Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.18 , 20:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 ... 277
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 254197 times)
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #1810 on: 27.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Нормальний денний графік для поїздки з Кривбасу в Одесу та назад. А сполучення Херсону з Ковелем та Одесою забезпечене зручною пересадкою на дизель по Снігурівці  16.06//16.48 до Херсону, та 9.41//10.35 з Херсону. 
Logged
Будапештский Минчанин
Guest
« Reply #1811 on: 27.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

То скажіть, колеги, за яким принципом продаються квитки на №92 Кременчук-Харків на дільницю Кременчук-Полтава? Бо я довго моніторив Букінг, один раз там був продаж на наступний день, а далі глухо на всі дати. Я маю намір тим поїздом їхати, і не хотілося б прогавити можливість купити туди квиток)
Logged
W_777
Active user

Posts: 260


View Profile
« Reply #1812 on: 27.02.18 , 21:02 »
Share Reply with quote

Вони зараз дуже налякані кременчуцькими провідниками, які "прибігли з вилами" до них, коли дізнались про відміну вагонів Кременчук - Москва.
Але це знову прокол пасдепу.
Якщо у тому ж Дніпрі не вистачає провідників, бо ніхто не хоче працювати провідником, а в Кременчуці їх вистачає, які бажають працювати, то можна було би замість того, щоб ганяти порожні вагони до Москви та Новоолексіївки просто зробити грамотний спільний оборот кременчуцьких складів на потрібних рейсах. Наприклад, через Київ. Хай це буде подвійний або потрійний оборот.
Бо навіть розігнавши кременчуцьких провідників (бо не усі захотять працювати у Києві чи Харкові), проте у тому ж Києві чи Харкові через відносно низьку зарплату для великих міст бажаючих працювати провідником менше.
Аналогічно слюсарем, аккумуляторником і т.д.
Тобто розпустивши кадри у провінціях ми просто ризикуємо не набрати його у великих містах при такому рівні зарплати (або навіть набрати, але якість цих кадрів буде набагато нижче, проте на це будуть заплющувати очі, бо інших не буде), що в підсумку вплине як на якість обслуговування, так й на підготовку рухомого складу в рейс.

Ну от живий приклад.
У славнозвісному РПЧ-1 (Дніпро) завжди не вистачає провідників-касирів. Вже так років із десять. Проте за якісь "зальоти" їх суворо наказують лише коли ці зальоти дуже сильні, бо інші працівники не поспішають працювати, і звільнивши поганого працівника у начальника стане проблема, що завтра нікого випускати у рейс.

Але у тому ж РПЧ-1 є РПД П"ятихатки (це юридично виробничий підрозділ РПЧ-1), де відповідальність провідників зазвичай набагато вища. Відповідь на поверхні - у П"ятихатках умовно ті ж 4000-5000 грн. - це непогані гроші, а в Дніпрі - копійки, і відношення працівників відповідне. Тому нерідко у приміському поїзді Дніпро - Чаплине можна отримати квиток з апарату, зареєстрованого у П"ятихатках.     

Согласен! Нужно обеспечивать проводников работой на нужных маршрутах, а не на тех, которые хочется ихнему руководству и профсоюзу. Чего они в ту Москву так рвутся? Небось привыкли зайчатину возить на участке Белгород-Харьков
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1813 on: 27.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

Чего они в ту Москву так рвутся? Небось привыкли зайчатину возить на участке Белгород-Харьков
Хорошие командировочные + дополнительный заработок не только на зайчятине.

По поводу Ковель-Кривой Рог, не понимаю, как им не пришла в голову идея дотянуть его до Днепра, с заходом в Херсон. Днепр около полуночи вообще идеально, и все в шоколаде :)
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6698


View Profile
« Reply #1814 on: 27.02.18 , 22:02 »
Share Reply with quote

А сполучення Херсону з Ковелем та Одесою забезпечене зручною пересадкою на дизель по Снігурівці  16.06//16.48 до Херсону, та 9.41//10.35 з Херсону. 
Навіщо їхати цим робочим поїздом Херсон - Апостолове зовсім в інший бік?
Все набагато простіше, якщо вже так пішло.
З Ковеля на Херсон до Миколаєва (прибуття о 14.49). Далі приміським 6722 Миколаїв - Апостолове о 15.41 та прибуттям до Херсону о 16.56 (тоді як через Снігурівку прибуття до Херсону буде лише о 18.01).

А в зворотному напрямку все набато простіше...
З Херсону на Ковель взагалі не треба виїзджати приміським №6702 Херсон-Апостолове о 8.22 до Снігурівки, а просто сісти у Херсоні об 11.48 на 141 Маріуполь - Одеса (він як і 83 йде по непарних числах) та приїхатидо Одеси о 17.32, де й сісти на 84, який з Одеси вирушає 18.16.
І це найголовне, бо навіть "Голубі озера" не треба продовжувати до Кривого Рогу, бо одностороння пересадка по Одесі з Херсону та Миколаєва на Ковель є й зараз.   
Logged
VB
Active user

Posts: 3105


View Profile
« Reply #1815 on: 28.02.18 , 00:02 »
Share Reply with quote

Ну то тим більше, якщо все так просто, не потрібно бідкатись про те, що в Херсон не завели цього поїзда. Ось те, що не завели його на старий вокзал в Миколаєві, - біда...
 P.S. Якщо там на літо визріє все з долинським ходом, то всі ці графіки на херсонсько-миколаївській дільниці, - до одного місця. Не розумію, зараз там назріває в них жопа на тому ходу, а вони нового потяга там проклали.... Хоча знову-таки повторюсь, - нормальний графік, бідкатись нема на що. До речі, гарна думка... Василю на замітку. Ковель - Маріупіль зліплений з Ковель - Одеса та Одеса - Маріупіль. Не Києвом же єдиним Україна живе.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 698


View Profile
« Reply #1816 on: 28.02.18 , 11:02 »
Share Reply with quote

За сутки по месту на 92 до отправления глубина продаж, так как до Новоалексеевки и Москвы по 18.03 билеты продают

Отправлено с моего A502_Aurum через Tapatalk

Logged
delphin_7
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #1817 on: 28.02.18 , 23:02 »
Share Reply with quote

судя по данным с poezd.rw.by , с 25 марта в Обериге не остается плацкартных вагонов http://prntscr.com/il3jdw
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11315


View Profile
« Reply #1818 on: 01.03.18 , 07:03 »
Share Reply with quote

Да накой в обериге они нужны? Для нищеброда хватает поездов типа 123 Константиновка-Киев, 137 Лисичанск-Хмельницкий, 775 Харьков-Киев
Logged
sean
Active user

Posts: 3075


View Profile
« Reply #1819 on: 01.03.18 , 09:03 »
Share Reply with quote

 Взагалі не розумію, чому Оберіг з П ходить, коли його аналоги - Львів і Чорноморець - мають тільки К і Л.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 [182] 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 ... 277
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.123 seconds with 20 queries.