Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.11.17 , 15:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 7228 times)
Polonez
User

Posts: 19


View Profile
« on: 09.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

С стороны УЗ уже несколько раз анонсировали прямое сообщение между Украиной и Австрией:
http://cfts.org.ua/news/2017/01/25/ukrzaliznytsya_pustit_passazhirskie_poezda_v_avstriyu_i_bolgariyu_38697 (января 2017)
http://cfts.org.ua/news/2017/06/12/besperesadochnyy_poezd_kiev_vena_planiruyut_zapustit_v_dekabre_41041 (июня 2017)
http://glavcom.ua/news/noviy-kerivnik-ukrzaliznici-hoche-zapustiti-pojizd-do-vidnya--430231.html (августа 2017)

Скорее всего с введением нового расписане от 10ого декабря текущего года на самом деле будет курсировать вагон Киев - Вена через Львов - Чоп - Будапешт.
Поезд №140/147, который сейчас курсирует по маршруту Вена - Ньиредьхаза, будет продлен до Захоны и к него цеплают вагон Киев - Вена.

Расписане этого поезда:
Захонь 3.46 - Будапешт 8.20/8.40 - Вена Гл. 11.21
Вена Гл. 16.42 - Будапешт 19.19/19.40 - Захонь 0.10

Приблизительное время по территории Украини (моя оценка):   
Отправление Венского вагона из Киева позле обеда, из Львова вечером. Обратно прибытие в Львове поздним утром, в Киеве перед ужином.

 
« Last Edit: 10.09.17 , 01:09 by Polonez » Logged
_vs_
Active user

Posts: 726


View Profile
« Reply #1 on: 09.09.17 , 16:09 »
Share Reply with quote

И с чем же это планируется таскать? Львов-Солотвино, а до Львова с франковским ИС?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3346


View Profile
« Reply #2 on: 09.09.17 , 17:09 »
Share Reply with quote

Та это бред какой-то. Зачем из-за 3-х пассажиров, которые поедут этим ВБСом в Вену, перекраивать график будапештского ВБСа?
Я скорее поверю, что братиславскому продлят машрут до Вены.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21191


View Profile
« Reply #3 on: 09.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

И с чем же это планируется таскать? Львов-Солотвино, а до Львова с франковским ИС?
У мене немає жодної інсайдерської інформації, але є припущення, суто мій власний домисел

Гадаю на такий час приїзду/від'їзду по Будапешту і Відню і такий час в дорозі буде набагато більше бажаючих, ніж на теперішні повільні графіки і теперішній час приїзду/від'їзду. Тому вагонів скоріш за все можна буде одразу ставити не менше трьох і скоріше всього щоб їх возити по Україні - відкриють окремий IC (можливо РЕ), щоб приходив у Чоп десь о 0:50, а вирушав назад десь о 4:10 (як-раз ~2 години на перестановку і ПТК у Чопі і ~30 хв на ПТК у Загоні). Заодно буде гарний привід втулити денний поїзд на маршрут Київ - Мукачево (і потім колись у подальшому використати це як індульгенцію, щоб  поцупити якийсь з наявних нічних, не без цього).
В чистому вигляді IC Київ - Мукачево він-би мав не надто гарне наповнення, а тут вже мінімум ~3 віденські вагони буде, тому вагонів Київ - Чоп якщо напочатку буде штучки 4, то їх і розпродати буде неважко, тому провально низької заповнюваності можна не боятись і загальна довжина поїзда вже буде не надто короткою, як для IC, щоб нікто не казав, що він короткоскладовий. Коротше бюрократам сподобається.

Тут головна інтрига - чи зуміють вирішити питання зі бюрократичним обмеження швидкості до 120 км/г для РІЦів, через те, що вони без електропневматичного гальмування. У той спосіб, як возять РІЦи у складі наших поїздів зараз - швидкість не може бути більша, ніж 120 км/г, у такому разі IC не вийде, буде РЕ, при чому скоріш за все через Бердичів (бо при максималці не більше 120 - їзда через Новоград-Волинський - виграшу по часу не дає), графіком у у найоптимістичнішому з варіантів бачиться орієнтовно таким Київ 13:20- 20:09 Львів 20:29 - 23:59 Мукачево - 0:50 Чоп, Чоп 4:10 - Мукачево 5:00 - 8:30 Львів 8:50 - 15:39 Київ
Якщо ж проблему з обмеженням швидкості для РІЦів вдаться вирішити - вийде IC графіком, що в найоптимістичнішому з можливих варіантів виглядає приблизно таким: Київ 14:30 - 20:09 Львів 20:29 - Мукачево 23:59 - 0:50 Чоп, Чоп 4:10 - Мукачево 5:00 - 8:30 Львів 8:50 - 14:29 Київ

Quote
Я скорее поверю, что братиславскому продлят машрут до Вены.
є підозра що маршрут на Відень розглядають через Будапешт, попри те, що цією дорогою прямий вагон остані років 70 точно не їздив (а не найтрадиційніший через Братиславу і не найшвидший через Остраву) не просто так, а тому-що планують домовитись про хороший тариф (бо власне не бачу інших вагомих причин їздити на Відень через Угорщину)

У мене є підозра що з набору країн Угорщина - Австрія вибити кращу знижку легше ніж з наборів країн Словаччина - Австрія чи Польща - Чехія - Австрія.

Вона базується наприклад на тому, що власне з Угорщини власне найкращі з можливих пропоизиції на Австрію.
« Last Edit: 10.09.17 , 00:09 by Maxy » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2263


View Profile
« Reply #4 on: 10.09.17 , 00:09 »
Share Reply with quote

Да, задумка интересная в качестве альтернативы туристическим говнобусам еврокласса™. Да и просто интересней подобный маршрут по рельсам, а не в самолете.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21191


View Profile
« Reply #5 on: 10.09.17 , 00:09 »
Share Reply with quote

Так по цьому напрямку як-раз регулярних міжнародних автобусів і так мінімум - і більшість з них відкривається і через якийсь час скасовується, щоправда через якийсь час нові перевізники знову пробують на цей напрямок ставати. З тих, що більше пари сезонів протримався -  власне той, до якого і претензій менше всього - Чоп - Будапешт - і то вони постійно підлаштовують дні курсуваня і час, коротше крутяться як вуж на пательні.

Такої кількості пасажирів, що перетинають кордон регулярними автобусами, як між Україною і Польщею - тут і близько немає.

При чому серед причин такої різниця я тут вбачаю не тільки і не стільки різну обстановку у залізничному сполученні Україна - Польща vs Україна - Угорщина, а й аж різну обстановку у залізничному сполученні Польща - Німеччина vs Угорщина - Австрія.
Logged
Polonez
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #6 on: 10.09.17 , 01:09 »
Share Reply with quote

И с чем же это планируется таскать? Львов-Солотвино, а до Львова с франковским ИС?

Не знаю.
Logged
Polonez
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #7 on: 10.09.17 , 02:09 »
Share Reply with quote

Quote
Я скорее поверю, что братиславскому продлят машрут до Вены.
є підозра що маршрут на Відень розглядають через Будапешт, попри те, що цією дорогою прямий вагон остані років 70 точно не їздив

От 1991 до 1994 был вагон Москва - Рим через Киев, Будапешт, Вену. С "Тисса" до Будапешта, оттуда с дневным экспрессом "Gondoliere" Будапешт - Вена - Венеция, а дальше с каким-то итальянскым ночном поездом....

Новый вагон Киев - Вена будет наверное самое бистрое прямое ж/д-сообщение Украина-Австрия последных 100 лет, и по моему график удобно (кроме граници в середине ночи...).

В 1914ом году время в пути от Вены до Львова было 13 часов, и тогда были две поезда в день (ночный и дневный поезд):  

Поезд №5 Wien Nord 7h28 - Krakau 14h33 - Lemberg 20h25
Поезд №7 Wien Nord 19h58 - Krakau 3h07 - Lemberg 8h45

http://www.deutsches-kursbuch.de/bilder/1914/616_hoch.jpg

Поезд №6 Lemberg 8h25 - Krakau 14h40 - Wien Nord 21h32
Поезд №8 Lemberg 19h00 - Krakau 0h48 - Wien Nord 8h04

http://www.deutsches-kursbuch.de/bilder/1914/617_hoch.jpg

До этого нам сегодня еще далеко...
« Last Edit: 10.09.17 , 02:09 by Polonez » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2263


View Profile
« Reply #8 on: 10.09.17 , 03:09 »
Share Reply with quote

Так по цьому напрямку як-раз регулярних міжнародних автобусів і так мінімум - і більшість з них відкривається і через якийсь час скасовується, щоправда через якийсь час нові перевізники знову пробують на цей напрямок ставати. З тих, що більше пари сезонів протримався -  власне той, до якого і претензій менше всього - Чоп - Будапешт - і то вони постійно підлаштовують дні курсуваня і час, коротше крутяться як вуж на пательні.

Такої кількості пасажирів, що перетинають кордон регулярними автобусами, як між Україною і Польщею - тут і близько немає.

При чому серед причин такої різниця я тут вбачаю не тільки і не стільки різну обстановку у залізничному сполученні Україна - Польща vs Україна - Угорщина, а й аж різну обстановку у залізничному сполученні Польща - Німеччина vs Угорщина - Австрія.

Я имел в виду туристические автобусы еврокласса™. Понятно, что большинство тех, кто пользуется услугами автобусных чартеров, так и продолжит ими ездить, но рельсовая альтернатива для такого интересного города и транспортного узла, как Вена, безусловно полезна. Вот, скажем, в Инсбрук на поезде Москва-Ницца пассажиры вполне набираются.
« Last Edit: 10.09.17 , 03:09 by Emblaze » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21191


View Profile
« Reply #9 on: 10.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

Quote
Поезд №5 Wien Nord 7h28 - Krakau 14h33 - Lemberg 20h25
Поезд №7 Wien Nord 19h58 - Krakau 3h07 - Lemberg 8h45
До этого нам сегодня еще далеко...
якщо порівняти з теперішніми швидкостями - головна втрата швидкості по Польщі.
Відень - Бржецлав (Lundenburg) - 54 хв зараз, 1:13-1:18 тоді
Бржецлав (Lundenburg) - Богумін (Oderburg) 1:43-1:57 зараз, 3:08-3:14 тоді
Богумін - Краків - 3:01-3:04 години зараз, 2:17-2:19 тоді
при чому особливо помітна різниця, якщо обмежитись ділянкою що не веде на Катовіце (по котрій EC варшавського напрямку не ходять) - тобто Чеховице-Дзедзіце - Краків - тоді було 1:10, а зараз 2:18-2:20. Це при тому, що там 86 км.
« Last Edit: 10.09.17 , 13:09 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.115 seconds with 20 queries.