Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.09.18 , 14:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 ... 335
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 330619 times)
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #1220 on: 16.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

На мою думку добре що 13/14 пустили через Сянки, просто грамотно треба продумати графік щоб найбільше підходив людям. Багато тут критики було що 13/14 через Сянки, але розумно гнати 3 - 4 поїзда в одному напрямку через Бескид напротязі декілька годин???А людям які живуть в Перечині, В. Березному, Сянках, Самборі їм не треба в Київ чи ще в якесь місто???Чи в нас хтось в пріоритеті

Не всем городкам дают прямые поезда до Киева, но:

Если там могут ночевать туристы, почему бы не из столицы?

С уважением, Ульф
Logged
interfan
Active user

Posts: 1128


View Profile
« Reply #1221 on: 16.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote


Не всем городкам дают прямые поезда до Киева, но:

Если там могут ночевать туристы, почему бы не из столицы?

С уважением, Ульф

Трохи оффтопу :

я по роботі трохи вивчав питання туризму в цьому регіоні  (Турківський,Старосамбірський,Великоберезнянський) райони і спілкувався з власниками готелів - то значна кількість туристів там іноземці, а не українці. Їх приваблюють "дикі" по європейським міркам гори та ліси , ціни, колорит.

Туристична інфраструктура там теж слабо розвинена - готелів не так і багато, і якість ненайкраща, маркованих маршрутів небагато тощо. Банально не було де поселити в нормальних умовах закордонних колег :(  Туристичний потенціал звісно є, але менший чим в інших частинах Карпат - немає високих гір, якихось сильно розпіарених об'єктів тощо. Ще й ДПСУ, аби ніхто не бачив як вони ганяють контрабанду та нелегалів через кордон, ставить палки в колеса з реєстрацією для груп, які йдуть в район кордону.

Тому, імхо, при адекватному графіку та відповідній промоції напрямку з боку всіх причасних - туристи до Турки,Сянок,Березного,Ужка цьому поїзду трохи наповненості дали б. Але це далеко не той випадок як Яремча чи Франківськ, де туристи вигрібають все що не призначать.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #1222 on: 16.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

я по роботі трохи вивчав питання туризму в цьому регіоні  (Турківський,Старосамбірський,Великоберезнянський) райони і спілкувався з власниками готелів - то значна кількість туристів там іноземці, а не українці. Їх приваблюють "дикі" по європейським міркам гори та ліси , ціни, колорит.

Туристична інфраструктура там теж слабо розвинена - готелів не так і багато, і якість ненайкраща, маркованих маршрутів небагато тощо. Банально не було де поселити в нормальних умовах закордонних колег :(  Туристичний потенціал звісно є, але менший чим в інших частинах Карпат - немає високих гір, якихось сильно розпіарених об'єктів тощо.

Достроят и гостиницы, или дадут ночевать как раньше в Крыму.

Но такого не будет если через первый месяц снимут остановки единственному поезду на Киев и с вагоном из Словакии.

С уважением, Ульф
Logged
interfan
Active user

Posts: 1128


View Profile
« Reply #1223 on: 16.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote


Достроят и гостиницы, или дадут ночевать как раньше в Крыму.

Но такого не будет если через первый месяц снимут остановки единственному поезду на Киев и с вагоном из Словакии.

С уважением, Ульф

Ну з таким графіком він туристам малоцікавий, особливо в напрямку "на Київ". Я от 10 грудня віз групу у 18 людей з околиць Великого Березного на Київ - так їхав через Самбір і з пересадкою на 50-ий. До того ж, там за минулий та цей рік капітально відремонтували трасу з Львова до перевалу...
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2748


View Profile
« Reply #1224 on: 16.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Антон, що означає "адже від Красного до Львова 232 з 002 на одній нитці по служебці УЗ"? Якщо Ти маєш на увазі поїзд №2 "Костянтинівка - Івано-Франківськ", то у нього прибуття в 10.22 до Львова... А взагалі поїзду №232 зробили прибуття до Льовова як і раніше в 10.40, мабуть зрозуміли, що він встигне прибути до того, поки приїде ІС+ №705.

Будет и 10.22 у 232: http://uz.gov.ua/passengers/timetable/?ntrain=57099&by_id=1

С уважением, Ульф
Logged
www3
Active user

Posts: 484


View Profile
« Reply #1225 on: 16.12.17 , 16:12 »
Share Reply with quote

Не згоден про те, що там нічого майже немає. Там є Красія з лижами (села Вишка, Кострина, Соля), там є Лумшори, там є Поляна Квасова (не обовязково їхати через Сваляву, через Перечин теж недалеко). Головна причина крім ДПСУ, ще в Ужанському національному парку. Тому, хто бажає тихих Карпат, все ж краще поїде за Ужанський перевал, аніж у Ворохту.
Logged
Vova
User

Posts: 70


View Profile
« Reply #1226 on: 16.12.17 , 17:12 »
Share Reply with quote

Кожен в чомусь правий,добре що зробили щось нове.Буде поїзд будуть і люди цікавитись чимось новим,просто графік....но надіємся що покращать.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3809


View Profile
« Reply #1227 on: 16.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Недовго радість може тривати. Бредоголік Червоноштан вважає, що головна причина спаскудження графіка 13/14 - маршрут через Сянки, і в них вже є готові рішення: "оперативно закроєм продажу, у нас єсть в запасє нормальние ніткі через Мукачєво"... Піздєц. Бреус був простим пидором, але він не був географічним кретином. Цей же просто прокладає поїзди по глобусу.
Logged
www3
Active user

Posts: 484


View Profile
« Reply #1228 on: 16.12.17 , 21:12 »
Share Reply with quote

Ще й ДПСУ, аби ніхто не бачив як вони ганяють контрабанду та нелегалів через кордон, ставить палки в колеса з реєстрацією для груп, які йдуть в район кордону.


Вибачаюсь у модератора, просто щоб не втратити суті запитання трохи заоффтоплю цю тему. Стосовно перебування в прикордонній смузі. Наразі діє постанова Кабміну від 27 липня 1998 р. N 1147 з доповненнями, де написано:

 Порядок в'їзду, тимчасового перебування, проживання,
    пересування громадян України та інших осіб у прикордонній
          смузі та контрольованому прикордонному районі

     7. Громадяни  України  в'їжджають  у  прикордонну  смугу   та
контрольований  прикордонний  район,  перебувають,  проживають або
пересуваються в їх межах на підставі документів, що посвідчують їх
особу.

Питання наступного характеру, на якій підставі прикордонні наряди та ДІПСи вимагають дозволи на пересування груп? З положення написано, що до інженерних засобів маркування кордону (я так розумію показчики, КСП і т.д.) я маю право наближатися і просто знаходитися в прикордонній смузі просто з посвідченням особи (Чи правильно я розумію, на практиці в мене повинен бути паспорт і я повинен чітко пояснити наряду чи ДІПСу звідки і куди я прямую, може показати карту за яким маршрутом я рухаюсь, а вони мають перевірки документів та за необхідністтю можуть занотувати данні, тобто попередньо ніяких письмових дозволів ні з яких прикордонних загонів від мене не мають права вимагати?). Буду дуже вдячним за розяснення, щоб не мати втраченого часу та інцидентів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2196


View Profile
« Reply #1229 on: 16.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Недовго радість може тривати. Бредоголік Червоноштан вважає, що головна причина спаскудження графіка 13/14 - маршрут через Сянки, і в них вже є готові рішення: "оперативно закроєм продажу, у нас єсть в запасє нормальние ніткі через Мукачєво"... Піздєц. Бреус був простим пидором, але він не був географічним кретином. Цей же просто прокладає поїзди по глобусу.
Не забувайте про те, хто може бути його потенційним шептуном радником ;-).
up: так і є, тепен посмітюх дає поради красноштану :D (див. відповідну тему)

Його висновок може базуватись (або видача бажаного за дійсне) на порівнянні часу руху ділянок Львів-Мукачеве-Батьово (5 год.) та Львів-Чоп-Батьово (7 год.). Але він воліє не помічати і того, що коли цей поїзд робив заїзд у Чоп їдучи через Шепетівку та Мукачеве, час руху (Львів-Мукачеве-Чоп-Батьово) був приблизно такий же, як зараз у 13/14 через Сянки.
http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=122725.msg461112
« Last Edit: 16.12.17 , 22:12 by sergius » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 ... 335
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.