Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.10.17 , 12:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      в 20-числах жовтня бути в Берліні

Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Author Topic: в 20-числах жовтня бути в Берліні  (Read 1078 times)
Leonid
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #20 on: 01.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Тобто щоб знайти головний вокзал Берліна, треба писати не Berlin Hbf, а Hauptbahnhof, Berlin (воно виправить на S+U Berlin Hauptbahnhof).
Супер! Тепер все, як по маслу. Але VBB знову показує тільки поїзди з пересадками. Чи можна там щось підкрутити, щоб був прямий? Бо "суслік" таки є:
если ехать в спальном вагоне PRZEMYŚLANIN'а, то можно не выходить в 6:22 в Познани, а доехать до Szczecin Główny 09:11, откуда есть региональные беспересадочные варианты DB, например RE5809 Szczecin Glowny 10:06 - Berlin-Lichtenberg 12:00, где есть постоянно действующее спецпредложение на участок Берлин-Щецин на одного, 11 евро
PKP показує прямий RE 5809 10:06--12:00. Чи можна на нього сідати? І чи це не той самий поїзд, що показує VBB y 10:06, але позначений як RE66?

Але як би там не було, з "північною" дорогою все більш-менш зрозуміло. Треба намалювати райзеплан та підвести калькуляцію. І перейти до цікавого варіанту з Перемишлянином. До речі відео, що я приводив, не працює на планшеті та мобілі --- тільки з компів . Тому треба дивитись перше 3 5:17, друге з 5:19

На 23 жовтня є варіант со сліпером до Щецину: IC 38174 Przemyślanin 18:38--09:11, 144,00 zł
« Last Edit: 01.10.17 , 13:10 by Leonid » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #21 on: 01.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

Quote
Але VBB знову показує тільки поїзди з пересадками. Чи можна там щось підкрутити, щоб був прямий?
тут 2 причини.
Там у першій половині жовтня ремонти, в деякі дні поїзд зі Щецина ходитиме лише до Еберсвальде.
Тому робіть запит безпосередньо на дату вашої поїздки, а не на завтра-післязавтра.
А друге якщо Ви навіть проводите пошук на дату, коли ремонтів немає і поїзд їде до самого Берліна - причина у тому, що  поїзд у 10:06 - прямує до Берліна-Ліхтенберґа.
Якщо географія Берліна Вам не знайома - подивіться на карту - поїзд Щецином і Бернау - прямує ніби в напрямку центра міста, а після Бернау - бере трішки східніше, тобто подальшого наближення до центра міста немає.
Коли Ви кажете VBB, що вам треба на головний вокзал Берліна - VBB бачить, що швидше досягти його буде, якщо виходити з щецинського поїзда у Бернау і далі їхати S-bahnами, а не їхати до Берліна-Ліхтенберґа і далі там чимось іншим.

Взагалі ви одразу вказуйте сайту VBB куди в Берліні Вам треба - конкретну назву автобусної чи трамвайної зупинки, можна навіть натиснути значок мітки на мапі і тицьнути в конкретний будинок, воно само знайде найближчу зупинку міського транспорту і вибудує оптимальний маршрут.

Quote
PKP показує прямий RE 5809 10:06--12:00. Чи можна на нього сідати? І чи це не той самий поїзд, що показує VBB y 10:06, але позначений як RE66?
просто ПКП не завжди знає всі нюанси про німецькі ремонти.
А поїзд це один і той-же.
Слід розуміти що у Німеччині крім номера кокретного рейса поїзда (RE5809) може бути ще номер маршрута (по німецьки - номер лінії - Liniennummer), і  RE66 - це саме номер маршрута, а не поїзда.

Тобто якщо по якомусь маршруту поїзд ходить не кілька разів на день, а по аналогічному (чи приблизно аналогічному) розкладу ходить регулярно (під регулярним - як правило мається на увазі курсування не рідше ніж раз на 2 години, але бувають і трішки "халтурні" маршрути, де трохи частота не дотягує до норматива, як ось тут) - то всі поїзди, що утворюють це регулярне курсування - також одержують номер маршрута.

Ну як бувають номери маршрутів у міського транспорта чи там s-bahnів - аналогічно дають номери маршрутів тим поїздам, що ходять більше, ніж кілька разів на день.

Ну ось наприклад рекламний буклетик по всіх поїздах, що утворюють маршрут RE66
https://www.bahn.de/regional/view/mdb/pv/deutschland_erleben/berlin_brandenburg/streckenfahrplaene/mdb_251684_db_17_rb66_vbb_ab_170312_170327_kl.pdf
« Last Edit: 01.10.17 , 13:10 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2457


View Profile
« Reply #22 on: 01.10.17 , 14:10 »
Share Reply with quote

Quote
Але VBB знову показує тільки поїзди з пересадками. Чи можна там щось підкрутити, щоб був прямий?
тут 2 причини.
Там у першій половині жовтня ремонти, в деякі дні поїзд зі Щецина ходитиме лише до Еберсвальде.
Тому робіть запит безпосередньо на дату вашої поїздки, а не на завтра-післязавтра.
А друге якщо Ви навіть проводите пошук на дату, коли ремонтів немає і поїзд їде до самого Берліна - причина у тому, що  поїзд у 10:06 - прямує до Берліна-Ліхтенберґа.

Ремонт

https://bauinfos.deutschebahn.com/docs/berlin-bb/infos/RE66_RB66_0309-14102017_fahrplan.pdf
https://bauinfos.deutschebahn.com/docs/berlin-bb/RB_66.pdf

там не один:

https://bauinfos.deutschebahn.com/docs/berlin-bb/infos/RE3_RB66_09022017-01042018.pdf
https://bauinfos.deutschebahn.com/docs/berlin-bb/infos/po_polsku_RB66_09022017-01042018.pdf

С уважением, Ульф
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2457


View Profile
« Reply #23 on: 01.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Дойчебаном бачу найнижчу ціну 22 євро, і це регіональним до Berlin Hbf.

По плану до Гезундбруннен (было зимой):
http://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn/KB209_66_H_Taeglich_nur_11122016_08022017_G28112016.pdf?filename=KB209_66_H_Taeglich_nur_11122016_08022017_G28112016.pdf&orig=sS
http://kursbuch.bahn.de/hafas/kbview.exe/dn?table_nr=209.66&searchmode=tableplus&mainframe=result&controlpattern=Q.&orig=sT&dosearch=1&submitButton=Suche+starten

С уважением, Ульф
Logged
Leonid
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #24 on: 02.10.17 , 20:10 »
Share Reply with quote

В мене питання по двом ділянкам райзеплану:
  • (PKP) TLK 21100 Lublin--Warszawa Centralna, 17:25--21:00, прямий
  • (PKP) TLK 18170 Warszawa Centralna--Szczecin Główny, 21:20--06:07
Як бачимо, стиковка досить ризикована (20 хв.) Але є можливість
перестрибнути з 21100 поїзда на 11102  в Лукові і приїхати в Варшаву на пів-години раніше. Чи можна так робити, якщо квиток на прямий?
« Last Edit: 02.10.17 , 20:10 by Leonid » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #25 on: 03.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Quote
Чи можна так робити, якщо квиток на прямий?
відповідь не така проста, як здається.

Зараз у Польщі на поїзди далекого сполучення - квиток дається на конкретний поїзд, зі вказанням конкретного вагона поїзда і місця. Це однаковою мірою стосується як квитка купленого через інтернет, так і квитка, купленого у касі.

Колись було не так. Якщо ви читали або на нашому форумі в темах кількарічної давності, або може на іншому інтернет-сайті, або може хто знайомий був у Польщі кілька років тому і переказував, що квиток на TLK на маршрут, а не на конкретний поїзд - можете все те забути. Тепер усі внутрішні квитки на поїзди далекого сполучення у Польщі - зі вказанням конкретного поїзда, вагона і місця.
При чому там ще умови використання досить різні, залежно від того де куплено квиток - у касі, чи у інтернеті.

Однак якщо квиток купувався у касі - можливості поїхати іншим поїздом трішки ширші, бо:

 - є можливість купити квиток на проїзд з пересадкою (в ньому наприклад буде написано - що на ділянку Люблін - Лукув у Вас поїзд TLK21100, а Лукув - Варшава - TLK11102) і ціна там буде без перелома тарифа (тобто така сама, як і на прямий поїзд). Але це - якщо мова про повний тариф, без знижки по спецпропозиці Wczesnej. Покупка через інтернет квитка на проїзд з пересадкою - на сайті у ПКП-ІС не реалізована, можна лише купувати окремі квитки на кожен сегмент, що у випадку, якщо мова про той-же повний тариф - буде дорожче.
- правилами передбачена можливість зміни умов проїзду у поїзді, є § 21. Zasady przejścia podróżnego z pociągu TLK, IC, EIC, EIP do
innego pociągu tej samej kategorii, z biletem wg opłaty normalnej lub ulgowej де говориться, що можна або в касі купити новий квиток і старий здати (безглуздо, по-моєму), або  w pociągu TLK, IC albo w kasie biletowej na stacji pośredniej zobowiązany jest na warunkach
określonych w Regulaminie:
a) w przypadku przejazdu tą samą lub inną drogą, ale w tej samej strefie odległości – uzyskać poświadczenie o ważności posiadanego biletu na przejazd tym pociągiem
...
Jednocześnie podróżnemu wydaje się bilet dodatkowy ze wskazaniem miejsca, a w przypadku braku
możliwości wydania takiego biletu (bez względu na przyczynę), podróżny może zająć wolne
miejsce do czasu zgłoszenia się osoby posiadającej bilet ze wskazaniem tego miejsca

А от якщо квиток з інтернета - як я розумію - то треба просто купувати новий квиток, а старий здавати. При чому якщо паперовий квиток здається до відходу поїзда - то квиток куплений на сайті ПКП-ІС штатним чином здається лише через сайт і за 30 хв до відходу можливість здати цей квиток блокується і здавати можна лише через касу у претензійному порядку, що довго, марудно і потім грошей довго чекати.
« Last Edit: 03.10.17 , 12:10 by Maxy » Logged
volotar
Active user

Posts: 334


View Profile
« Reply #26 on: 03.10.17 , 22:10 »
Share Reply with quote

А от якщо квиток з інтернета - як я розумію - то треба просто купувати новий квиток, а старий здавати. При чому якщо паперовий квиток здається до відходу поїзда - то квиток куплений на сайті ПКП-ІС штатним чином здається лише через сайт і за 30 хв до відходу можливість здати цей квиток блокується і здавати можна лише через касу у претензійному порядку, що довго, марудно і потім грошей довго чекати.

Можна також здійснити зміну до умов квитка вже в потязі:

Quote
9. Po rozpoczęciu podróży, zmiana umowy przewozu zawartej na podstawie biletu internetowego na
jednorazowy przejazd możliwa jest w pociągu, na przejazd, którym bilet został zakupiony.

11. Podróżny, który przed rozpoczęciem podróży nie dokonał formalności związanych ze zmianą umowy przewozu i zamierza odbyć przejazd:
 1) w pociągu TLK lub IC – jest zobowiązany zgłosić się do konduktora przed lub niezwłocznie po wejściu do pociągu

але:

Quote
16. Od Podróżnego z biletem internetowym wydanym wg oferty „WCZEŚNIEJ”, który zmienia umowę
przewozu w pociągu konduktor pobiera różnicę należności pomiędzy ceną biletu za jednorazowy
przejazd bez zastosowania oferty „WCZEŚNIEJ” a ceną okazanego biletu.


Є ще також один нюанс, про який мало хто знає (бо PKP-IC таку можливість не надто афішує, а лише згадує в одному з пунктів FAQ):
Quote
Podróżni, którzy zakupili w systemie e-IC odrębne bilety na przejazd z przesiadką, uprawnieni są do ubiegania się o zwrot nadpłaty z tego tytułu. W tym celu należy wypełnić formularz reklamacyjny, który znajduje się na stronie www.intercity.pl w sekcji „uwagi, zwroty, reklamacje”, typ zgłoszenia „zwrot za niewykorzystany bilet”.

Тобто можна повернути собі різницю між вартістю паперового квитка з пересадкою та вартістю окремих квитків куплених онлайн. Але, знову ж таки, лише в претензійному порядку.
Logged
volotar
Active user

Posts: 334


View Profile
« Reply #27 on: 03.10.17 , 22:10 »
Share Reply with quote

А зі Щецином особлива історія. Навіть по халявному VBBшному тарифу, якщо виходити з кількості кілометрів - ціна з Берліна до Щецина мала б виходити десь з ~15 євро. Але на цей маршрут вольовим рішенням встановили особливий (нижчий) тариф - 11 євро (навіть дешевше ніж від наступної німецької станції до Берліна). По такій ціні квиток можна купити у Щецині або в автоматах VBB по Берліну чи по інших станціях в землі Бранденбурґ.
У інших федеральних землях Німеччини - цей тариф не продається і навіть інформувати пасажирів про його існування не вважають доцільним. Власне зі спілковими тарифами завжди так, вони ніби лише "для своїх".

Є цікава можливість проїхати ділянку Щецін-Берлін за 5.80 замість 11 євро. Справа в тому, що підприємливі польські пакс купують Brandenburg-Berlin-Ticket за 29 € (який, як відомо, дійсний для 5 осіб). А потім, на платформі перед відправленням потягу, чи вже навіть в самому потязі, вишуковують тих, хто ще не купив квитка і пропонують доєднатись до компанії, сплативши п'яту частину вартості та вписавши своє ім'я в квиток. Я ніколи не користався цією пропозицією (не люблю бути прив'язаним в потязі до незнайомих людей - а коли прийде контроль перевіряти квитки, то очевидно, що треба бути десь поблизу власника квитка в якому ви вписались), але всі рази, коли їздив між Берліном та Щецінем, ті "підприємці" з квитками там були.
Logged
volotar
Active user

Posts: 334


View Profile
« Reply #28 on: 04.10.17 , 01:10 »
Share Reply with quote

так, якщо 2-й клас - то спальне місце лише у 3-місному купе. Бо у внутрішньопольському сполученні 2-місне купе спального вагона рахується як 1-й клас, щоб його побачити - треба переключити клас на 1-й. А от у сполученні Україна - Польща - "водорозділ" між 1-м і 2-м класом проведений в іншому місці, тому 2-місне купе рахують як 2-й клас (а 1-й клас - це лише "сингль", коли один пасажир займає окреме купе).
??? Це, напевне, раніше так було. Зараз вартість квитка PKP у внутрішньому сполученні для 2-місного купе рахується по тарифу 2-го класу (з можливими лише для 2-го класу знижками Wcześniej - Taniej).
Logged
Tags: berlin 
Pages: 1 2 [3]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.196 seconds with 20 queries.