Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.11.17 , 19:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 7365 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21197


View Profile
« Reply #40 on: 15.09.17 , 18:09 »
Share Reply with quote

ага, понятно.
Logged
rasha
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #41 on: 23.09.17 , 19:09 »
Share Reply with quote



Logged
volotar
Active user

Posts: 352


View Profile
« Reply #42 on: 24.09.17 , 01:09 »
Share Reply with quote

Сайт OeBB, наразі, пропонує квитки Wien-Zahony по стандартній NRT ціні 66,40 €. Цікаво, чи буде Sparschiene?

А в деталях про EN 146 (Zahony-Lvov):

Quote
in Sitzw. nur 2.Kl.
Schlafwagen
Liegewagen

Sitzwagen. Гм…

http://fahrplan.oebb.at/bin/traininfo.exe/dn/255960/85406/639248/234304/181
« Last Edit: 24.09.17 , 01:09 by volotar » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21197


View Profile
« Reply #43 on: 24.09.17 , 01:09 »
Share Reply with quote

взагалі у мене є надія - що пустили цю групу вагонів через Угорщину (а не через Словаччину) не просто так, а тому, що зуміли домовитись про асиметричні тарифи - аналогічні для тих, що бувають для сполученя Угорщина - Австрія і не бувають на сполучення Угорщина - Словаччина.
Тобто щось Kirándulóhely-подібне.

Це значно цікавіше ніж шпари, бо по шпарах хоч і недорого, але в будь-якому разі більшість пасажирів їхати не зможе, бо там квота місць. А  Kirándulóhely хоч і дорожче ніж шпар, зате без квоти, по ньому їдуть майже всі (крім тих, чия поїздка розпочалась на заході).

А звичайно добре щоб було і те і інше.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21197


View Profile
« Reply #44 on: 24.09.17 , 01:09 »
Share Reply with quote

ну на ділянці Загонь - Чоп - сидячий вагон MAV точно буде (все-одно його під підкидиш що коло 5 ранку з Чопа на Захонь засилати з Загоні у Чоп треба). А щодо ділянки Чоп - Львів - там може бути інший сидячий вагон, на колії 1520 мм (скоріш за все вагон буде з Києва).
« Last Edit: 24.09.17 , 01:09 by Maxy » Logged
rasha
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #45 on: 24.09.17 , 01:09 »
Share Reply with quote

взагалі у мене є надія - що пустили цю групу вагонів через Угорщину (а не через Словаччину)


Будеть один вагон Киев - Вена:



Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21197


View Profile
« Reply #46 on: 24.09.17 , 02:09 »
Share Reply with quote

56? Словацкие вагоны?

 EC Хортобадь конечно везучий на вагоны посторонних железных дорог - сейчас, и уже не первый сезон - его обслуживает состав PKP-IC (из-под поезда Варшава - Вена). Но каким странным оборотом в Вену будет попадать такой словацкий состав? И модели вагонов - совсем не те, что ходят в поездах Вена - Братислава. Составность похожа на IC Кошице - Братислава. Это что, опять будет EС Кошице - Вена, как много лет назад?
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2473


View Profile
« Reply #47 on: 24.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

Тут головна інтрига - чи зуміють вирішити питання зі бюрократичним обмеження швидкості до 120 км/г для РІЦів, через те, що вони без електропневматичного гальмування.

[...]
Ведь между Будапештом и Веной максимальная скорость 160 км/ч.

Для этой пары поездов - 140.

С уважением, Ульф
Logged
rasha
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #48 on: 24.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

56? Словацкие вагоны?

 EC Хортобадь конечно везучий на вагоны посторонних железных дорог - сейчас, и уже не первый сезон - его обслуживает состав PKP-IC (из-под поезда Варшава - Вена). Но каким странным оборотом в Вену будет попадать такой словацкий состав? И модели вагонов - совсем не те, что ходят в поездах Вена - Братислава. Составность похожа на IC Кошице - Братислава. Это что, опять будет EС Кошице - Вена, как много лет назад?

Да, Словацкие.

Оборот вагонов PKP-IC с декабря будет:

EC 103 Варшава Всход. - Вена гл. -> EC 100 Вена гл. - Катовице,
EC 101 Катовице - Вена гл.  -> EC 102 Вена гл - Варшава Всход.
 
Оборот вагонов ZSSK с декабря будет:

IC 510 Koшице - Братислава гл. -> REX 2519 Братислава гл. - Вена гл. -> D/EC 147 Вена гл. - Будапешт Келети -> IC 628 Будапешт Келети - Захонь,
IC 629 Захонь - Будапешт Келети -> EC/D 140 Будапешт Келети - Вена гл. -> REX 2520 Вена гл. - Братислава гл. -> IC 513 Братислва гл. - Кошице.

Причем вагоны буду ходит как ВБС-ы Кошице - Вена и Вена - Кошице, а 147/628 и 629/140 это один поезд который меняет нумерацию в Будапешт Келети.
Logged
rasha
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #49 on: 24.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Тут головна інтрига - чи зуміють вирішити питання зі бюрократичним обмеження швидкості до 120 км/г для РІЦів, через те, що вони без електропневматичного гальмування.

[...]
Ведь между Будапештом и Веной максимальная скорость 160 км/ч.

Для этой пары поездов - 140.

С уважением, Ульф

Нет. Это только для австрийского участка 140. Mежду Веной и венгерской границе максимальная скорость поездов - 140 км/ч.
« Last Edit: 24.09.17 , 13:09 by rasha » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.148 seconds with 20 queries.