Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 7371 times)
rasha
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #20 on: 11.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

Откуда информация, что ВБСы до Праги и Братиславы отменяются?

Информация из Чехии.
Logged
rasha
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #21 on: 11.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

В проекте расписания МАВ поезд 33/34 Будапешт - Чоп будеть ходит тоже в 2017/2018. Потому думаю ВБС Киев - Будапешт останется как сейчас. ВБС Киев - Вена будеть отправлятся из Киева в 14.10, a обратно прибывать в Киев в 16.50.
Якщо я правильно розумію, то даний вагон від Києва до Львова ходитиме у складі 749/750 Київ- Ів.-Франківськ?

Либо это, либо в этое время будеть ходить новый Интерсити до Чопа или Ужгорода.
Logged
volotar
Active user

Posts: 352


View Profile
« Reply #22 on: 12.09.17 , 00:09 »
Share Reply with quote

при чому особливо помітна різниця, якщо обмежитись ділянкою що не веде на Катовіце (по котрій EC варшавського напрямку не ходять) - тобто Чеховице-Дзедзіце - Краків - тоді було 1:10, а зараз 2:18-2:20. Це при тому, що там 86 км.

Там ж/д-пути в плохом состоянием... говорят что ремонтируют до 2021ого года.

Вот расписание 1913ого года от Кракова дальше на восток:
http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/923/2ZZMDg.jpg

О, так! Друзі з Польщі, коли заходить мова про залізницю, часто згадують, що на початку минулого століття між багатьма містами Польщі сполучення було швидшим, ніж зараз.

Quote
Тоже интересно:
Berlin - Cracow 20h43 - Lemberg 2h22/2h45 - Czernowitz 7h34/7h46 - Bucharest 19h45 - Constantinople
Constantinople - Bucharest 8h36 - Czernowitz 18h42/18h54 - Lemberg 0h07/0h35 - Cracow 6h32 - Berlin

Цікаво. А який там був час відправлення з Берліну і прибуття в Константинополь?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 717


View Profile
« Reply #23 on: 12.09.17 , 21:09 »
Share Reply with quote

Есть информация, что ВБС Киев - Вена будет курсировать на участке Киев - Львов с поездом 49/50 Киев - Трускавец. До Чопа - под отдельным локомотивом.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21197


View Profile
« Reply #24 on: 12.09.17 , 21:09 »
Share Reply with quote

це щось зовсім інше

Подивіться який Радан написав час по Загоні. Він до цього аж надто сильно не клеїться.

Може буде одночасно вагон до Відня через Словаччину (з групою вагонів, що ходить зараз Кошице 20:24-6:55 Відень, Відень 22:50 - Кошице 7:41). От для його підвезення їзда у складі 49/50 і потім окремим локомотивом до Чопа підійшла б більше, але тут відкрите питання - чим 81/82 не підходить?
Чи 49/50 і 81/82 у новому графіку їхатимуть аж у дуже різний час?
« Last Edit: 12.09.17 , 21:09 by Maxy » Logged
jbond989
Active user

Posts: 717


View Profile
« Reply #25 on: 12.09.17 , 21:09 »
Share Reply with quote

Інформація не претендує на точність. Мене вона теж, м'яко кажучи, здивувала.
Спробую уточнити з інших джерел.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21197


View Profile
« Reply #26 on: 12.09.17 , 21:09 »
Share Reply with quote

може людина, що Вам це переказала щось не дочула? Тоді може бути між Києвом і Львовом не 49/50, а 749/750 тобто Київ - І-Ф. Тоді воно принаймні разом логічно ліпиться.
І тоді є логічна стиковка з тим, що Радан переказав ось-тут http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123667.msg472160#msg472160

Хоча трохи прикро, що по дорозі назад вийде трохи більший перепростой по Чопу.
« Last Edit: 12.09.17 , 21:09 by Maxy » Logged
Polonez
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #27 on: 12.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Тут головна інтрига - чи зуміють вирішити питання зі бюрократичним обмеження швидкості до 120 км/г для РІЦів, через те, що вони без електропневматичного гальмування.

Это ограничение скорости действует только по территории Украини?
Ведь между Будапештом и Веной максимальная скорость 160 км/ч.
 
« Last Edit: 12.09.17 , 22:09 by Polonez » Logged
Polonez
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #28 on: 12.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

В проекте расписания МАВ поезд 33/34 Будапешт - Чоп будеть ходит тоже в 2017/2018. Потому думаю ВБС Киев - Будапешт останется как сейчас. ВБС Киев - Вена будеть отправлятся из Киева в 14.10, a обратно прибывать в Киев в 16.50.
Якщо я правильно розумію, то даний вагон від Києва до Львова ходитиме у складі 749/750 Київ- Ів.-Франківськ?

Либо это, либо в этое время будеть ходить новый Интерсити до Чопа или Ужгорода.

Вагон Киев - Братислава по этой схеми было бы тоже интересно:
Из Чопа рано утром в Чиерну, потом с пригородным поездом (отпр. 05.05) в Кошице (приб. 06.54), чтобы там успеть на Интерсити №510 в 07.32 от Кошице в Братиславу (приб. 12.14).
Назад: Братислава 15.46 - Кошице 20.28/23.06 - Чиерна 00.50....

Logged
rasha
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #29 on: 13.09.17 , 02:09 »
Share Reply with quote

Тут головна інтрига - чи зуміють вирішити питання зі бюрократичним обмеження швидкості до 120 км/г для РІЦів, через те, що вони без електропневматичного гальмування.

Это ограничение скорости действует только по территории Украини?
Ведь между Будапештом и Веной максимальная скорость 160 км/ч.
 

Да, только на Украине если поезд следует без электропнеуматических тормозов.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.151 seconds with 20 queries.