Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.09.18 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... 338
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 334683 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1430 on: 10.01.18 , 17:01 »
Share Reply with quote

, бо категорія НЕ не всім по кишені...
вообще не аргумент.
Logged
Vova
User

Posts: 72


View Profile
« Reply #1431 on: 10.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

www3 підтримую на всі 100%.
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1309


View Profile
« Reply #1432 on: 10.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

Щодо Чайки то куди вагомішим був би аргумент про відсутність альтернативи потягу 59/60 для мешканців райцентрів. Звісно ж за умови якщо вони будуть ворушитися і писати звернення. Якщо питання у відвертій копійчаності основного тарифу нефірмового потягу, то через день коли нема 59/60 можна було б пустити його ж ниткою 2хх із коефіцієнтом додатковості і відповідно дорожчою вартістю квитка.
« Last Edit: 10.01.18 , 19:01 by K-91 » Logged
sergius
Active user

Posts: 2219


View Profile
« Reply #1433 on: 10.01.18 , 19:01 »
Share Reply with quote

59/60 та 107/108 з кінця квітня знову будуть щоденні
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2963


View Profile
« Reply #1434 on: 11.01.18 , 03:01 »
Share Reply with quote



Половина сезону провалена, на г.Красия +5-+6 та вже три тижні йде дощ. В місцевих готелях повідміняно 80% броней. Мабуть самі настирні місять грязюку, а снігова лінія займає лише чверть гори. Тобто взимку туди їдуть коли є сніг або хоча б мороз, а влітку коли немає дощів.

Про яку половину сезону йде мова? Трафік буде. На дворі перша декада січня, астрономічна зима три тижні як триває. З кінця листопада й до другої половини грудня снігу в Карпатах вистачало. Попереду іще як мінімум 2-3 хвилі істотного холоду, з них 1-2 будуть супроводжуватись снігопадами. А різдвяно-новорічна відлига, викликана активним переносом вологих теплих повітряних мас з Атлантики та Середземномор'я, й у Австрії зі Швейцарією суттєво попсувала тури.

А натрапити на тривалу смугу теплої літньої погоди без дощів у Карпатах взагалі неможливо, на відміну від зимових сніжних періодів.
« Last Edit: 11.01.18 , 03:01 by Emblaze » Logged
sean
Active user

Posts: 3179


View Profile
« Reply #1435 on: 11.01.18 , 08:01 »
Share Reply with quote

137-ий з таким смачним не посеред нічним виїздом з києва тепер точно заповниться вінницею-хмелем. Правда, 6 год в дорозі - це якесь повернення до ранніх 2000-х.
Logged
zubaty
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #1436 on: 11.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

137 став зручніший з Лисичанська у бік Києва, а от чому зробили пізніше відправлення з Києва до Лисичанська? Здається, що зручніше не стало?
« Last Edit: 11.01.18 , 14:01 by zubaty » Logged
bond
Active user

Posts: 1504


View Profile
« Reply #1437 on: 11.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

А як його встигають обслужити по Хмелю за менш ніж 4 години? Чи там якийсь "хитрий" оборот з вагонами для доп-ів? Адже свого часу УЗ відмовлялась зробити більш пізнє прибуття до Львова для 141, мотивуючи неможливість зменшення часу на оборот - хоча там було понад 12 годин на обслуговування...
Logged
sean
Active user

Posts: 3179


View Profile
« Reply #1438 on: 11.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

17 годин для 141/142 було замало, а от <12 год зараз стало в норму.
Logged
www3
Active user

Posts: 496


View Profile
« Reply #1439 on: 11.01.18 , 16:01 »
Share Reply with quote

По-перше поїзд через Сянки був призначений з 11 грудня.
По-друге сніг буде лежати коли перед цим будуть морози, тобто треба щоб хоч трохи промерзла земля. На 3\4  Красії багно по коліна на трасі.
По-третє масовий сезон починається з кінця грудня, коли починаються відпустки зимові, однак народ в паніці почав змінювати плани через погоду, тому броні в ауті.

Красія це дешевший варіант гірськолижного відпочинку, туди везуть людей з навколишніх відпочинкових комплексів та садиб, окрім неї є ще більш локальніші та простіші в с.Ужок та поблизу В. Березного.

Стосовно літа, то я мав на увазі, що в теплу пору в гори ходять люди, і туристичних маршрутів в тій частині Карпат вистачає, приому як маркованих так і ні.
Крім того Українські Карпати великі і у різних частинах погода все ж може бути різною :)))

Додам ще раз про неможливість купити білети місцевими в касах, крім Ужгорода та Березного. Там взагалі навіть пригородних залишилося аж 4 пари, причому чомусь на ділянці Ужгород-Сянки касири проходять 2 рази, а Сянки -Львів 8 разів всередньому!

Не можу я зрозуміти, як хочуть накатати пассажирів дебіли з департаменту за місяць, коли прямий щоденний на Київ вперше мабуть за останні років 20, а то й більше! Та ще пускаючи його південним ходом та як наслідок диким відправленням з та прибуттям до столиці!

Крім того шлях від Самбора до Сянок наскільки я розумію також має потенціал (тут аналізувати не можу, оскільки бракує власних вражень, хто може розкласти по поличкам, було б непогано, для аргументування за чи проти)

П.С. Я розумію, що раховоз мав бронячу підтримку, і з часом накатав потік, тут же місцеві депутати інертні, однак поїзд потрібен!
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... 338
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 20 queries.