Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.04.18 , 19:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 194331 times)
Entony
Active user

Posts: 2140


View Profile
« Reply #2120 on: 12.04.18 , 10:04 »
Share Reply with quote

Наверное,  пропускной способности однопутной линии не хватит.
Ну так. Плюс там ще курсує 013/014 Київ - Солотвино і приміські. Мені здається, що 029/030 Київ - Ужгород прокладуть через Сянки.
Logged
VB
Active user

Posts: 3032


View Profile
« Reply #2121 on: 12.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

Не забувайте, що там же ще є і вантажні потяги. І коли трапляється таке, що головний хід вікнує, то 8 пар наскрізних на Чоп - Клепарів через Сянки варіантом перетворюються на 15, плюс місцева робота та приміські.
Logged
www3
Active user

Posts: 410


View Profile
« Reply #2122 on: 12.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

Основний рух вантажних там вночі по факту. Однак хочу зазначити інше. Враховуючи, що крім пасажирських туди кинуть і вантажні (звичайно не все, але ж частину), то можна побачити реальну пропускну спроможність ділянки. Як показує практика основна частина пассажирів виходить до Мукачево включно (санаторії та південь Закарпатської області по факту), а потяг в Уж везе порожняк. Тобото цілком логічно було б пустити через Мукачево Солотвинський (половина до Чопа, половина до Солотвино, з розєднанням по Мукачево), Мрію, 029, Одеський та Лисичанський, а через Сянки крім 601, 82 та 829 (чи її нащадок). Таким чином можна розподілити навантаження та забезпечити Ужгород більшою к-тю квитків до Києва. Ну а допи на Харків та столицю відправляти половину через Сянки, половину через Мукачево. І звичайно було б добре додати ще одну приміську Мукачево - Волосянка. Така собі рамкова думка :)

П.С. По Закарпаттю там є де розминатися, однак у мене викликає питання стан колій, бо вони чомусь майже всі на дереві. Січневий схід по ст. Соля підтверджує, що особливо бокові колії на станціях (які по суті розїзди) під питанням правда. Думаю оце вікно одразу покаже слабкі місця, які треба підшаманити.

П.С. звернув увагу, що при русі на Сянки, ділянку Щербин-Сянки приміська проходити майже на 15 хвилин швидше графіка, може через те що їде в чотири вагони, а не в шість, може через іншу причину.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 463


View Profile
« Reply #2123 on: 12.04.18 , 15:04 »
Share Reply with quote

Основний рух вантажних там вночі по факту. Однак хочу зазначити інше. Враховуючи, що крім пасажирських туди кинуть і вантажні (звичайно не все, але ж частину), то можна побачити реальну пропускну спроможність ділянки. Як показує практика основна частина пассажирів виходить до Мукачево включно (санаторії та південь Закарпатської області по факту), а потяг в Уж везе порожняк. Тобото цілком логічно було б пустити через Мукачево Солотвинський (половина до Чопа, половина до Солотвино, з розєднанням по Мукачево), Мрію, 029, Одеський та Лисичанський, а через Сянки крім 601, 82 та 829 (чи її нащадок). Таким чином можна розподілити навантаження та забезпечити Ужгород більшою к-тю квитків до Києва. Ну а допи на Харків та столицю відправляти половину через Сянки, половину через Мукачево. І звичайно було б добре додати ще одну приміську Мукачево - Волосянка. Така собі рамкова думка :)


та ну, а Воловец-Свалява-Славское? там тоже приличная высадка, одной Десны мало с Киева будет
да и видать отстаивать по Мукачево нет возможности, в отличии от Ужгорода
Logged
www3
Active user

Posts: 410


View Profile
« Reply #2124 on: 12.04.18 , 16:04 »
Share Reply with quote

Из\на Киев есть 029, 014 и 046 (сменяемость по Киеву процентов 90). Последних 2 для Воловца, Славсько и т.д. в том числе (Чопская група). Не, я ж непротив еще одного на Уж, но где ж его взять :) Что касается отстоя по Мукачево, я не про укорачивание до него, а про распределение пасажирской нагрузки. Тоесть будет возможность без проблем взять с Ужгорода билеты любого типа на Десну, а не хватать огрызки того что осталось от Мукачево, Свалявы и т.д. Для Мукачево и иже с ними особо ничего не изменится, просто придется брать больше боковых или верхних :).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 463


View Profile
« Reply #2125 on: 12.04.18 , 18:04 »
Share Reply with quote

Из\на Киев есть 029, 014 и 046 (сменяемость по Киеву процентов 90). Последних 2 для Воловца, Славсько и т.д. в том числе (Чопская група). Не, я ж непротив еще одного на Уж, но где ж его взять :) Что касается отстоя по Мукачево, я не про укорачивание до него, а про распределение пасажирской нагрузки. Тоесть будет возможность без проблем взять с Ужгорода билеты любого типа на Десну, а не хватать огрызки того что осталось от Мукачево, Свалявы и т.д. Для Мукачево и иже с ними особо ничего не изменится, просто придется брать больше боковых или верхних :).

да, я похоже перепутал то, что предлагалось через Сянки и то, что через Мукачево
Logged
Entony
Active user

Posts: 2140


View Profile
« Reply #2126 on: 12.04.18 , 19:04 »
Share Reply with quote

Все таки 029/030 Київ - Ужгород з 19 по 25/05 буде лише як Київ - Львів. Розклад просто феєричний, а простій складів просто немає слів:
Київ 21:08 - Львів 04:01
Львів 03:11! - Київ 10:56
Кому таке потрібно в 3 ночі? :)
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1343


View Profile
« Reply #2127 on: 12.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

Все таки 029/030 Київ - Ужгород з 19 по 25/05 буде лише як Київ - Львів. Розклад просто феєричний, а простій складів просто немає слів:
Київ 21:08 - Львів 04:01
Львів 03:11! - Київ 10:56
Кому таке потрібно в 3 ночі? :)
Краще б на ці дні до Чернівців завернули, ніж 23 години перестою по Львову.
Logged
Vova
User

Posts: 54


View Profile
« Reply #2128 on: 12.04.18 , 22:04 »
Share Reply with quote

Якшо постаратися то мож було і до Ужгорода 29/30 дотягнути .
Думаю на УЗ ще є грамотні графісти які би це склали.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 2533


View Profile
« Reply #2129 on: 13.04.18 , 00:04 »
Share Reply with quote

А может, еще дотянут за месяц, если их наскипидарить?


Кому таке потрібно в 3 ночі? :)

Тобто графік із Києва на Львів у вас подібних претензій не викликає? Я б сказав, що це найгірший варіант з можливих у цьому часовому слоті. Втім, у кінці травня вже має розвиднюватись, тож на вокзалі довго сидіти не доведеться, можна буде прогулятись. ;)
« Last Edit: 13.04.18 , 00:04 by Emblaze » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.15 seconds with 20 queries.