Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.18 , 17:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 46835 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21906


View Profile
« Reply #330 on: 01.03.18 , 12:03 »
Share Reply with quote

Там простий тариф в один бік - загороджувальний - еквівалент 66,8 євро (тобто приблизно вдвічі дорожче, ніж наприклад Чоп - Відень).
Але є "милиці" - набагато нижчі тарифи спецпропозицій, а саме:

-при завчасній покупці - є обмежена квота місць по 19 євро. Але ця квота по-перше може вичерпуватись, крім того у дату виїзду - місця по такій ціні вилучають з продажу, навіть якщо квота була не вичерпана. Тому після опівночі в день виїзду - місць по такій ціні не буде, навіть якщо в 23:59 попередньої доби - були. Можна купити завчасно через сайт MAV, але обмінювати на паперовий квиток обов'язково і в Загоні такий обмін не можливий, бо немає автомата MAV. Тобто тариф гіпотетично є, але доступ до нього для нас - дещо ускладнений.

-серед тих тарифів, що можна взяти перед відходом є 2 тарифи, що доступні без обмеження термінів покупки і квот, тобто їх видасть каса в Загоні навіть перед відходом. Обидва ці тарифи - туди-й-назад, але бувають вигідними (особливо перший з них) навіть коли треба їхати в один бік, а саме:
-тариф Kirándulójegy (екскурсійний квиток). Коштує 39 євро на маршрут Дебрецен - Відень - Дебрецен. Від Загоні - тарифа kirándulójegy не буває, ділянку Загонь - Дебрецен доведеться доплатити по внутрішньому тарифу. Чинність квитка 4 дні. Якщо їде кілька осіб разом - додаткової знижки немає.
-тариф CityStar. Тариф 53,7 євро на маршрут Загонь - Відень - Загонь. Чинність такого квитка - місяць. Якщо їде 2-6 осіб разом - вартість проїзду такої міні-групи рахується по формулі 53,7*(1+(N-1)/2), що як-правило формюлюється таким реченням "перший пасажир платить повну вартість, решта пасажирів в міні-групі платять половину вартості". Якщо є діти у міні-групі - їх проїзд рахують як 0,5 пасажира (тобто проїзд наприклад 2 дорослих і 1 дитини) рахують для СітіСтарів як 53,7*1,75
А хто вкурсі, скільки коштує сидячка від Захоні до Відня?

Сайт Mav Elvira в курсі
не дуже. Ельвіра уміє лише 19-євровий квиток продавати, і то - лише якщо вони є.
Ні про СітіСтари ні про можливість взяти екскурсійний квиток з розбивкою по Дебрецену - Ельвіра не підкаже.
« Last Edit: 01.03.18 , 13:03 by Maxy » Logged
silvio
Active user

Posts: 437


View Profile
« Reply #331 on: 01.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

-тариф CityStar. Тариф 53,7 євро на маршрут Загонь - Відень - Загонь. Чинність такого квитка - місяць.
Якщо їхати угорськими IC - треба купляти резервацію?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21906


View Profile
« Reply #332 on: 01.03.18 , 15:03 »
Share Reply with quote

так. Єдиний тариф, що "звільняє" від необхідності платити окремо за резервацію - це глобалпрайсоподібні тарифи (наприклад 13-євровий шпар Будапешт - Відень або 19-євровий Загонь - Відень), бо там тип проїзного документа "квиток+плацкарта" (а не просто "квиток" - як у сітіСтара, Kirándulójegy чи у звичайного повного квитка).
Logged
Banderilliero
User

Posts: 147


View Profile
« Reply #333 on: 03.03.18 , 03:03 »
Share Reply with quote

Якщо УЗ в ЄС відправляє вагони в незадовільному технічному стані,  то можете уявити який треш їздить у внутрішньому сполученні. 

Я кілька років тому їхав у вагонах Київ-Варшава, Київ-Софія - цілком пристойні купешки.
А от СВ Будапешт-Київ попався дуже роздовбаний. Можливо є якісь причини, чому УЗ дає рухлядь на будапештський напрямок.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 914


View Profile
« Reply #334 on: 03.03.18 , 08:03 »
Share Reply with quote

Якщо УЗ в ЄС відправляє вагони в незадовільному технічному стані,  то можете уявити який треш їздить у внутрішньому сполученні. 

Я кілька років тому їхав у вагонах Київ-Варшава, Київ-Софія - цілком пристойні купешки.
А от СВ Будапешт-Київ попався дуже роздовбаний. Можливо є якісь причини, чому УЗ дає рухлядь на будапештський напрямок.
Купешки вже давно не можуть у Варшаву. Коли вони ще туди ходили...
На Болгарію білоруси ще ганяють класику, але це швидше виняток для мережі 1435 і питання чергової реконструкції. УЗшний вагон Київ - Бухарест — РІЦ (те, що ви назвали СВ, з трьома полицями), так само як і все, що далі Холма/Перемишля/Чопа.
Усе УЗшне сполучення вглиб ЄС — це лічені вагони, що мають — те дають. Два коротенькі склади на Варшаву, один вагон раз на тиждень на Бухарест, щось ще на Львів - Будапешт і Львів - Вроцлав (разом з поляками). Колись були ще на Братиславу і Прагу в окремі дні.
Замість тих понтів краще б виділили пару-трійку звичайних вагонів і зав'язали з 145/146 другою парою вдень туди, вдень назад (+ Ужгород), це б суттєво прискорило сполучення з Чехією, Словаччиною, а відтак і з Австрією: вранці виїхав з Києва — вночі їдеш у словацькій або чеській лежачці і до ранку вже там. Або ж зробити такий собі денний ІС Київ - Чоп - Ужгород (коли буде з чого).
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #335 on: 03.03.18 , 10:03 »
Share Reply with quote

Один з варіантів - призначити поїзд 147 Львів (14:00) - Чоп (19:00), який би підвозив пасажирів з ІС 705 Київ (6:00) - Львів (11:06) та 715 Київ (6:51) - Львів (13:42) на підкидиш в 19:35 Чоп - Чієрна-над-Тисою.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 914


View Profile
« Reply #336 on: 04.03.18 , 09:03 »
Share Reply with quote

Один з варіантів - призначити поїзд 147 Львів (14:00) - Чоп (19:00), який би підвозив пасажирів з ІС 705 Київ (6:00) - Львів (11:06) та 715 Київ (6:51) - Львів (13:42) на підкидиш в 19:35 Чоп - Чієрна-над-Тисою.
Десь так, тільки він виходить затиснутим у вікно між 715 і підкидишем. Чи вистачить 35 хв на пересадку з проходженням ПМК на вокзалі Чопа? Хоча 5 годин на Львів - Чоп — більш ніж достатньо.
Також його було б варто базувати в Ужгороді і продовжити туди:
148 Ужгород 10:30 — Чоп 11:хх (висадка з підкидиша) — Львів 16:хх (на 716, 706 і все інше у східному напрямку)
145 Львів 21:00 — Чоп 01:40 — Ужгород 02:хх
146 Ужгород 04:хх — Чоп 05:15 (відправлення; прибуття можна узгодити з 05:30 на Загонь, Будапешт) — Львів 10:10
(Тут можна буде в маятниковому режимі сісти у Львові з квитками Львів-Ужгород + Ужгород-Чоп і спати майже до 5. Що зручніше і дещо вигідніше УЗ, ніж 601.)
147 Львів 14:00 — Чоп до 19:00 — Ужгород до 20:00
Два невеликі склади, в порівняння з одним поточним (львівським).
На перспективу це все може бути видовжено до Києва або ще й далі на схід (у міру заповнення наявного РС та надходження нового):
741 Київ 8:00 — (Коростень, НВ, ША, Здолбунів-півд., Дубно, Броди, Красне) — Львів 14:00 — Ужгород до 20:00
742 Ужгород 10:30 — Київ прибл. 22:30 — (Дніпро + Запоріжжя + зазапоріжжя, Суми + Харків + лисичанщина)
749 з ВБС до Ужгорода або окремий 745 Київ 15:00 — (також з зупинками на північному ходу) — Львів 21:00 — Ужгород 02:хх (749 на перспективу прискорюється й видовжується/узгоджується з Чернівцями).
746 ... Львів 10:30 — Київ 16:30; може бути в обігу, напр., з 747/748 (звичайними сидячками) або Київ — КП з оптимізованим графіком.

Взагалі ця пара 147/148 вирішить дуже багато проблем сполучення Сходу з Закарпаттям, а також і з ЄС у словацько-чеському напрямку. Дивно, що зараз у цьому вікні немає навіть автобусів.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4095


View Profile
« Reply #337 on: 04.03.18 , 11:03 »
Share Reply with quote

Один з варіантів - призначити поїзд 147 Львів (14:00) - Чоп (19:00), який би підвозив пасажирів з ІС 705 Київ (6:00) - Львів (11:06) та 715 Київ (6:51) - Львів (13:42) на підкидиш в 19:35 Чоп - Чієрна-над-Тисою.
Особисто мені ідея подобається.  По Чієрні нормально стикується з потягом на Кошице,  а з Кошице у вечірній час є чим дістатись і в Прагу,  і в Братиславу
Logged
levcic
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #338 on: 04.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

what happened in wien 28 February - sleeper car UZ blocked by Austrian OBB and empty going until Ukrainian border is just happened one time or from now every travel to and from wien is happening like this? I mean, every day, until further Austrian decision, passengers of this car at the border between Ukraine and European union have to leave UZ car and move to seated car in both direction? it is a strange, so UZ has to do something or do other agreement with OBB? if it is like this it does not make any sense to exploit this car; or start with the promises kriukovskij vagon...
Logged
levcic
User

Posts: 14


View Profile
« Reply #339 on: 04.03.18 , 13:03 »
Share Reply with quote

by the way, any news about the online purchase of international tickets from UZ website (promised for end of year 2017...)?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.