Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.04.18 , 04:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17
Print
Author Topic: Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов  (Read 10359 times)
Vert
Active user

Posts: 5444


View Profile
« Reply #100 on: 08.12.17 , 17:12 »
Share

Меняют схему 69/70 с 10.12. Будет 7 купейных, 7 плацкартных и 1 СВ. С новой схемой его населенность подрастет. По 200 плацкартов день отправления выпадать не будет.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6518


View Profile
« Reply #101 on: 08.12.17 , 17:12 »
Share

Да ладно, не готовы. Будь это так, плацки на Юг и Запад не набивались бы в мяско в высокий сезон...
Ну так а как объяснить, что в пятницу вечером свободных 159 плацкартных мест и только 1 купейное и 0 СВ?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6518


View Profile
« Reply #102 on: 08.12.17 , 17:12 »
Share

Меняют схему 69/70 с 10.12. Будет 7 купейных, 7 плацкартных и 1 СВ. С новой схемой его населенность подрастет. По 200 плацкартов день отправления выпадать не будет.
Это радует. Сейчас только 5 купейных вагонов в схеме.
Но без увеличения количества вагонов, которые будут продаваться до/от Днепра и Запора это, к сожалению, мало чем поможет.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 328


View Profile
« Reply #103 on: 08.12.17 , 19:12 »
Share

2 недели назад возвращался из Польши на блаблакаре. Приехал во Львов около 8 вечера.
В сторону Запорожья оставался лишь один вариант - поезд Львов-Мариуполь. Там было пару верхних купешек и штук 20 разных плацкартов.
Но начитавшись ужастиков об этом поезде, я не рискнул брать даже купе.
Хорошо, что увидел в продаже несколько купейных мест в п.92 до Киева, а в Киеве быстенько пересел на п.732. Получилось дорого, но комфортно и быстрее.
Как решить проблему поезда 69/70?
Может нужно его забрать на полное обслуживание во Львов? В поездах львовского депо тараканов вроде не видать
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #104 on: 08.12.17 , 20:12 »
Share

2 недели назад возвращался из Польши на блаблакаре. Приехал во Львов около 8 вечера.
В сторону Запорожья оставался лишь один вариант - поезд Львов-Мариуполь. Там было пару верхних купешек и штук 20 разных плацкартов.
Но начитавшись ужастиков об этом поезде, я не рискнул брать даже купе.
Хорошо, что увидел в продаже несколько купейных мест в п.92 до Киева, а в Киеве быстенько пересел на п.732. Получилось дорого, но комфортно и быстрее.
Как решить проблему поезда 69/70?
Может нужно его забрать на полное обслуживание во Львов? В поездах львовского депо тараканов вроде не видать
Якось їхав ним зі Львова,в плацкарті..попався доволі хороший вагон після квр теплий не гнилий)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6518


View Profile
« Reply #105 on: 08.12.17 , 21:12 »
Share

Как решить проблему поезда 69/70?
Мое видение решения проблемы.
1. Провести полную дератизацию вагонов в депо. Да, возможно это потребует отмены на несколько рейсов, но эту проблему нужно в любом случае решать, она сама собою не рассосется.
Если не будет возможности найти вагоны в депо на подмену тем, которые будут проходить дератизацию, уменьшить схему состава на определенные непиковые рейсы, или даже отменить поезд на несколько рейсов (в выборочном порядке).
2. Отстранить начальника Мариупольского депо от занимаемой должности. Возможно, аналогично стоит поступить с его заместителями (как по ремонту, так и по эксплуатации)
3. Если в составах полная антисанитария (уборка вагонов поездной бригадой проводится несвоевременно и некачественно) поступить аналогично с начальниками тех составов в которых это допустили.
4. Постоянный контроль в дальнейшем.

Если не поможет - закрыть к чертовой матери Мариупольске депо, и тогда....

Может нужно его забрать на полное обслуживание во Львов? В поездах львовского депо тараканов вроде не видать
« Last Edit: 08.12.17 , 22:12 by Крымчанин UA » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6518


View Profile
« Reply #106 on: 08.12.17 , 22:12 »
Share

А по поводу полного обслуживания во Львове поезда №69/70.

Я до недавнего времени считал, что львовяне только стирают постель для мариупольского поезда и плюс иногда помогают в текущем обслуживании.

Однако, оказывается, что его во Львове экипируют углем. Да, донбасский поезд экипируют углем во Львове. Когда я услышал - я долго хохотал.   
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1343


View Profile
« Reply #107 on: 08.12.17 , 22:12 »
Share

Якщо 69/70 передати на обслуговування львів'янам, то є шанс, що йому би зробили кращий розклад.
А взагалі, враховуючи те, що з нового графіка у львів'ян забирають 25/26 поїзд, то можна обмізкувати, куди пристроїти вагони від нього. Не думаю, що всі спишуть. Може, деякими зроблять заміну в інших составах, але решту, напевно, стоятимуть. Тому, поки ці вагони не опиняться в країні просраних речей, я вважаю, було б доречно хоча б 1 состав від "Карпат" запустити на Днніпро-Запоріжжя. В ідеалі можна на через день пускати графіком 231. Щоб був 1 день Дніпро - Львів складом Придн, а в інший - Львів - Запоріжжя складом Льв, спільною ниткою від Львова до Дніпра в обидва боки.
А то як затягнути, вийде так, що Дніпро вагонів не отримає, а Львів провтикає, і наша доблесна УЗ, як завжди, відмажеться, що "вагонів не є".
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6518


View Profile
« Reply #108 on: 08.12.17 , 23:12 »
Share

Я так розумію, що мінімум 1,5 склади від 25/26 вже задіяно.
Це для 275/276 та 605/606.
Другу половинку, можливо, притримують на 607/608. Але це вкрай оптимістичний сценарій. Та й не факт, що усі вагони залишаться в ходу. Найймовірніше один із складів розкидають по усім складам на заміну вибуваючим вагонам.

Але є надія, що 275/276 таки приживеться.
« Last Edit: 08.12.17 , 23:12 by Крымчанин UA » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1343


View Profile
« Reply #109 on: 09.12.17 , 00:12 »
Share

Мені от дивна політика призначення тих 200-их. Якщо з 235/236 Харків - Ужгород більш-менш все зрозуміло, то з 231 - суцільна невизначеність (крім літа): то тикають в пікові дати, то в якийсь момент призначають на місяць-другий, в останній момент відкриваючи продаж на перший день чергового призначення. Так само може бути і з 275/276 -  якщо пасажири бачитимуть, що цього поїзда ще нема, то розгрібатимуть те, що є, а коли відкриють 275, то він вже може і не заповнитись. Хоча, я можу помилятися.
Далі. Якщо 275 справді приживеться, то мегатрамвай з сусідньої теми точно треба гнати через Шепетівку, бо Тернопіль-Вінниця і так мають поїзди до Рахова, Чернівців, Ужгорода, Миколаєва і Запоріжжя, а північний хід бідніший в цьому плані. Плюс до цього, на шепетівському ходу менше населення і, відповідно, поїзд має більше шансів заповнитися з кінця в кінець (чому УЗ дуже зрадіє), а на тернопільському - навпаки може бути постійний дефіцит місць на довгі дистанції, бо великі міста Поділля можуть позбавити можливості Дніпро чи Ужгород проїхатися через всю країну. 
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 21 queries.