Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Reply | Print
Author Topic: Оптимизация пассажирских перевозок Приднепровье - Львов  (Read 6317 times)
Doobey
Active user

Posts: 1108


View Profile
« Reply #40 on: 20.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Добре, я з Вами згоден, що кількісних втрат не буде - будуть лише якісні втрати.
Які?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6102


View Profile
« Reply #41 on: 20.09.17 , 15:09 »
Share Reply with quote

Якщо не ув'язувати 71/72 та 119/120 у загальний оборот, а користуватися лише вагонами 119/120, то ні про який комфорт мова йти не може, особливо при літніх поїздках (та й не тільки).
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1108


View Profile
« Reply #42 on: 20.09.17 , 15:09 »
Share Reply with quote

Якщо не ув'язувати 71/72 та 119/120 у загальний оборот, а користуватися лише вагонами 119/120, то ні про який комфорт мова йти не може, особливо при літніх поїздках (та й не тільки).
То, значить, треба ув'язати. І тоді  вибирати: або щоденні 2-групні Запоріжжя-КР-Львів і Запоріжжя-Дніпро-Львів, або черезденні повноскладові 119 з 231 та Кривий ріг-Львів з Запоріжжя-Дніпро-Львів. А робити щоденний повноскладовий 119, черезденний Кривий ріг-Львів і черезденний 133, як на мене, завелика розкіш для Кривого рогу. Зараз там є щоденний 2-групний 119 і "незрозумілоякденний" 133. 1 з груп Запоріжжя-Львів більше перестоює, ніж їздить, а з Дніпра на наявні поїзди завжди дефіцит квитків. Тому, я прихильник тої думки, що як і робити якісь маніпуляції зі 119, то так, щоб і Дніпру з цього дісталась "цукерка". Все-таки, Дніпро, Кам'янське і округи стопудово дадуть більший стабільний пасажиропотік в непікові дні, ніж Нікополь, Марганець і Кривий ріг.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6102


View Profile
« Reply #43 on: 24.09.17 , 21:09 »
Share Reply with quote

То, значить, треба ув'язати. І тоді  вибирати: або щоденні 2-групні Запоріжжя-КР-Львів і Запоріжжя-Дніпро-Львів, або черезденні повноскладові 119 з 231 та Кривий ріг-Львів з Запоріжжя-Дніпро-Львів. А робити щоденний повноскладовий 119, черезденний Кривий ріг-Львів і черезденний 133, як на мене, завелика розкіш для Кривого рогу. Зараз там є щоденний 2-групний 119 і "незрозумілоякденний" 133. 1 з груп Запоріжжя-Львів більше перестоює, ніж їздить, а з Дніпра на наявні поїзди завжди дефіцит квитків. Тому, я прихильник тої думки, що як і робити якісь маніпуляції зі 119, то так, щоб і Дніпру з цього дісталась "цукерка". Все-таки, Дніпро, Кам'янське і округи стопудово дадуть більший стабільний пасажиропотік в непікові дні, ніж Нікополь, Марганець і Кривий ріг.
З чого це Ви взяли? З Нікополя до Львова дефіцит набаго сильніший, ніж з Дніпра до Львова. Гляньте букінг та переконайтеся у цьому.
До того ж, тим, кому не вистачає квитків на 119 з Нікополя та Марганця купує на поїзди з Дніпра, тому підвищення пропозиції місць на 119 розвантажить й дніпровські поїзди.

Стосовно того шоб робити двогрупні поїзди, тоді буде кількість фірмових вагонів десь 20% від загальної кількості вагонів, що недостатньо для свідомого вибору пасажира (дешево, або більш комфортно). При цілістному складі в загальному обороті з 71/72 кількість фірмових вагонів зросте до 40%.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1108


View Profile
« Reply #44 on: 24.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Ну не знаю. Подивився я на букінгу наявність місць до кінця жовтня. Лише на наступний тиждень з Нікополя до Львова немає нічого, на відміну від Дніпра. Далі гострого дефіциту нема ні з Дніпра, ні з Нікополя, можна ще виїхати. І то чисто через те, що з Нікополя до Львова 1 поїзд, а з Дніпра 2 з половиною плюс 231, який дуже сильно виручає з місцями.
А взагалі, якщо навіть і спостерігається дефіцит місць з Нікополя до Львова, то це не означає, що все розібрали Нікополяни і Марганчани. Можливо, їм допомогли Запорізці, в яких, в свою чергу, Дніпряни розмели все на 70 і 86 поїзди.
Тому, казати, що сполучення Запоріжжя-Дніпро-Львів не потребує "підмоги", було б зовсім неправильно. В Запоріжжі та Дніпрі разом взятих проживає 2 мільйони людей, в яких точно знайдуться пасажири до Львова чи то на 2-групний поїзд Запоріжжя-Дніпро-Львів, чи то на повноцінний черезденний. І вже як мешканці облцентрів будуть повною мірою забезпечені місцями, можна буде сміло говорити, скільки квитків потрібно Нікополю з Марганцем.

А стосовно того, 20% чи 40% фірмових місць в поїзді, думаю, людям не на стільки принципово. Якщо треба їхати, я поїду і на 37-му місці в плацкарті, і можливо навіть випробую "Дніпроавіа", якщо вже так сильно треба буде поспішати. А в погоні за кращими місцями поїздку можна ще на довго відтягувати. Та й 20% - це не так критично. Якщо так, то щодня буде 20% "фірми" в 119-му і стільки ж в 231-му, тобто, пасажир з Запоріжжя по-любому матиме шанс на всі 40%.
Це вже все деталі. Головне, щоб потяг був. Як показує практика, 231-ий поїзд і в дощовий вересень забитим їздить.

p.s. Минулого року в жовтні я їхав 231-им поїздом з Дніпра до Бродів, поїзд "називався" Запоріжжя - Івано-Франківськ, зі Запоріжжя прибув повною схемою, по Дніпру не було ніяких причіпок. Це означає, що формування було запорізьким? Не франківським точно, бо по мові провідниць було зрозуміло, що вони явно не гуцулки:)
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11002


View Profile
« Reply #45 on: 24.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

Це означає, що формування було запорізьким?
Якщо на вагонах було позначено що це Запорізьке депо, інакше це означає що состав заислають з Дніпра.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1108


View Profile
« Reply #46 on: 24.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

Це означає, що формування було запорізьким?
Якщо на вагонах було позначено що це Запорізьке депо, інакше це означає що состав заислають з Дніпра.
Чесно кажучи, я тоді не дивився, яке депо приписки було вказано на вагонах, та й дощ падав. А якщо засилочний. Як же його тоді могли обслужити? Хіба це була "разова акція". Я їхав 13 жовтня, далі були 3 вихідні.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6102


View Profile
« Reply #47 on: 24.09.17 , 23:09 »
Share Reply with quote

Це означає, що формування було запорізьким?
Якщо на вагонах було позначено що це Запорізьке депо, інакше це означає що состав заислають з Дніпра.
Чесно кажучи, я тоді не дивився, яке депо приписки було вказано на вагонах, та й дощ падав. А якщо засилочний. Як же його тоді могли обслужити? Хіба це була "разова акція". Я їхав 13 жовтня, далі були 3 вихідні.
Все вірно. Це був разовий рейс напередодні свят. Інакше він би просто не вклався в оборот. А от чий тоді був склад, важко пригадати. Все таки більш схильний до того, що він був запорізький. Тоді там вагонів було більше ніж зараз, що навіть влітку був склад поїзда №201/204/203/202 Запоіжжя - Новоолексіївка - Київ - Новоолексіївка - Запоріжжя. Думаю, що склад бу від цього літнього поїзда.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1108


View Profile
« Reply #48 on: 25.09.17 , 00:09 »
Share Reply with quote

Це означає, що формування було запорізьким?
Якщо на вагонах було позначено що це Запорізьке депо, інакше це означає що состав заислають з Дніпра.
Чесно кажучи, я тоді не дивився, яке депо приписки було вказано на вагонах, та й дощ падав. А якщо засилочний. Як же його тоді могли обслужити? Хіба це була "разова акція". Я їхав 13 жовтня, далі були 3 вихідні.
Все вірно. Це був разовий рейс напередодні свят. Інакше він би просто не вклався в оборот. А от чий тоді був склад, важко пригадати. Все таки більш схильний до того, що він був запорізький. Тоді там вагонів було більше ніж зараз, що навіть влітку був склад поїзда №201/204/203/202 Запоіжжя - Новоолексіївка - Київ - Новоолексіївка - Запоріжжя. Думаю, що склад бу від цього літнього поїзда.
І що, за рік в запорізькому депо все настільки погіршилося, що всі вагони від названих Вами поїздів стали непридатними?

Купейник, в якому я тоді їхав, був досить затишною "чоколядкою", з вікон не дуло, в туалеті не текло і не смерділо, в купе були чисті килимки і фіранки, полички досить в хорошому стані. Одним словом, на свій вік вагончик ще був в досить пристойному стані. І я не думаю, що він був такий один на весь состав.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6102


View Profile
« Reply #49 on: 25.09.17 , 00:09 »
Share Reply with quote

Запорізці, в яких, в свою чергу, Дніпряни розмели все на 70 і 86 поїзди.
Тому, казати, що сполучення Запоріжжя-Дніпро-Львів не потребує "підмоги", було б зовсім неправильно. В Запоріжжі та Дніпрі разом взятих проживає 2 мільйони людей, в яких точно знайдуться пасажири до Львова чи то на 2-групний поїзд Запоріжжя-Дніпро-Львів, чи то на повноцінний черезденний.
А Ви уважно подивіться місця на завтра. Уважно подивіться саме на 70-й. Там 142 плацкартних місця. По що це каже? Да ось про що - там дебільне регулювання по обмеженню продажу. Навіть я був позавчора свідком випадку у касі на вокзалі Дніпро-Головний, що жіночка з маленькою дитинию хотіла купити попередньо квиток від Маріуполя до Дніпра на 70-й. А там були тільки люкси та 4 купейних верхніх місця. Хоча на цій ділянці плацкарту вільного вдосталь. Тобто Дніпру та Запоріжжю спершу треба допомогти не додатковими місцями, а їх раціональним використанням.

І вже як мешканці облцентрів будуть повною мірою забезпечені місцями, можна буде сміло говорити, скільки квитків потрібно Нікополю з Марганцем.
Це в принципі хибна практика надавати перевагу облцентрам, а не місцям, де це більш потрібно. Якщо слідувати нею, то тоді так само можна казати, що другий поїзд північним ходом на Львів точно не потрібний, бо він не забезпечує зв"язком облцентри, де більше населення.

А стосовно того, 20% чи 40% фірмових місць в поїзді, думаю, людям не на стільки принципово. Якщо треба їхати, я поїду і на 37-му місці в плацкарті, і можливо навіть випробую "Дніпроавіа", якщо вже так сильно треба буде поспішати. А в погоні за кращими місцями поїздку можна ще на довго відтягувати. Та й 20% - це не так критично. Якщо так, то щодня буде 20% "фірми" в 119-му і стільки ж в 231-му, тобто, пасажир з Запоріжжя по-любому матиме шанс на всі 40%.
Це вже все деталі. Головне, щоб потяг був. Як показує практика, 231-ий поїзд і в дощовий вересень забитим їздить.
Ну цей вересень був точно не дощовим... Хоча це не має особливого значення.
А стосовно умов проїзду. У Дніпра є досить комфортний 41/42. Він хоч нефірмовий, проте 9 з 11 купейних вагонів - кондиціоновані, один з них взагалі новенький КВСЗ, другий - знятий з "Дніпра". А от Запоріжжя такої можливості не має. А казати, що краще їхати на 38 місці на дерев"яній полиці без кондиціонеру, ніж дома залишитись - вважаю що це також невірно і на для всіх прийнятно.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 20 queries.