Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.18 , 13:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Deutsche Bahn - акції та спецпропозиції

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Deutsche Bahn - акції та спецпропозиції  (Read 3587 times)
volotar
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #10 on: 24.10.17 , 01:10 »
Share Reply with quote

Вибачаюсь, що не запитав раніше, бо зараз вже треба приймати швидке рішення. Як матеріалізувати  юбілейну карту BahnCard? Вони висилають її поштою, чи можливий також електронний варіант? Бо на етапі вибору  BahnCard-Zustellungsart auswählen бачу кнопки: BahnCard als Online-Ticket або BahnCard als Handy-Ticket. Строк дії починається з моменту покупки? І чи треба її якось валідувати?

Висилають поштою + електронний варіант. Після замовлення та вибору опції BahnCard als Online-Ticket, Ви отримаєте PDF документ, який може використовуватись замість картки протягом перших 2х місяців від початку дії картки (колись його треба було обов'язково роздрукувати і підписати, як там зараз - не пам'ятаю), фізичну картку надішлють поштою на адресу, яку Ви вказали при замовленні. З особистого досвіду, в Україну лист з карткою може йти від 10 днів до одного місяця. В рідкісних випадках може застрягнути на укрпошті, де "запопадливі" поштарі можуть надовго зависнути, намагаючись зрозуміти, що це за звір, і чи можна з нього отримати якусь користь. При наявності Android чи Apple смартфону, це не так критично, бо картка доступна у вигляді QR-коду в фірмовій програмі DB Navigator (завантажити картку в програмку можна незалежно від того, яку опцію Ви вибрали на етапі замовлення).
 
Перший день чинності картки Ви вибираєте на етапі замовлення. Для ювілейної картки цей вибір обмежений жовтнем, тобто строк дії картки може починатись щонайпізніше 31 жовтня (і відповідно завершуватись 30 жовтня наступного року).
Logged
interfan
Active user

Posts: 1101


View Profile
« Reply #11 on: 30.10.17 , 07:10 »
Share Reply with quote

Роздруківку треба підписати. Ми забули це зробити, кондуктор нам про це нагадав під час перевірки.

А Укрпошта це *****. Я в один день купував дві картки на двох різних осіб, на одну ту ж адресу. В результаті одна картка прийшла десь через два тижні, а іншої досі нема.

Logged
Leonid
Active user

Posts: 158


View Profile
« Reply #12 on: 31.10.17 , 00:10 »
Share Reply with quote

Все-таки вирішив ризикнути і купив BahnCard у вигляді Online-Ticket. Чим воно відрізняється від Handy-Ticket, так і не зрозумів, хоча понагібав усіх, хто попався під руку, навіть німця, але без толку. Ще раз упевнився, як важко задати питання, на яке можна було отримати читкє: так чи ні. Що мені потрібно було насамперед? --- Щоб не возити з собою ніяких бумажок чи карток, щоб можно було показувати все з телефону. Щоб не зв"язуватись з ніякою укрпоштою. Хіба Handy-Ticket нє подразумєваєт це саме? Навіщо ж його так називати, якщо все одно будуть слати картку поштою (чи ні?)?

Але то вже історія. Зараз маю перед собою так званий Online-Ticket і треба розібратись, як воно буде працювати. Цей Online-Ticket прийшов мені на електронну адресу у вигляді pdf-файлу і там дійсно є QR-код. Вони просять його обов"язково роздрукувати, бо у електронному вигляді (!) він не дійсний. Це уже нонсенс з моєї точки зору. А з Handy-Ticket як? Ця роздруківка дійсна в моєму свипадку з 30.10 по 29.12.17, тобто два місяці. А що буде далі, якщо укрпошта заникає мою карту?

Для експеримента потикав на білети, спочатку без банкарти, а потім з. Дійсно є приємна різниця. Як тепер буде виглядати процес контролю у поїзді? Підходе контролер, я показую йому білет, куплений зі скидкою. Можливо, навіть, що показую йому цей білет саме з телефону, як роблю це в Україні. Він тоді просить пред"явити банкарту. І тут я повинен або витягувати роздруківку, поки вона ще дійсна, або картку з кишені. Чому не можна було б показати її з телефону? Вони ж зчитують лише QR-код?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21818


View Profile
« Reply #13 on: 31.10.17 , 08:10 »
Share Reply with quote

HandyTicket історично відрізняється від онлайн-квитка тим, що HandyTicket - відображається лише у програмі в телефоні, pdf-файл при цьому не надається, тому нема можливості його надрукувати на папері - тому handy-ticket не підійде тим, у кого телефон - не смартфон.
Онлайн-квиток - це pdf для друку на A4. Втім якщо мова про квиток - то сучасна версія програми DB-навігатор показує всі куплені онлайн-квитки в вигляді handtticketів, що дозволяє показувати їх з телефона. Але лише якщо вони купувались з того ж облікового запису, яким увійшли у DB-Navigator. Чи працюватиме це з bahn-карткою - не знаю. Спробуйте поставити DB-Navigator і подивитись чи буде там bahn-картка у вигляді handy-ticketа
Цей Online-Ticket прийшов мені на електронну адресу у вигляді pdf-файлу і там дійсно є QR-код. Вони просять його обов"язково роздрукувати, бо у електронному вигляді (!) він не дійсний. Це уже нонсенс з моєї точки зору. А з Handy-Ticket як?
А ось так. якщо маєте pdf-квиток - показуйте надрукованим на А4, а якщо маєте handy ticket - з телефона.
Це вимога якої слід дотримуватись дослівно, а не розмірковувати є у ній сенс, чи ні. У Німеччині прийнято вважати, що існує самоцінність у буквальному виконанні вимог і полюбляють обкладати штрафами тих, хто відступає від них.
Якщо DB-навігатор зробить Вам handyTicket з купленого онлайн квитка - ну значить можна не друкувати, інакше - мусите надрукувати.

Quote
Як тепер буде виглядати процес контролю у поїзді? Підходе контролер, я показую йому білет, куплений зі скидкою. Можливо, навіть, що показую йому цей білет саме з телефону, як роблю це в Україні. Він тоді просить пред"явити банкарту
я неодноразово спостерігав за контролем. Так от: bahn-картку люди подають контролю одразу з квитком або телефоном.
 
Quote
Вони ж зчитують лише QR-код?
не зовсім так. Bahn-картка - без права передачі. Пластикова - так взагалі може бути засобом ідентифікації,  тобто маючи її можна не маючи інших засобів прив'язки (посвідчення особи чи кредитної картки) користуватимь електронним квитком.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1101


View Profile
« Reply #14 on: 31.10.17 , 09:10 »
Share Reply with quote

Заради цікавості включив свій DB Navigator.

У мене зараз є дві діючих BahnCard - одна пробна до 19.01.2018 та одна ювілейна до 30.10.18.

Так DB Navigator показує 4 картки : обидві "повноцінні" і обиді "тимчасові" з терміном дії до 19.12.2017 та 30.12.2017 відповідно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21818


View Profile
« Reply #15 on: 31.10.17 , 11:10 »
Share Reply with quote

Є ще Інша важлива необхідність мати bahn-картку в оригіналі. Bahn-картка (вірніше RailPlus, що йде причепом до неї) дає знижку на поїздки поза Німеччиною, якщо вони по міжнародному тарифу. Для проїзду по колишньо-соціалістичних країнах це зазвичай не вигідно, бо міжнародний тариф істотно вище внутрішніх тарифів, а для проїзду по більшості більш західних країн (крім Австрії, Бельгії, Люксембурга, де внутрішній тариф все ж помітно дешевше міжнародного) - це зазвичай непогана економія. У той же час німецький онлайн-квиток -і відповідно бан-картка у вигляді онлайн-квитка - приймається не в усіх тих країнах, де bahn-картка може стати у пригоді. У Швейцарії наприклад онлайн-квиток DB приймається, а наприклад в Іспанії - ні.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1101


View Profile
« Reply #16 on: 31.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Тобто RailPlus дасть 15% знижку не тільки на транскордонні переїзди, але і якщо я просто куплю в касі DB квиток на якийсь внутрішньодатський маршрут?

І як взагалі це працює на практиці? Умовно кажучи, якщо мені треба купити квиток Zebrzydowice - Bohumin  з 15 % знижкою, то мені треба буде тільки в касу йти? Чи кондуктора теж в курсі про цю знижку?

І чи правильно я розумію, що в Східній Європі RailPlus мало що дає, бо там або спеціальні тарифи на короткі транскордонні переїзди, або є взаємні знижки до тарифу, що роблять RailPlus невигідним?
« Last Edit: 31.10.17 , 12:10 by interfan » Logged
volotar
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #17 on: 31.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Це вимога якої слід дотримуватись дослівно, а не розмірковувати є у ній сенс, чи ні. У Німеччині прийнято вважати, що існує самоцінність у буквальному виконанні вимог і полюбляють обкладати штрафами тих, хто відступає від них.
Саме так. Слідування правилам та приписам - це німецький шлях до розбудови успішної держави. Щоправда, швейцарці в тому плані - ще більш фанатичні, тому там навіть німці стогнуть ;D
Logged
volotar
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #18 on: 31.10.17 , 12:10 »
Share Reply with quote

Тобто RailPlus дасть 15% знижку не тільки на транскордонні переїзди, але і якщо я просто куплю в касі DB квиток на якийсь внутрішньодатський маршрут?
Якщо купите від чи до grenze punkte, напр. Flensburg (Gr), то знижка RailPlus застосовуватиметься. Для квитків куплених до 10 грудня знижка складатиме 25% (незалежно від дати подорожі).

Quote
І як взагалі це працює на практиці? Умовно кажучи, якщо мені треба купити квиток Zebrzydowice - Bohumin  з 15 % знижкою, то мені треба буде тільки в касу йти? Чи кондуктора теж в курсі про цю знижку?
Кондуктори теж мають знати і продавати.

Quote
І чи правильно я розумію, що в Східній Європі RailPlus мало що дає, бо там або спеціальні тарифи на короткі транскордонні переїзди, або є взаємні знижки до тарифу, що роблять RailPlus невигідним?

Я б Вам радив переглянути http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122421.10. Ми там трохи обговорювали особливості застосування RailPlus в Східній Європі.
« Last Edit: 02.11.17 , 02:11 by volotar » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21818


View Profile
« Reply #19 on: 31.10.17 , 13:10 »
Share Reply with quote

вцілому так, зазвичай вдається знижку по railplus одержати на внутрішній переїзд шляхом надання квитку статуса міжнародного шляхом придбання у іншій країні. Хоча є країни де railplus дає знижку лише молоді і літнім людям.
Не завжди справа ускладнюється необхідністю брити квиток у касі ДБ. Є одиничні маршрути поза Німеччиною, на котрі сайт ДБ уміє продати квиток. Є приклади коли сайт іншої залізниці виручає. Наприклад на внутрішньонідерладські переїзди - бельгійський сайт (міжнародно-високошвидкісний - b-europe.com) уміє продати квиток і дає 15% знижки по німецькій ДБ картці.
Є одиничні приклади коли навіть псевдоміжнародність притягувати за вуха не треба і знижку дають від внутрішнього тарифа безпосередньо в країні поїздки. Наприклад Іспанії на Avantи є знижка по RailPlus. Інша справа що в Іспанії railplus дає знижку лише молоді і літнім людям
« Last Edit: 31.10.17 , 13:10 by Maxy » Logged
Tags: db bahn 
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.115 seconds with 20 queries.