, автотранспорті, ремонті доріг. Скоріш за все нормально себе буде почувати лише залізниця, а все інше буде в дупі. А антикризові працівники на нижчих рівнях не зможуть нічого зробити бо шеф - крєпкій хозяйствєннік (або просто мудак).
То може ефективнішою буде модель, коли на чолі міністерства буде дійсно ефективний менеджер (такий собі умовний Лі Якокка), а в нього будуть  заступники - реальні специ по кожній галузі: залізниця, авіація, автотранспорт, будівництво доріг?
Коротше, питання дискусійне.
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #65 on: 19.04.20 , 20:04 »
Share Reply with quote


Не защищаю нікого з міністрів, але уявімо ситуацію: очільником міністерства ставлять залізничника, але він нічого не розуміє в авіації, автотранспорті, ремонті доріг. Скоріш за все нормально себе буде почувати лише залізниця, а все інше буде в дупі. А антикризові працівники на нижчих рівнях не зможуть нічого зробити бо шеф - крєпкій хозяйствєннік (або просто мудак).


Наведу Вам приклад роботи МОН. В котрий раз міністром ( за виключенням Новосад, хоча це була учениця Гриневич) ставали люди, що мали відношення виключно до шкільної освіти. Як наслідок справді найбільші зміни (ну тобто реальні реформи, хоча дуже дисскусійні) спостерігається там. Але НАН та виші отримали величезну автономність. Тобто гроші ділять всі разом по напрямам, але вже нижче їх освоюють в залежності від менеджерських якостей того чи іншого директору інституту НАН або ректорату вишу. Поява ж Новосад наприклад стала справжнім випробуванням, бо декларувалось одне (ідеї гарні з точки зору реформування), але початок впровадження призвів до зворотнього, наприклад шаленної кількості "бізнеспроектів" накшталт конференцій, що за 150-200 грн публікують будь-яку ересь чи диких журналів як то Молодий вчений. Тобто менеджер, який знає як працює міністерство лише з власного крісла (вона в Україні навіть студенткою майже не встигла побувати!) почала вимагати такі собі КРІ, а "комсомол отвєтіл - Есть!" і система почала замість реформ ще й заробляти на своїх колегах.


То може ефективнішою буде модель, коли на чолі міністерства буде дійсно ефективний менеджер (такий собі умовний Лі Якокка), а в нього будуть  заступники - реальні специ по кожній галузі: залізниця, авіація, автотранспорт, будівництво доріг?


А чи не такий у нас зараз варіант в УЗ, коли правління менеджери, а починаючи з рівня керівництва дороги транспортники?
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5818


View Profile
« Reply #66 on: 19.04.20 , 20:04 »
Share Reply with quote

Не защищаю нікого з міністрів, але уявімо ситуацію: очільником міністерства ставлять залізничника, але він нічого не розуміє в авіації, автотранспорті, ремонті доріг. Скоріш за все нормально себе буде почувати лише залізниця, а все інше буде в дупі. А антикризові працівники на нижчих рівнях не зможуть нічого зробити бо шеф - крєпкій хозяйствєннік (або просто мудак).
В нас був такий прецедент. З 2002 по 2004 рік у МінТрансі головував Кірпа. Особисто в мене склалось позитивне враження (будувались автобани, популяризувались авіаперевезення). Мабуть то більше залежить від особистих (зокрема аналітичних) здібностей діяча.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6004


View Profile
« Reply #67 on: 19.04.20 , 23:04 »
Share Reply with quote

В нас був такий прецедент. З 2002 по 2004 рік у МінТрансі головував Кірпа. Особисто в мене склалось позитивне враження (будувались автобани, популяризувались авіаперевезення). Мабуть то більше залежить від особистих (зокрема аналітичних) здібностей діяча.

Звісно особисті здібності грають важливу роль.



А чи не такий у нас зараз варіант в УЗ, коли правління менеджери, а починаючи з рівня керівництва дороги транспортники?

А може з УЗ ситуація як в тому старому анекдоті - "місце там прокляте"?))
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #68 on: 19.04.20 , 23:04 »
Share Reply with quote

Ну ось знову ж таки приклад Кірпи каже,що воно може ефективно працювати і розвиватись :)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5971


View Profile
« Reply #69 on: 19.04.20 , 23:04 »
Share Reply with quote

Ну ось знову ж таки приклад Кірпи каже,що воно може ефективно працювати і розвиватись :)


А може з УЗ ситуація як в тому старому анекдоті - "місце там прокляте"?))

Судя по дальнейшему хладнокровному самоубийству Кирпы, место таки проклято
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!