Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.06.18 , 07:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)

Pages: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 ... 273
Reply | Print
Author Topic: Розклад руху поїздів УЗ на 2017-2018 рр. (обговорення)  (Read 250448 times)
Doobey
Active user

Posts: 1373


View Profile
« Reply #2250 on: 27.04.18 , 17:04 »
Share Reply with quote

Тепер можна подумати над варіантами, куди зганяти через день з Чернівців львівський склад 117-го, щоб не стояв весь день, а приносив користь пасажирам.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 217


View Profile
« Reply #2251 on: 27.04.18 , 19:04 »
Share Reply with quote

...а тем временем на Москалец-TV некий Дмитрий Вертаев заявил про запуск с 20 мая рейса Кременчуг - Ворохта с периодичностью через день (как Валера говорил).

Nik UZ, уже велись разговоры про маршрут?

Только график Кременчуг-Киев-Кременчуг под большим вопросом
Logged
Entony
Active user

Posts: 2232


View Profile
« Reply #2252 on: 27.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

Фантазуйте :)
Я думаю якось так буде ходити і 143/144 до Кременчука.

242 КРЕМЕНЧУК - КИЇВ на 25/05-2018

Кременчук-Пас.      12:00
Глобине   12:51   12:53
Веселий Поділ   13:17   13:19
Хорол   13:43   13:45
Ромодан   14:14   14:54
Лубни   15:41   15:43
Гребінка   16:25   16:45
Київ-Пас.   19:14   


241 КИЇВ - КРЕМЕНЧУК на 15,29/05-2018

Київ-Пас.      10:34
Гребінка   12:33   12:35
Лубни   13:15   13:25
Ромодан   13:58   14:18
Хорол   14:48   14:50
Веселий Поділ   15:12   15:14
Глобине   15:37   15:39
Кременчук-Пас.   16:30   
« Last Edit: 27.04.18 , 20:04 by Entony » Logged
sergius
Active user

Posts: 1855


View Profile
« Reply #2253 on: 27.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

Entony, ми трохи раніше більш детально обговорювали умови до графіка. Якщо буде один склад , то він повинен не тільки приїхати до Кременчука до того, як відправиться знову, а ще й пройти обслуговування. Час на обслуговування був прийнятий 3 години. Час руху в одну сторону повинен бути не більше 5:30 (приблизно). Часи руху до Кременчука через Знам'янку та Гребінку/Ромодан також оголошувались.

Звичайно, можуть не робити так ідеально. Зробити час на обслуговування 2 години. Але тоді провідники знову будуть бастувати.
Logged
Nik UZ
Active user

Posts: 217


View Profile
« Reply #2254 on: 27.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

Фантазуйте :)
Я думаю якось так буде ходити і 143/144 до Кременчука.

242 КРЕМЕНЧУК - КИЇВ на 25/05-2018

Кременчук-Пас.      12:00
Глобине   12:51   12:53
Веселий Поділ   13:17   13:19
Хорол   13:43   13:45
Ромодан   14:14   14:54
Лубни   15:41   15:43
Гребінка   16:25   16:45
Київ-Пас.   19:14   


241 КИЇВ - КРЕМЕНЧУК на 15,29/05-2018

Київ-Пас.      10:34
Гребінка   12:33   12:35
Лубни   13:15   13:25
Ромодан   13:58   14:18
Хорол   14:48   14:50
Веселий Поділ   15:12   15:14
Глобине   15:37   15:39
Кременчук-Пас.   16:30   
25 мая из КРЕМЕНЧУГА по ходу под поезд 239 Киев-Ужгород
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2721


View Profile
« Reply #2255 on: 27.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

Назначение допов на Первомай в этом году можно озаглавить так:

"Обратная сторона пассажирской компании"

Я вообще с такого цинизма в полном ахуе, как морской окунь.

Ни 231/232, ни 251/252, ни 179/180, не назначили даже дополнительно 735/736 на 1 мая, что делали всегда.

Не совсем 1 мая, зато 232 в ходу сейчас и 29 апреля.


Номер поїзда

Маршрут

Перiодичнiсть з початкової станції маршруту

Час вiдпр.

Час прибуття


232
 Дніпро Львів 27,29/04/2018 17:31 10:55



С уважением, Ульф
Logged
sergius
Active user

Posts: 1855


View Profile
« Reply #2256 on: 27.04.18 , 21:04 »
Share Reply with quote

График для Кремня конечно явно будут переделывать.
С Киев - Ромодан то понятно. Доп он и есть доп.
Но фрагмент Ромодан - Кременчуг немного смутил. Да, примерно по такому графику ездил отменённый несколько лет назад 335/336...весом 1100 тонн. Но тут то вагонов поменьше будет.
В начале 2000-ХХ рейс 79/80 с составом до 16 вагонов преодолевал участок Ромодан - Кременчуг за 2:05 делая три остановки...под 2ТЭ116. Тогда у Ромнов не было ТЭПов (с 2002 года пошли). И допустимая скорость по участку до Кременчуга для грузового лока, судя по приказам, ниже, только 80 км/ч. Для пасс. лока 100. По этому возникает несколько предположений:
- либо там сейчас куча ограничений;
- либо кто мухлюет и рискует остаться без плеча обслуживания
« Last Edit: 27.04.18 , 21:04 by sergius » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2721


View Profile
« Reply #2257 on: 27.04.18 , 22:04 »
Share Reply with quote

В начале 2000-ХХ рейс 79/80 с составом до 16 вагонов преодолевал участок Ромодан - Кременчуг за 2:05 делая три остановки...под 2ТЭ116. Тогда у Ромнов не было ТЭПов (с 2002 года пошли). И допустимая скорость по участку до Кременчуга для грузового лока, судя по приказам, ниже, только 80 км/ч. Для пасс. лока 100. По этому возникает несколько предположений:
- либо там сейчас куча ограничений;
- либо кто мухлюет и рискует остаться без плеча обслуживания

Мощность ТЭП70 ниже чем у 2ТЭ116.

С уважением, Ульф
Logged
sergius
Active user

Posts: 1855


View Profile
« Reply #2258 on: 27.04.18 , 22:04 »
Share Reply with quote

Это я знаю. Даже график сравнения тяговых характеристик находил. ТЭП70 теоретически имеет преимущество в тяге по сравнению с 2ТЭ116 примерно после 90 км/ч.
Но в нашем случае условия не равны. Повторюсь, для пассажирского локомотива дают более высокую максимальную скорость.
upd: эти скорости есть в отчёте про рейс 759/760. В конце.
« Last Edit: 27.04.18 , 22:04 by sergius » Logged
Banderilliero
User

Posts: 144


View Profile
« Reply #2259 on: 29.04.18 , 00:04 »
Share Reply with quote

747/748 пару днів в тижні спокійно може бути видовжений до Львова.
УЗ "надумала" за пару днів до 28/04 прокласти його до Львова через те, що на суботу близько 500 вільних місць на цей потяг було (разом 1 і 2 клас). На сьогодні вже 400 залишилось.
Ще зовсім недавно один діяч з УЗ писав мені, що "немає технічної можливості" прокласти 747/748 до Львова.

Взагалі ідея хороша.
Під "немає технічної можливості" думаю маються на увазі якісь нюанси з режимом роботи локомотивної бригади. Бо приїхавши до Львова о 1-й ночі, треба щоб друга бригада повела потяг назад до Києва. А перша, виходить, цілу добу у Львові відпочиватиме.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 [226] 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 ... 273
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.122 seconds with 20 queries.