Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.06.18 , 03:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 273
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 249788 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1300 on: 22.12.17 , 23:12 »
Share Reply with quote

Додатковий до Кр.Рогу.

176 КР.РІГ — КИЇВ на 29/12-2017

Кривий Ріг-Головний      14:46
Рокувата   15:26   15:31
Олександрія   17:47   17:49
Знам'янка-Пас.   18:26   18:39
Ім.тараса Шевченка   19:57   20:12
Київ-Пас.   00:14   


175 КИЇВ —  КР.РІГ на 30/12-2017

Київ-Пас.      00:59
Ім.тараса Шевченка   04:15   04:33
Знам'янка-Пас.   05:53   05:58
Олександрія   06:38   06:40
Рокувата   09:05   09:07
Кривий Ріг-Головний   09:48   

Склад: ПРИДН.

Нарешті придумали, як задіяти перестійний склад від 73/74 Кривий Ріг - Москва.
ПОIЗД НР 176/175 КРИВИЙ РIГ-КИIВ КУРСУЕ У ЗАГАЛЬНОМУ ОБОРОТI ПО СТ КРИВИЙ РIГ-ГОЛОВНИЙ З ПОIЗДОМ НР 23Ч/233 КРИВИЙ РIГ - IВАНО- ФРАНКIВСЬК.
СКЛАД ПКВЧ-9 КРИВИЙ РIГ ЗА СХЕМОЮ: ВАГОНИ НР 1 2 3 Ч 5 ПЛ 52/2, НР 6 7 КУП 36, НР 8 КР 32/Ч, НР 9 СВ 18, НР 10 11 КУП 36 НР З 12 ПО 15 ПЛ 52/2 .
ВСI ВАГОНИ НЕФIРМОВI.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2034


View Profile
« Reply #1301 on: 23.12.17 , 00:12 »
Share Reply with quote

295 ДНІПРО - ІВ.-ФРАНКІВСЬК на 01/01-2018   

Дніпро-Головний      17:44
............................
Львів   12:51   13:11
Ходорів   14:12   14:14
Галич   14:57   14:59
Івано-Франківськ   15:27
   
Львів - Ів.-Франківськ за 2:16 з двома зупинками. Там буде до десятка вагонів?
Откуда представление что 62 км/ч не реально с больше чем 10 вагонов? Как по мне 62 км/ч наоборот медленно, даже с двумя остановками.
Доехать можно вообще-то спокойно за 1:50. Плюс 2 остановки - 2:00.
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #1302 on: 23.12.17 , 01:12 »
Share Reply with quote

Почему сразу Ходоров? Вот укоротят дизель до Старого Села, и будут такие себе скорые 200-весёлые Старое Село - Рахов и Старое Село - Черновцы вместо Львов - Рахов. Это будет еще круче, чем на Бессарабке, ибо сократят пробег общий, и не надо из Львова ничего засылать.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2231


View Profile
« Reply #1303 on: 23.12.17 , 08:12 »
Share Reply with quote

Помітив у Львові на вокзалі інфу про те, що з 1 січня 827/838 Львів - Мукачево курсуватиме лише по понеділках, п'ятницях, суботах та неділях.
Дивно, що саме з 1 січня, адже 827/828 досить зручна. Можна робити пересадку на неї по Львові з інших поїздів.
« Last Edit: 23.12.17 , 08:12 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 1854


View Profile
« Reply #1304 on: 23.12.17 , 11:12 »
Share Reply with quote

295 ДНІПРО - ІВ.-ФРАНКІВСЬК на 01/01-2018   

Дніпро-Головний      17:44
............................
Львів   12:51   13:11
Ходорів   14:12   14:14
Галич   14:57   14:59
Івано-Франківськ   15:27
   
Львів - Ів.-Франківськ за 2:16 з двома зупинками. Там буде до десятка вагонів?
Откуда представление что 62 км/ч не реально с больше чем 10 вагонов? Как по мне 62 км/ч наоборот медленно, даже с двумя остановками.
Доехать можно вообще-то спокойно за 1:50. Плюс 2 остановки - 2:00.
??))
А давай-ка прочитаем твой отзыв про поездку в сидячко-баре в 115/116
Quote
04.04. wagon number 0, seat number 29 in the seater/cafe wagon. Frankivsk - Lviv, 119 Hrivs.
Scheduled departure Frankivsk 15:34, scheduled arrival Lviv 17:44.
Real departure Frankivsk          15:53, real arrival Lviv          17:51.

The Kharkiv bound NEX was late on departure from Frankivsk by 19 minutes (no explanation was given).
The two old M62's managed to make the 141 km in 1:58, which compares to the schedule of 2:10.

In Lviv, the NEX departed at 18:05, so the loco change was completed in 14 minutes.

The cafe/bar opened on schedule, offering soft drinks, beer, wine, strong alcohol, snacks, starters, soups and main dishes.
=> http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=116555.msg432209

Ну и как? Почему он быстрее не проехал?
« Last Edit: 23.12.17 , 11:12 by sergius » Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 260


View Profile
« Reply #1305 on: 24.12.17 , 07:12 »
Share Reply with quote

Дніпровець пише: Де депутати від Запорізької/Дніпропетровської області? (Щойно був сарказм, звісно). Нехай вони штовхають маршрут Запоріжжя/Дніпро - Ужгород, який буде кориснішим (курорти Азовського моря і Закарпаття відповідно), ніж на Лисичанськ... Просто стільки поїздів із Західної України на Донбас, а в інші регіони нічого, то я не можу просто так з цим змиритися!
Так, це чисто по-українські: щоб сусідові гірше було. Запоріжжя/Дніпро - Ужгород, який буде кориснішим, ніж на Лисичанськ...
А нардеп з Луганщини що пропонує забрати якийсь поїзд з вашого напрямку? Люди хочуть, щоб зробили зручний поїзд з Луганщини до столиці, верніше повернули той, що був. При чому тут ви?
У вас: Просто стільки поїздів із Західної України на Донбас, а в інші регіони нічого, то я не можу просто так з цим змиритися!
Подивіться на ці два розклади на сайті УЗ: із Запоріжжя і Лисичанська (при тому, що в Лисичанську-Сєвєродонецьку-Рубіжному населення більше ніж у Запоріжжі) одразу видно все без зайвого аналізу. Там тридцять поїздів, а тут - шість!

Лисичанин, я нікого не мав на меті образити, а написав те, що думаю (як би воно гостро не виглядало)! З приводу Лисичанська на форумі давно писав свою думку: нехай би лишилось все, як і в попередньому графіку (до 10 грудня 2017 року), а тільки курсування поїзда №235/236 "Вечірні зорі" Харків - Ужгород трохи частіше зробили...
2) З приводу населення в наших регіонах (Донбас і Придніпров'я) і особливо її міграції по Україні, то я б з Вами міг сперечатися, але нехай відповідні служби УЗ цією статистикою займаються! Тут додам ще таке (знову звучатиме гостро): чи не вилізе колись боком така кількість поїздів на Донбас з усієї України, адже деякі території досі залишаються непідконтрольними нашій державі?
3) Літні поїзди №232/231 Генічеськ - ІФ і №188/187 Львів - Бердянськ прекрасно продемонстрували, як масово люди їздили на курорти Азовського моря (я це особисто знаю), і вважаю, що на Ужгород хоча б із Запоріжжя якийсь поїзд був незайвим, особливо в рамках єднання країни, як про це наголошувала УЗ, пускаючи поїзди на Донбас!
Ще раз підкреслюю, я не маю на меті когось образити, а виражаю свою думку і (не приховуючи це) відстоюю за свій рідний регіон Придніпров'я.   
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11315


View Profile
« Reply #1306 on: 24.12.17 , 13:12 »
Share Reply with quote

Дніпровець пише: Де депутати від Запорізької/Дніпропетровської області? (Щойно був сарказм, звісно). Нехай вони штовхають маршрут Запоріжжя/Дніпро - Ужгород, який буде кориснішим (курорти Азовського моря і Закарпаття відповідно), ніж на Лисичанськ... Просто стільки поїздів із Західної України на Донбас, а в інші регіони нічого, то я не можу просто так з цим змиритися!
Так, це чисто по-українські: щоб сусідові гірше було. Запоріжжя/Дніпро - Ужгород, який буде кориснішим, ніж на Лисичанськ...
А нардеп з Луганщини що пропонує забрати якийсь поїзд з вашого напрямку? Люди хочуть, щоб зробили зручний поїзд з Луганщини до столиці, верніше повернули той, що був. При чому тут ви?
У вас: Просто стільки поїздів із Західної України на Донбас, а в інші регіони нічого, то я не можу просто так з цим змиритися!
Подивіться на ці два розклади на сайті УЗ: із Запоріжжя і Лисичанська (при тому, що в Лисичанську-Сєвєродонецьку-Рубіжному населення більше ніж у Запоріжжі) одразу видно все без зайвого аналізу. Там тридцять поїздів, а тут - шість!
в Запорожье населения больше, чем в Лисичанске, Севере и Рубежном плюс Кременная и Сватово.
Но расписание ужгородского это форменное издевательство. Если в Ужгороде не могут ночью состав подготовить, так пусть увязывают в общий оборот с другим поездом. А для Лисичанска потребное время прибытия из Ужгорода в 14 и отправление часов в 17.
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2034


View Profile
« Reply #1307 on: 25.12.17 , 22:12 »
Share Reply with quote

Thanks Sergius. I have no idea why the 115/116 running late only made the 141 km in 1:58 but I think 1:50 should be within reach. Even if you take 1:58 and add 10 minutes for 2 stops it makes 2:08 - plenty of air up to the scheduled 2:16 of the 295.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1273


View Profile
« Reply #1308 on: 26.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

746 ЛЬВОВ — ДАРНИЦА на 29/12-2017

Львов          23:55      
Киев Пасс    08:37   

Час в дорозі 746 аж 8 год. 42 хвилини! Це напевне найдовший по часі швидкісний на УЗ.
Чи поїде він через Вінницю-Хмельницький-Тернопіль із таким часом у дорозі? Мені здається, що за такий час йому ще й заїзд у Жмеринку могли втулити...
« Last Edit: 26.12.17 , 14:12 by K-91 » Logged
Entony
Active user

Posts: 2231


View Profile
« Reply #1309 on: 26.12.17 , 15:12 »
Share Reply with quote

Навряд чи. Він скоріш за все поїде звичним маршрутом через Шепетівку - Коростень, просто матиме ну дуже багато технічних для схрещувань. Плюс буде плентатись за якимось пасажирським і електричками.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 273
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 20 queries.