Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.12.18 , 21:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 372
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 398951 times)
VB
Active user

Posts: 3494


View Profile
« Reply #1600 on: 08.02.18 , 09:02 »
Share Reply with quote

Оптимізовуйте тоді.
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1826


View Profile
« Reply #1601 on: 08.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

Дніпро вже чверть століття відкрите місто.

В этом году - 30 лет.
Logged
art-trans
User

Posts: 106


View Profile
« Reply #1602 on: 08.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

Наостанок: 880/879 вже влітку (якщо не раніше) теж має припинити своє існування (як і його дзеркало - 882/881).
На лето, как обычно, или вообще полностью?
Повністю. 531 і 535 доїздять останні комфортні пасажирокілометри. В мене є дві пропозиції альтернативи, але то потребує чималих узгоджень у приміських (це окрема тема - закінчу підготовку - напишу розлого).

По поводу 93/94 правильно было сказано, что при маршруте через Житомир слетит Гомель, но у меня сложилось впечатление, что белорусские поезда на море из-за дороговизны билетов белорусов как раз и не возят (белорусы предпочитают автомобили и автобусы), а возят украинцев, и Чернигов с Киевом на пути гораздо выгоднее Житомира.
20 вагонів минулого літа - трохи не погоджуються з подібним твердженням. Навіть попри ціну. (дарма Білоруси відмовилися витягувати його до Білгорода-Дністровського - зірвали б джек-пот - їх у Затоці влітку було "нємєряно")

По поводу 61/62 и 53/54. Во-первых, мне не очень понятны вагоны из Харькова к 53-му поезду. Поскольку через Москву в СПБ из Харькова ближе, чем по нынешнему маршруту харьковских вагонов, к тому же Россия не жалует пересечение иностранцами белорусско-российской границы.
У зв'язку з массовим пуском Сапсанів кілька років тому, РЖД значно підвищила коефіцієнти пробігу поїздів по ділянці Москва-Ленінбург, через що УЗ задля збереження поїзда пішла на подібний вимушений крок. Спочатку обговорювалась ідея пускати причіпні до 99/100 і по Гомелю їх перечіпляти у 53/54, однак білоруси відмовили у подібних маневрах та у згоді чіпляти вагони до свого поїзду.
Наразі ті 3 вагони, що лишились від цілого поїзда, здебільшого це пасажири по Україні (Чернігів, Конотоп, Суми).

Во-вторых, действительно можно объединить киевский и кишинёвский поезда. В результате на маршруте от Киева до СПБ в два раза сократятся издержки УЗ и CFM, а Чернигов и Гомель получат сообщение с Молдовой. В пиковые дни (новогодние и майские праздники) поезд можно пускать ежедневно.
З точки зору організації обігу електровозів та локомотивних бригад по УЗ - такі зміни потребуватимуть узгодження графіків для стику в Києві. Я вже давненько наголошував, що для подібного сценарію як мінімум потрібно щоб 53/54 по Києву мали можливість розміну електровоза. Відповідно потрібно буде й з боку Жмеринки у разі зміни маршруту 61/62 через Київ. В іншому випадку - привіт суцільна їзда резервом або під'їзд локомотивних бригад пасажиром (й зайві видатки на все це діло і небажання бригад морочити всім цим голову).
Logged
RVR
Active user

Posts: 933


View Profile
« Reply #1603 on: 08.02.18 , 10:02 »
Share Reply with quote

Летом букинг показывал отсутствие билетов для 93/94 на украинском участке и почти полное их наличие на участке Чернигов-Гомель. Вот я и сделал вывод, что этот поезд возил только украинцев.
« Last Edit: 08.02.18 , 11:02 by RVR » Logged
Entony
Active user

Posts: 2635


View Profile
« Reply #1604 on: 08.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

Нарешті до УЗ дійшло щодо напрямку Київ - Ужгород.
На 21/02 та 25/02 призначили додатковий поїзд 225/226 Київ - Ужгород по нитці 235/236 Харків - Ужгород в дві сторони.

Информация по вагонам поезда КИЕВ - УЖГОРОД на 21/02-2018.

01   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
02   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
03   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
04   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
05   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
06   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
07   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
08   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
09   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
10   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
11   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
12   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
13   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
14   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
15   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
16   Купейный ( УСЛ)   ЮГО-ЗАПАДНАЯ
Logged
Antimason
Active user

Posts: 1359


View Profile
« Reply #1605 on: 08.02.18 , 12:02 »
Share Reply with quote

Він більше стоятиме на змінах тяги:
1. Жлобін - ТЕП на ТЕП (або ЧС4т на ТЕП)
2. Калінковичі - в будь-якому випадку зміна бригади і швидше за все й тепловоза (ТЕП на ТЕП, що поробиш)
3. Коростень - білоруський ТЕП на 0,5х2М62
4. Козятин - щось жмеринське
5. Жмеринка - щось на Котовське
6. Котовськ - розмін електровозів (або просто зміна бригад
5 пункт явно зайвий, оскільки при перекладанні маршруту 93/94 через Житомир без заміни лока в Жмеринці можна обійтись. В якості тягової одиниці від Козятина до Подільська (Котовська) я б використав козятинський ВЛ40 або ВЛ80. Якщо задіяти козятинський вильник відповідно із козятинською бригадою, то у Жмеринці не те що лок, а й навіть бригаду можна не змінювати і вистачить всього 2-хвилинної зупинки. Тобто вийде, що змінювати лок доведеться 5 разів проти чотирьох. Наскільки я розумію, білоруси не в захваті (м'яко кажучи) від того що УЗ викрутила їм руки і не дозволила в новому графіку призначити 283/284 Барановичі-Херсон, а замість цього дозволила лише ПГВ із перепричепленням по Одесі. Якщо так важко знову призначити 287/288 (хоча я вважаю його дуже бажаним) для вивезення чернігівців до пляжів Одещини, то можна спробувати так. Зберегти на літо прямування 93/94 через Гомель та Чернігів, але далі на Одесу пустити його не через Вінницю-Подільськ, а через Миронівку-Шевченка-Помічну-Колосівку. Тоді Чернігів та Гомель збережуть надійне сполучення з Одесою, а тепловозний сегмент від зміни маршруту прямування через Виску буде зовсім мізерний, набагато менший ніж через Коростень. А через Коростень-Житомир-Вінницю-Подільськ-Одесу задовольнити побажання білорусів і не скасовувати літній Барановичі-Херсон (пустивший його цим маршрутом замість минулорічного черкаського) і причіпляти у Житомирі ПГВ до Одеси чи навіть Миколаєва/Херсону. Для причіпних вагонів Житомир-Херсон чи Одеса установити спільний оборот зі 101/102 обслуговування ПКВЧ-1 ПЗЗ, якщо до Миколаєва, то ПКВЧД-13 ОДЗ. Стосовно того, що на Затоку відпочивати їздить чимало білорусів, я з Вами згоден, у вересні 2016 року коли вже закінчувався сезон у кількох метрах від мене на пляжу лежала жінка з Білорусі.
« Last Edit: 08.02.18 , 23:02 by K-91 » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2392


View Profile
« Reply #1606 on: 08.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

Теперь плз объясните, почему даже в феврале Киев - Днипро является дефицитым направлением? Чтобы на выходные туда? Это не лето или свято.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 413


View Profile
« Reply #1607 on: 08.02.18 , 15:02 »
Share Reply with quote

Теперь плз объясните, почему даже в феврале Киев - Днипро является дефицитым направлением? Чтобы на выходные туда? Это не лето или свято.

Многие из Днепра работают или учатся в Киеве, а на выходные ездят домой.
Да и вообще поездов в эту сторону мало.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 261


View Profile
« Reply #1608 on: 08.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Очередная отмена беспересадочных вагонов на Москву Кременчуг-Москва и Сумы-Москва с 20.03
« Last Edit: 08.02.18 , 18:02 by Nik UZ » Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 261


View Profile
« Reply #1609 on: 08.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

https://ibb.co/n9woac
« Last Edit: 08.02.18 , 18:02 by Nik UZ » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 [161] 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 372
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!