Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.04.21 , 15:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Володимир Омелян як послідовник Яценюка

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Author Topic: Володимир Омелян як послідовник Яценюка  (Read 15748 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #70 on: 20.04.20 , 06:04 »
Share Reply with quote

Володя підтвердив ... що піде на вибори ))


Этот типичный молодой политик старой школы по своей сути абсолютно ничем не отличается от Ваший Виктор "любимых" соросят или менеджеров с дипломами МВА. Проблема в исполнительной власти по прежнему в том, что там или финансисты или економисты или юристы или политики. И если финансист в НБУ и економист в Минеконом это нормально и даже правильно, то все остальное это провал. Эфективный менеджер должен быть на местах, а не в управлении профильного минстерства. Если возьмем с Вами МинИнфраструктуры, то главой должен быть транспортник, который понимает как оно работает и определяет приоритеты.

Ну, по-перше, колега говорив що МІУ міг би очолювати транспортник, а не залізничник, решту ви самі собі додумали.

Я з www3 згоден з усім, окрім прикладу з Міносвіти, невдало навів, особливо після просерів на весь прямий ефір типу 30,2 - 2,2 = 18.

Решта все вірно, невже я так написав, що ви подумали що я симпатизую цьому прихованому соросьонку? Омелян для мене перестав існувати після того, як на Робочій групі сказав про пригород що «воно все має померти». Хоч і «більшості по лікарні, соціал-дарвіністам»  (як вдало висловився колега Emblaze, якого вже потроху починають цитувати) це буде неприємно чути, але ми не випливемо, якщо не заборонимо займати державні посади й право обиратись усім цим чувакам з дипломами MBA, грантоїдних організацій, всіляких офісів ефективного регулювання, випускникам всіляких МАУП, універу поплавського, тощо, і найголовнішого розплідника ліберастії, який слід показово перепрофілювати на металообробний коледж — Києво-Могилянської академії.
Logged
www3
Active user

Posts: 1688


View Profile
« Reply #71 on: 20.04.20 , 12:04 »
Share Reply with quote


 окрім прикладу з Міносвіти, невдало навів, особливо після просерів на весь прямий ефір типу 30,2 - 2,2 = 18.


Тут треба відділити просери від всього іншого. Я навів приклад саме не суттєвого впливу головуючого напряму над іншими в межах одного діючого міністерства. В шкільній освіті йдуть реформи, започатковані ще Дмитром Табачником і доречі йдуть згідно плану. А стосовно суті реформ, тут можна дискутувати ой як довго, в універитетах результати будуть відомі десь через 2-3 роки, коли перші діти прийдуть на перший курс. Поки я ці реформи, мяко кажучи сприймаю негативно (ну це так, щоб без матюків).

Стосовно просерів, то тут є обєктивні причини (ті, хто писав сходу на дошці могли справді від хвилювання очепятатись), але оскільки це не прямий ефір, то можна переглянути запис та себе виправити, а також це всього лише 30 хв (Карл!) то можна було б просто підготуватись, накинувши план на папері. Найгірший варіант, який я поки побачив, це коли методист українського центру оцінювання якості освіти на раніше підготовленій презентації пише те, від чого в мене почалася гикавка. Причини можу коротко описати:
1) майже 30 років на вчителя школи забивали болт, туди вчитися наразі йдуть щоб не йти в армію або просто кудись треба пристроїти дитину (ну ще можна дешевше вивчитися на перекладача) і як наслідок системне відношення до роботи "лєтєла лопата, упала в болото, какая зарплата,такая работа"
2) За цих 3 десятиліття, ті хто був на самому початковому щаблі і мали функціонерські якості вже давно або як методисти або в районо або в міністерстві і зазвичай це люди практично без досвіду викладання в школі (а це має бути ну хоча б 5 років, щоб відпрацювався власний стиль викладання). І ось вони починають затверджувати програми як вчити дітей.
3) Ну і обєктивні причини. Коли в класі до 15 дітей, можна вкласти в голову майже все, коли 20 важкувато, але процес піде. Коли більше 20ти то різко падає ефективність, бо за 45хв в тебе фізично не вистачає часу на кожного. А що коли в класі 30-39 дітей?
4) Повага до вчителя. В Союзі на вчителя покладалась частина ідеологічного виховання, а у самих батьків було виховане відношення поваги до вчителя, що вони зазвичай і передавали дітям. Наразі, чомусь батьки вважають, що вони віддали дитину в школу і там мають виховати   когось з неї, ще й потім навчити. Ні, виховувати мають батьки, а не школа. Школа має вчити. Або треба повертатися до октябрят, піонєров і комсомольцев. І як наслідок дитина в школі ставиться до вчителя як до чма, а оскільки немає початкового стопору, що вчитель щось знає, подальше навчання перетворються у фарс.

Тобто тут системна проблема.
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #72 on: 08.07.20 , 22:07 »
Share Reply with quote

Зеленський не проти розвивати Hyperloop в Україні
Субота, 4 липня 2020, 18:47
Quote
Президент України Володимир Зеленський зацікавлений у розвитку в нашій країні проєкту вакуумного потяга Hyperloop.
Це випливає з розмови глави держави під час його офіційного візиту в Одеську область.

Так, під час поїздки Зеленський ознайомився з роботою терміналів та інвестиційними проєктами компанії “Трансінвестсервіс” (ТІС).

Розмова про Hyperloop між президентом і генеральним директором, співвласником ТІС Андрієм Ставніцером  відбулася  під час демонстрації презентаційного відеоролика, який стосувався одного з найбільших світових портових операторів DP World. Останній став інвестором порту ТІС.

Відео моменту розмови опублікувала пресслужба президента в Facebook.

Своєю чергою колишній міністр інфраструктури України Володимир Омелян, який був ініціатором впровадження проєкту Hyperloop у нашій країні, оприлюднив фрагмент відео із субтитрами.

“Тут така справа… Навіть не знаю, як сказати… Але Зеленський готовий будувати “Гіперлуп”! #ЗеОмелян якийсь буде…”, – написав він.
Судячи з запису, між президентом і Ставніцером відбулася розмова такого змісту  стосовно  Hyperloop:

Ставніцер: Ось, до речі, це співінвестор Hyperloop, разом із Річардом Бренсоном (мова йде про DP World і компанію Virgin Бренсона, – ред.).

Зеленський: Але щось поки не виходить з Hyperloop?

Ставніцер: Ще не дуже так, поки не дуже. Але вони поки хочуть Hyperloop вантажний зробити, щоб між портами та наприклад…

Зеленський: Так чого ви не приходите з цими інвесторами? Я ж відкрита людина.

Ставніцер: Нам ще далеко до них, це Омелян…

Зеленський: Треба робити все одно, інакше ми будемо розвиватися мільйон років.
https://bykvu.com/ua/bukvy/zelenskij-ne-proch-razvivat-hyperloop-v-ukraine/
Сподіваюсь критики Омеляна після прочитання зроблять сепуку,бо когнитивний десонанс.
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #73 on: 26.07.20 , 11:07 »
Share Reply with quote

Десь з 18 хв.Про УЗ.
https://www.youtube.com/watch?v=q08-TOxkMi0
Зрозуміло, чому дехто рветься в УЗ.
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #74 on: 21.08.20 , 08:08 »
Share Reply with quote

Дивився якесь відео з омеляном про Велике будівництво.Ніби цінв 1 км дороги виросла в 3 рази.
Випадково прочитав від Криклія.
https://dyvys.info/2020/08/08/na-lvivshhyni-v-2020-rotsi-vidremontuyut-rekordnu-kilkist-dorig/
Quote
“У 2019 році у Львівській області було відремонтовано всього 27 км доріг. У 2020-му в рамках Великого дорожнього будівництва ми відновлюємо в 10 разів більше автошляхів. Це близько 270 км. Ми зберегли все фінансування на дороги попри коронакризу. І Львівщина отримала майже 4 млрд грн на реалізацію цієї програми”, – зазначив очільник Міністерства.
Бреше як дихає.
Quote
Сьогодні, 24 грудня, голова Львівської обласної ради Олександр Ганущин прозвітував перед депутатами щодо діяльності за 2019 рік.
Щодо розвитку інфраструктури, то цьогоріч у Державному дорожньому фонді було передбачено 729 млн грн на ремонт  автомобільних доріг загального користування місцевого значення (на 20% більше ніж у 2018 році).
«Відтак відремонтовано - 315  км доріг на суму 707 млн грн, з них за рахунок коштів обласного бюджету:  283 млн грн для доріг загального користування місцевого значення;  60,3  млн грн доріг для комунальної власності у 88 населених пунктах області; 15 млн грн на заходи з безпеки дорожнього руху та 11,4 млн грн – для співфінансування проєктів МТД. За рахунок коштів місцевих бюджетів в сумі 48 млн грн - для доріг загального користування місцевого значення та  субвенції з Державного бюджету – 304 млн грн», – зазначив Олександр Ганущин.
https://lvivoblrada.gov.ua/news/oleksandr-ganushchin-prozvituvav-na-sesiji-lvivskoji-oblasnoji-radi-shchodo-diyalnosti-za-2019-rik

Quote
Опубліковано 4 Червня 2020 о 17:05
У четвер, 4 червня, відбулось офіційне відкриття після ремонту у межах програми “Велике будівництво” автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-16 “Львів–Пустомити–Меденичі”.Загальна протяжність дороги становить 47,5 км, в тому числі: І категорії — 1,5 км, ІІ категорії — 20,8 км і ІІІ категорії — 25,2 км. Ремонт дороги розпочали у 2017 році в межах інвестиційного проєкту «Покращення стану автомобільних доріг загального користування у Львівській області».

Досі забезпечення проїзду транспорту на вказаному шляху здійснювалося лише в межах експлуатаційного утримання. У 2019 році на замовлення Служби автомобільних доріг у Львівській області дорожники розпочали капітально ремонтувати останню ділянку цієї дороги від села Велика Горожанка до селища Меденичі (км 38+200 — км 53+992).

На дорозі “Львів–Пустомити–Меденичі” влаштували нове покриття з асфальтобетонної суміші з попереднім посиленням основи, впорядковані узбіччя, капітально відремонтовані всі штучні споруди (12 мостів), значна частина дороги облаштована зовнішнім освітленням.

Зазначимо, що загальна вартість робіт — 1,06 млрд гривень з державного бюджету. Роботи виконувала підрядна організація ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» на замовлення Служби автомобільних доріг у Львівській області.
https://varta1.com.ua/na-lvivshhyni-dlya-proyizdu-vidkryly-vidremontovanu-dorogu-lviv-pustomyty-medenychi/

Порядок цін.Навіть,якщо з мостами.

Quote
За період 2015-2018 років в області відремонтували 1744,2 км автодоріг із залученням з різних бюджетів рекордної суми – понад 9 млрд гривень.
https://vezha.net.ua/suspilstvo/za-chotiri-roki-na-lvivshhini-vidremontuvati-bilshe-1700-kilometriv-dorig/

Сподіваюсь всім зрозуміло чому так рвуться реінтегрувати окуповані території?А потім хоть потоп.
І да ,хуже ж не буде.
Logged
alexvelyk
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #75 on: 21.08.20 , 21:08 »
Share Reply with quote

Дивився якесь відео з омеляном про Велике будівництво.Ніби цінв 1 км дороги виросла в 3 рази.
Випадково прочитав від Криклія.
https://dyvys.info/2020/08/08/na-lvivshhyni-v-2020-rotsi-vidremontuyut-rekordnu-kilkist-dorig/
Quote
“У 2019 році у Львівській області було відремонтовано всього 27 км доріг. У 2020-му в рамках Великого дорожнього будівництва ми відновлюємо в 10 разів більше автошляхів. Це близько 270 км. Ми зберегли все фінансування на дороги попри коронакризу. І Львівщина отримала майже 4 млрд грн на реалізацію цієї програми”, – зазначив очільник Міністерства.
Бреше як дихає.

Есть у них в команде такой эксперт по фамилии  Голик. Я не знаю, на какой именно должности. Постоянно постит фоточки в соцсетях с ремонтами дорог. И все вроде бы красиво, но если в коментариях начинают задавать вопросы по теме или какие-то замечания делать, то начинает хамить.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5914


View Profile
« Reply #76 on: 24.08.20 , 11:08 »
Share Reply with quote

Коллега с ним пересекается по работе, говорит Голик жесткий сам по себе. Не любит пиздунца гонять и не любит когда ему гонят. Омелян к ниму в комменты раз пришел, и тот ему в трех предложениях объяснил, почему он п.здюк и почему сюда больше заходить не следует.

Когда Порох отжал у бородатой бабушки Днепропетровскую область, серьезно стал вопрос подбора в т.н. «команду Ризныченко», чтобы не потерять управляемость и давать результат. Тогда Голик впервые серьезно засветился в политике. А его жесткость и умение давать результат в любых условиях, при разумном количестые стыренных бабок, стали востребованными при любой власти. Это реально лучший трансфер от Порошенка к Зеленскому из всех которые были.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 6004


View Profile
« Reply #77 on: 24.08.20 , 12:08 »
Share Reply with quote

Это реально лучший трансфер от Порошенка к Зеленскому из всех которые были.

Ну й дороги реально зараз ремонтуються. Ми нещодавно їздили в Дніпрорудне, а там частина шляху після Запоріжжя проходить по трасі Е105. То її активно ремонтують і виглядає так, що роблять все досить якісно: декілька товстих шарів асфальту, який має витримати оті всі фури.
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #78 on: 26.08.20 , 16:08 »
Share Reply with quote

Ну нарешті сталось.
Quote
Завдяки Програмі Президента «Велике будівництво» ми зможемо довести до логічного впровадження не лише цей, а й інші важливі інфраструктурні проєкти на кшталт Малого карпатського кола. Це сприятиме підвищенню транзитного потенціалу області, а відтак і розвитку реального сектору економіки», - зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький.
https://loda.gov.ua/news?id=53230
Яким чином кредитні кошти вибиті колишніми,мають до програми.
Quote
Верховна Рада схвалила угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо отримання 450 млн та 50 млн євро. Про це на своїй сторінці у Фейсбук повідомив очільник Львівської ОДА Максим Козицький.
http://tvoemisto.tv/news/verhovna_rada_pogodyla_vydilennya_kredytnyh_koshtiv_na_budivnytstvo_pivnichnoi_obiznoi_lvova_112608.html

Матрос Залізняк до них таки прийде.
Logged
tera
Active user

Posts: 1181


View Profile
« Reply #79 on: 13.03.21 , 10:03 »
Share Reply with quote

Quote
Омелян: члени наглядової ради "Укрзалізниці" отримують сотні тисяч гривень за доведення компанії до банкрутства
12.03.2021
Члени Наглядової раді Укрзалізниці отримують сотні тисяч гривень зарплати, попри те, що фактично довели компанію до банкрутства. Саме тому Тимчасова слідча комісія Верховної ради, створена для перевірки фінансового стану УЗ, має заслухати правоохоронні органи, які довгий чай розслідували корупційні схеми в УЗ. Про таке заявив екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян у ефірі телеканалу "Україна 24".

"У мене було спілкування з регіонами, було багато представників ОТГ і областей. УЗ звертається до них з проханням компенсувати вартість пасажирських перевезень залізничним транспортом. І кожне ОТГ витягує гроші - хтось 100 тис. зі свого бюджету, хтось 200 тис. гривень. Для них це великі гроші! І ці всі керівники ОТГ мені кажуть: "Володимире, а як ми таке можемо робити, коли знаємо, що поки ми витягуємо останні копійки, члени Наглядової ради УЗ отримують зарплати в декілька сот тисяч гривень кожен. Причому довели компанію фактично до банкрутства", - розповів Омелян.

Саме тому, наголосив колишній міністр, Тимчасова слідча комісія, створена парламентом, має заслухати всі позиції, а також запросити правоохоронні органи, які давно займаються УЗ і почути від них всю правду щодо тих корупційних схем, про які вже говорять всі, на багато мільярдів гривень.

На його переконання, зараз Наглядова рада намагається уникнути відповідальності, адже її члени як ніхто причетні до фінансової кризи останніх років.

"ТСК має розглядати період 2017-2020 років. Нове правління (з головою Володимиром Жмаком – Ред.) приступило до своїх обов’язків фактично лише в другій половині 2020 року. А от Наглядова рада працює вже декілька років поспіль, і в багатьох з її членів влітку цього року завершується контракт. Тому не дивно, що Наглядова рада намагається забруднити репутацію інших, щоб виглядати білою", - впевнений Омелян.

Як відомо, Верховна рада створила Тимчасову слідчу комісію, щоб розслідувати фінансові проблеми на УЗ, які виникли протягом трьох останніх років, з 2017 по 2020 рік. ТСК вже провела засідання: на нього запросили лише членів Наглядової ради та міністра інфраструктури. А за результатами засідання ТСК звернулась до Кабміну та Наглядової ради щодо оцінки діяльності саме останнього керівника – хоча він приступив до своїх обов’язків лише півроку тому.

Тим часом з’ясувалося, що зарплати членів Наглядової ради перевищували законний рівень більше ніж у 30 разів. Так, за даними економіста Бориса Кушнірука, згідно з законом, їхні зарплати не можуть бути більше ніж у 22 рази вищими від середньої ставки у галузі. Проте член наглядової ради А.Аудіцкас задекларував щомісячній дохід у сумі 412,5 тис. грн за лютий 2020 року, а С.Лещенко та О.Журавльов задекларували за лютий 2021 року по 332 тис. грн. таким чином, у Аудіцкаса перевищення становить 33 рази, у випадку з Лещенко і Журавльовим - 29,4 рази. Тепер члени наглядової ради мають повернути неправомірно отримані кошти у бюджет.
https://news.obozrevatel.com/ukr/economics/omelyan-chleni-naglyadovoi-radi-ukrzaliznitsi-otrimuyut-sotni-tisyach-griven-za-dovedennya-kompaniyu-do-bankrutstva.htm
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!