Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 02:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 13029 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #60 on: 05.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

всі ці коридори до сучасного реального життя не мають стосунку

І взагалі з Києва - Львова на Париж через Відень - це не дуже актуально, навіть для тих хто з якихось аерофобських чи фанатських міркувань хотітиме в Париж по землі доїхати.

НЯР зовсім вже скоро здадуть ВСМ-ділянку Ерфурт - Ебенсфельд. Її вже збудували, уже є робочий рух, остання новина звідти, котру я знаю - що наприкінці весни 2017 там облаштовували сигналізацію.
Коротше недовго лишилось.
Після того, як її здадуть - час в дорозі з Дрездена до Парижа становитиме, за моїми підрахунками < 7 год (якщо буде прямий поїзд - то десь 6:20-6:40, якщо не буде - залежить як стиковки складуться).
Logged
Polonez
User

Posts: 29


View Profile
« Reply #61 on: 05.10.17 , 23:10 »
Share Reply with quote

Новые данные с сайта ÖBB:

Було б непогано, якби цей потяг прибував до Відня о 20 хвилин раніше: о 11:22 відходить останній потяг, яким (з пересадками) можна доїхати до Парижу.

Отправление этого поезда обычно в 11.30, пересадка будет возможно.
Только сейчас на 4 неделе временно действует другое расписание с отпрвалением на 8 минут раньше чем обычно - из за ремонта путей где-то между Веной и Линц. 

Но всё равно не думаю что много пассажиров будут ехать поездом от Львова до Парижа.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 48


View Profile
« Reply #62 on: 06.10.17 , 00:10 »
Share Reply with quote

всі ці коридори до сучасного реального життя не мають стосунку

І так, і ні. Але це є "пряма", яка з'єднує Париж - Мюнхен - Відень з Братіславою та Будапештом.

І взагалі з Києва - Львова на Париж через Відень - це не дуже актуально, навіть для тих хто з якихось аерофобських чи фанатських міркувань хотітиме в Париж по землі доїхати.

Наскільки я знаю, лоукости з України до Центральної Франції не літають.

НЯР зовсім вже скоро здадуть ВСМ-ділянку Ерфурт - Ебенсфельд. Її вже збудували, уже є робочий рух, остання новина звідти, котру я знаю - що наприкінці весни 2017 там облаштовували сигналізацію.
Коротше недовго лишилось.
Після того, як її здадуть - час в дорозі з Дрездена до Парижа становитиме, за моїми підрахунками < 7 год (якщо буде прямий поїзд - то десь 6:20-6:40, якщо не буде - залежить як стиковки складуться).
За перше, лінія йде з півночи на південь. Не розумію, як вона може допомогти.
За друге, DВ не любить потяги ІСЕ з Лейпцигу-Дрездену: замість 30-хвилинного інтервалу на ІСЕ50 за планом, зараз кожну годину, якщо не помиляюсь.
За третє, щось дуже швидко! Зараз Нюрнбург-Париж - 5:30 чистого часу, нова лінія Ерфурт - Нюрнберг - 2 години (?), Дрезден - Ерфурт - 2 години, разом - ~ 9:30 чистого, та Львів - Дрезден - годин 15 мінімум зараз, що дає приблизно 24-25 годин плюс пересадки. Прибавимо ще 2-4 години на них і буде 26-30, але 24 години через Будапешт може бути вже наступного сезону.
Думаю, що кардинально час зміниться лише після будівлі лінії Ерфурт - Бебра - Франкфурт та нової Франкфурт - Дармштадт - Мангейм, але це вже після нас.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2892


View Profile
« Reply #63 on: 06.10.17 , 03:10 »
Share Reply with quote

Наскільки я знаю, лоукости з України до Центральної Франції не літають.
Пока в авиаотрасли будут сидеть лоббисты МАУ - и не будут летать.
Зато летают из соседних стран - Будапешт, Братислава, Краков, Варшава... Выехав из Львова в обед, можно вполне попасть в Краков на утренний рейс в Бове.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 709


View Profile
« Reply #64 on: 06.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

Розклад між Львовом та Чопом (21:00 - 01:30) та між Чопом та Львовом (05:00 - 10:00) наштовхує на думку, що все-таки цей новий п. 145/146 мав би бути якимось проходящим (маю на увазі не до Ужгорода).  Адже, якщо по Львові віденські вагони будуть чіпляти до якогось поїзда до/з Ужгорода, то прибуття до Ужгорода буде в 2 ночі, а відправлення з Ужгорода десь в 4 ранку.
Цей новий вагон - чудова ранкова спальна альтернатива з Ужгорода/Мукачева до Львова замість убогої електрички 829. От тільки чим до нього приїхати з Ужгорода? В Мукачево є хіба леоекспресівський автобус, але на нього квитків на цю ділянку не продають. А в Чоп хіба солотвинським в 3:30 прибуття + час на покупку квитка, ну і сподіватися що вагон уже переставлять і він буде готовий для посадки. Сподіваюсь в цей вагон будуть продавати по три місця в купе, а не як в бухарестський вагон по 2.

А взагалі було б непогано якби оцей 145 ходив до Ужгорода (і якби в ньому лежачі вагони були). Скільки не їздив солотвинським, то люди їздили до Ужгрода і з прибуттям в 2:45 , тому цей поїзд це по суті те саме, тільки швидше, і він трохи би звільнив солотвинський від ужгородських пасажирів (більше місць для південного Закарпаття було б). Ну і цей поїзд закриє вечірню дірку у сполучення Львів - Мукачево (правда він більше для самих мукачівців підходить, бо з таким прибуттям вже нікуди далі не поїдеш). У зворотньому напрямку було б взагалі агонь. Вставати спозаранку щоб переміститися в плацкарт/купе - це ще норм, а от у 829 електричку і тошнити нею 5 з половиною годин - це повне жахіття, перевірено неодноразово. Ідеально було б відправлення з Ужгорода за принципом колишньої Тиси - близько першої ночі з довгим перестоєм по Чопу, але наразі оборот такого не дозволяє. Ну але я б навіть на 4 з чимось ранку на нього ходив би за потреби.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2523


View Profile
« Reply #65 on: 06.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

всі ці коридори до сучасного реального життя не мають стосунку

І взагалі з Києва - Львова на Париж через Відень - це не дуже актуально, навіть для тих хто з якихось аерофобських чи фанатських міркувань хотітиме в Париж по землі доїхати.

НЯР зовсім вже скоро здадуть ВСМ-ділянку Ерфурт - Ебенсфельд. Її вже збудували, уже є робочий рух, остання новина звідти, котру я знаю - що наприкінці весни 2017 там облаштовували сигналізацію.
Коротше недовго лишилось.
Після того, як її здадуть - час в дорозі з Дрездена до Парижа становитиме, за моїми підрахунками < 7 год (якщо буде прямий поїзд - то десь 6:20-6:40, якщо не буде - залежить як стиковки складуться).

Из Ебенсфельда как предлагаете?

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2523


View Profile
« Reply #66 on: 06.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Наскільки я знаю, лоукости з України до Центральної Франції не літають.
Пока в авиаотрасли будут сидеть лоббисты МАУ - и не будут летать.
Зато летают из соседних стран - Будапешт, Братислава, Краков, Варшава... Выехав из Львова в обед, можно вполне попасть в Краков на утренний рейс в Бове.

Или - с неидеальным расписанием туда и назад с 127 EUR через - Афины.

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #67 on: 06.10.17 , 17:10 »
Share Reply with quote

всі ці коридори до сучасного реального життя не мають стосунку

І так, і ні. Але це є "пряма", яка з'єднує Париж - Мюнхен - Відень з Братіславою та Будапештом.
а Київ і Львів - північніше і по інший бік від Карпат.
Quote

І взагалі з Києва - Львова на Париж через Відень - це не дуже актуально, навіть для тих хто з якихось аерофобських чи фанатських міркувань хотітиме в Париж по землі доїхати.

Наскільки я знаю, лоукости з України до Центральної Франції не літають.

НЯР зовсім вже скоро здадуть ВСМ-ділянку Ерфурт - Ебенсфельд. Її вже збудували, уже є робочий рух, остання новина звідти, котру я знаю - що наприкінці весни 2017 там облаштовували сигналізацію.
Коротше недовго лишилось.
Після того, як її здадуть - час в дорозі з Дрездена до Парижа становитиме, за моїми підрахунками < 7 год (якщо буде прямий поїзд - то десь 6:20-6:40, якщо не буде - залежить як стиковки складуться).
За перше, лінія йде з півночи на південь. Не розумію, як вона може допомогти.
Ну дивіться. LGV-East має всі свої східні виходи (Страсбурґ і Заарбрюкен) дещо південніше, ніж та широта, на якій опиняєшся, якщо не хочеш гаяти час в горах і обходиш Карпати з півночі (тобто у Дрездені). У будь-якому разі там треба "перепозиціоновуватись", при проїзді зі сходу на захід - брати дещо південніше. Власне і зараз таке перепозиціонування відбувається через Фульду.
А це буде інший коридор.
Quote
За друге, DВ не любить потяги ІСЕ з Лейпцигу-Дрездену: замість 30-хвилинного інтервалу на ІСЕ50 за планом, зараз кожну годину, якщо не помиляюсь.
ну так і не дивно, там навіть при теперішньому інтервалі - вельмі низька наповнюваність на схід від Айзенаха. Власне як ці ICE відкрились - одразу з'явився такий спосіб вхопити халявний шпарпрайс - ділянка Герліц - Дрезден - Ерфурт/Гота/Айзенах - і далі будь-куди на захід, з проїздом між Дрезденом і Ерфуртом на ICE і все інше регіональними - коштує мінімально можливу суму (19 євро до 250 км, 29 євро - понад 350 км) мало не до останнього момента, поки шпарпрайсии продаються. А все тому що заповнюваність ICE на цій ділянці низька, вища населеність починається після Айзенаха.
Я вже багатьом людей у такий спосіб відправив.
Quote
За третє, щось дуже швидко! Зараз Нюрнбург-Париж - 5:30 чистого часу,
а от і ні.
5:30 виходить бо ви складаєте час по ВСМ Париж - Карлсруе і час у IC Карслруе - Париж, але не берете до уваги, що ці IC Карслруе - Штуттгарт - неадекватно повільні, там можна їздити і швидше. І надодачу він втрачає купу часу на заїзд у Штуттгарт. У нього зайвих 18 хв суто на ділянці Штуттгарт - Карслруе. Ну і заїзд у Штуттгарт. Прикро, але там купа часу втрачається. Ця проблема вирішиться коли і якщо проект Штуттгарт 21 буде реалізовано.
Quote
нова лінія Ерфурт - Нюрнберг - 2 години (?),
жартуєте - Ерфурт - Ебенсфельд - хвилини з 23 мабуть має бути. Ебенсфельд - Нюрнберг буде теж швидше ніж зараз, бо там піднімуть швидкості. Коротше я гадаю максимум година сумарно.
Quote
Дрезден - Ерфурт - 2 години, разом - ~ 9:30 чистого,
та ні ж бо. За 7:59 чистого часу з Парижа в Дрезден і зараз можна проїхати (щоправда через Заарбрюкен і Франкфурт). Є стиковка з 21-хвилинним очікуванням пересадки з загальним часом у дорозі 8:20.
Quote
та Львів - Дрезден - годин 15 мінімум зараз,
яка різниця що там зараз, прямо з грудня буде швидше і це вже відомо. Розклади з часом у дорозі 2:50 з Перемишля у Краків уже опубліковані.
« Last Edit: 06.10.17 , 17:10 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2523


View Profile
« Reply #68 on: 06.10.17 , 18:10 »
Share Reply with quote

жартуєте - Ерфурт - Ебенсфельд - хвилини з 23 мабуть має бути. Ебенсфельд - Нюрнберг буде теж швидше ніж зараз, бо там піднімуть швидкості. Коротше я гадаю максимум година сумарно

Скорее 80 минут. http://www.vde8.de/de/fahrzeiten-linien

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #69 on: 06.10.17 , 19:10 »
Share Reply with quote

а чего так долго. Там скорость не 300-320-350 км/ч, а 250 что-ли?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 20 queries.