Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.10.17 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Допустимое вермя на пересадку с польского ИС на украинский в Перемышле

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Допустимое вермя на пересадку с польского ИС на украинский в Перемышле  (Read 491 times)
kiz
Active user

Posts: 162


View Profile
« on: 21.09.17 , 11:09 »
Share Reply with quote

I'm almost sure 7 min change in Przemysl will not be allowed.
Планирую на Новый год поездку из Кракова во Львов. Далеко ли в перемышле платформы, дадут ли билет на украинский ИС если поезд из Кракова опоздает?
Logged
opex
Active user

Posts: 11121


View Profile
« Reply #1 on: 21.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

Платформы рядом, переход между ними через подземный переход.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #2 on: 21.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

I'm almost sure 7 min change in Przemysl will not be allowed.
Планирую на Новый год поездку из Кракова во Львов. Далеко ли в перемышле платформы, дадут ли билет на украинский ИС если поезд из Кракова опоздает?
По-перше чому Ви припускаете, що розклад у IC+ на новий рік буде саме такий, як зараз?
Напочатку грудня зараз найголовніша зміна розкладів року. Після цього - розклади наших IC+ запросто можуть сповзти на кілька хвилин туди-сюди.

Quote
дадут ли билет на украинский ИС если поезд из Кракова опоздает?
як Ви це собі уявляєте?
Квиток до речі на наступний поїзд зберігає чинність, там тільки нову плацкарту потрібно. Але проблема з наявністю місць у наступному поїзді.
Там же по кількасот осіб пересідає. Ви гадаєте у наступному IC+ є можливість тримати кількасот вільних місць на випадок розвалу стиковки.
Зараз - у випадку помірного запізнення польського поїзда - український IC+ просто притримують у Перемишлі. Але якщо між поїздами 7 хвилин - це довелось-би робити аж надто часто, гадаю УЗ на таке не погодиться.
Власне тому я і висловив припущення, що 7-хвилинного інтервалу між приходом поїзда з заходу у Перемишь і відходом IC+ на Київ просто не буде, щоб нікому навіть не прийшло у голову так подорож планувати.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #3 on: 21.09.17 , 12:09 »
Share Reply with quote

Платформы рядом, переход между ними через подземный переход.
точно-точно?
Раньше там надо было обходить, переходить на другую платформу и только с нее имелся выход в подземный переход, с которого возможен был проход на другие пути?
Там что-то поменяли?
Logged
sean
Active user

Posts: 2657


View Profile
« Reply #4 on: 21.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Самі платформи ніби і поруч, але там якийсь повний квест з тими переходами. Принаймні, для того, щоб з дальньої «української» платформи потрапити на вокзал, потрібно чомусь двічі спуститись-піднятись.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #5 on: 21.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Самі платформи ніби і поруч, але там якийсь повний квест з тими переходами.
саме так.
Складний і неочевидний прохід на платформу - зумовлений перш за все історичними причинами - раніше митний контроль пасажири, що сідають у Перемишлі - проходили на вокзалі у тому другому переході, тому й немає проходу з загального підземного перехода одразу на потрібну платформу.
При чому найсумніше, що НЯР старий порядок не є остаточно ліквідований.  Просто є домовленість, що для IC+705/706 і IC+715/716 робиться виняток.

НЯР через те, що старий порядок формально чинний - цю дурнувату конструкцію і не розбирають і нові проходи не відкривають
Quote
Принаймні, для того, щоб з дальньої «української» платформи потрапити на вокзал, потрібно чомусь двічі спуститись-піднятись.
саме так.
« Last Edit: 21.09.17 , 13:09 by Maxy » Logged
opex
Active user

Posts: 11121


View Profile
« Reply #6 on: 21.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Да, там переходы-переходы, но все видно и указатели есть.
Кстати а охорона бдит, при мне словили тетенек, которые пешком рельсы переходили.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 1810


View Profile
« Reply #7 on: 21.09.17 , 14:09 »
Share Reply with quote

Там надо идти с 1ого через 3ого до 4ого перрона.

1. После выхода из ИС поворачивайте на право и следуйте назад против направлении прибывшего ПКП ИС.
2. Спускайтесь вниз в туннель.
3. Поворачивайте на право.
4. Следуйте до лестнице к третьего перрона.
5. Поднимайтесь и следуйте метров 100 (в сторону Медику/Украину).
6. Спускайтесь в подземку, следуйте до конца туннела.
7. Поднимайтесь и следуйте через калитку до поезда.

Галопом это занимает 3-4 минуты.
Купить надо билет в конце польского ИС, обычно это вагоны 16-17, но лучше спрашивать в кассе.
Расписание может меняется, но неудобного перехода вряд ли меняют. Разве лифты запускать.
« Last Edit: 21.09.17 , 16:09 by Andersen » Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #8 on: 05.10.17 , 08:10 »
Share Reply with quote

Купить надо билет в конце польского ИС, обычно это вагоны 16-17, но лучше спрашивать в кассе.
Спрашивать не обязательно, нумерацию вагонов "голова-хвост" в польских поездах можно посмотреть здесь:
https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/informacje/pociagi-i-stacje/zestawienia-pociagow.html
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.13 seconds with 20 queries.