Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 08:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... 124
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 81474 times)
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1050 on: 03.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

- 13/14 Киев - (Жмеринка-Сянки-Ужгород) - Солотвино.
Самый классический случай, когда "пропозицію" внедряют в жизнь так, как удобнее, а не юзабильнее. Напомню, планировалось так
Quote
–   —   18:20  Київ           10:35   —   —
..........................................................
13:25  —   —      Солотвино   —    —   15:25
..........
Якщо допускається уніфікація складу 13/14 із 601/602 (з перенумерацією на 3хх), то їх по Солотвиному можна поєднати у взаємний обіг таким чином: прибув Львів-Солотвино, відправився Солотвино-Київ з причіпкою по Чопу; прибув Киїів-Солотвино, відправився Солотвино-Львів. При цьому Солотвино-Київ має вирушати о 12:00 і бути у Львові не пізніше 23:00... і в Києві - в цілком прийнятний час. Тоді із Солотвина до Львова буде два варіанти прибуття: 23:00 і 5:55. Чи варто робити два варіанти зі Львова до Солотвина: 20:40-09:08 та ще якийсь вранішній зі Львова (на базі 13) - тут я не впевнений. Наприклад: зі Львова до Солотвино 6:00-17:00... але це все при умові спільного обігу по Солотвиному... та й для цього необхідне узгодження тієї кошицької ПГВ.

- 25/26 Одесса - Пшемысль/Рахов. Тот случай, когда полюции сбываются и довольно таки адекватно. 18-вагонный состав, где 6 вагонов поездут в Польшу, а остальные - Яремче/Рахов.
Неплохо бы убыстрить от Львова до Франковска (сейчас прибытие в 9:41) и от Подольска до Одессы (сейчас прибытие в 11:15) для более высокой презентабельности. Но это уже в процессе будущих итераций.
))) авжеж, це не найгірший варіант реалізації, і в березневих ітераціях недоліки будуть виправлені. До речі, там схема на 18 вагонів, ваг. 5 і 6 перемишлянської ПГВ - факультативні, але макс довжина 17 вагонів, тому включення ваг. 6 пов'язане із виключенням вагону 12 рахівсько/яремчанської ПГВ.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1051 on: 03.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Щойно розмовляв зі знайомим ЛНП 85/86 поїзда. Він розповів, що вагон СВ зі складу вилучається з нового графіку, а сам вагон йде на порізку.
Якесь дуже тупе рішення "на порізку". Чому не поставити такий вагон (чи кілька таких вагонів) нерухомо (на колодки) десь в Ясінях на станції і мати такі ж доходи, як і від рухомого вагона? Виставили б його на продаж (без ходової і гальмівної частин). Порізка - то крайній варіант.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11036


View Profile
« Reply #1052 on: 03.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

Щойно розмовляв зі знайомим ЛНП 85/86 поїзда. Він розповів, що вагон СВ зі складу вилучається з нового графіку, а сам вагон йде на порізку.
Якесь дуже тупе рішення "на порізку". Чому не поставити такий вагон (чи кілька таких вагонів) нерухомо (на колодки) десь в Ясінях на станції і мати такі ж доходи, як і від рухомого вагона? Виставили б його на продаж (без ходової і гальмівної частин). Порізка - то крайній варіант.
ЛНП не отправляет вагоны в порезку, он может сказать всё что угодно, не вижу смысла мусолить эту тему.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2561


View Profile
« Reply #1053 on: 03.12.17 , 19:12 »
Share Reply with quote

- Участок Киев - Шева - Знаменка. Его уграли настолько сильно, что даже Хундаи имеют более высокое время хода, нежели столичник под ЧС8 до 2012 года.
Сейчас для ИС+ на Киев - Шева закладывают не менее 2:10 (Столичник преодолевал его за 2:08).
Увеличили время хода и другим более простым "экспрессивным" составам по типу 765, 789-791 и 781 в среднем на 5 минут.

739 без плюса до Киева доедет тоже за 2 ч 10 мин...

С уважением, Ульф
Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #1054 on: 03.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote


739 без плюса до Киева доедет тоже за 2 ч 10 мин...
Да, только крюковский состав на локомотивной тяге , ибо в сочетании с малым весом поезда ему еще и локомотив дают до 140 км/ч. Есть возможность быстрее восстанавливать предыдущую скорость после ограничений по сравнению с другими составами. Поэтому разница в динамике по сравнению с Хундаями - минимальная

Другие рейсы обделены в этом плане...Надеюсь, пока что.
« Last Edit: 03.12.17 , 21:12 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #1055 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Якщо допускається уніфікація складу 13/14 із 601/602 (з перенумерацією на 3хх), то їх по Солотвиному можна поєднати у взаємний обіг таким чином: прибув Львів-Солотвино, відправився Солотвино-Київ з причіпкою по Чопу; прибув Киїів-Солотвино, відправився Солотвино-Львів....
Тоді у 13/14 повинно бути не більше 10 вагонів.
При цьому Солотвино-Київ має вирушати о 12:00 і бути у Львові не пізніше 23:00... і в Києві - в цілком прийнятний час.
Біля восьмої ранку, якщо 10 вагонів і бажання дати норм. нитку.
І взагалі, це буде актуально при списанні на брухт 601/602. Або при виникненні необхідності передачі вагонів на інший напрям. Тільки тоді.
.......................................
І це, після початку курсування 13/14 варто прослідкувати попит на усі ці станції після Львова. Особливо на ділянці Чоп - Хуст. І з'ясувати раціональність такої кількості зупинок, якщо до того ж Батьово чи Косин простіше та швидше доїхати через Мукачево. Можливо краще буде передати частину зупинок 601/602. І за рахунок цього відіграти 20 ... 40 хвилин у кожен бік.
« Last Edit: 03.12.17 , 22:12 by sergius » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1056 on: 03.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Якщо допускається уніфікація складу 13/14 із 601/602 (з перенумерацією на 3хх), то їх по Солотвиному можна поєднати у взаємний обіг таким чином: прибув Львів-Солотвино, відправився Солотвино-Київ з причіпкою по Чопу; прибув Киїів-Солотвино, відправився Солотвино-Львів....
Тоді у 13/14 повинно бути не більше 10 вагонів. ...
+ вагони до Кошиць і Чопа... і буде так, як зараз: Киев-Чоп - 20 вагонов, Чоп-Солотвино - 10 вагонов. Чопська група матиме малий обіг тільки у складі 13/14, кошицька - аналогічно, а солотвинська - 10 вагонів, які встигатимуть поїздити в складах 13/14 і 601/602 (якщо не змінять нумерацію на іншу). Все сходиться.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #1057 on: 03.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Iwan, це усе файно і цікаво, але може бути занадто складним для виконання.
Запропонуйте більш детальний графік. Може тоді є сенс підкинути туди трансів, чи щось такого. В майбутньому. У випадку 300-хх умовного з розрахунку на ділянки Хуст - Ужгород, Чоп - Перечин, а не прямого пасажира. Це частково замінить колись відмінені ДПК.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 616


View Profile
« Reply #1058 on: 04.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

- а НЭ Харків-Одеса літній буде? графік поки що ніхто не виклав, Сергій діліться розкладом. Хоча дивлюсь, "танці з бубнами" поки що по Огульцям відміняються, а з 25 грудня після "вікон" знову почтуться, чи ВЛ82 хватить для пасажирського руху
Logged
sergius
Active user

Posts: 1255


View Profile
« Reply #1059 on: 04.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

- а НЭ Харків-Одеса літній буде?
Невідомо. Але гадаю, що як тільки відгрузять вагони. Це ж піар :)
графік поки що ніхто не виклав, Сергій діліться розкладом.
Вже викладали.
||
\/



Хоча дивлюсь, "танці з бубнами" поки що по Огульцям відміняються, а з 25 грудня після "вікон" знову почтуться...
Наче усі поїзда переведуть під вильники після 10.12. А відсутність високого темпу між Полтавою та Харковом, як вже казав, пояснюється бажанням зберегти можливість швидкого перенесення місця розміну локомотивів до Огульців без кардинальних змін графіку поза ділянкою П.-К./Вакуленці - Огульці.
... чи ВЛ82 хватить для пасажирського руху
Ну так вони, сподіваюсь, робили це свідомо. Інакше доведеться керосинити дріт тапками. Тими підзаборними 0071 та 0073 )).
« Last Edit: 04.12.17 , 15:12 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... 124
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.112 seconds with 20 queries.