Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.18 , 06:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 246
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 220027 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6558


View Profile
« Reply #1540 on: 02.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

поэтому, полагаю, что прирост дохода был больше чем прирост расходов.
А можно, вот, более конкретные цифры? Доходы такие-то, расходы такие-то, прирост такой-то. Мне по прежнему непонятно как влияет межгос на увеличение стоимости билета на внутреннюю часть.
Как откроется продажа на 26 марта так и сравним. В декабре я тогда смотрел разницу при маршруте из Николаева в Москву через Новый Буг и через Александрию - она была заметная, но точных величин уже не помню.
В данном случае маршрут длиннее на 255 км, которые тоже оплачиваются по межгосу.
Logged
VB
Active user

Posts: 3059


View Profile
« Reply #1541 on: 02.02.18 , 13:02 »
Share Reply with quote

Тоже вбачаю такую версию.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #1542 on: 02.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Якось дивно, що навіть в лютому додатковий поїзд №276/275 Львів - Дніпро формує Львівська залізниця, а НЕ Придніпровська залізниця (поїзд №231/232). Я думав, що Придніпровська більше мала можливостей для додаткових поїздів... Чи там з вагонами тепер напряг великий? Розумію, що маршрут Тернопіль - Хмельницький - Вінниця дають великий пасажиропотік, АЛЕ для різноманітності могли б через Шепетівку - Здолбунів щось дати, бо Ковельського поїзду (півскладу через день) замало трохи є... 
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1360


View Profile
« Reply #1543 on: 02.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Якось дивно, що навіть в лютому додатковий поїзд №276/275 Львів - Дніпро формує Львівська залізниця, а НЕ Придніпровська залізниця (поїзд №231/232). Я думав, що Придніпровська більше мала можливостей для додаткових поїздів... Чи там з вагонами тепер напряг великий? Розумію, що маршрут Тернопіль - Хмельницький - Вінниця дають великий пасажиропотік, АЛЕ для різноманітності могли б через Шепетівку - Здолбунів щось дати, бо Ковельського поїзду (півскладу через день) замало трохи є... 
276 Льв формує з составу відміненого (переприписаного) 26-го. Він зав'язаний в оборот з 142/144. Навіть маршрутні таблички (металеві, пофарбовані під трафарет) там 2-сторонні: з 1 боку пише 275/276 Львів - Дніпро, з іншого - 142/144 Львів - Київ - Ворохта. З цього випливає, що ПК не буде поспішати відміняти 275/276 поїзд - схема накатана, працює нормально, для чого все руйнувати і пристроювати 1 з 5 состав разом з людьми з обороту 141-144/276 на якийсь інший маршрут.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #1544 on: 02.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Якось дивно, що навіть в лютому додатковий поїзд №276/275 Львів - Дніпро формує Львівська залізниця, а НЕ Придніпровська залізниця (поїзд №231/232). Я думав, що Придніпровська більше мала можливостей для додаткових поїздів... Чи там з вагонами тепер напряг великий? Розумію, що маршрут Тернопіль - Хмельницький - Вінниця дають великий пасажиропотік, АЛЕ для різноманітності могли б через Шепетівку - Здолбунів щось дати, бо Ковельського поїзду (півскладу через день) замало трохи є... 
276 Льв формує з составу відміненого (переприписаного) 26-го. Він зав'язаний в оборот з 142/144. Навіть маршрутні таблички (металеві, пофарбовані під трафарет) там 2-сторонні: з 1 боку пише 275/276 Львів - Дніпро, з іншого - 142/144 Львів - Київ - Ворохта. З цього випливає, що ПК не буде поспішати відміняти 275/276 поїзд - схема накатана, працює нормально, для чого все руйнувати і пристроювати 1 з 5 состав разом з людьми з обороту 141-144/276 на якийсь інший маршрут.
Тепер зрозуміло було, де взявся цей поїзд з самого початку, бо я думав, з чого б це Льв мала вагони на додатковий №276/275...
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1360


View Profile
« Reply #1545 on: 02.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Тут вже якось писалося, що після того, як 26 поїзд дали на обслуговування Одесі, 2 состави "Карпат" потрапили під перерозподіл по всіх составах 5 парку. Але загалом після цих маніпуляцій з'явилося 3 нових львівських формування: 606, 146 і 276.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1360


View Profile
« Reply #1546 on: 02.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

А де зараз состав 231, хз. В принципі, ним можна було б запросто обслуговувати рейс Дніпро - Мукачево (Ужгород, напевно, накладно по часу) звичним маршрутом через Шепетівку.
Logged
W_777
Active user

Posts: 256


View Profile
« Reply #1547 on: 03.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Меня тоже всегда удивляет этот факт: сначала Уз жалуется, что нет вагонов. Потом "героически" находит и назначает доп.поезда, с довольно таки неплохим расписанием. Потом опять их отменяет и снова жалуется, что вагонов нет
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3840


View Profile
« Reply #1548 on: 03.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Якось писали,  що на Придніпровці дуже мало провідників.  Може це одна із причин
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 491


View Profile
« Reply #1549 on: 03.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Поясните по 786 му поезду у него глубина продажи 1 неделя или с 11 февраля что-то меняется? И почему ценник на него в воскресенье и понедельник самые низкие по неделе? Или завтра послезавтра там состав какой-то подменный?
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 [155] 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 ... 246
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 20 queries.