Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.18 , 06:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 ... 246
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 220030 times)
Emblaze
Active user

Posts: 2610


View Profile
« Reply #1580 on: 07.02.18 , 19:02 »
Share Reply with quote

Вот когда украинцы масово станут ехать в Словакию и Венгрию на работу, - вот тогда и будет такой маршрут актуальным. А наразі, - даже пропиаренная всем известная "продленка" есть ничем иным, как политиканством, не имеющим ничего общего с реальным пассажиропотоком.
А з Харкова, можна подумати, всі масово валять на заробітки до Дебрецена чи Кошиць. Чомусь так (чому???) склалося історично, що сполучення Харків - Ужгород було. І всі до цього звикли. І до сьогодні активно їздять попити мінералки, попаритись в озерах чи чанах або покататися на лижах чи просто полазити в горах і відпочити на дешевших за Буковель курортах. Я не думаю, що на лінії Запоріжжя/Дніпро живе менше бажаючих відпочити в тих краях, ніж в Харкові/Сумах.
І це все не зважаючи на родинні чи бізнес-зв'язки Придніпров'я з Закарпаттям, а також на постійні призначення (навіть в невисокі сезони) 231 і 275 поїздів, що не може не свідчити про попит.
Мова, я так розумію, про те, що раніше цей маршрут був дешевшим, але й якість рухомого складу цілком відповідала цінникові. А так, безумовно, ви праві, цей маршрут є класичним і має існувати у тому чи іншому вигляді, безальтернативно.
Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #1581 on: 07.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

Я згоден з Андрієм стосовно того, що УЗ просто так ці вагони не скасує, а Вам Вячеславе хочу сказати, що тут можна спиратись на оптимізацію витрат, залишивши до Пітера з двох потягів лише один. Об'єднали ж хмельницький 55/56 і жмеринський 89/90 з нового графіку в один потяг із дочепленням вагонів по Жмеринці, змінивши першому маршрут прямування замість Хмільника-Старкона-Красилова через Жмеринку. І мови про призначення додаткового потягу на Петербург тут нема тим більше. Суть моєї пропозиції в тому, що 53/54 валить накуй (якщо казати словами Віті), а його вагони дочіпляються в Києві та Жмеринці до 61/62, який переводиться на київсько-чернігівський маршрут.
« Last Edit: 07.02.18 , 20:02 by K-91 » Logged
tera
Active user

Posts: 348


View Profile
« Reply #1582 on: 07.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Укрзалізниця почала призначати додаткові поїзди на 8 Березня
07.02.2018
Quote
Поїзд № 224/223 Одеса – Київ курсуватиме 8 та 11 березня в обох напрямках. Відправлення з Одеси о 10:27 та прибуття до Києва о 20:37. З Києва поїзд відправлятиметься о 07:48 та прибуватиме в Одесу о 17:58.

Поїзд № 258/257 Одеса – Львів вирушатиме 7 та 10 березня, у зворотному напрямку – 8 та 11 березня. Відправлення з Одеси о 16:54 та прибуття до Львова о 05:06. У зворотному напрямку зі Львова – о 15:00 та прибуттям до Одеси о 04:45.

Поїзд № 217/218 Київ – Івано-Франківськ – Рахів курсуватиме 7 та 10 березня до Західної України, а 8 та 11 березня – у зворотному напрямку. Відправлення з Києва о 15:20 та прибуття до Рахова о 07:07. Відправлення з Рахова о 17:44 та прибуття до Києва о 09:15.

Поїзд № 177 Київ – Хмельницький здійснить рейси 8 та 11 березня. Відправлення з Києва о 06:06 та прибуття до Хмельницького о 13:02. З Хмельницького поїзд вирушить о 14:04 та прибуде до столиці о 20:43.

Поїзд № 152/151 Київ – Херсон здійсніть рейси 8 березня. Він відправиться з Києва о 08:15 та прибуде до Херсона о 18:30. З Херсона поїзд відправиться о 09:33 та прибуде до Києва 19:33.

Поїзд № 191/192 Київ – Львів курсуватиме 7, 8 та 11 березня. З Києва відправлення о 08:03 та прибуття до Львова о 18:01. Зі Львова поїзд вирушить о 12:06 та прибуде до Києва о 21:36.

Поїзд № 179 Дніпро – Київ. Рейси 8 та 11 березня. З Києва поїзд вирушить о 08:50 та прибуде до Дніпра о 17:59. У зворотному напрямку відправлення о 11:55 та прибуття о 22:21.

Поїзд № 197/198 Київ – Ковель курсуватиме 7 та 11 березня. Відправлення з Києва о 07:37 та прибуття до Ковеля о 16:53. У зворотному напрямку відправлення о 10:50 та прибуття о 19:53.

Призначено додатковий рейс швидкісного поїзда № 787/788 Харків – Костянтинівка на 7 та 8 березня. Відправлення з Харкова о 19:03 та прибуття до Костянтинівки о 23:30. У зворотному напрямку відправлення о 05:00 та прибуття до Харкова о 09:50.
http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/468729/
Logged
Будапештский Минчанин
Guest
« Reply #1583 on: 07.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

На ті свята додаткові приміські будуть?
Logged
art-trans
User

Posts: 73


View Profile
« Reply #1584 on: 07.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Відповім на загострене питання "ленінбургських" поїздів по Україні та Білорусі.

Це питання я особисто піднімав численними зверненнями як до Укрзалізниці з 2014 року, так і до керівництва Білоруської залізниці та CFM.

Перше, у що впирається проблема - саме БЧ. Адже до 61/62 Кишинів-СПБ мається причіпка з Мінська, і БЧ її чіпати не бажає (як відомо - Білоруси взагалі дуже неможливі на будь-які зміни).

Друге, у що впирається проблема - Молдовський власник поїзда 61/62. Запропонувати молдованам гак у зайві 140 кілометрів (якщо пам'ять не зраджує; виправіть, якщо надто помиляюсь) лише аргументацією "зменшення експлуатаційних витрат на паливні матеріали" та "нам потрібно вивезти Жмеринку" - не аргумент.

Третє, на що категорично не захоче йти вже УЗ - це відрізання Житомира від останнього далекого сполучення родинних зв'язків з Калінковичами та Жлобіним, а також з Вінницею (одна пара ДРів не рахується). Це аргумент Білорусів щодо їхніх ВБСів.

Четвертий неаргумент - маршрутом через Київ/Чернігів поїзд не встигне повернутися на свою поточну зворотню нитку. В напрямку Ленінбурга - так, при жвавому русі можна вкластися, а от назад - або робити повністю нову нитку, а це значне перекроювання по чотирьох залізничних адміністраціях.

Що ж стосується перекладання маршруту 93/94 через Житомир задля вивозу на Одесу - Ви вважаєте, що Чернігів не заслуговує на Одеські пляжі? Житомиру на літо принаймні подарували подовжений варіант. Чернігівщина ж, з подібним підходом, повністю залишиться без прямого сполучення (адже 288/287 - R.I.P., а 105/106 ніхто видовжувати сюди поки не збирається). Врешті решт, ті ж Білоруси відправлять цю ідею лісом аргументуючи, що їхній чималий обласний центр Гомель також залишиться без прямого сполучення з південною пальмірою.

Тож коли пропонується десь покращити - подумайте, чи не вплине негативно це на ситуацію в іншому регіоні. Бо Вінницю вже кілька разів покращували, що потім нас на робочих групах тицяли носом у власні ж прохання, об які ламалися нові ідеї.

Наостанок: 880/879 вже влітку (якщо не раніше) теж має припинити своє існування (як і його дзеркало - 882/881). Вагони від 53 за відносно невеликий час забезпечення та прибирання, й за необхідності техослуговування ледве встигають вчасно видавати під 6-ку (і відповідно від 5-ки під 54-й), тож закрутити їх у Вінницю наразі маломожливо.
« Last Edit: 07.02.18 , 22:02 by art-trans » Logged
K-91
Active user

Posts: 1272


View Profile
« Reply #1585 on: 07.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

 Я вважаю, що в Чернігова повинен бути свій додатковий потяг на Одесу так само як був у минулому році. Стосовно заміни 53/54, то я б пропонував його замінити жмеринськими відрами у причепці до 61/62 які частенько тягають у Київ на додаткові поїзди, а 5/6 в такому разі закрутити у спільний оборот із додатковими потягами, які зараз формуються із жмеринських відер. Так само як у Харкові зняли вагони з московського потягу і сформували з них нічні експреси на захід, а на Москву пустили гірші вагони. Наприклад, є факти, що додатковий потяг 217/218 Київ-Рахів формувався із жмеринських вагонів які ще доводилося гнати резервом у Київ. Тоді часу на обслуговування вагонів 5/6 хіба що за винятком пікових перевезень буде куди більше. Якщо 61/62 від Жмеринки стане двогрупним через Київ, то на дільниці від Жмеринки до білоруського кордону фінансове навантаження на ЧМФ по оплаті кожного кілометра зменшиться приблизно вдвічі.
« Last Edit: 07.02.18 , 22:02 by K-91 » Logged
art-trans
User

Posts: 73


View Profile
« Reply #1586 on: 07.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

Ігнорується один аспект.

93/94 Чернігів водить без зміни бригади і електровоза від Чернігова до Жмеринки. (моя б воля - обкатав би до Котовська і взагалі була б малина - час дозволяє) Електровоз, якщо котовці не лажають, взагалі від ТО-2 до ТО-2 встигає за 48 годин обернутися Чернігів - Одеса - Чернігів. Зміна маршруту 93/94 через Житомир якщо і виграє півгодини-годину, то це не буде значним виграшем, а от експлуатаційні витрати - погодьтеся - на 5 бригад і рубані плечі обслуговування - не найкращий вихід. Він більше стоятиме на змінах тяги:
1. Жлобін - ТЕП на ТЕП (або ЧС4т на ТЕП)
2. Калінковичі - в будь-якому випадку зміна бригади і швидше за все й тепловоза (ТЕП на ТЕП, що поробиш)
3. Коростень - білоруський ТЕП на 0,5х2М62
4. Козятин - щось жмеринське
5. Жмеринка - щось на Котовське
6. Котовськ - розмін електровозів (або просто зміна бригад

Зараз поки так:
1. Гомель (ТЕП на 2М62У або ЧС4т на 2М62У)
2. Чернігів (2М62У на ЧС4/8)
3. Жмеринка (зміна бригад, іноді - розмін електровозів)
4. Котовськ (зміна бригад, іноді розмін електровозів)

Зараз котовчани (кому муляє комунізація - подольчани) дуже впираються водити цей 93/94 на ділянці Котовськ - Жмеринка (в обидві сторони). В них більше їзди пасажиром резервом, аніж заробітку (та й вантажної роботи з головою вистачає). Віддати Жмеринці до Одеси - не вистачає часу на жодну з ув'язок (я вже рахував варіанти ще коли були 287/221 - або відпочинку не вистачить, або у 12 годин не втуляться туди-назад). Тут якщо б і хотів - на тепловози УЗ нині дуже сердита.

І наприкінці - згадайте, як 93/94 минулого графіка виручив причіпкою для вивозу столиці.

(кажу не з позиції напів-чернігівчанина - лише з позиції обігу локомотивів та робочого часу локомотивних бригад, а також прикатаності пасажиропотоку Чернігів - Одеса - Чернігів цим поїздом за останні роки - графік в нього для місцевих дуже зручний в цьому плані)
Logged
VB
Active user

Posts: 3059


View Profile
« Reply #1587 on: 08.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Я згоден з Андрієм стосовно того, що УЗ просто так ці вагони не скасує, а Вам Вячеславе хочу сказати, що тут можна спиратись на оптимізацію витрат, залишивши до Пітера з двох потягів лише один. Об'єднали ж хмельницький 55/56 і жмеринський 89/90 з нового графіку в один потяг із дочепленням вагонів по Жмеринці, змінивши першому маршрут прямування замість Хмільника-Старкона-Красилова через Жмеринку. І мови про призначення додаткового потягу на Петербург тут нема тим більше. Суть моєї пропозиції в тому, що 53/54 валить накуй (якщо казати словами Віті), а його вагони дочіпляються в Києві та Жмеринці до 61/62, який переводиться на київсько-чернігівський маршрут.
Все, що йде з України до Росії транзитом через Білорусь, - далі мовчу.... Хочуть молдавани їздити до государя, - ради Бога. А 53/54 треба перекидати на Ригу, білоруси будуть їздити.
Logged
VB
Active user

Posts: 3059


View Profile
« Reply #1588 on: 08.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Вот когда украинцы масово станут ехать в Словакию и Венгрию на работу, - вот тогда и будет такой маршрут актуальным. А наразі, - даже пропиаренная всем известная "продленка" есть ничем иным, как политиканством, не имеющим ничего общего с реальным пассажиропотоком.
А з Харкова, можна подумати, всі масово валять на заробітки до Дебрецена чи Кошиць. Чомусь так (чому???) склалося історично, що сполучення Харків - Ужгород було. І всі до цього звикли. І до сьогодні активно їздять попити мінералки, попаритись в озерах чи чанах або покататися на лижах чи просто полазити в горах і відпочити на дешевших за Буковель курортах. Я не думаю, що на лінії Запоріжжя/Дніпро живе менше бажаючих відпочити в тих краях, ніж в Харкові/Сумах.
І це все не зважаючи на родинні чи бізнес-зв'язки Придніпров'я з Закарпаттям, а також на постійні призначення (навіть в невисокі сезони) 231 і 275 поїздів, що не може не свідчити про попит.
Ніхто ж не спорить. Купіть вагонів, поставте на Запоріжжя - Ужгород. Чи Ви хочете допомогти комусь пропіаритись, поставити під відміну якийсь з існуючих потягів? Розкажіть, де брати вагонів на новий потяг? Я розумів би ще, якби в Ужгороді (чи Мукачевому) вокзал був забитий мандрівниками, які не можуть виїхати звідти. Тоді можна було б щось говорити про соціальну складову. А водички попити, - є така послуга вагін винайняти, якщо ліньки у Львові чи Києві пересісти.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11376


View Profile
« Reply #1589 on: 08.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

А 53/54 треба перекидати на Ригу, білоруси будуть їздити.
Куда они будут ездить, в Ригу? Для Киева у них есть свой, может подороже, но всё же, от нас в Ригу по текущему тарифу никто не поедет.

Если вы такие борцы за отмену сообщения с Россией - начните с автобусов, которых туда едет в тысячи раз больше чем поездов, а потом посмотрим, чего добьетесь.
Завтра эти сообщения уйдут в "архив", не вижу смысла обсуждать эту тему, пока это из раздела фантазий. Тема про отмену жд-сообщения с Россией есть в Юморе.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 [159] 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 ... 246
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.153 seconds with 20 queries.