Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.21 , 16:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Володимир Омелян як послідовник Яценюка

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
Reply | Print
Author Topic: Володимир Омелян як послідовник Яценюка  (Read 15761 times)
igloz
User

Posts: 51


View Profile
« Reply #80 on: 17.03.21 , 14:03 »
Share Reply with quote

Quote
Омелян: члени наглядової ради "Укрзалізниці" отримують сотні тисяч гривень за доведення компанії до банкрутства
12.03.2021"ТСК має розглядати період 2017-2020 років. Нове правління (з головою Володимиром Жмаком – Ред.) приступило до своїх обов’язків фактично лише в другій половині 2020 року. А от Наглядова рада працює вже декілька років поспіль, і в багатьох з її членів влітку цього року завершується контракт. Тому не дивно, що Наглядова рада намагається забруднити репутацію інших, щоб виглядати білою", - впевнений Омелян.
Однако, убрали Жмака, а не наблюдательный совет...
« Last Edit: 17.03.21 , 15:03 by igloz » Logged
tera
Active user

Posts: 1182


View Profile
« Reply #81 on: 07.04.21 , 12:04 »
Share Reply with quote

Quote
"Укрзалізниця" перебуває в катастрофічному стані, їй терміново потрібно вкладатися в інфраструктуру та отримати ефективний менеджмент.

Про це заявив ексміністр інфраструктури Володимир Омелян в ефірі програми "Реальна політика з Євгеном Кисельовим" на телеканалі "Україна 24".

"Ситуація з "Укрзалізницею" у нас дуже серйозна. Ми пам’ятаємо нещодавнє сходження потягу Хюндай, яке відбулося в Дніпропетровській області. Ми розуміємо чітко, що понад 90% рухомого складу, – а це і вагони, і локомотиви, фактично понад 60% інфраструктури, в першу чергу колія і контактні мережі, – вони всі зношені. В це необхідні інвестиції", - розповів Омелян.

Ключове для УЗ – інвестиції в чинну залізницю, щоб знизити аварійність та покращити її роботу, бо збитки для бізнесу величезні, наголосив Омелян.

"Фактично ми маємо через зрив графіків і поганий стан рухомого складу "Укрзалізниці" постійні зриви зовнішніх контрактів… Плюс ми маємо вічно незадоволених пасажирів, які справедливо скаржаться на дуже низьку швидкість", – пояснив ексміністр.

Він також звернув увагу на необхідність призначити ефективний менеджмент УЗ, наголосивши: постійна заміна керівників, які встигають пропрацювати лише по півроку, негативно позначається на роботі компанії і унеможливлює проведення реформи.

"Нещодавно відбулося дуже гучне зняття чергового нового керівника компанії Володимира Жмака. Воно відбулося вже більше ніж 3 тижні тому назад без жодних пояснень причин цього звільнення. Просто за останній рік, якщо не помиляюся, це вже п’ятий керівник, якого міняють", – зазначив Омелян.

Раніше депутат Олексій Устенко заявив, що проблеми "Укрзалізниці" можна вирішити тільки шляхом реформування компанії і впровадження зрозумілої кадрової політики. А народний депутат, перший заступник голови парламентського комітету з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко наголосила, що ситуація, коли на "Укрзалізниці" кожні півроку змінюється керівник, є абсолютно неприйнятною.

Зі свого боку експрем'єр Володимир Гройсман заявив, що "Укрзалізниця" потребує масштабного реформування та підтримки від держави для проведення модернізації рухомого складу та інфраструктури.
https://voi.com.ua/news/1682138/
https://www.youtube.com/watch?v=24Gcw1dqUOI&ab_channel=%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B024
Саме відео з 1.год32.. ..
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!