Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.05.18 , 14:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 ... 243
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 217858 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #1490 on: 23.01.18 , 12:01 »
Share Reply with quote

Пасдеп зараз чухає потилицю, що робити з 600-тими. З одного боку вони приносять великі збитки через дуже низький тариф, з іншого боку просто так взяти їх і відмінити не вийде.
Хм. Дуже сумнівне рішення.
Тариф між НШ та НП нижче всього на 9-10%. Але ті ж 607/608 та 609/610 мають короткі склади. Не знаю як там із 609/610, але 607/608 там усього 2-3 вагони.
З одного боку витягнення маршрутів до Києва та Одеси відповідно вигладає спокусливо, але у випадку Бердянська це призведе до вкрай низької заселеності поїзда саме на ділянці Запоріжжя - Бердянськ через те, що вагонів стане значно більше.
Що у свою чергу може призвести до ще більших витрат, незважаючи на трохи вищий рівень тарифів на маршруті Запоріжжя - Бердянськ.
І насамкінець це може потім спровокувати рішення відсікання саме ділянки Запоріжжя - Бердянськ як найменше населеної.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1360


View Profile
« Reply #1491 on: 23.01.18 , 12:01 »
Share Reply with quote

А за 600-ими на Львівській не планують ніяких революцій?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 915


View Profile
« Reply #1492 on: 23.01.18 , 12:01 »
Share Reply with quote

Про інші 600-ті в мене інформації немає.
Logged
Jyraff
User

Posts: 99


View Profile
« Reply #1493 on: 23.01.18 , 13:01 »
Share Reply with quote

А нашкребти сидячок і перевести в РЕ не вийде?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6557


View Profile
« Reply #1494 on: 23.01.18 , 13:01 »
Share Reply with quote

А нашкребти сидячок і перевести в РЕ не вийде?
Не вийде, тому що для РЕ потрібно мати маршрутну швидкість не нижчу за 70 км/год, а тут 50 км/год не можуть витягнути для нормативу НШ або Р.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1727


View Profile
« Reply #1495 on: 23.01.18 , 13:01 »
Share Reply with quote

А нашкребти сидячок і перевести в РЕ не вийде?
Не вийде, тому що для РЕ потрібно мати маршрутну швидкість не нижчу за 70 км/год, а тут 50 км/год не можуть витягнути для нормативу НШ або Р.
Вийде "Р", якщо запускати з Дніпра.
Logged
jbond989
Active user

Posts: 915


View Profile
« Reply #1496 on: 23.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

І насамкінець це може потім спровокувати рішення відсікання саме ділянки Запоріжжя - Бердянськ як найменше населеної.
Сподіваюсь, що 607/608 не відмінять, бо вже з білорусами домовились, що він буде тягати вагони Мінськ - Бердянськ влітку.
Logged
sergius
Active user

Posts: 1727


View Profile
« Reply #1497 on: 23.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

бо вже з білорусами домовились...
І про усі інші? Мінськ - Херсон.
Logged
Вадим Залевський
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #1498 on: 23.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

Был большой спрос на поезд №283\284 Херсон - Барановичи а теперь сделают на лето прицепные вагоны к 766\765 всего 2 вагона это абсурт какой то, тогда ходило 12 и были забитые бабушка еле ехала на Гомель а теперь вообще не уедешь за год или два нужно заказывать билеты что бы уехать с Херсона на Белорусь.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1360


View Profile
« Reply #1499 on: 23.01.18 , 14:01 »
Share Reply with quote

Про інші 600-ті в мене інформації немає.
Думаю, що суттєвих змін в наших краях по цьому питанню не передбачається найближчим часом.
Хіба (чисто моя гіпотеза) надумають схрестити "їжака, вужа, вовка і мавпу" (605, 601, 667 і 141) і зроблять один "мега-швидкий" потяг Київ - Чернівці/Рахів/Солотвино через Сарни-Ковель з подальшим розділенням по Ковелю та ще одним по Франику. Але це ну дуууже тьмяне припущення.
А якщо серйозно, то графіки 600-их у нас такі, що придатні хіба до модифікацій на місцевому рівні (Ковель - Солотвино, Ковель - Рахів та Ковель - Чернівці, як обговорюється в сусідній темі про оптимізації), все, що більше, вимагатиме серйозних змін в розкладах на всіх дільницях, що навряд чи сподобається консервативним пасажирам.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 [150] 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 ... 243
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.107 seconds with 20 queries.