Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.18 , 04:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 37686 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21706


View Profile
« Reply #340 on: 04.03.18 , 23:03 »
Share Reply with quote

Якщо УЗ в ЄС відправляє вагони в незадовільному технічному стані,  то можете уявити який треш їздить у внутрішньому сполученні. 

Я кілька років тому їхав у вагонах Київ-Варшава, Київ-Софія - цілком пристойні купешки.
А от СВ Будапешт-Київ попався дуже роздовбаний. Можливо є якісь причини, чому УЗ дає рухлядь на будапештський напрямок.
Купешки вже давно не можуть у Варшаву.
не можуть лише проїхати через Варшаву-Східну. На Варшаву-Ґданську - можуть
Quote
Коли вони ще туди ходили...
проблема не в тому що давно, а в тому, що коли перший рік стало неможливо їздити до Варшави-Центральної купейними вагонами - поїзди Київ - Варшава (і Мінськ - Варшава також до речі) один сезон ходили до Варшави-Ґданської.  Там справді була просадка кількості пасажирів, бо не було пересадки на інші поїзди по Польщі. Нажаль ніхто не спробував замість кінцевої по Варшави-Ґданської -  продовжити поїзд до Варшави-Західної (щоб ця пересадка утворилась) і лишити його з купейних вагонів. Замість цього - поставили РІЦи і повернули на традиційний маршрут.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 3161


View Profile
« Reply #341 on: 04.03.18 , 23:03 »
Share Reply with quote

Нажаль ніхто не спробував замість кінцевої по Варшави-Ґданської -  продовжити поїзд до Варшави-Західної (щоб ця пересадка утворилась) і лишити його з купейних вагонів. Замість цього - поставили РІЦи і повернули на традиційний маршрут.
Так а там физически нельзя проехать с Гданьской на Заходню и при этом сделать там конечную. С Гданьской можно приехать только на задворки - 8 платформу, где конечная S9, и оттуда потом нельзя с вагонами уехать в депо на отстой - путевое развитие не позволяет, единственный вариант - это ехать куда-то дальше на запад.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2721


View Profile
« Reply #342 on: 05.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

what happened in wien 28 February - sleeper car UZ blocked by Austrian OBB and empty going until Ukrainian border is just happened one time or from now every travel to and from wien is happening like this? I mean, every day, until further Austrian decision, passengers of this car at the border between Ukraine and European union have to leave UZ car and move to seated car in both direction? it is a strange, so UZ has to do something or do other agreement with OBB? if it is like this it does not make any sense to exploit this car; or start with the promises kriukovskij vagon...

ÖBB cannot block transportation of passengers between Ukraine and Hungary
but if the technical conditions of the car, doors or whatsoever are a problem,
the Austrian railway inspection has to deal with that.

Regards, ULF
Logged
Polonez
User

Posts: 48


View Profile
« Reply #343 on: 06.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

what happened in wien 28 February - sleeper car UZ blocked by Austrian OBB and empty going until Ukrainian border is just happened one time or from now every travel to and from wien is happening like this? I mean, every day, until further Austrian decision, passengers of this car at the border between Ukraine and European union have to leave UZ car and move to seated car in both direction? it is a strange, so UZ has to do something or do other agreement with OBB? if it is like this it does not make any sense to exploit this car; or start with the promises kriukovskij vagon...

It's a relatively normal process according to RIC. If there is a serious technical problem with a waggon, which prevents save running (e.g. problems with wheels, braking system), it will be coupled off the train and needs to be repaired before it can leave again.
If the problem is less serious and the waggon technically can run, but isnt suitable for passenger transport due to serious comfort or safety problems (e.g. heating not working, fire extinguisher not available, lights not working etc), then it is attached to the train, but needs to go without passengers untill it is repaired at it's home-base station.
In both cases passengers are assigned a place in another waggon of the train.

It's a single case and this can happen to any car (and it does), not only to those of UZ.

Logged
Ulf
Active user

Posts: 2721


View Profile
« Reply #344 on: 07.03.18 , 15:03 »
Share Reply with quote

If the problem is less serious and the waggon technically can run, but isnt suitable for passenger transport due to serious comfort or safety problems (e.g. heating not working, fire extinguisher not available, lights not working etc), then it is attached to the train, but needs to go without passengers untill it is repaired at it's home-base station.
In both cases passengers are assigned a place in another waggon of the train.

It's a single case and this can happen to any car (and it does), not only to those of UZ.

I was aware of a problem resulting of malfunction of UIC cable and the absence of emergency window hammers.

But that was one single case.

Regards, ULF
Logged
dots2004
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #345 on: 19.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote

1
« Last Edit: 19.03.18 , 21:03 by dots2004 » Logged
dots2004
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #346 on: 19.03.18 , 21:03 »
Share Reply with quote



-при завчасній покупці - є обмежена квота місць по 19 євро. Але ця квота по-перше може вичерпуватись, крім того у дату виїзду - місця по такій ціні вилучають з продажу, навіть якщо квота була не вичерпана. Тому після опівночі в день виїзду - місць по такій ціні не буде, навіть якщо в 23:59 попередньої доби - були.
Напевно, щось змінилося, бо навіть сьогодні на сьогодні є Будапешт - Белград по 15 євро
Logged
tabo
Active user

Posts: 3275


View Profile
« Reply #347 on: 19.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Напевно, щось змінилося, бо навіть сьогодні на сьогодні є Будапешт - Белград по 15 євро
Це ж не шпар, а шпеціал, тобто інший тип знижки без лімітованих квот, їх у мадярів завжди можна було купити і перед відправленням
« Last Edit: 19.03.18 , 23:03 by tabo » Logged
Юрій
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #348 on: 25.03.18 , 22:03 »
Share Reply with quote

Шановні, таке питання.
В Чопі продаються квитки за маршрутом Чоп-Відень.
Питання. Чи ці квитки продаються з прив'язкою до певного поїзда? Чи ні??
Тобто. Чи можна їхати з Чопа до Відня не поїздом 749/ЕС140 (прямий Чоп-Відень), а якимось іншим (непрямим. Наприклад, з пересадкою в Будапешті)?
Здається, це питання вже десь обговорювалось, але ніяк не можу знайти.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21706


View Profile
« Reply #349 on: 26.03.18 , 14:03 »
Share Reply with quote

Там квиток суто на маршрут без вказання рейса, чинний на всі поїзди, номер поїзда ніде не друкується і можна їхати будь-якими поїздами, зокрема і пересадкою у Будапешті.

Однак слід мати на увазі 3 нюанси:

1. резервація місця на угорський IC - якщо звісно Ви ним користуєтесь на ділянці Загонь - Будапешт чи там Ніредьгаза - Будапешт - обов'язкова. У поїзді Будапешт - Відень чи наприклад Загонь -  Відень - також при внутрішньоугорській поїздці резервація місця обов'язкова, однак - міжнародність Вашого квитка звільняє пасажира від обов'язкової резервації. А от у внутрішньоугорському IC - навіть з міжнародним квитком - резервація місць обов'язкова.

2. при продажу у Чопі в напрямку Чоп - Відень квитка без плацкарти - Вас спитають яким поїздом Ви плануєте розпочати поїздку і на квиток ставлять чорнильний штампик "компостер", в котрому кульковою ручкою напишуть номер поїзда, котрим Ви почнете їхати з Чопа. Не слід боятись, що цей штампик накладає якісь обмеження. Цей штампик дивляться лише у Чопі. Далі по Угорщині і Австрії - нікого той штампик не цікавить, той поїзд і дату що у ньому написані ніхто не дивитиметься і він ні на що не впливає. А у квитки зворотнього напрямку (наприклад з Відня на Чоп) - взагалі аналогічних штампиків-компостерів не ставлять і вони не потрібні.

3. Майте на увазі що по такій ціні (еквівалент 34,1 євро) - квиток Чоп - Відень можна купити лише у Чопі. Квиток Відень - Чоп за ту саму ціну у Чопі продається, а от у Відні - ні. Поки-що ціна квитка Відень - Чоп у Відні - 68 євро, це обіціють виправити, але невідомо коли це станеться. А поки не виправили - то майте на увазі - якщо хочеться їхати з Відня на Чоп не на прямому EC (на котрий буває акція по 19 євро), а з виїздом в інший час і з пересадкою у Будапешті - то найдешевший спосіб це зробити - привезти собі з Україниі куплений у Чопі по квиток Відень - Чоп.
« Last Edit: 26.03.18 , 17:03 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.