Maxy
Главный
Active user
Posts: 21515
View Profile
|
Я б не повірив що таке можливо, але: -виявилось що існує спосіб зменшити вартість проїзду там де здавалось-би не існує обхідних шляхів, при чому цілком легальний, про котрий я раніше не знав і ніде не читав -попри це - я відкрив його сам
Спершу випадково випадково зіткнувся з набагато нижчою ніж можна було очікувати ціною у RENFE, а потім будучи враженим - навмання спробував наштовхнути сайт SNCF на схоже становище речей - і для Франції це ого-го як спрацювало.
Отже, в яких випадках це діє: -у Франції - для проїзду у тих IC, де немає спецпропозицій і повний тариф навіть при купівлі завчасно. Окрім таких IC - діє у поїзді Клермон Ферран - Бейзьє (у котрого незрозуміла категорія, це явно не TER, а ПДС, але попри це - швидкість зовсім не інтерсітієвська, на сайті DB він значиться як IR, на сайті SNCF - просто як train, от буду у Клермон-Ферані через 2 тижні - подивлюсь як його на вокзалі оголошують). -у Іспанії - на AVANTи середнього сполучення - назразок Мадрид - Толедо, на них ціна однакова незалежно від термінів придбання квитка. Ті AVANTи, що курсують в ролі ПДС (зараз на сайті RENFE позначаються як AV.city) - і так є спецпропозиції при покупці завчасно
як це працює:
треба присобачити у маршрут ділянку (можна - коротку) ПДСом "спорідненої" категорії на котрий є спецпрпоозиції, після чого з'являться тарифи по спецпропозиції на весь маршрут.
Наприклад:
якщо треба проїхати з Клермон-Феррана у Мійо - то доступний лише повний тариф (40,8 євро). У той же час зробивши запит Ріом Шатель Гуйон - Мійо - тобто 9 хвилин перед Клермон-Фераном під'їхати на IC (на котрий є спецпропозиції) Париж - Клермон-Феран і потім довга дорога по потрібній нам ділянці - добиваємось, що пропонується тариф INTERCITÉS LOISIR на всю дорогу аж до самого Мійо. Ціна 32,8 євро. Непотрібну ділянку Ріом - Клермон-Феран можна просто не їхати.
У Іспанії виходить не так ефектно, бо AVANTи середнього сполучення не настільки дорогі і ходять не дуже далеко, а щоб спрацювало - їм у пару доводиться підбирати у комбінацію досить дорогий AVE у котрих надодачу відстані між зупинками довжелезні. Тому підібрати коротку ділянку щоб сумарна ціна стала меншою ніж на Avant окремо - у мене не вийшло. Виходить - лише добитись ціни, що набагато менша, ніж ціна з переломом тарифа (яка дуже часто буває в Іспанії на проїзд поїздами різних категорій з пересадкою). Наприклад Толедо - Куенка Фернандо Собель при завчасній покупці ловиться по 19,7 євро (окремо ці ділянки коштують Толедо - Мадрид на AVANTі 12,9 євро і Мадрид - Куенка на AVE за 14,4 євро)
|