Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 46
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 54729 times)
Polonez
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #140 on: 30.11.17 , 01:11 »
Share Reply with quote

Ще не факт, що запустять саме з 10 грудня.

Вагон будет ходить с 10ого декабря. Этие технические вопросы насчет вагона были уже решени. Информация на сайте ОББ уже старая.
Если все вопросы уже решены и первый вагон должен пойти 10-го декабря, почему ж до сих пор билетов нет в продаже?


https://www.epravda.com.ua/news/2017/11/29/631693/

"Укрзалізниця вимушена призупинити продажі квитків на потяги Київ-Перемишль, анонсований Київ-Відень та ряд інших. А якщо протокольне доручення уряду мінінфраструктури не виконає, то квитки автоматично здорожчають на ці потяги майже втричі", - зазначає чиновник.
Logged
Alice_Kiev
User

Posts: 49


View Profile
« Reply #141 on: 30.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

Polonez, спасибо за информацию.
Вы думаете, причина в этом?
А, если они не согласуют цены до 10-го декабря, вагона на Вену не будет?
Как и поездов до Пшемысля, коих и вовсе теперь 3 должно быть.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22120


View Profile
« Reply #142 on: 30.11.17 , 19:11 »
Share Reply with quote

Так, я також схильний повірити що причина у цьому.

Поїзд у будь-якому разі буде.

Бо окрім тих угод про знижку, котрі тимчасові і вимагають затвердження на новийсезон - є ще інші, базові і безтермінові угоди, по них завжди можна ціну порахувати, але по них ціна погана виходить. Тобто Київ - Відень за місце у 3-місному купе у такому разі мав-би коштувати 111.6 євро квиток +20 євро плацкарта, разом 131.6 євро. До Будапешта там теж ціна була б пекельна (квиток+плацкарта Київ - Будапешт = 100,4 євро, замість теперішніх 64,2).

В принципі відкрити продаж по цих цінах можна хоч зараз, а потім коли вже угода буде підписана - продовжити продавати по меншій ціні, але у такому разі ті, хто встиг купив по старій ціні - почуватимуться ошуканими. Очевидно невдоволення тих, хто спершу заплатив по високій ціні, а потім ціну знизили - викликала б невдоволення більше, ніж пізнє відкриття продажу, тому покищо обирають менше зло, тобто пізнє відкриття продажу.

Як вони вчинять, якщо раптом підписати угоду до 9 грудня не встигнуть (з 10-грудня - уже новий графік) - точно спрогнозувати важко. Мій особистий прогноз скоріш за все - продаж на 10 грудня відкриють 10 грудня зранку, звісно по "поганій" ціні, і поїзди везтимуть по кілька осіб (бо тих, хто невідомо з якого дива припхався до каси в поросячі голоси і потім ще не злякався такої ціни), аж поки угоду про знижку не підпишуть.
« Last Edit: 30.11.17 , 19:11 by Maxy » Logged
Tripper
Guest
« Reply #143 on: 30.11.17 , 19:11 »
Share Reply with quote

А що буде з квитками, які встигли реалізувати по хорошій ціні у разі, якщо угоду до 10 грудня не встигнуть підписати? Деякий час був відкритий продаж на потяги Київ-Пшемисль та Ковель-Хелм на дати відправлення після 10 грудня.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22120


View Profile
« Reply #144 on: 30.11.17 , 19:11 »
Share Reply with quote

якщо залізниця продає квиток по неправильній ціні (таке зрідка, але буває, навіть в МГПТ тарифі таке бувало) - байдуже - в більшу чи меншу сторону - значить повезе пасажира. Якщо між датою продажу і датою поїздки виявиться. що правильна ціна мала б бути нижчою - пасажир може здати квиток і купити наново по нижчій ціні (але якщо пасажир сам здогадається це зробити, при чому витрати на повернення квитка пасажир несе як при звичайному поверненні з особистих причин).
Якщо пасажир встиг використати квиток що був проданий по ціні вищій ніж треба - то уже повернути собі різницю не зможе. Якщо наприклад було б навпаки і був проданий квиток по нижній ціні, а потім виявилось що правильна (принаймні згідно до документів що чинні на дату перевезення) ціна має бути вища - залізниця мусить везти такого пасажира, змушувати доплачувати або повертати такий квиток - не мають права. При чому якщо квиток міжнародний і частки закордонних залізниць мають бути вищі ніж ті, що сплатив пасажир - то закордонні залізниці одержать скільки треба, а те що недобрали з пасажира на користь закордонних залізниць - їм відшкодує УЗ.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2782


View Profile
« Reply #145 on: 30.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

всі ці коридори до сучасного реального життя не мають стосунку

І взагалі з Києва - Львова на Париж через Відень - це не дуже актуально, навіть для тих хто з якихось аерофобських чи фанатських міркувань хотітиме в Париж по землі доїхати.

НЯР зовсім вже скоро здадуть ВСМ-ділянку Ерфурт - Ебенсфельд. Її вже збудували, уже є робочий рух, остання новина звідти, котру я знаю - що наприкінці весни 2017 там облаштовували сигналізацію.
Коротше недовго лишилось.
Після того, як її здадуть - час в дорозі з Дрездена до Парижа становитиме, за моїми підрахунками < 7 год (якщо буде прямий поїзд - то десь 6:20-6:40, якщо не буде - залежить як стиковки складуться).

Из Львова на Париж самый быстый вариант 10 декабря 2018 года, 27 ч 03 мин в пути, ч-з Будапешт.
см. http://persoenlicherfahrplan.bahn.de/bin/pf/query-p2w.exe/LvovParis.pdf?pathinfo=/dn&dwn=79/79ixxxt82gx4x68w_1_1.pdf

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22120


View Profile
« Reply #146 on: 30.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

так еще ж не все поезда не сайте ДБ видно на даты после 10 декабря, потому поиск идет по неполному расписанию.

Например нового 51/52 (Львов 19:38 - Краков 0:50 - Вроцлав 6:50) там пока нет. Поездов KD на участке Вроцлав - Герлиц - тоже пока нет.
« Last Edit: 30.11.17 , 20:11 by Maxy » Logged
Polonez
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #147 on: 01.12.17 , 12:12 »
Share Reply with quote


Информация там была исправлена:



Kann ich jetzt auch im Schlafwagen in die Ukraine reisen?

Ja, es wird eine direkte Schlafwagenverbindung von Wien über Budapest nach Lviv (Lemberg) und weiter nach Kiev in Kooperation mit der ukrainischen Eisenbahn geben.

Der Schlafwagen der ukrainischen Eisenbahn verkehrt als Kurswagen beim EC 140/147 (Zahony - Wien - Zahony) und wird von Zahony (ungarischer Grenzbahnhof zur Ukraine) ostwärts mit anderen Zügen der Ukrainischen Bahn weiter nach Lviv und Kiev befördert.

Der Schlafwagen fährt täglich ab 11.12.2017 um 16.42 Uhr ab Wien Hbf ab. Ankunft in Lviv ist am nächsten Tag um 10.10 Uhr und in Kiev um 17.11 Uhr.

In der Gegenrichtung erfolgt die Abfahrt ab Kiev täglich ab 10.12.2017 um 14.07 Uhr, in Lviv um 21.00 Uhr. Ankunft in Wien Hbf ist am Folgetag um 11.21 Uhr.


Logged
levcic
User

Posts: 16


View Profile
« Reply #148 on: 02.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1752984558068658&id=1040262486007539&__tn__=%2As%2As-R
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3345


View Profile
« Reply #149 on: 02.12.17 , 02:12 »
Share Reply with quote

якщо залізниця продає квиток по неправильній ціні (таке зрідка, але буває, навіть в МГПТ тарифі таке бувало) - байдуже - в більшу чи меншу сторону - значить повезе пасажира. Якщо між датою продажу і датою поїздки виявиться. що правильна ціна мала б бути нижчою - пасажир може здати квиток і купити наново по нижчій ціні (але якщо пасажир сам здогадається це зробити, при чому витрати на повернення квитка пасажир несе як при звичайному поверненні з особистих причин).
Якщо пасажир встиг використати квиток що був проданий по ціні вищій ніж треба - то уже повернути собі різницю не зможе. Якщо наприклад було б навпаки і був проданий квиток по нижній ціні, а потім виявилось що правильна (принаймні згідно до документів що чинні на дату перевезення) ціна має бути вища - залізниця мусить везти такого пасажира, змушувати доплачувати або повертати такий квиток - не мають права. При чому якщо квиток міжнародний і частки закордонних залізниць мають бути вищі ніж ті, що сплатив пасажир - то закордонні залізниці одержать скільки треба, а те що недобрали з пасажира на користь закордонних залізниць - їм відшкодує УЗ.
tl;dr = ситуация идентична той, какие порою возникают при ошибках с динамически регулируемыми авиатарифами, верно?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 46
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!