Там були (і вони гіпотетично досі чинні) різні ціни і умови залежно від того, у якої залізниці купувати.
Для продажу польською залізницею - мінімальна ціна по оферті СуперПромо на маршрут Перемишль - Відень ропочиналась з 19,9 євро, далі залежно від вичерпання квоти місць ціна доростала до 54,9. При чому передбачено аж 5 цінових рівнів. Це досить екзотично, бо зазвичай у міжнародних шпарпрайсоподібних тарифів - цінових рівнів найчастіше буває по 2. Два цінові рівні - це наприклад коли мініммальна ціна 29 євро і потім коли місця по 29 закінчились - є ще трохи місць по 39, а коли місця по 39 розійшлиось то далі страшний-престрашний повний тариф. Рідше буває, що не два, а три цінові рівні в спецпропозиції. А тут цінових рівнів на той самий маршрут аж 5: 19.9 євро, потім 24.5 євро, потім 29.9 євро, потім 39.9 євро і зрештою 54.9 євро.
https://www.intercity.pl/pl/dokumenty/Przepisy%20i%20taryfy/Mi%C4%99dzynarodowe/Warunki-korzystania-z-ofert-specjalnych-Super-Promo-International-od-15-12-2019.pdfПри чому ПКП видає SCIC-IRT квитки, тому це квиток+плацкарта у вигляді неподільного проїзного документа, через що окремо за плацкарту пасажирові платити не доводиться.
А у OeBB мінімальний тариф по спецпропозиції на маршрут Відень - Перемишль (або назад) був 39 євро за квиток і оскільки ПКП не дозволяє проїзд на ПДС без резервації місць -то ціна для пасажира виходила 42 євро бо там ще бралось 3 євро за плацкарту, яку у даному разі не можна не купувати.