Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.18 , 20:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 ... 277
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 254202 times)
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #1800 on: 27.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Раз пішла така мода перестійними складами флагманів виконувати додаткові рейси, може, і до Чернівців такі порядки дійдуть, щоб склади 117/118 не стояли весь день по Києву та Чернівцях.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #1801 on: 27.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

-
« Last Edit: 27.02.18 , 18:02 by Doobey » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6698


View Profile
« Reply #1802 on: 27.02.18 , 18:02 »
Share Reply with quote

Вони зараз дуже налякані кременчуцькими провідниками, які "прибігли з вилами" до них, коли дізнались про відміну вагонів Кременчук - Москва.
Але це знову прокол пасдепу.
Якщо у тому ж Дніпрі не вистачає провідників, бо ніхто не хоче працювати провідником, а в Кременчуці їх вистачає, які бажають працювати, то можна було би замість того, щоб ганяти порожні вагони до Москви та Новоолексіївки просто зробити грамотний спільний оборот кременчуцьких складів на потрібних рейсах. Наприклад, через Київ. Хай це буде подвійний або потрійний оборот.
Бо навіть розігнавши кременчуцьких провідників (бо не усі захотять працювати у Києві чи Харкові), проте у тому ж Києві чи Харкові через відносно низьку зарплату для великих міст бажаючих працювати провідником менше.
Аналогічно слюсарем, аккумуляторником і т.д.
Тобто розпустивши кадри у провінціях ми просто ризикуємо не набрати його у великих містах при такому рівні зарплати (або навіть набрати, але якість цих кадрів буде набагато нижче, проте на це будуть заплющувати очі, бо інших не буде), що в підсумку вплине як на якість обслуговування, так й на підготовку рухомого складу в рейс.

Ну от живий приклад.
У славнозвісному РПЧ-1 (Дніпро) завжди не вистачає провідників-касирів. Вже так років із десять. Проте за якісь "зальоти" їх суворо наказують лише коли ці зальоти дуже сильні, бо інші працівники не поспішають працювати, і звільнивши поганого працівника у начальника стане проблема, що завтра нікого випускати у рейс.

Але у тому ж РПЧ-1 є РПД П"ятихатки (це юридично виробничий підрозділ РПЧ-1), де відповідальність провідників зазвичай набагато вища. Відповідь на поверхні - у П"ятихатках умовно ті ж 4000-5000 грн. - це непогані гроші, а в Дніпрі - копійки, і відношення працівників відповідне. Тому нерідко у приміському поїзді Дніпро - Чаплине можна отримати квиток з апарату, зареєстрованого у П"ятихатках.     
Logged
Entony
Active user

Posts: 2234


View Profile
« Reply #1803 on: 27.02.18 , 19:02 »
Share Reply with quote

Доброго дня! Не підскажете по 26 потягу Одеса - Яремче(Рахів). З 25 березня він що починає ходити через день? Справа в тому що на букінгу його можна побачити нажавши "Показати без вільних місць" І я дзвонив на гарячу лінію Укразалізниці сказали що він ходить через день. Допоможіть розібратися.
На даний час заведено лише поїзд 025/026 Одеса - Рахів через день. Також відкрито продажу на нього.
Щодо 025/026 Одеса - Яремче, то його не видно. Можливо і не буде поїзда саме до Яремче.
Також не видно "нещастя" 035/036 до Перемишля.
До речі, після 25/03-2018 відкривають знову зупинку по Ясині у 026 і 016.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2234


View Profile
« Reply #1804 on: 27.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

А ось і щось нове з літнього графіку. Хоча для чого таке "щастя"?

084 КОВЕЛЬ — КРИВИЙ-РІГ з 25/03-2018 по непарних

Ковель-Пас.      17:55
Рожище   18:43   18:45
Ківерці   19:00   19:23
Луцьк   19:38   20:01
Ківерці   20:17   20:19
Рівне   21:31   21:40
Здолбунів-Пас.   21:54   22:12
Кривин   22:51   22:53
Славута-1   23:07   23:09
Шепетівка-1   23:32   23:34
Полонне   00:06   00:08
Бердичів   01:20   01:22
Козятин-1   01:49   02:10
Калинівка-1   02:46   02:48
Вінниця   03:07   03:12
Жмеринка-Пас.   03:59   04:42
Вапнярка   05:50   05:52
Рудниця   06:18   06:20
Кодима   06:39   06:41
Слобідка   07:07   07:09
Подільськ   07:36   07:52
Роздільна-1   09:19   09:21
Одеса-Головна   10:25   10:47
Одеса-Східна   11:19   11:21
Колосівка   12:52   13:15
Миколаїв Пас.   14:49   15:09
Снігурівка   16:06   16:08
Апостолове   18:10   18:32
Кривий Ріг-Головний   19:08   


083 КРИВИЙ-РІГ — КОВЕЛЬ з 26/03-2018 по парних

Кривий Ріг-Головний      06:31
Апостолове   07:15   07:37
Високопілля   08:06   08:08
Біла Криниця   08:41   08:43
Снігурівка   10:12   10:35
Миколаїв Пас.   11:33   12:11
Колосівка   14:17   14:52
Одеса-Східна   16:44   16:46
Одеса-Головна   17:18   18:16

Роздільна-1   19:18   19:21
Подільськ   20:47   21:02
Слобідка   21:29   21:31
Кодима   21:55   21:58
Рудниця   22:18   22:21
Вапнярка   22:59   23:01
Жмеринка-Пас.   00:06   00:32
Вінниця   01:17   01:27
Калинівка-1   01:47   01:49
Козятин-1   02:21   02:40
Бердичів   03:07   03:09
Полонне   04:17   04:19
Шепетівка-1   04:50   04:52
Славута-1   05:15   05:17
Кривин   05:30   05:32
Здолбунів-Пас.   06:11   06:28
Рівне   06:42   06:48
Ківерці   07:46   07:48
Луцьк   08:04   08:30
Ківерці   08:50   09:15
Рожище   09:30   09:32
Ковель-Пас.   10:32   
Це типу хотіли відзвітувати, що ось УЗ поєднала Волинь з Миколаєвом. І ще навіть з Кр.Рогом. А про Херсон забули :)
Але ж 083/084 супер заповнений до Одеси влітку! Навіщо ще його проклали до Кр.Рогу?
Logged
jbond989
Active user

Posts: 945


View Profile
« Reply #1805 on: 27.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote


Це щоб "задіяти" додатковий ковельський склад, який цілу ніч перестоюватиме по КР. Ну і без заїзду в Херсон. Яка прогнозована заселеність на ділянці Одеса - КР?
А ми пропонували замість цього додатковим ковельським складом запустити Ковель - Херсон (ниткою 127/128 до Чорноліської).
Logged
Entony
Active user

Posts: 2234


View Profile
« Reply #1806 on: 27.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

З Ковеля до Одеси заповнення буде на 100% (або на 120% з зайцями). На ділянці Одеса - Кр.Ріг заповнюваність 10-20%. Особливо "хороше" відправлення в 06:31 з Кр.Рогу. Хоча, якщо б його проклали через Херсон, то відправлення було б в 5 ранку. Пожаліли людей. :)
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3914


View Profile
« Reply #1807 on: 27.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

Також не видно "нещастя" 035/036 до Перемишля.

ПКП нещодавно виставили оновлені плакатні розклади, то там він є.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1375


View Profile
« Reply #1808 on: 27.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

УЗ не так давно пробувала витягувати 43/44-ий до Чернігова. Ще раніше - 63/64-ий до Львова. Чомусь ці ідеї не прижилися. Можливо, є сенс повитягувати всі поїзди якнайдалі замість простою їх в пунктах обороту?! Це би дало додаткові сполучення без задіяння додаткових складів.
Наприклад, крім вищевказаних двох, можна було б подумати над витягненням 117/118 Чернівці - Київ до Сум чи Полтави, 79/80 Дніпро - Київ до Рівного чи Тернополя (чи навіть Житомира), 91/92 Львів - Київ до Харкова чи Кременчука, Одеса - Київ до Житомира, Сум чи Чернігова... Такі зміни будуть корисніші, ніж простоювання составів по 16 годин на Київ-Деміївському та інших пунктах відстою. 
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6698


View Profile
« Reply #1809 on: 27.02.18 , 20:02 »
Share Reply with quote

Судячи з усього, 83/84 до Кривого Рогу це тільки на літній період, бо з 25.03.18 продаж вже відкритий у обидві сторони і тільки за маршрутом Ковель - Одеса.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 ... 277
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.103 seconds with 20 queries.