Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.19 , 20:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      109/110 Львів - Херсон

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Print
Author Topic: 109/110 Львів - Херсон  (Read 47813 times)
delphin_7
Active user

Posts: 1068


View Profile
« Reply #70 on: 24.06.19 , 10:06 »
Share

21.06.2019, Им. Тараса Шевченко - Львов, вагон 08К

Билет брался еще за 3 недели, нормальных нижних мест уже не было, пришлось взять два верхних, но в вагоне, где должен был работать кондиционер. В целом, тут тоже повезло и он работал, несмотря даже на то, что люди рвались открывать окна.
Вагон - типичный уставший шоколадный аммендорф львовской жд, ну разве что двери нормально закрывались. В коридоре работали розетки на 110 В. Контингент спокойный, кроме нескольки мужиков быдловатого вида из первых купе, в соседнем купе периодически тишину нарушал попугай Кеша.
Попутчики - мужчина до Тернополя и женщина до Львова.
По графику - опоздали на 25 минут еще в Шевченко, дальше опоздание по БЦ было уже 40+ минут, после Тернополя начали немного сокращать, но прибыли в итоге на 20 минут позже, пересадка на 45 успешно накрылась, благо, в запасе имелись билеты на 108.

Оценка: 7 из 10
Logged
sean
Active user

Posts: 4016


View Profile
« Reply #71 on: 02.07.19 , 13:07 »
Share

27.06.2019, Біла Церква - Волочиськ, вагон 06К

День масової евакуації зі столиці. І хоч 26-го ввечері взагалі реально було зловити щось, та вибір був зроблений таки на придбаний випадковим чином за тиждень до того квиток на 109-ий. Благо, під нього з Києва бігає зручний Вроток.

БЦ - просто хаб якийсь. На 109 паксами була рясно всіяна уса платформа. І вона висока. В місті обласного підпорядкування здійснювати посадку у вагон зручніше, ніж в обласному центрі, що виконує паралельно роль столиці країни. Приємно здивований. Як і станцією в цілому: вокзал чистий, обидва зали очікування працюють і не смердять, море вільних місць для посидіти, прилегла територія теж нічо так.

Привіз сабж до БЦ +20. В мій вагон ломились чудаки з квитками на в хвіст дихаючий 41-ий, на що провідниця віджартувалась: я тільки одного чекала, на сьогодні мені його вистачить. Сам вагон - буфет, їхав в такому вперше в житті. Навіть заглянув туди, прикольно так: якась атмосфера така еммм часу, що зупинився. Наче якась машина часу, що змусила тебе на мить відчути себе ну точно не в 21-му столітті. Якось так фаново та інтригуюче. Тьоті натомість уже підбивали свою касу.

Вагон типовий для Льв: добротна шоколадка у доглянутому стані з типово ввічливою і серцю милою львівською панянкою трохи старших років. В момент знайомства з нею, себто посадки до вагону, на мить душа заболіла за втрачену (чи то радше нахабно витіснену кріпкими госпідарниками з курячим пометом замість мізків) історичну Галичину з маршруту 144-го, де десятиліттями все було по-галицьки файно.

Того вечора на вулиці уже було трохи свіженько після пари денних злив. До моменту прибуття 109 знаходитись в футболці ще було можливо, але вітерець пронизув так нормально ту високу платформу. Вагон виявився теж прохолодним - одразу після відправлення кондиціонер почав лабати конкретно. Відразу довелось вкриватись ковдрою і проспати усю ніч скрученим калачиком. Усі 4 купе вагону спали, по Вінниці змінився один пакс з нашої купи.

Вночі краєм вуха чув якісь розборки провідниці з чуваками, що тусили в буфеті. Очевидно, вони наробили шуму, вживаючи там свої напої, то вона їх миттю порозганяла. Один з них кричав: я праваднік, я добираюсь дамой. На що панянка йому: ти такий провідник як я машиніст.

Туалет старий, але не смердів. Були і папір, і освіжувач, і ще й залишки якогось нерозпилюваного освіжувача.

І що ще цікаво: на цю дату оце купейне місце в купейному кондиціонованому вагоні коштувало стільки ж, скільки П в задушливому смердючому огидному фірмовому сараї кременчуцького 149-го з Києва.

109 мені дуже сподобався. До Волочиська прийшов графіком.

10/10.
Logged
VSK
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #72 on: 27.08.19 , 02:08 »
Share

25.08.19 Козятин-Львів(00.13-08.24) Вагон 22С Львівська
 ціна 71грн. Місце 3

Білет куплявся в Фастові за 15 хвилин до відправлення 118
На момент купівлі крім '' сидячих вагонів'' 21та 22 більше ніяких місць на 109 та ідучий за ним 41 не було. Всього в двох вагонах було вільно 45 місць(ймовірно продаж на них відкрили за декілька годин до відправлення)

Напис '' сидячий'' ніяк не відлякав так як схема на букінгу була як в звичайного плацкарту і в вагон на момент купівлі було куплено всього 10 квитків з 54 доступних.

Поїзд прибув в Козятин за графіком під ЧС4. На 2 колію Київської сторони. Вагони 21 та 22 були в хвості відразу після 17 вагону. Всього в складі було  19 вагонів. Посадка в 21 і 22 вагон в сумі була чоловік десь під 20.

Мав надію, що цей вагон це звичайна плацка яку не змогли екіпірувати постіллю або ще краще- перегін свіжовідКВРених вагонів з Каховки. Але не тут то було. Ще на підході до вагону  побачив що навіть візуально мій вагон(як і сусідній 21) сильно виділяється в гіршу сторону на фоні і так вбитого складу 109го. 21 вагон (візуально такий як мій) - вагон з подовженим терміном експлуатації до 2023 року. На мому вагоні просто писалося - ТО2-04.19. Рік випуску-не знайшов.
В середині вагон був весь вбитий, причому склалось враження що до цього він ходив на приміських рейсах Львівської залізниці так як аналогічний вагон бачив на маршруті Сокаль-Рава Руська. Якихось занавісок чи шторок на вікнах не було. Столик на 53/54місці був поломаний і майже лежав на підлозі. Але найгірше це те що з дерев'яних рам дуло настільки сильно що їхав і в світері і в вітровці і всерівно було холодно. Причому така ситуація була по всьому вагону. Тож планував по Жмеренці збігати в касу і купити білет в купейний вагон(якраз було вільно декілька купейний місць) але десь перед Жмеренкою задрімав і проснувся вже на доїзді до Хмельницького. Так і доїхав в цьому вагоні до Львова.
Провідник був один на вагон. Чоловік років під 50.  Чай/каву зранку не пропонував(але не знаю чи має це робити провідник в '' сидячих вагонах'') В туалеті відносно чисто. Туалетного паперу та мила не було.

До Тернополя їхав сам на відсік. По Тернополі на 1/2місце зайшли брат та сестра років 14-15. На 4 місце по Золочеву сів хлопець років 25.
Прибули до Львова за графіком під ВЛ80. На більшості перегонах між Красне і Підзамче їхали зі швидкістю 100-105км/год.

Без оцінки по тій причині, що ціна квитка 70 грн за 500 км.
Logged
VSK
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #73 on: 27.08.19 , 02:08 »
Share

До речі - ці вагони в складі 109/110-це одинична акція-сьогодні в його складі їх вже нема.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4057


View Profile
« Reply #74 on: 27.08.19 , 03:08 »
Share

Але найгірше це те що з дерев'яних рам дуло настільки сильно що їхав і в світері і в вітровці і всерівно було холодно.
Атас, как им это удалось? Жарко же по всей стране, и ночи достаточно теплые, безветренные... Да, понятно, что встречный поток воздуха, но все равно удивляет. Это ж какие щелюги должны были там зиять.
До речі - ці вагони в складі 109/110-це одинична акція-сьогодні в його складі їх вже нема.
То есть по факту это плацка, но продается со снятыми верхними полками как сидячка без постели, верно? И на этом отличия, помимо ценника, закончились?

Тогда я нечто похожее в том же регионе видел в июне:

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124843.0

не мог ли это быть один из них?
« Last Edit: 27.08.19 , 03:08 by Emblaze » Logged
sergius
Active user

Posts: 3553


View Profile
« Reply #75 on: 27.08.19 , 07:08 »
Share

Але найгірше це те що з дерев'яних рам дуло настільки сильно що їхав і в світері і в вітровці і всерівно було холодно.
Атас, как им это удалось? Жарко же по всей стране, и ночи достаточно теплые, безветренные... Да, понятно, что встречный поток воздуха, но все равно удивляет. Это ж какие щелюги должны были там зиять.
[іронізуючи] Та нічого не розумієте. Те вікно, воно просто "дихає"...
Logged
sean
Active user

Posts: 4016


View Profile
« Reply #76 on: 27.08.19 , 08:08 »
Share

Та нічого не розумієте. Те вікно, воно просто "дихає"...
Та-та, тут навіть нам не так давно розказували, що то й корисно.
Logged
VSK
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #77 on: 27.08.19 , 10:08 »
Share


Атас, как им это удалось? Жарко же по всей стране, и ночи достаточно теплые, безветренные... Да, понятно, что встречный поток воздуха, но все равно удивляет. Это ж какие щелюги должны были там зиять.


Температура на дворі вночі 13-15С+ величезні щелі в рамах перетворили цей  вагон в холодильник.


То есть по факту это плацка, но продается со снятыми верхними полками как сидячка без постели, верно? И на этом отличия, помимо ценника, закончились?

Тогда я нечто похожее в том же регионе видел в июне:

http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124843.0

не мог ли это быть один из них?

Верхні полиці були на місці, як і розкладні столики на боковушках. Правда не всюди вони функціонували. До речі, на 3 полиці лежали матраси.
Тобто чисто теоретично-вони могли завести цей вагон як плацкарт. Але видно побоялися масових скарг від пасажирів бо цей вагон був в настільки убогому стані, що плацкарт в будь якому  поїзді УЗ буде проти цього  здаватися Люкс вагоном. (гірших вагонів на УЗ я за останні роки не зустрічав)

Чесно кажучи-місце цьому вагону на приміських рейсах ЛЗ, де Чмеха тягнутиме той вагон степами лісами Львівщини і не тільки  зі швидкістю 30-40км/год. Але з іншої сторони - пасажирів потрібно було вивезти, а інших вагонів то і не було. Впринципі  заводити такі вагони по пікових датах ЛІТОМ як сидячі вагон впринципі і здорова ідея, і для деяких пасажирів це є єдиний спосіб виїхати. Але проблема в тому що більшість пасажирів  не готові до таких умов.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8220


View Profile
« Reply #78 on: 27.08.19 , 11:08 »
Share

Впринципі  заводити такі вагони по пікових датах ЛІТОМ як сидячі вагон впринципі і здорова ідея, і для деяких пасажирів це є єдиний спосіб виїхати. Але проблема в тому що більшість пасажирів  не готові до таких умов.
Ну та хай заводять як загальний. Він по суті й так за ціною загального. 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8220


View Profile
« Reply #79 on: 27.08.19 , 12:08 »
Share

Та нічого не розумієте. Те вікно, воно просто "дихає"...
Та-та, тут навіть нам не так давно розказували, що то й корисно.
Так,це я розповідав -:)
Мабуть дійсно в кожного своє сприйняття температури та протягів. Вчора вдень їхав 244 з Києва до Дніпра на місці №3. В Київ поїзд прибув з відчиненими кватирками (правда зі склопакетами) та в вагоні було +28. ПРичому також працювала вентиляція, бо потім на вулиці в затінку показувало +31, а у вагоні було +33. Протяг був страшений на моєму місці, інші пасажири скаржилися на задуху. Тепер сиджу з закладеним носом та наслідками перегріву одночасно. Благо що вдома у кожній кімнаті є таке благо, як кондціонер, так само як і в робочому кабінеті, інакше взагалі були би вафлі. -;)))   
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!