Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.09.21 , 05:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017

Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58
Reply | Print
Author Topic: Киев - Вена: Беспересадочное сообщение от декабря 2017  (Read 149808 times)
sean
Active user

Posts: 5856


View Profile
« Reply #560 on: 02.09.21 , 17:09 »
Share Reply with quote

А з Києва чого не канало?
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1723


View Profile
« Reply #561 on: 02.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

А з Києва чого не канало?

Не знаю точно, може там якісь нюанси через те, що він йшов в складі різних поїздів. Але от знайшов свій квиток на цей РІЦ станом на березень 2020, коштував 204 грн зі Львова до Києва без постілі:

https://prnt.sc/1r1mpfb
« Last Edit: 02.09.21 , 18:09 by delphin_7 » Logged
sean
Active user

Posts: 5856


View Profile
« Reply #562 on: 02.09.21 , 18:09 »
Share Reply with quote

Точно не ця причина, я колись їхав РІЦом з Києва до Львова у складі 771+108.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1723


View Profile
« Reply #563 on: 02.09.21 , 20:09 »
Share Reply with quote

Точно не ця причина, я колись їхав РІЦом з Києва до Львова у складі 771+108.

може фірмовість забули проставити для одного напрямку)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1527


View Profile
« Reply #564 on: 02.09.21 , 21:09 »
Share Reply with quote

Звідки взагалі виходила така ціна? Це квиток без плацкарти, на місці якої якийсь розумака залишив 0?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23171


View Profile
« Reply #565 on: 03.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

ні. Це тариф нефірмового М (тобто чисельно збігається з тарифом нефірмового К). Схоже забули поставити фрмову надбавку на зворотній шлях. При чому оскільки перепричепок з точки зору системи "експрес" 2  (на ділянці Кошице - Чоп - номером поїзда вважається 813) - могли недозавести надбавку лише на ділянку після 2-ї перепричепки

Така помилка зрідка трапляється при заведенні поїздів і особливо ВБСів, але її одразу виправляють. Так, заведення ВБС з двома перепричіпками - більш громіздке, тому ймовірність посадити помилку трохи більша. Слід розуміти, що такого роду помилки вводу данних виявляють (і відповідно виправляють) зазвичай після того, як вони дадуться взнаки. Тобто помічають не помилку як таку, а її наслідки (аномальну ціну квитків) і з'ясовуючи їх причину - знаходять і виправляють помилку введення данних. Якщо помилка є, але в більшості випадків не дається взнаки- то може довго залишатись непоміченою.

Власне я думаю тут саме так і було. якщо моя гіпотеза правильна - виходило що у міжнародному сполученні - помилка взнаки не давалась (бо фірмова надбавка на вартість проїзду в міжнародному сполученні не впливає). І навіть потім, після того як ВБС дотягли до Чопа і почали залишки місць розпродавати - у всіх хто сідає у цей поїзд з початком поїздки з поїздом 108 (тобто місце посадки - від Чопа до Стрия) - теж вартість проїзду правильна, з надбавкою. Халява без надбавки рахується лише тим, у кого квиток з початком поїздки на цьому ВБС у складі п.30 - тобто лише у Львові і Бердичеві -  але гадаю таких мінімум, бо по-перше вагон зазвичай розпродавали від Чопа-Мукачева-Стрия раніше,  ніж хтось собі від Львова щось взяв-би, а по-друге час проходу Львова - серед ночі.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10920


View Profile
« Reply #566 on: 03.09.21 , 09:09 »
Share Reply with quote

Я був би радий помилятись, але чогось мені видається, що раніше усі потяги із-за кордону букінг не вмів бачити по Україні.
апд: неправда. Знайшов у себе бланк замовлення 2016 року з є-к у вагон М до 81 з Чопа до Києва.
Це стосувалося лише поїздів з Білорусі, Молдови та Сосисочної федерації.
Можливо ще з Латвії та Азербайджану.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1723


View Profile
« Reply #567 on: 03.09.21 , 11:09 »
Share Reply with quote

ні. Це тариф нефірмового М (тобто чисельно збігається з тарифом нефірмового К). Схоже забули поставити фрмову надбавку на зворотній шлях. При чому оскільки перепричепок з точки зору системи "експрес" 2  (на ділянці Кошице - Чоп - номером поїзда вважається 813) - могли недозавести надбавку лише на ділянку після 2-ї перепричепки

Така помилка зрідка трапляється при заведенні поїздів і особливо ВБСів, але її одразу виправляють. Так, заведення ВБС з двома перепричіпками - більш громіздке, тому ймовірність посадити помилку трохи більша. Слід розуміти, що такого роду помилки вводу данних виявляють (і відповідно виправляють) зазвичай після того, як вони дадуться взнаки. Тобто помічають не помилку як таку, а її наслідки (аномальну ціну квитків) і з'ясовуючи їх причину - знаходять і виправляють помилку введення данних. Якщо помилка є, але в більшості випадків не дається взнаки- то може довго залишатись непоміченою.

Власне я думаю тут саме так і було. якщо моя гіпотеза правильна - виходило що у міжнародному сполученні - помилка взнаки не давалась (бо фірмова надбавка на вартість проїзду в міжнародному сполученні не впливає). І навіть потім, після того як ВБС дотягли до Чопа і почали залишки місць розпродавати - у всіх хто сідає у цей поїзд з початком поїздки з поїздом 108 (тобто місце посадки - від Чопа до Стрия) - теж вартість проїзду правильна, з надбавкою. Халява без надбавки рахується лише тим, у кого квиток з початком поїздки на цьому ВБС у складі п.30 - тобто лише у Львові і Бердичеві -  але гадаю таких мінімум, бо по-перше вагон зазвичай розпродавали від Чопа-Мукачева-Стрия раніше,  ніж хтось собі від Львова щось взяв-би, а по-друге час проходу Львова - серед ночі.

Там з Чопа було заведено неправильно, знайшов скрін ще з 2019 https://prnt.sc/n98hyc. В принципі, єдина причина, чому зараз цього вагону не вистачає:)
Logged
levcic
User

Posts: 45


View Profile
« Reply #568 on: 07.09.21 , 07:09 »
Share Reply with quote

how many cars does the train 145 Uzhgorod-Chop-Lviv and vv, which carries the sleeper Wien-Kyiv and vv, have? only seating cars or also cars with beds and bunks?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23171


View Profile
« Reply #569 on: 07.09.21 , 12:09 »
Share Reply with quote

There are 4 domestic cars on most of days - all are bunks - 2 platzkartny and 2 4-bed compartment

There are no seating cars and no domestic cars of any type of 1st class.

In case of growth of demand up to 2 additional domestic cars can be added, both will be 4-bed compartment.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!