Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.18 , 05:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 18
Print
Author Topic: Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов  (Read 14630 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7075


View Profile
« Reply #20 on: 18.09.17 , 12:09 »
Share

Василю, прокоментую Ваш пост.

Недоліки Вашої пропозиції.

1. Поїзд №187/188 Львів - Бердянськ на літо дуже потрібний, що було доведено цього літа.

2. Переведення поїзда №85/86 на Нікополь не вирішить проблем Нікополя та Марганця в перевезеннях, бо влітку на 85/86 із квитками завал, тому що їх вигрібають за місяць по повному маршруту й без Нікополів та Марганців, і там без варіантів, що у подальшому призведе до скарг пасажирів з Нікополя та Марганця.

3. Який сенс прокладати поїзд:
2.1. Якщо вийде 86-ий зробити на щодень зі Львова до Новоолексіївки/Запоріжжя, 2 їх пускаємо на Дніпровсько-Шепетівський хід:
   2.1.1. Завязуємо в оборот з 72-им і щодня женемо на Закарпаття:
Запоріжжя 15:00 - Львів 09:48 - 10:08 - Мукачево 14:23 - 15:40 - Львів 19:55 - 20:15 - Запоріжжя 15:03 231/232 при цьому не чіпаєм.
   2.1.2. Не вяжемо ні з чим, а женемо просто до Львова:
Запоріжжя 16:00 - Львів 10:48 - 16:00 - Запоріжжя 10:48.

Він буде йти прямо слідом за 231/232 одним маршрутом у обидва напрямки? Навіть зараз 232 відправляється з Запоріжжя о 15.01.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #21 on: 18.09.17 , 13:09 »
Share

Ок, тоді робимо так:
1. Так як Ви, Сергію, запропонували, зав'язуємо в оборот 2 теперішні состави 71/72 і 3 запорізькі групи 119/120.
2. Доповнюємо за Вашою пропозицією ці групи до 4 повноскладних, загалом щоб було 72 вагони.
3. 2 криворізькі групи не об'єднуєм, а залишаєм, як є і при можливості прискорюємо та переводимо на щодень через Кропивницький.
4. 72 вагони від 119 і 71 зав'язуємо в оборот таким чином: 18 вагонів їде 72-им до Києва, після повернення до Запоріжжя 9 з них їде на Львів 119-им, по дорозі підібравши криворізьку ПГВ, інші 9 їдуть в 16:00 до Львова через Дніпро-Здолбунів, підбираючи в Дніпрі 9 вагонів від 231. Після повернення зі Львова 2 групи по 9 вагонів зчеплюємо і відправляємо 72-им знов на Київ. Такий собі оборот вагонів, 36 з яких будуть робити щодня маршрут Запоріжжя-Київ-Запоріжжя-Кривбас-Львів-Кривбас-Запоріжжя, інші 36 - Запоріжжя-Київ-Запоріжжя-Дніпро-Здолбунів-Львів-Здолбунів-Дніпро-Запоріжжя.
5. 85/86 лишаєм, як є.
Таким чином, Запоріжжя матиме:
- щодня 9-вагонний Запоріжжя-Львів через Кривбас і такий же через Дніпро;
- через день 85/86.
Дніпро матиме:
- щодня 69/70;
- щодня 41/42;
- через день 85/86;
- щодня 2-групний Запоріжжя-Дніпро-Львів.
Кривий ріг і надалі матиме:
- щодня 119/120;
- через день 133/134.
А якщо ще й використати склад від 188/187, то можна ще додати сполучення зі Львова до Запоріжжя (не обов'язково до Новоолексіївки в несезон).   
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7075


View Profile
« Reply #22 on: 18.09.17 , 13:09 »
Share

Тут знову два запитання.

Перше - я не впевнений, що при розгрупуванні/об'єднанні ми зможемо вкластися у загальний оборот із 71/72. Та й так час на межі, чому я й пропонував відмовитися від усіх цих маніпуляцій, щоб викроїти час, необхідний для ув'язвння у загальний оборот 119/120 та 71/72.
Та й для Запоріжжя буде вже не настільки принципово як їхати - через Шепетівку, чи через Нікополь.

Друге питання. Як цей 231/232 групувати/розгруповувати по  Запоріжжю та Дніпру влітку?

А стосовно вагонів від 187/188 - їх, скоріше за все, в аккурат вистачить лише для доповнення 85/86 до повного складу.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #23 on: 18.09.17 , 21:09 »
Share

Тут знову два запитання.

Перше - я не впевнений, що при розгрупуванні/об'єднанні ми зможемо вкластися у загальний оборот із 71/72. Та й так час на межі, чому я й пропонував відмовитися від усіх цих маніпуляцій, щоб викроїти час, необхідний для ув'язвння у загальний оборот 119/120 та 71/72.
Та й для Запоріжжя буде вже не настільки принципово як їхати - через Шепетівку, чи через Нікополь.

Друге питання. Як цей 231/232 групувати/розгруповувати по  Запоріжжю та Дніпру влітку?

А стосовно вагонів від 187/188 - їх, скоріше за все, в аккурат вистачить лише для доповнення 85/86 до повного складу.
Перше - добре, відмовляємся від цієї "груповухи", доповнюємо 3 огризки Запоріжжя-Львів до загальної кількості 36 вагонів, максимально прискорюємо 119/120 і вкорочуємо до 20 хвилин зупинку по Кривому Рогу, щоб вкластися в графік Запоріжжя 16:00 - Кр.Р 20:20-20:40 - Львів 13:10-14:30 - Кр.Р. 07:00-07:20 - Запоріжжя 11:40.
Коли матимемо 36 вагонів, їх можна використати 2 способами:
- або на щодень 2-групні поїзди Запоріжжя-Кривбас-Львів через Тернопіль і Запоріжжя-Дніпро-Львів через Шепетівку, чіпляючи відповідно по Кривому рогу до ПГВ Кр.Ріг - Львів, а по Дніпру до половинки 231-го;
- або через день повноскладові Запоріжжя-Львів і Кривий Ріг-Львів через Тернопіль та Запоріжжя-Львів і Дніпро-Львів через Шепетівку.
Якщо для Запоріжжя не принципово, як їхати - 21 годину через Нікополь чи 19 через Шепетівку, то хай так і буде, кожен поїзд знайде свого пасажира.
Друге - якщо буде 2-групний 231-ий Запоріжжя-Дніпро-Львів, то на літо все робиться просто: Запорізький стає повноскладовим черезденним, а 231-ий перетворюється в черезденний Генічеськ - Франик. А якщо не організовувати 2-групного, а через день Запоріжжя/Дніпро-Львів, то питання знімається саме собою.

А стосовно 188-го, то чесно кажучи, я не розумію, для чого після літа розгруповувати 86 з 26 і 188 з 26, якщо ці всі состави придатні для зимових поїздок. Щоденний 86-ий точно був би кращим за черезденний. Ще й спарений з 88-им.

p.s. І не забуваймо, що з нового графіку 70 забирають від Запоріжжя. Відповідно, якщо нічого не робити, залишиться славне козацьке місто з просто "шикарним" сполученням з містом Лева у вигляді щоденного огризка 119-го та черезденного 85-го.
« Last Edit: 18.09.17 , 21:09 by Doobey » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7075


View Profile
« Reply #24 on: 19.09.17 , 00:09 »
Share

Перше - добре, відмовляємся від цієї "груповухи", доповнюємо 3 огризки Запоріжжя-Львів до загальної кількості 36 вагонів, максимально прискорюємо 119/120 і вкорочуємо до 20 хвилин зупинку по Кривому Рогу, щоб вкластися в графік Запоріжжя 16:00 - Кр.Р 20:20-20:40 - Львів 13:10-14:30 - Кр.Р. 07:00-07:20 - Запоріжжя 11:40.
Коли матимемо 36 вагонів, їх можна використати 2 способами:
- або на щодень 2-групні поїзди Запоріжжя-Кривбас-Львів через Тернопіль і Запоріжжя-Дніпро-Львів через Шепетівку, чіпляючи відповідно по Кривому рогу до ПГВ Кр.Ріг - Львів, а по Дніпру до половинки 231-го;
- або через день повноскладові Запоріжжя-Львів і Кривий Ріг-Львів через Тернопіль та Запоріжжя-Львів і Дніпро-Львів через Шепетівку.
Якщо для Запоріжжя не принципово, як їхати - 21 годину через Нікополь чи 19 через Шепетівку, то хай так і буде, кожен поїзд знайде свого пасажира.
Тобто, Ви не хочете ув"язувати 119/120 та 71/72 у загальний оборот.
Спарва у тому, що у двогрупному варіанті з криворізькою групою він 100% не обернеться двома складами сам на себе.
До того ж я дуже сумніваюся, що навіть при прискореному графіку, що Ви пропонуєте можливий оборот по Запоріжжю за такий час. 4 години 20 хвилин  може не вистачити. 41 у Дніпрі іноді подають на посадку за 10 хвилин до відправлення саме через недостатній час для обслуговування у депо. Тому, скоріш за все, без загального обороту тут не обійтись.

Стосовно саме наявності поїзда з Запоріжжя на Львів саме через Шепетівку я не вважаю, що такий цілорічний поїзд повинен бути обов"язково. Хай буде 231/232 взимку з Дніпра, влітку з Генічеська, а також черезденний цілорічний поїзд 87/88 Ковель - Новоолексіївка. Справа ще у тому, що якщо брати нитку 231/232 у дві сторони, то зворотою ниткою він просто не встигне у Запоріжжя на оборот з поїздом №71/72.

Друге - якщо буде 2-групний 231-ий Запоріжжя-Дніпро-Львів, то на літо все робиться просто: Запорізький стає повноскладовим черезденним, а 231-ий перетворюється в черезденний Генічеськ - Франик. А якщо не організовувати 2-групного, а через день Запоріжжя/Дніпро-Львів, то питання знімається саме собою.
Та ні, нажаль питання залишається. Якщо без загального обороту по Запоріжжю з 71/72, то він просто не встигає на оборот взагалі. Якщо ув"язати - не факт, що вистачить часу на підготовку до рейсу складу під 71 поїзд. Там часу обмаль лишається. 

А стосовно 188-го, то чесно кажучи, я не розумію, для чого після літа розгруповувати 86 з 26 і 188 з 26, якщо ці всі состави придатні для зимових поїздок. Щоденний 86-ий точно був би кращим за черезденний. Ще й спарений з 88-им.
Я теж не розумію сенс роз"єднання загального обороту 85/86 та 25/26 і такий "дурностій" складу 85/86 по Львову, але на щоденний поїзд там все одно вагонів би не вистачило. Там 85/86 ходив складом по 13 вагонів, а 187/188 - по 10 вагонів, і не факт, що всі ці вагони витримають зимові поїздки.

p.s. І не забуваймо, що з нового графіку 70 забирають від Запоріжжя. Відповідно, якщо нічого не робити, залишиться славне козацьке місто з просто "шикарним" сполученням з містом Лева у вигляді щоденного огризка 119-го та черезденного 85-го.
Ну давайте не будемо казати "гоп" передчасно. Ніхто поки що нічого не забрав.   
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #25 on: 19.09.17 , 11:09 »
Share

Сергію, щоб не цитувати великі трактати, спробую Вам так все пояснити.
Допустимо у нас є 36 вагонів з табличками "Запоріжжя-Львів". Далі ми їх можемо використати 2 способами:
1. Або 18 з них пустити через Кривий Ріг через день приблизно графіком:
 Запоріжжя 18:59 - КР 23:19-23:39 - Львів 16:06 - 17:32 - КР 09:59 - 10:19 - Запоріжжя 14:39,
а інші 18 через Дніпро-Шепетівку через день ось так:
 Запоріжжя 20:59 - Дніпро 22:39 - 22:59 - Львів 15:18 - 16:40 - Дніпро 08:59 - 09:19 - Запоріжжя 10:59.
2. Або розбити 36 на 4 частини по 9 і забезпечити щодня 2-групні поїзди Запоріжжя-КР-Львів і Запоріжжя-Дніпро-Львів такими ж графіками, як я описав вище.
Незалежно від того, який варіант з 2 буде обрано, ці вагони обертаються по Запоріжжю (прийшов 231-им, пішов 119-им і навпаки.
Далі. Щоб зробити швидкий поїзд Запорізького формування до Львова через Шепетівку, зовсім не означає, що він має йти графіком 231-го (який і так останнім часом міняють часто), чому не підійде такий, як я пропоную?! А на період призначення Дніпро/Генічеськ-Франківськ просто не згруповувати запорізький, а робити черезденний повний. І взагалі, треба подумати, що краще: черезденний повний потяг Запоріжжя-Львів, Кривий Ріг-Львів, Запоріжжя-Шепетівка-Львів і Дніпро-Львів чи щоденний 2-групний Запоріжжя-КР-Львів та Запоріжжя-Дніпро-Львів.
Стосовно згруповування цього "вертепу" з 71/72, то треба розрахувати, чи є в цьому сенс.
Стосовно 85 і 187, то я реально не розумію, як можна було так обертати вагони, щоб на Одесу ходило 18 вагонів, а на Бердянськ/Новоолексіївку лише 13. Це при тому, що ці всі вагони повною схемою ходять до Одеси ЦІЛОРІЧНО. і в спеку, і в морози.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7075


View Profile
« Reply #26 on: 19.09.17 , 11:09 »
Share

Зрозуміло, Василю!

Да, так дійсно можна обертати 119 на 231. Але такий розклад занадто оптимістичний для причеплення груп по Кривому Рогу та Дніпру. 20 хвилин це замало.

Стосовно 85 і 187, то я реально не розумію, як можна було так обертати вагони, щоб на Одесу ходило 18 вагонів, а на Бердянськ/Новоолексіївку лише 13. Це при тому, що ці всі вагони повною схемою ходять до Одеси ЦІЛОРІЧНО. і в спеку, і в морози.
А він дійсно ходив на Одесу з 18 вагонів? Там практично усі поїзди по Одесі обмежені 16-17 вагонами. Скоріш за все було кілька вагонів, які не були у загальному обороті, а просто відчепляли/причіпляли у депо.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #27 on: 19.09.17 , 14:09 »
Share

Зрозуміло, Василю!

Да, так дійсно можна обертати 119 на 231. Але такий розклад занадто оптимістичний для причеплення груп по Кривому Рогу та Дніпру. 20 хвилин це замало.
Добре, можна накинути по 10 хвилин, це не критично. І то якщо відштовхуватись від щоденних 2-групних поїздів, а не від черезденних повноскладових. Я розрахунки брав, виходячи від максимального часу проходу в теперішніх графіках дільниці ім.Шевченка-Кривий Ріг для поїзда 119. Виходить, що в нинішніх реаліях з наявним рухомим складом без великих зусиль можна забезпечити краще сполучення Запоріжжя зі Львовом. Якщо все грамотно розрулити.
Стосовно 85 і 187, то я реально не розумію, як можна було так обертати вагони, щоб на Одесу ходило 18 вагонів, а на Бердянськ/Новоолексіївку лише 13. Це при тому, що ці всі вагони повною схемою ходять до Одеси ЦІЛОРІЧНО. і в спеку, і в морози.
А він дійсно ходив на Одесу з 18 вагонів? Там практично усі поїзди по Одесі обмежені 16-17 вагонами. Скоріш за все було кілька вагонів, які не були у загальному обороті, а просто відчепляли/причіпляли у депо.
По служебці 16. Хай так. Але нашу лабораторію завжди до нього чіпляли, тобто і 17 - не проблема. Але ж не 13! Тоді особисто я не бачу жодних проблем залишити 85/86 цілорічно на щодень. Хоча б у виконанні до Запоріжжя/Новоолексіївки через день в міжсезоння. Ще раз повторюю: вагони в спільному обороті з 25/26, тобто до зими придатні.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7075


View Profile
« Reply #28 on: 19.09.17 , 16:09 »
Share

По служебці 16. Хай так. Але нашу лабораторію завжди до нього чіпляли, тобто і 17 - не проблема.
Проблема, бо він по Одесі не влізе на перон. Вагон-лабораторія у цьомк випадку зовсім не показник.

Але ж не 13! Тоді особисто я не бачу жодних проблем залишити 85/86 цілорічно на щодень. Хоча б у виконанні до Запоріжжя/Новоолексіївки через день в міжсезоння. Ще раз повторюю: вагони в спільному обороті з 25/26, тобто до зими придатні.
Я би не був таким впевненим. З 29.10 85/86 буде знову двогрупним з 87/88, тобто знову буде півсостава через день, а до 29 жовтня лютих морозів не буде.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1420


View Profile
« Reply #29 on: 19.09.17 , 17:09 »
Share

Лабораторія якраз показник. Бо ми їздимо завжди в голові. І ще жодного разу по прибуттю до Одеси пасажири не стрибали на щебінь і ми жодного разу не вилазили зі щебню до вагону, як відправлялися з Одеси. Значить, повні 17 вагонів перони Одеса-гол. можуть прийняти.
А те, що 85 спочатку не повною схемою обертали з 25, а тепер об'єднуватимуть з 87, це якісь цирки. Є вагони, які є з чим обертати. Є пасажири. Для чого тоді ці всі "зручності"? Щоб був брак квитків, а львівські ворони гадили на вагони, які дурно простоюють в депо?!
Менше з тим. 85 - це львівські вагони, там своя нікому навіть у Львові не зрозуміла політика.
А як щодо 231 і 119? Можна їх обертати як по Запоріжжю (як я описав вище), так і по Львову, коли поїзд прибуватиме 119 номером і їхатиме назад 232-им та навпаки. Це все реально зробити.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 18
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.