Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
11.12.17 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      в 20-числах жовтня бути в Берліні

Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Author Topic: в 20-числах жовтня бути в Берліні  (Read 1452 times)
Leonid
Active user

Posts: 157


View Profile
« Reply #10 on: 30.09.17 , 02:09 »
Share Reply with quote

Поки ніяк не можу відтворити ділянку Щецин--Берлін за 11 євро. Сайти rozklad-pkp показує наявність поїздів до Берлін-Ліхтенберг і прямих і з пересадкою, і на середину жовтня і на 20-ті числа. Але не дає змогу купити, або подивитись ціну.

Дойчебаном бачу найнижчу ціну 22 євро, і це регіональним до Berlin Hbf. Тобто нижче не може бути. Або я чогось елементарного не знаю, або є якась хітрість. Підкажіть будь ласка, як спіймати за 11 євро.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #11 on: 30.09.17 , 11:09 »
Share Reply with quote

Не завжди та ціна, котру показує DB - є найнижчою на проїзд поїздом ДБ.
Є такий феномен як транспортні спілки (вірніше нас цікавлять ті транспортні спілки, де є інтеграція з залізничним транспортом). Дуже поширене явище в Німеччині, Австрії і Швецарії. В інших країнах теж бувають, але рідко і лише в окремих регіонах.
Ідея ось у чому - в межах транспортної спілки - квиток на міський і приміський транспорт (автобус, метро, трамвай) - діє також і на електричку. Тобто можете це вважати розширенням ідеї, котра Вам вже знайома - коли по міському квитку можна їздити на електричках в межах міста. А тут пішли на крок далі і по приміському автобусному квитку дозволили їздити на електричках і за місто.
Тобто в межах транспортної спілки - вважайте що сама ДБ квитками в своїх-же поїздах не цілком розпоряджається - а ніби віддає більшсть місць у них отпом транспортній спілці.
А транспорта спілка, як правильно дуже сильно дотована місцевою владою - по нижчій ціні (ніж ДБшний тариф) перепродає це у вигляді квитків пасажирам.
Ще одна причина того, що квитки транспортних спілок дешевші ніж залізничні - ПДВ на квитки транспортих спілок нижчий.
Залізничний тариф самої ДБ у такому разі застосовується лише якщо маршрут поїздки пасажира або містить поїзди далекого сполучення (це лише в Німеччині, бо в Австрії і Швейцарії - тариф приміського і ПДС однаковий і транспортних квитки спілок діють на ПДС також) або якщо маршрут поїздки хоч суто приміськими, але не укладається у володіння якоїсь транспортної спілки.

тобто квиток по 11 євро Щецин - Берлін - можна купити наприклад у Щецині перед відоходом (платити треба еквівалент у польських злотих).

Квиток чинний лише на поїздку Щецин - Берлін через Тантов, будь-яким рейсом. Проїзд Щецин - Берлін через Грамбов (тобто невеличним зиґ-заґом на північ) - по цьому квитку не дозволений.
Кількість таких квитків не обмежена, перед відходом завжди можна купити.

Це пропозиція від транспортної спілки VBB (транспортна спілка землі Бранденбурґ і Берліна).

VBB - така чарівна транспорта спілка, де тариф - істотно нижче залізничного і на малу і на велику відстань і нижче ніж тарифи багатьох інших транспортних спілок в Німеччині.

Навіть звичайні VBBшні тарифи (тобто поїздка міським і або приміським транспортном суто в межах Берліна і землі Бранденбурга) -   сайтом DB не продаются, сайт DB у такому разі пише що існує VBBшний тариф, ціна така-то, не пропонуючи купити і ні пояснюючи як таке купується. Щоб побачити як це виглядає - зробіть запит Тантов - Берлін.

А кілька років тому - польські міста недалеко від кордону з Бранденбурґом - було включено до системи тарифів VBB. Тобто на маршрути назразок Слубіце - Берлін чи там Костжин - Берлін - тепер теж дається VBBшний квиток і він набагато дешевше ніж залізничний тариф (наприклад Костжин -Берлін - мав-би коштувати 27,6 євро по залізничному тарифу, а по VBBшному тарифу - 11,8 євро).
Про ці нововключені у склад VBB міста в Польщі - сайт DB поки-що не знає - і не уміє показати пасажиру навіть просто інформацію, що на цю ділянку діє VBBшний тариф. Він показує на них залізничний міжнародний тариф. Подивитись правильну ціну - можна сайтом vbb.de

А зі Щецином особлива історія. Навіть по халявному VBBшному тарифу, якщо виходити з кількості кілометрів - ціна з Берліна до Щецина мала б виходити десь з ~15 євро. Але на цей маршрут вольовим рішенням встановили особливий (нижчий) тариф - 11 євро (навіть дешевше ніж від наступної німецької станції до Берліна). По такій ціні квиток можна купити у Щецині або в автоматах VBB по Берліну чи по інших станціях в землі Бранденбурґ.
У інших федеральних землях Німеччини - цей тариф не продається і навіть інформувати пасажирів про його існування не вважають доцільним. Власне зі спілковими тарифами завжди так, вони ніби лише "для своїх".
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #12 on: 30.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Ту таки можна витащитиь 3-мєстну кушетку за 113,40 злотих.
у внутрішньопольському сполученні проїзд лежчачи коштує як проїзд сидячи + фіксована доплата за лежаче/спальне місце, що становить:
33 злотих в "дешевій кушетці" (6-місне купе без постелі, дають лише подушку і плед)
63 злотих за місце в 4-місному купе
81 злотий за місце в 3-місному купе.

Тобто 131,4 зл за проїзд в 3-місному купе - це тариф 50,3 + 81 доплати за місце в 3-місному купе спального вагона

Quote
Але постає питання: до всього, що починаеться зі слів 3-х местноє у мене підозра. Чи багато там міста?
приблизно так само як у поїзді Київ - Варшава.
 Єдине що вагон новіший, там трохи раціональніше планування, тому корисного місця трішки більше.
Quote
Може хто їздив, підкажіть, будь ласка, а краще, покажіть. Сліпер теж не спасає: він також 3-мєстний і дорожчий.
так, якщо 2-й клас - то спальне місце лише у 3-місному купе. Бо у внутрішньопольському сполученні 2-місне купе спального вагона рахується як 1-й клас, щоб його побачити - треба переключити клас на 1-й. А от у сполученні Україна - Польща - "водорозділ" між 1-м і 2-м класом проведений в іншому місці, тому 2-місне купе рахують як 2-й клас (а 1-й клас - це лише "сингль", коли один пасажир займає окреме купе).
Quote
Там можна перекючитися на 4-х м., але воно не працює
у ПКП наразі дефіцит кушеткових вагонів. Тому кушетковий вагон хоч і передбачений схемою, але замість цього поставлять в поїзд де-факто ще один спальний 3-го класу, але продають туди місця за доплату 61 злотий (а не 81 як в тримісний спальний, це дешевше ніж мала б бути ціна в 4-місну кушетку). Це такий гнилий компроміс, ці 20 злотих знижки - ніби "вибачення" за відсутність кушеткового вагона - в результаті виходить що пасажирів таки везуть фактично у спальному, але з ціною доплати за спальне місце, що близька до тієї, що мала б бути на кушетку. НЯР вони це називають "спальний в режимі кушеткового". От і вийде 50,4 злотих тариф і 61 злотий - доплата за "спальний в режимі кушеткового" - разом 113,4 зл.
« Last Edit: 30.09.17 , 14:09 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #13 on: 30.09.17 , 13:09 »
Share Reply with quote

Quote
То може дійсно не пожаліти тих 200 грн, щоб якось переткнути кордон.
при прямуванні "північною" дорогою перетнути кордон пішки неможливо. Автобуси є, але теж недешево і дуже довго стоять на кордоні. При чомуі ті автобуси що з довшим маршрутом - як правило не беруть пасажирів до Холма (мінімум до Любліна), а ті що беруть - мають погану репутацію у митників їх ще довше тримають на кордоні.
Тому поїзд 751/752 - попри всі його недоліки - найдешевший і найшвидший спосіб прорватись тією дорогою. Альтернативи - йому немає. Ну вірніше є - просто поїхати через Львів - але тоді повертаємось до проблеми "перебудови" з краківського на варшавський напрямок.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 157


View Profile
« Reply #14 on: 30.09.17 , 14:09 »
Share Reply with quote

Є такий феномен як транспортні спілки
А, блін, я зовсім забув про транспортні спілки! Тем более обидно, что чуть вьіше
в зоне действия Brandenburg-Berlin-Tickets на группу до 5 человек за 29 евро, во вторых есть постоянно действующее спецпредложение на участок Берлин-Щецин на одного, 11 евро: http://www.vbb.de/de/article/fahrpreise/fahrausweissortiment/sondertickets/10757.html
ужеж ткнули носом. Дякую!
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2523


View Profile
« Reply #15 on: 30.09.17 , 14:09 »
Share Reply with quote

тобто квиток по 11 євро Щецин - Берлін - можна купити наприклад у Щецині перед відоходом (платити треба еквівалент у польських злотих).

Квиток чинний лише на поїздку Щецин - Берлін через Тантов, будь-яким рейсом.

Похоже, чо действует до любой точки Берлин AB.
http://images.vbb.de/assets/downloads/file/1248176.pdf

С уважением, Ульф
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #16 on: 30.09.17 , 15:09 »
Share Reply with quote

да, так и есть.
Logged
Leonid
Active user

Posts: 157


View Profile
« Reply #17 on: 01.10.17 , 01:10 »
Share Reply with quote

На цьому відео видно значок DB на відходящому поїзді в Щецині. Тобто це німецьки поїзди курсують через кордон. І якщо купувати білет транспортної спілки VBB до Берліну за 11 євро, то логічно і розклад дивитися сайтом vbb.de Там не дуже удобно, бо немає позиції Berlin Hbf, а посилає тебе чорті куди. Но то неважно, там можна розгледіти Берлін. І виявляєтьяся, що їхати доведесья десь 2:20 години та щей з пересадками. Тобто прямого за 11 євро нема, треба скакати з поїзда на поїзд.

Але бонус, якщо вірно зрозумів, що по цьому квитку можно в Берліні ще проїхати по зонам AB всім транспортом, крім U-Bahn? З Щецину доволі багато поїздів, найближчий до Варшавського --- в 8:23. Десь Маху писав, що їх там (тобто паксів), як шпротів в банці. Отаких ситуацій хотілось би оминути.

Щодо кушеток
33 злотих в "дешевій кушетці" (6-місне купе без постелі, дають лише подушку і плед)
Так це класно, якщо в таньій кушетці багато міста. Бо  оце так мабуть виглядає 3-х м. Міста малувато, якщо там троє будуть.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #18 on: 01.10.17 , 11:10 »
Share Reply with quote

Quote
Тобто це німецьки поїзди курсують через кордон.
а яка різниця чиї вони?
там всі тарифи коопераційні, навіть якби був поїзд польського перевізника - на нього квиток так само діяв-би
Quote
Там не дуже удобно, бо немає позиції Berlin Hbf, а посилає тебе чорті куди.
та ні, там все просто.
Слід розуміти, що сайт VBB в першу чергу призначений для планування поїздок міським транспортом (а залізницею - ніби заодно, як доповнення до міського транспорту).
Тому назви зупинок "по залізничному" там написані як правило лише тоді, якщо це справді залізнична станція десь в такому місці, де немає міського транспорту чи інших орієнтирів названих по-міському.
А залізничні станції в містах - частішеназвані не "по-залізничному", а "по міському", тобто не так, як їх називали-б залізничники, а так - як називлась-би зупинка міського транспорту в цьому місці.

Тобто щоб знайти головний вокзал Берліна, треба писати не Berlin Hbf, а Hauptbahnhof, Berlin (воно виправить на S+U Berlin Hauptbahnhof). Тобто з точки зору VBB - головний вокзал Берліна - це в першу чергу - зупинка метро і S-bahniв, а те що там ще поїзди і регіональні електрички ходять - так, другорядний факт (але воно про них знає і якщо з їх використанням їхати раціональніше - воно їх запропонує).

На всяк випадок нагадаю, що у регіональних поїздів є багато зручних зупинок у Берліні, зокрема і ближчих до центра, наприклад Berlin-Alexanderplatz.
Quote
Але бонус,
я б не розглядав його як бонус.
Всі VBB-шні квитки такі. Вони не від станції до станції. Вони в загальному випадку - від будь-якої зупинки громадського транспорту до будь-якої. Власне заради цього транспортні спілки і вигадали, щоб пасажир міг з одним квитком їхати від дверей до дверей, транспортом різних перевізників. Автобусом під'їхати до трамвайної зупинки де сісти на трамвай на вокзал - на вокзал, на вокзалі сісти в електричку до іншого міста, у якщо раптом треба - в іншому місті сісти на трамвай до спального района і там далі під'їхати автобусом у зовсім глухе місце, куди навіть трамваї не ходять.
Воно ж називається спілкою саме тому, що різні перевізники (автобусні і трамвайні перевізники по всіх містах, що входять у межі спілки, а також метро - замість того, щоб мати кожен свої власні квитки - ніби об'єднались у спілку з уніфікованою квитковою системою і з правом пересадки кожен на кожного, а потім ще домовились з ДБ, щоб можна було електричкою їздити в межах дії такого квитка).
Quote
якщо вірно зрозумів, що по цьому квитку можно в Берліні ще проїхати по зонам AB всім транспортом,
але поїздка повинна утворювати логічне продовження з попередньою частиною вашої поїздки. По разових квитках VBB - не дозволяється їздити у протилежному напрямку. Їхати до місця призначення треба найкоротшим або найшвидшим шляхом.

Тобто якщо квиток VBB між містами - назва конкретної зупинки у місті у квитку не пишеться, пишеться просто місто. Але користуватись квитком потрібно у такий спосіб, ніби вона у квитку написана і ви між цими зупинками їдете найкоротшим або найшвидшим шляхом.
Наприклад якщо пункт призначення десь на сході Берліна - то їхати до головного вокзалу Берліна, а потім міським транспортом їхати на схід - не можна, якщо у міському транспорті зустріне контроль - Вас оштрафують, бо це буде явне порушення умов використання. Якщо пункт призначення десь на сході Берліна - значить з електрички слід виходити на якійсь з зупинок у східному Берліні і далі трамваєм-автобусом чи чим там ще - їхати у пункт призначення, а якщо вже приїхали на головний вокзал Берліна - то все - назад на схід повертатись не можна.
Quote
крім U-Bahn?
На метро також можна. І я не можу уявити, як можна було прийти до припущення, що раптом на метро квиток Щецин - Берлін може у метро не прийматись.
« Last Edit: 01.10.17 , 12:10 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21277


View Profile
« Reply #19 on: 01.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

33 злотих в "дешевій кушетці" (6-місне купе без постелі, дають лише подушку і плед)
Так це класно, якщо в таньій кушетці багато міста. Бо  оце так мабуть виглядає 3-х м. Міста малувато, якщо там троє будуть.
в 6-місній кушетці набагато тісніше ніж у 3-місному купе спального вагона.

З того, що у Польщі іде в ролі 2-го класу і в чому можна лежати - найбільше місця було б у 4-місній кушетці. Але все це не важливо, я ж написав Вам - кушеткового вагона на Вашу дату не буде. Тому ні 6-місних ні 4-місних купе - "тимчасово" немає в наявності.

Тому у Вашу дату - у вас вибір між 3-місним купе по +81 зл і таким самим 3-місним купе по +61 зл (те, що замість кушетки поставлять у поїзд)
« Last Edit: 01.10.17 , 12:10 by Maxy » Logged
Tags: berlin 
Pages: 1 [2] 3
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 20 queries.