Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.04.18 , 19:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 30987 times)
kop
Active user

Posts: 6004


View Profile
« Reply #280 on: 06.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

До Львова к отправлению хрен приедешь.
Logged
levcic
User

Posts: 11


View Profile
« Reply #281 on: 16.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

hello, does someone know how much costs a Kiev - Wien round trip ticket + reservation in DOUBLE compartment
and round trip ticket + reservation in SINGLE compartment, if bought in Ukraine with UZ?
as far as i know the round trip ticket + reservation T3 costs about 160 EUR (against 264 EUR proposed abroad)
thankyou
or where can find it?
Logged
levcic
User

Posts: 11


View Profile
« Reply #282 on: 16.01.18 , 18:01 »
Share Reply with quote

have someone traveled in sleeper car Wien-Kyiv? any comments, notes to share?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #283 on: 17.01.18 , 17:01 »
Share Reply with quote

Ticket+reservation for double accomodation Kyiv - Wien or Wien - Kyiv purchased in Ukraine for - costs 90,5 EUR one way per person (2nd class ticket 60,5 EUR, reservation to double compartment 30 EUR).
Not sure if purchase in double mode is allowed for 1 person travelling alone, usually UZ cars which are normally sold as T3 - purchasable as T2 only for even quantity of passengers travelling togather (and reservation in this case is handwritten, i.e. process is time consuming, purchase may take 15 min or more).

Ticket+reservation  Kyiv - Wien or Wien - Kyiv for single accomodation, purchased in Ukraine cost 152,9 EUR one way (1st class ticket 90,5 EUR, reservation 60 EUR).

No additional discount for round-trip on this direction, so round trip in single will cost 305,8 EUR.

In all cases - you pay the equivalent in UAH + 0,17% of mandatory insurance + 35 UAH international ticket fee.

have someone traveled in sleeper car Wien-Kyiv? any comments, notes to share?
Polonez did.

https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?030,8394517
« Last Edit: 18.01.18 , 09:01 by Maxy » Logged
levcic
User

Posts: 11


View Profile
« Reply #284 on: 19.01.18 , 17:01 »
Share Reply with quote

thank you very much for infos.
if i got it correctly, these tickets at these prices are available, at the moment, only at UZ ticket counters?
is passport needed when you purchase these tickets? is possible to buy them for someone else (not living in Ukraine)?
Logged
sean
Active user

Posts: 2924


View Profile
« Reply #285 on: 19.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Correct, tickets are available only at ticket counters so far, while UZ promises online purchase in the nearest future - that future should have happened at the end of the last year if I'm not mistaken, but still this future is expected.
Purchase can be done by any person, but that person should provide a ticket office inspector with personal data (name and family name) of the traveler(s), no passport is needed.
Logged
Shakemaker
Active user

Posts: 602


View Profile
« Reply #286 on: 25.01.18 , 16:01 »
Share Reply with quote

Панове, маю наступні питання.

1. Цей вагон складається я 3-місних купе, правильно?
2. Планую поїхати наступним чином. Київ - Львів сидячкою на цьому ж потязі (там же немає лежачих?). Львів - Чоп купе 145 потяга (це той же самий). Чоп - Відень - власне, цей чудовий вагон. Мета - уникнути поїздки в незручному купе хоча б по Україні й здешевити поїздку.
3. Чи можна купити квиток Відень - Чоп в українській касі?

Дякую.
Logged
Polonez
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #287 on: 27.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Панове, маю наступні питання.
1. Цей вагон складається я 3-місних купе, правильно?

да

Quote
3. Чи можна купити квиток Відень - Чоп в українській касі?

да
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #288 on: 28.01.18 , 00:01 »
Share Reply with quote

Панове, маю наступні питання.

1. Цей вагон складається я 3-місних купе, правильно?
по конструкції так. Але можливий продаж купе в 1-місному режимі і 2-місному режимі, при чому ціна виростає не так сильно, як рівень комфорту. Грубо кажучи квиток+плацкарта за 1 місце Київ - Відень коштують при розміщенні у 3-місному купе - коштують 80,5 євро, у 2-місному купе - 90,5 євро і синґль 152,9 євро.
Щоправда з 2-місним купе є невелика незручність - 1 місце в 2-місному режимі завзвичай продавати не хочуть. Два (або іншу парну кількість місць, коротше щоб одразу ціле купе) - продають, але операція продажу може зайняти більше 15 хвилин тривала (там роблять зняття місць що відповідають 3-місному розміщенню і потім плацкарту виписують вручну).
З синґлем не повинно бути проблем.
Quote
2. Планую поїхати наступним чином. Київ - Львів сидячкою на цьому ж потязі (там же немає лежачих?).
зараз - в нормі немає.
Не так давно - бували, бо вагонів-трансформерів напочатку не вистачало, і в поїзд додавали звичайний купейний і СВ. Гіпотетично можлива поява факультативних звичайних купейних і СВ у майбутньому
Quote
Львів - Чоп купе 145 потяга (це той же самий). Чоп - Відень - власне, цей чудовий вагон. Мета - уникнути поїздки в незручному купе хоча б по Україні й здешевити поїздку.
раджу на роль місця переходу зі купейного в РІЦ обрати не Чоп, а будь-яку з попердніх станцій. Я б радив Сваляву.
Ціна виросте лише на кілька євро. А от зручність - більшою мірою, ніж можна подумати
Справа у тому що ті 2-2,5 години, що значаться у розкладі як стоянка по Чопу - поїзд в Чопі не стоїть коло перона. Він приходить до платформ один раз, відбувається висадка, посля чого віденський вагон забирають на перестановку. Перестановка -  це не на вокзалі, а досить далеко від нього, і після того, як вагон потягли на перестановку - входити/виходити пасажирам не можна, і поки міняють візки - пасажири, у кого Чоп не є станцією початку і кінця поїздки - проходять митно-прикордонний котроль. А у кого початок поїздки в Чопі - повинні митно-прикордонний контроль пройти у митній залі вокзалу Чоп (разом з тими, хто їде в сидячих угорських вагонах), і їх пустять на поїзд за 5 хвилин до відходу. Тобто з квитком Чоп - Відень, навіть якщо він у спальний вагон - це треба до ~2:45 ночі - не знати куди себе подіти на вокзалі Чопа, за 45-30 хвилин до відходу (тобто формально на ~2:58, насправді там бабусі у Чопі лояльні, часто пускають і пізніше) - прийти до митної зали, пройти там формальності і далі сидіти в накопичувачі. Лише за 5 хвилин до виїзду - відчинять двері з накопичувача митної зали і можна буде пройти до поїзда і зайняти місце в своєму вагоні. Тобто пів-ночі все-одно доведеться протовктись у вокзалі Чопа, що перекреслює половину сенса поїздки у спальному вагоні, як мені здається.

Тому раціональне одне з трьох:
1). взяти квиток + плацкарту в спальний вагон від однієї з попередніх станцій. Тоді в Чопі не треба буде виходити і не треба буде не знати куди себе подіти пів-ночі на вокзалі. Чому я раджу на роль місця переходу з купейного у РІЦ обрати саме Сваляву (а не Мукачево і не станції східніше Сваляви):
1.1 зупинки між Свалявою і Стриєм нетарифні у міжнародному сполученні, тому найближчою станцією східніше Сваляви, котру можна обрати на роль станції початку поїздки по міжнародному квитку - це лише Стрий.
1.2. ціна Чоп - Відень, Мукачево - Відень, Свалява - Відень - відрізняються на мізерні величини одна від одної, а Стрий - Відень - вже з істотнішим відривом.
Щоб не грузити цифрами - наведу різницю (приріст) вартості квитка+плацкарти відносно квитка+плацкарти Чоп - Відень в спальний вагон, рахую для тримісного розміщення, в інших категоріях - в цілому аналогічно: Мукачево - Відень +2,3 євро, Свалява - Відень +3,5 євро, Стрий - Відень +8,8 євро.

2. Або все-таки їхати у купейному до самого Чопа і не спати ніч, і раз вже так - то далі до самого Відня в сидячих вагонах їхати - все-одно ніч змарнована, так хоч на плацкарті зекономити. Економія (за те, щоб після Чопа їхати сидячи) - вийде 14 євро мінус вартість плацкарти в сидячий вагон.

3. Або за ті ж гроші можна те саме просто зробити в інший час, з іншим часом виїзду з Києва, щоб ніч припала на внутрішньоукраїнський переїзд, іншим часом пересадки в Чопі, в Будапешті також доведеться пересісти.
Quote

3. Чи можна купити квиток Відень - Чоп в українській касі?
можна.
так. Якщо з плацкартою в спальний вагон - то в будь-якій міжнародній касі, якщо без плацкарти в спальний вагон - то лише у Чопі.

Але по дорозі назад - менше сенсу мати справу з цим вагоном, бо існує більше цікавих альтернативних варіантів:
1а. Можна поїхати через моравські ворота з проїздом ділянки Відень - Краків нічним поїздом. Щоправда там швидка їзда зараз компенсується відсутністю гарних стиковок (тобто дорога з Відня до Києва займе стільки ж часу від старту у Відні до фініша у Києві, але чистої їзди буде на ~7 годин менше (з котрих 1 година - запас на пересадку у Перемишлі), коротше зайві 6 годин можна по-різному розподіляти між Краковом і Львовом).
В напрямку Київ - Відень - в такий спосіб їхати не так цікаво, бо повний тариф на нічний поїзд на ділянку Краків - Відень там немилосердний, а спецпропозиції в цей бік - можна взяти лише сходивши ногами завчасно у польську касу. У напрямку з Відня на Київ - такої проблеми немає, спецпропозиції Відень - Краків на нічний поїзд можна купити сайтом OeBB (в кушетковий вагон - від 39 євро).
1б. Можна їхати через Моравські Ворота вдень. В зв'язку приходом RegioJet на маршрут Відень - Прага - спецпропозиції ЧД на маршрути Відень - Чехія на денні поїзди стали дешевшими, ніж були раніше. Варіант через Чеський Тешин з проїздом ділянки Cieszyn - Краків - автобусом - класичний і загальновідомий, не бачу сенсу повторюватись. Різниця з попередніми роками у тому, що тепер це може бути дешевше ніж раніше (ділянка Відень - Чеський Тешин - у минулі сезони коштувала мінімум 19 євро, у цьому році - при використанні поїздів великої залізниці - 9 євро + 67 сzk це приблизно ~11,7 євро). Потенійшо швидший варіант через Тихи трішки дорожчий - 17 євро за ділянку Відень - Тихи (правильна розбивка по Остраві - 9 євро Відень - Острава і 8 євро Острава - Тихи), але швидший. Так має вийти на ~1,5 год скоріше і автобусна ділянка - замість 2,5-годинної скорочується до 1:10 - можливий за адекватні гроші лише в напрямку з Відня до України, бо повний тариф там аналогічно немилосердний, а акційний без завчасного приходу ногами у польську касу не купиш, а от в напрямку Відень - Тихи - краще розбити і всі трих сегменти взяти сайтом ЧД і каса ЧД все що треба продасть.

2. Якщо все-ж вертатись через Чоп - то на сидячі вагони, разом з котрими їде вагон Київ - Відень - є спецпропозиція Загонь - Відень або Відень - Загонь по 19 євро, дуже легко ловиться сайтом MAV. Але продається лише сайтом MAV з обов'язковим обміном на паперовий квиток в угорському автоматі і автомата в Загоні немає. Тому по дорозі з Києва на Відень - цією спецпропозицією скористатись не так вигідно (по ній лише Ньїредьгаза - Відень можна проїхати) і технічно складніше (за квитком доведеться бігати під-час стоянки на зміну бригади у Ньїредьгазі). А от по дорозі назад, якщо туди їхали через Угорщину - все простіше і ефективніше. Достатньо під час стоянки в Будапешті по дорозі туди - збігати до автомата і обміняти код на квиток, по котрому поїдете назад ділянку Відень - Загонь.
« Last Edit: 28.01.18 , 15:01 by Maxy » Logged
dots2004
User

Posts: 118


View Profile
« Reply #289 on: 28.01.18 , 22:01 »
Share Reply with quote

Потрібно щось з цим автоматом робити. Може якось звертатись до Угорського залізничного керівництва. Це якесь рідкісне непорозуміння - є міжнародний потяг, який відходить з цієї станції, є офіційні скидки - а скористатися ними неможливо. Я думаю, було б багато бажаючих купити акційні квитки з можливістю надрукувати їх в Захоні.

« Last Edit: 28.01.18 , 22:01 by dots2004 » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.127 seconds with 21 queries.