93\94 для поездок в Одессу не годиться по двум причинам: во-первх цена, в вагоны БЧ, во вторых прибытие в Одессу и отпраление ез неё.
Дивлюсь ціну на 31.03 Одеса - Че, 282 грн. Візьміть ціну наприклад найдешевшого 146 (Білгород - Київ у плац на той же день - 130 грн., при цьому розбіжність між станом вагона 94 і 146 просто колосальна) + маршрутку за 100 грн. (з електричками в цей час мертва зона, а маршрутка за 80 грн. до ТРЦ здається вже все?), отримаємо 230 грн. Різниця 50 грн., зате якість перевезення як небо і земля.
З приводу графіка частково згоден, час проходу Чернігова о 22й був "шоколадний". 23:26 - це вже зовсім не те, як і прибуття о 12:38. Для тих, хто до Вінниці - тепер ідельний овернайт.
Але попит є, пасажир голосує. Звичайно я, напевно як і Ви, обома руками за відновлення УЗ-шних причіпок, за нові поїзди для міста, але поки раді наявному.