Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.08.18 , 03:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17
Print
Author Topic: Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов  (Read 12325 times)
Alexeich-07
Active user

Posts: 383


View Profile
« Reply #140 on: 14.12.17 , 01:12 »
Share

Мда.  Даже поезд категории "Ночной таракан"  раскупили
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2743


View Profile
« Reply #141 on: 14.12.17 , 10:12 »
Share

Все, що залишилось в продажу на дати перед новим роком з Придніпров"я до Львова:


Зап1 - Львов на 29.12: 41П на 232.

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2743


View Profile
« Reply #142 on: 14.12.17 , 10:12 »
Share

Даже поезд категории "Ночной таракан"  раскупили

Если такой вагон будет стоять пару дней в морозе (без отопления), то живых тараканов в нем уже не будет?
Или пострадает сам вагон?

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2743


View Profile
« Reply #143 on: 14.12.17 , 10:12 »
Share

Якщо буде 231/232 - то цього разом із 87/88 для північного ходу буде цілком достатньо, бо на північному ходу пасажиропотік все-таки значно менший за південний хід.
275 я пропоную видовжити до Запоріжжя і пустити через Шепетівку не тому, що на північному ходу брак місць, а тому, щоб створити "недоекспрес" - найменший час в дорозі, мінімум великих міст по дорозі, а, відповідно, оптимальні умови для подорожей Львів - Дніпро/Запоріжжя і зворотньо, без боязні, що якісь вінничани чи тернополяни все повигрібають.

Ползуетесь 232 поездом через Бердичев...

С уважением, Ульф
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #144 on: 14.12.17 , 11:12 »
Share

Якщо буде 231/232 - то цього разом із 87/88 для північного ходу буде цілком достатньо, бо на північному ходу пасажиропотік все-таки значно менший за південний хід.
275 я пропоную видовжити до Запоріжжя і пустити через Шепетівку не тому, що на північному ходу брак місць, а тому, щоб створити "недоекспрес" - найменший час в дорозі, мінімум великих міст по дорозі, а, відповідно, оптимальні умови для подорожей Львів - Дніпро/Запоріжжя і зворотньо, без боязні, що якісь вінничани чи тернополяни все повигрібають.

Ползуетесь 232 поездом через Бердичев...

С уважением, Ульф
Та я користуюся. Тільки його з незрозумілою періодичністю призначають. А тепер взагалі - в один бік через Бердичів, в інший - через Тернопіль. Бред. А 275, швидше всього, приживеться на постійній основі. І я прихильник того, щоб його дотягнути до Запоріжжя та гнати через той же Бердичів, щоб Тернопіль-Вінниця квитків не розбирали у Львова. Поїзд черезденний, запросто можна використовувати нитки 231/232 в той день, коли нитка вільна. В інший - Дніпро - Львів Придн формування (231). Переваги: найшвидший маршрут, немає великих міст по дорозі, буде заповнюватись максимально по повному маршруту.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6876


View Profile
« Reply #145 on: 14.12.17 , 12:12 »
Share

Та я користуюся. Тільки його з незрозумілою періодичністю призначають. А тепер взагалі - в один бік через Бердичів, в інший - через Тернопіль. Бред. А 275, швидше всього, приживеться на постійній основі. І я прихильник того, щоб його дотягнути до Запоріжжя та гнати через той же Бердичів, щоб Тернопіль-Вінниця квитків не розбирали у Львова. Поїзд черезденний, запросто можна використовувати нитки 231/232 в той день, коли нитка вільна. В інший - Дніпро - Львів Придн формування (231). Переваги: найшвидший маршрут, немає великих міст по дорозі, буде заповнюватись максимально по повному маршруту.
Так навпаки, його хоч якось можна буде заповнити, якщо він піде через Тернопіль.
На сьогодні на 275 купа вільних місць. А саме Л-23, К-160 та П-14.
Я взагалі не пам"ятаю, коли останнього разу бачив стільки вільних місць у цьому напрямку.
Якщо його пускати через Шепетівку, то з ймовірністю у 75% його просто відмінять через низьку заселеність.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #146 on: 14.12.17 , 12:12 »
Share

Я думав по-іншому: північним ходом поїзди заповнює Львів, південним Вінниця-Тернопіль.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5460


View Profile
« Reply #147 on: 24.12.17 , 10:12 »
Share

Очень удачно назначили 233/234 Ивано-Франковск-Кривой Рог. Заробитчане его вынесли:



Обратно понятно, что полупустой, так как туристы еще не едут.

Logged
Doobey
Active user

Posts: 1405


View Profile
« Reply #148 on: 24.12.17 , 23:12 »
Share

Чому придніпровка виділила так мало вагонів на львівські допи (275 - 15, 231 - 16)? Свята, народ масово планує поїздки, а квитки вже розметені. Чи є надія, що додадуть до повних 18-вагонних схем вагонів?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4014


View Profile
« Reply #149 on: 24.12.17 , 23:12 »
Share

Чому придніпровка виділила так мало вагонів на львівські допи (275 - 15, 231 - 16)? Свята, народ масово планує поїздки, а квитки вже розметені. Чи є надія, що додадуть до повних 18-вагонних схем вагонів?
Мабуть просто немає нормальних вагонів. 
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.118 seconds with 21 queries.