Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.12.17 , 08:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 81464 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3461


View Profile
« Reply #1100 on: 05.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

https://www.youtube.com/watch?v=cwFGzxGjArQ&feature=youtu.be
Может кто еще не видел.
"Рух по новому"

Слабенька презентація, якщо чесно.
Найцікавіше було - депутат, який ледве не покусав Кравцова через відміну потяга Суми-Зернове.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #1101 on: 06.12.17 , 08:12 »
Share Reply with quote

На додатковий поїзд 276/275 Львів - Дніпро продаж квитків давно відкритий (причому формування Льв, що вже само по собі є дивним). А на поїзд № 231/232 Дніпро - Львів, ІФ ще немає навіть офіційного графіку і це за 3 тижні до свят!  Адже в листопаді (в несезон) курсував, а на грудень/січень чогось така затримка. Більшість моїх знайомих вже навіть не знає, чи дадуть щось по непарних з Дніпра...   І це не тільки Дніпро - Львів стосується, а й інших...
Можливо спочатку УЗ заведе новий графік з 10 грудня, а вже потім буде "піаритись" на додаткових поїздах до НР ("як ми з останніх сил хочемо догодити пасажирам")!
Logged
555
Guest
« Reply #1102 on: 06.12.17 , 08:12 »
Share Reply with quote

Ви подивіться на Ужгород давним-давно нічого немає перед Новим Роком. А вони на додаткові поїзди мабуть відкриють продажу 29 грудня зранку))))))
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #1103 on: 06.12.17 , 09:12 »
Share Reply with quote

https://www.youtube.com/watch?v=cwFGzxGjArQ&feature=youtu.be
Может кто еще не видел.
"Рух по новому"

Слабенька презентація, якщо чесно.
Найцікавіше було - депутат, який ледве не покусав Кравцова через відміну потяга Суми-Зернове.
От поки такі "мавпи" будуть в нашій країні, доти й буде наша країна задніх пасти. Краще "депутат" на собі так сорочку рвав, щоб з бюджету України виділили гроші для оновлення рухомого складу й інфраструктури УЗ, а не театр влаштовувати по відміну потягу...   
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1104 on: 06.12.17 , 09:12 »
Share Reply with quote

Quote
Як повідомив Євген Кравцов, у роботі над новим графіком руху поїздів також були враховані пропозиції громадськості, щоб створити максимально зручний розклад та маршрути для пасажирів. Так, на прохання громадськості змінені маршрути наступних поїздів: № 15/16 раніше курсував за маршрутом Харків – Чернівці, у новому графіку маршрут змінено на Харків – Рахів. Цей поїзд дозволить пасажирам діставатися до курортного регіону. Маршрут поїзда № 43/44 Івано-Франківськ – Київ у зимовий період буде подовжено до Чернігова. Маршрут поїзда № 136/135 Чернівці – Одеса буде подовжено до Білгород-Дністровського, що дозволить пасажирам діставатися поїздом безпосередньо до курортних міст Одещини.

Кому дуже цікаво, то з'ясуйте в причетних чи бува хто з форумчан не причетний до "прохань громадськості". Так буде логічніше, ніж опиратися на безпідставні здогадування.
Бо так можна зайти далеко і померещитись ще чиїсь вуха:
Владимир Д:
Quote
Цитата: Віктор Гарвона від 05.10.15 , 12:10
Quote
Читают коллеги, пусть подумают и при встрече скажут. Я, например, ни на одном решении настоять не могу, если против Егор. И так далее. Все равно на эту четверговую встречу в МИУ оно уже не попадает.

Пока мое мнение, что соляровоз Харьков – Черновцы не стоит заводить через день, так как Харьков – Ужгород заведен с грамотным суточным перестоем, что исключает назначение соляровоза. В виде прицепных вагонов из Харькова до Рахова и Черновцов – да. На отдельный поезд – пассажиросиленок маловато.

Констаху/Артемовск Егор и Верт хотели до Хмеля формированием ВЧ-3 с шикарной отменой сразу трех сидячек. Естественно, это зарубали.
В своё время , в бытность хождения 59/60 Софья Михална Москва-София по Киеву была нехилая посадка высадка на Черновцы и из Черновцов. Несмотря на высокий ценник ФПК заполнялись хорошо и вагины® МСК, напомню о курсировании ежедневного поезда 349/350 Харьков-Черновцы, невинно убиенного в эпоху "покращення". Поэтому у меня и предложение 225/226, перевести в круглогодичный один день в Черновцы, другой день - в Ужгород.
На период праздников можно группу вагонов в Рахов/Ворохту. Или даже сформировать 213/214 Харьков-Ворохта.
Но маршрут Харьков-Ужгород я бы предложил именно через Сумы, т.к. Полтава имеет 111/112 и 113/114 и 115/116 у себя.

Что касается Бахмута и Константиновки, то там стыдобища... Поезда 205/223 по 5 вагонов из Харькова... Пустили 233/234 из Константиновки 3 раза в неделю, вот его для связи Константиновки, Славянска, Краматорска, Харькова, Сум с Киевом и с Волынью. Тем более для этого ничего не нужно, кроме манёвров по Киеву с группой вагонов Константиновка/Харьков-Ковель. Обслуживать может и Харьков и использовать вагоны Дон.ж.д. с разменом по Харькову.

Что касается Хмеля, то был 117/118 (217/218, 317/318) Дебальцево-Хмельницкий, подохший несколько лет назад. На участке Киев-Хмель населённость была 18% перед отменой.

Там напрашивается ликвидация отдельного поезда Москва-Хмельницкий 55/56, и его объединения с поездом 755/756 по Киеву.
Тем более можно эти 2-3 вагона Москва-Хмельницкий катать ежедневно.
Так же можно поступить с вагонами поезда 89/90 Москва-Жмеринка, притулив их до поезда 751/752 (по дням недели). В другие дни есть до Жмеринки поезда 23/24, 47/48, 65/66, 341/342, 73/74.... Так что невывоза не будет.

Тем самым снижаются эксплуатационные расходы на покатушки поездов 55/56 и 89/90 на плече Киев-Жмеринка/Хмельницкий. В т.ч. и под тепловозом через Красилов.

Валерій Довгопол разом з Egor Egorov та 4 іншими особами. 5 липня ЯКИМ БУДЕ ГРАФІК ПОЇЗДІВ 2017-2018 ?
Quote
Загалом пасажирів чекає багато поліпшень:
Нічні експреси 51/52 Київ – Запоріжжя, 113/114 Харків – Ужгород та 115/116 Харків – Чернівці стануть щоденними, причому маршрут останнього буде продовжено до Ворохти або Рахова. Також буде призначено ще один новий Нічний Експрес у сполученні Схід – Захід та новий поїзд складом із вагонів-трансформерів зі столиці в східному напрямку..
Поїзд Київ – Рахів буде значно прискорено шляхом прокладання оптимальнішого маршруту.
Поїзд Київ – Солотвино стане щоденним. Окрім цього він ще й забезпечить зв'язок Вінниці, Хмельницького, Тернополя із курортами Закарпаття та пройде новим маршрутом через Сянки.
Одеса одержить пряме сполучення з курортами Прикарпаття (Ворохта, Яремче).

Це репліка на:
Ви натякаєте на свій позашляховик? Звісно, тоді Вам можна не перейматися поїздами. Хто вкрав вапно у Чернівців, з того й питайте. Я тут при чім? Вам кожен причетний скаже, що "Іван тут ні при чім".
Чом Ви не читаєте офіційні публікації (?): http://zorka.in.ua/%d1%80%d0%b0%d1%85%d1%96%d0%b2%d1%89%d0%b8%d0%bd%d1%96-%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%b9-%d0%b3%d1%80%d0%b0%d1%84%d1%96%d0%ba-%d1%80%d1%83%d1%85%d1%83-%d0%bf%d1%80%d0%b8%d0%bd%d0%b5%d1%81%d0%b5-%d0%bf/
звертайтеся з цим питанням до ініціатора... більше не чіпайте мене з цим, будь ласка.

Іване, я перепрошую, ти тут дійсно всіх за дурнів маєш? Кинув ссилку на піар Климпуша, який навіть не знає, чим Нічний Експрес відрізняється від Інтерсіті, і думаєш ніхто не бачить, чиї вуха за ним стирчать?

Вочевидь ти мав на увазі, що фастівські вуха тирчать? :) Гугль пам'ятає ще й інші (не_іванові) вуха, які були прихильниками руху цього НЕ до Ворохти.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3409


View Profile
« Reply #1105 on: 06.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

Іван, в тебе є своя тема, сри в ній.

Валерій анонсував, що 115/116 Харків – Чернівці стане щоденним. Для цього пропонувалось розполовинити Оберіг, але не так уйоб*щно, як це зробив Пасдеп влітку, коли вагони катались на Бердянськ, а додати по половинці до діючих НЕ. При появі двох складів на Харків – Чернівці можна було забезпечити через день поїзд на Чернівці, через день – на Рахів.

Розполовинювати "Оберіг" Пасдеп відмовився, сказали що будуть приходити нові вагони – будем доукомплектовувати. Але спочатку давайте Франик – Костянтинівка, бо ми на нього покладаємо великі надії, навіть номер 1/2 йому дали, а потім вже Рахів. Добре? Ок.

Рішення ж хуйкнути Чернівці не чекаючи вагонів з КВБЗ і зробити Рахів тут і зараз не могло народитися з нашої голови – якщо воно виглядає як Шостак, пахне як Шостак, і виправдовується як Шостак, – то швидше за все це Шостак і є.

Хоча що тобі пояснювати, тобі цікавіше насмикати цитат з форуму. Хоча що спільного мають цитати з форуму з фінальними пропозиціями в Пасдеп – х.з.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3271


View Profile
« Reply #1106 on: 06.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Вікторе, я побачив в Гуглі:
Quote
Загалом пасажирів чекає багато поліпшень:
Нічні експреси 51/52 Київ – Запоріжжя, 113/114 Харків – Ужгород та 115/116 Харків – Чернівці стануть щоденними, причому маршрут останнього буде продовжено до Ворохти або Рахова.
, що свідчить про обізнаність ще з 5 липня про "115/116 Харків – Чернівці ... буде продовжено до Ворохти або Рахова". Чому ще тоді не забили на сполох? і не казали "навіщо красти поїзд у Чернівців"?
Ти ж знаєш, що покладатися на причетних не варто... я лише хотів показати звідки взявся Харків-Рахів і хто про це знав заздалегідь і не доконтролював причетних. Звичайно, краще знайти якогось івана і на нього повішати усіх дохлих собак.
Тема саме та - обговорюємо розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр., його вади та джерело їх виникнення.
« Last Edit: 06.12.17 , 13:12 by Iwan » Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 276


View Profile
« Reply #1107 on: 06.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

https://www.youtube.com/watch?v=cwFGzxGjArQ&feature=youtu.be
Может кто еще не видел.
"Рух по новому"

Посмотрел и я эту презентацию.
Такой дерьмовый график лучше бы было и не презентовать вообще. После таких графиков ответственным за его разработку нужно менять фамилии и прятаться в лесу.
Ну ладно, поезда с Донбасса на Запад - это пиар. Но когда несколько раз Кравцов пафосно  так заявил, как много пользы принесет запуск поезда Львов-Чоп, то хотелось плюнуть в монитор.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 166


View Profile
« Reply #1108 on: 06.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Посмотрел и я эту презентацию.
Такой дерьмовый график лучше бы было и не презентовать вообще. После таких графиков ответственным за его разработку нужно менять фамилии и прятаться в лесу.
Ну ладно, поезда с Донбасса на Запад - это пиар. Но когда несколько раз Кравцов пафосно  так заявил, как много пользы принесет запуск поезда Львов-Чоп, то хотелось плюнуть в монитор.
Ну справді, на вечірньому маршруті Львів - Чоп забагато поїздів (№829, №145, №601) ..., причому №145 задля того, щоб возив причіпний вагон Київ - Відень (непродумане рішення, як на мене). Я думаю з часом їх якось оптимізують.  Краще вже ті вагони з поїзду №145/146 передали на 86/85 більше користі було..., але ж ні якже причіпний вагон тоді!!!   
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21280


View Profile
« Reply #1109 on: 06.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Посмотрел и я эту презентацию.
Такой дерьмовый график лучше бы было и не презентовать вообще. После таких графиков ответственным за его разработку нужно менять фамилии и прятаться в лесу.
Ну ладно, поезда с Донбасса на Запад - это пиар. Но когда несколько раз Кравцов пафосно  так заявил, как много пользы принесет запуск поезда Львов-Чоп, то хотелось плюнуть в монитор.
Ну справді, на вечірньому маршруті Львів - Чоп забагато поїздів (№829, №145, №601) ..., причому №145 задля того, щоб возив причіпний вагон Київ - Відень (непродумане рішення, як на мене)
поки цей вагон лише один - то окремий короткоскладовий поїзд, суто щоб 1 ВБС возити, нехай навіть на не дуже довгу відстань Львів - Чоп - може і справді перебор.
Але наприклад по схемі складу по Угорщині і Австрії - закладена можливість, що таких вагонів може бути до трьох.
І те, що ще не встигли розпочатись рейси, а його вже розкупили на окремі дати, попри те, що маршрут новий і не всі знають що таке буває, продаж лише через каси і надодачу його відкрили невчасно  - дозволяє сподіватись що тут є перспектива, що пасажиропотік розкатається і колись він до своїх трьох вагонів доросте. Заради 3-вагонної міжнародної групи - 145/146 - уже цілком доцільний, мені здається.
Quote
Я думаю з часом їх якось оптимізують.  Краще вже ті вагони з поїзду №145/146 передали на 86/85 більше користі було..., але ж ні якже причіпний вагон тоді!!!  
так, я вважаю що краще на роль внутрішньоукраїнських вагонів у 145/146 - краще поставили б Київ-Пасівські бидгощські сидячі маршрута Київ - Чоп (можливо з оборотом половини з них через раз по Львову)
« Last Edit: 06.12.17 , 17:12 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 20 queries.