Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.02.20 , 19:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 20
Print
Author Topic: Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов  (Read 24585 times)
Sargis
User

Posts: 70


View Profile
« Reply #30 on: 19.09.17 , 18:09 »
Share

Значить, повні 17 вагонів перони Одеса-гол. можуть прийняти.
Ну, якщо дивитися з супутника, то довжина деяких перонів по Одесі-Гол. доходить до 512 м. Щоправда після відмітки у приблизно 405 м ширина цих перонів не перевищує 1,5 м.

Отже рахуємо: 512 - 21 (довж ВЛ-60) = 491

491 / 24,75 (довжина неКВБЗ вагону по автозчепленням) =  19,83 довжин вагонів.

Фото: http://photos.wikimapia.org/p/00/03/27/85/00_full.jpg
« Last Edit: 19.09.17 , 18:09 by Sargis » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8916


View Profile
« Reply #31 on: 19.09.17 , 22:09 »
Share

А те, що 85 спочатку не повною схемою обертали з 25, а тепер об'єднуватимуть з 87, це якісь цирки. Є вагони, які є з чим обертати. Є пасажири. Для чого тоді ці всі "зручності"? Щоб був брак квитків, а львівські ворони гадили на вагони, які дурно простоюють в депо?!
Ну а Ви впевнені, що ці вагони не стануть морозильниками взимку, якщо їх експлуатувати?

А як щодо 231 і 119? Можна їх обертати як по Запоріжжю (як я описав вище), так і по Львову, коли поїзд прибуватиме 119 номером і їхатиме назад 232-им та навпаки. Це все реально зробити.
Ну якщо часу на підготовку до рейсу вистачить, то проблем бути не повинно ні у Запоріжжі, ні у Львові. Сама зміна маршруту як у пункті формування, так і у пункті обороту - нормальна та розповсюджена практика.

Просто я особисто не бачу гострої потреби у цілорічному поїзді Запоріжжя - Львів саме через Шепетівку (за наявності 87/88 та 231/232). Якщо буде зручний щоденний повноскладовий поїзд з Запоріжжя на Львів через Нікополь - це забезпечить перевезення до Львову як Запоріжжя так і Нікополя.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1476


View Profile
« Reply #32 on: 20.09.17 , 11:09 »
Share

Сейчас ситуация такая, что не хватает "второго трускавецкого", причем без никому не нужных Трускавцов, Ивано-Франковсков, Ужгородов. Вместо 231/232 должен быть ежедневный Запорожье (Днепр) - Львов, северным ходом и побыстрее.
Это все понятно, но кто согласится на решение перевести 119/120 на маршрут через Днепр, Шепетовку, лишив при этом Никополь поезда на Львов, Винницу, Хмельницкий, Тернополь? Других вариантов реализовать эту идею без наличия вагонов я не вижу.
Ну от я запропонував нормальний варіант вирішення: наявним рухомим складом не образити ні Запоріжжя з Нікополем, ні Дніпро, ні Тенропіль - бо кому куди потрібно буде, сяде не відповідний поїзд. Сумніваюся, що Нікополю з Марганцем потрібен повноскладовий щоденний потяг до Львова, 9 вагонів було б достатньо. А от Запоріжжя з Дніпром однозначно заповнювало б 2-групний щоденний поїзд до Львова без боязні, що тернополяни розберуть квитки. Та ще й найшвидшим північним ходом.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8916


View Profile
« Reply #33 on: 20.09.17 , 11:09 »
Share

Ну от я запропонував нормальний варіант вирішення: наявним рухомим складом не образити ні Запоріжжя з Нікополем, ні Дніпро, ні Тенропіль - бо кому куди потрібно буде, сяде не відповідний поїзд. Сумніваюся, що Нікополю з Марганцем потрібен повноскладовий щоденний потяг до Львова, 9 вагонів було б достатньо. А от Запоріжжя з Дніпром однозначно заповнювало б 2-групний щоденний поїзд до Львова без боязні, що тернополяни розберуть квитки. Та ще й найшвидшим північним ходом.
В теорії Ви повністю праві. Тут я повністю погоджуюсь.
Але на практиці буде трохи інакше. Якщо максимальним буде поток саме по повному маршруту слідування поїзду (групи вагонів), то багатьом байдуже через які станції він буде слідувати, а разом з повагонкою буде трохи інакша картина.
Тобто, будуть спершу брати у поїзди (групи вагонів) де є на той час більш зручні місця. Тобто, якщо на Запорізьку групу 119 буде більший попит ніж на 231 (а так скоріш за все і буде), то нові вагони будуть відкриватися частіше, і шанс вихопити краще місце буде саме у цю групу. По факту - 119 практично повністю продадуть Запоріжжю, а усім бажаючим місць від Нікополя може не вистачити, а у групу 231-го за добу відкриється непродана частина вагонів взагалі, які Запоріжжя просто не розкупить за останню добу. 
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1476


View Profile
« Reply #34 on: 20.09.17 , 11:09 »
Share

Не знаю, може бути таке, що песенджери вибиратимуть: чи пертися 18 годин через Дніпро, чи майже 22 через Нікополь. Плюс до всього, на маршруті 119-го багато великих міст, до/з яких беруть багато квитків, відбираючи таким чином місця у пасажирів на повний маршрут. Та й УЗ могла би підметушитися, щоб грамотно розподіляти місця на дані поїзди, щоб і пасажирам було добре, і всі поїзди рівномірно заповнювались. Хоча, про що це я, це ж наша доблесна УЗ, я тут вже не 1 рік працюю і ще довше подорожую нашими поїздами. Зробити щось розумно і зручно водночас - ні, це фантастика:)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8916


View Profile
« Reply #35 on: 20.09.17 , 11:09 »
Share

У тому то й справа, що на більш затребуваний поїзд нормальні місця у попередньому продажі купити легше, через повагонку. Місця розкуповуються швидше, тому й частіше відкриваються нові вагони. Ну а якщо обирати, чи їхати 19 годин на поганих та незручних місцях, або 22 години на зручних місцях - більшість (у тому числі я) оберуть друге. А грамотне регулювання та обмеження продажу при таких регресивних тарифах не має сенсу навіть у теорії. Це захист лише проти відряджених осіб.

І ще одне. Я би наполягав саме на об'єднання у загальний оборот 119/120 та 71/72, бо інакше ми не вирішемо проблему саме комфортності перевезень.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1476


View Profile
« Reply #36 on: 20.09.17 , 12:09 »
Share

У тому то й справа, що на більш затребуваний поїзд нормальні місця у попередньому продажі купити легше, через повагонку. Місця розкуповуються швидше, тому й частіше відкриваються нові вагони.
Правильно. 231 користуватиметься більшим попитом, відповідно, на нього місця розкуповуватимуть швидше. Як не з Запоріжжя, то з Дніпра точно. А вже хто не встигне, той буде трястись 119-им на тих місцях, що лишилися. Я тому й пропоную 2 щоденні 2-групні поїзди, бо повністю 18-вагонний поїзд в непіковий день Запоріжжя не заповнить точно. Тому краще везти якийсь відсоток повітря між Запоріжжям і Дніпром та між Запоріжжям і Кривбасом щодня у 9-вагонному складі, ніж через день у 18-вагонному. А далі Дніпро та Кривий Ріг точно дозавантажать 231 та 119 відповідно.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8916


View Profile
« Reply #37 on: 20.09.17 , 12:09 »
Share

Я би не сказав, що 231/232 самий популярний з Дніпра на Львів. 41/42 значно популярніший. Так само й 119/120 буде більш ліквідний через "неповторність" маршруту.
До того ж, якщо у Запорізьку групу буде проводитися продаж з Дніпра, то вона буде їхати до Дніпра напівпопорожня, тобто її при першій можливості грохнуть.

Але при будь-якому розкладі без вагонів від 71/72 комфортність поїздки краще не стане.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1476


View Profile
« Reply #38 on: 20.09.17 , 12:09 »
Share

41 відправляється в робочий час, а 231 - ввечері. А в запорізьку групу 231-го можна тримати закритим продаж з Дніпра до останнього дня. Як би не було, а маршрут 231-го північним ходом, де не розкупляють подільські пасажири квитків. Хай комусь 41 зручніший, але він не гумовий. І рано чи пізно, пасажири почнуть розкупляти квитки на 231. Он Верт писав кілька днів тому, що зараз 231 з Дніпра їздить 100% завантажений. А так би був щодня і через Дніпро, і через Нікополь. На кожен поїзд буде свій пасажир. В кінці кінців, якщо треба їхати, то люди поїдуть тим, що є, а не чекатимуть кілька днів, поки не з'являться зручні місця на зручний поїзд. По суті, ніяких втрат - Запоріжжя матиме щодня 18 вагонів до Львова. Тільки половина з них йтимуть через Марганець, а половина - через Дніпро. Та й Дніпро матиме щоденний 231-ий, а не черезденний.
І ніхто не забороняє запорізькі групи до Львова обертати з 71-72, розполовинюючи його в Запоріжжі. Або якщо вже зовсім не хочеться ніякої "груповухи", обертати 36 вагонів Запоріжжя-Львів з 71/72 таким чином, щоб поїзд ходив повною схемою через день через Нікополь/Дніпро. Кривий Ріг-Львів та 231 Дніпро-Львів при цьому також черезденні. Варіанти є, вагони є. Лишається тільки все це грамотно розрулити.
« Last Edit: 20.09.17 , 13:09 by Doobey » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8916


View Profile
« Reply #39 on: 20.09.17 , 13:09 »
Share

Добре, я з Вами згоден, що кількісних втрат не буде - будуть лише якісні втрати.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 20
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!